Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jessie en man! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Nanne!!

Kan me voorstellen dat je even de tijd nodig het om de bevalling te verwerken. Ik hoop dat ze snel uit de couveuse mag! Probeer nu maar eens lekker te genieten van jullie meisje!

Liefs Elke

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dag dames,

Ben even een paar dagen niet online en de geboorte golf is los gebarsten!

Armanda, Poezebeest en Jessie, gefeliciteerd met jullie wondertjes! Allemaal wat ander gegaan dan gehoopt maar met zo'n wonder in je armen is het het vast allemaal waard geweest. Ik hoop dat ze allemaal flink groeien.

Ook ik ben afgelopen donderdag met verlof gegaan, Kyra, we gaan mooi gelijk op. Merk wel dat mijn lijf er ook echt aan toe is. VAndaag heb ik even de rem er op gezet omdat ik nog wel wat leuke dingen wil doen. Controles zijn goed, al mooi met hoofdje ingedaald maar hij/zij draait wel met de kont heen en weer, een vitale baby volgens de vk.

Succes allemaal dames!

Geplaatst

Jessie: gefeliciteerd!!!!! Wat een bijzondere naam ook voor jullie meisje. Goed te horen dat ze het nu goed doet. Ik kan me voorstellen dat je moeite hebt om nu alles even te verwerken. Het is ineens zo snel gegaan. Neem de tijd voor alles een plekje te geven en probeer ook lekker te genieten van deze wens die nu in vervulling is gegaan.

Geplaatst

Lieve JESSIE en man,

Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter Nanne. Jeetje wat een schrik zeg dat het allemaal zo snel is gegaan. Ik hoop dat jullie de geboorte toch een mooi plekje kunnen geven en dat jullie met volle teugen van jullie eigen wondertje kunnen gaan genieten.

Veel liefs van Kyra

Geplaatst

Echo's, afspraken e.d:

Kelebek: 16 november VK

Elke: 23 november VK (dan 36 weken)

Kyra: 23 november VK

Uitgerekend op:

Hope: 27 november, 1e kindje, en we krijgen een ZOON!!!

Yolande: 06 december, 1e kindje en we krijgen een ZOON!!!

Kyra: 09 december, 3e kindje, verrassing

Karin: 09 december, 1e kindje, verrassing

Francis: 13 december, 2e kindje

Sandra: 13 december, 2e kindje en we krijgen er nog een Meisje bij

Elke: 21 december, 2e kindje en we krijgen een ZOON!! :-D

Kelebek: 29 december, 2e kindje en we krijgen een tweede Meisje

Diaan39: 30 december, 3e kindje Wij krijgen een ZOON

Dees: 31 december, 2e kindje wij krijgen een 2de ZOON!

IVFS: 7 januari, 1e kindje,verrassing

GEBOREN!!!!!!

Armanda, mama van SERA :girl: op 09 november 2011

Poezebeest, mama van J. :boy: op 10 november 2011

Jessie, mama van Nanne :girl: op 13 november 2011

Geplaatst

quote_icon.png Oorspronkelijk geplaatst door Kelebek viewpost-right.png

Wie is de volgende dames??? :):)

Nou ikke nog niet hoor!! :)

Nou ikke ook niet hoor. Nog minimaal een weekje wachten, want anders is manlief niet bij de geboorte.

Geplaatst

jessie en man

van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Nanne

wat een verrassing zeg had niet gedacht dat jij de volgende zou zijn hihi

zo kun je zien dat het kleintje toch zelf beslist wanneer hij/zij er aan toe is

diaan

ben jij de volgende dan? ik ben bij mijn dochter de slijmprop pas dezelfde ochtend van de geboorte verloren

spannend hoor

hier vandaag weer meer pijntjes

vooral in de rug en in de liezen

die vervelende steken alsof de boel afgekneld word, moet dan op mijn zij gaan liggen anders zakt het niet af

had dit bij amy in mijn kruis en niet in de lies

heb ook het gevoel om eerder te bevallen maar weet niet waarom

verder meer last van duizeligheid en misselijk zijn

maar kan nog wel gewoon de deur uit enz.

Geplaatst

Echo's, afspraken e.d:

Sandra: 15 november Vk uitleg/afspraken maken over de bevalling

Uitgerekend op:

GEBOREN!!!!!!

Geplaatst

jessie! zo jij bent gewoon ook al bevallen.. van harte met de geboorte van jullie dochter! geniet ervan. en hopen dat ze snel uit de couveuse mag en mee naar huis.. lekker genieten!

Nou iedereen tot nu toe eerder bevallen.. mijn man denkt met 37 en 38 weken.. heb wel hele dag al harde buik nu.

Echo's, afspraken e.d:

Dees:24 november VK (35+5dagen)

Uitgerekend op:

GEBOREN!!!!!!

Armanda, mama van SERA op 09 november 2011

Poezebeest, mama van J. op 10 november 2011

Jessie, mama van Nanne op 13 november 2011

Geplaatst

Echo's, afspraken e.d:

Dees:24 november VK (35+5dagen)

Uitgerekend op:

GEBOREN!!!!!!

Even alle kleurtjes er weer bijgehaald :D

Geplaatst

goedemorgen dames. dank jullie voor de lieve reacties. het is wat lastig om vanuit hier op iedereen te reageren. onze nanne is nu een dag oud alweer. gisteren een zware dag gehad maar nanne doet het erg goed voor een te vroeg geborene. ze is een pittige dame. kolven gaat ook goed en ik heb haar net voor het eerst aan de borst gehad en ze pakte ook aan. de andere dames laat jullie ukkies maar nog lekker groeien in de buik hoor.

Geplaatst

Jessie, gefeliciteerd!!!! Ongelooflijk dat je idd al bevallen bent en wat heerlijk dat Nanne het zo goed doet!!! Hopelijk kun je het snel een plek geven dat alles zo snel is gegaan. Vond je een ks meevallen?

Ik zou trouwens best de volgende willen zijn maar Hope mag nu als eerste!!

Gisteravond spontaan uiteten geweest met mijn man in ons favoriete restaurantje in Amsterdam centrum en daarna naar tuschinsky naar de ontvoering van Heineken film. Was echt nog even een heerlijke avond samen!

Zo bellen hoe laat er plek is op verloskamer om de draaipoging te doen, we zien er allebei een beetje tegenop...

Heb voor de zekerheid vluchtkoffer mee want in 1% van de gevallen reageert het kindje er niet goed op en halen ze het gelijk... Zou toch wat zijn zeg maar daar gaan we niet van uit.

Fijne dag allemaal!!

Geplaatst

Even snel voor ik mijn zoon naar school breng, YOLANDE heeeeeeel veeeeeeel succes vandaag. Ik hoop dat de draaipoging lukt. Mijn duimen draaien in ieder geval.

Ik reageer straks op de rest.

Liefs van Kyra

Geplaatst

Jessie wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat!!! You go girl! En ook met de borstvoeding, super!

Yolande,heel veel succes vandaag, enne, volg je gevoel, als het niet goed voelt, dan niet doen hoor!

Ik ben erg bang dat ik nu tot de 41 weken doorloop. Serieus, 8 weken lang echt non stop harde buiken en weeen. Zelfs ervoor opgenomen geweest door de weeen! En nu alles rustig in mijn buik. Ik heb echt serieus nog nooit zo'n zachte buik gehad!!! Amper harde buiken laat staan weeen. Wel af en toe steken in schaambeen of zoiets. Kindje voel ik nu ook bijzonder goed bewegen. Dussss, gisterenavond zei ik tegen mijn man: we moeten sex hebben, want sperma kan een bevalling opwekken. Hmmm, vond er geen bal aan, voelde mee een aangestrande walvis en was echt niet handig met zo'n buik. En, het heeft tot nu toe nog niets gedaan, grrrrom! Dus nu ga ik ananas eten, vanmiddag wandelen en ik ga aan de tonic. Ons schatje mag er NU uit!! Haha! Maar......zoals ik al zei: denk dat ie lekker wil blijven zitten, met zijn voetjes en handjes tegen de zijkanten afzet en zegt: nee nee nee, het vriest buiten, ik wil nog niet, hahaha! We will see....

Geplaatst

yolande heel veelvsucces vandaag. ik vond de ks erg tegenvallen omdat ik volledige narcose had en daardoor de hele bevalling gemist heb. wordt steeds emo als ik daaraan terugdenk. ik denk aan je meid

Geplaatst

Meiden even kort vanuit zkh, draaien is niet gelukt, zoals we al verwacht hadden. Heb heel veel pijn gehad maar een lieve gyn. De billetjes zijn al zo vast in et bekken en ze kreeg ze er niet uit, haha. De tranen stonden ook in mijn ogen van de pijn van het duwen, echt geen pretje maar volgens de gyn was ik erg dapper! Er staat nu een ks gepland alleen er was geen vaste plek meer beschikbaar dus heb wel een datum maar die dag kom ik in t slechtste geval niet aan de beurt als er veel spoed via buitenaf komt. Ik wil de datum niet openbaar maken ivm mensen die hier wellicht meelezen maar als je het wilt weten moet je me even pb-en. Sorry even niet kunnen meelezen verder!!

Geplaatst

och yolande.. balen! met een grote B! mij lijkt een keizersnee echt verschrikkelijk.. je bent wakker en er wordt in je gesneden maar toch.. als het moet dan moet het..

zou jij dan de volgende worden? toch wel gek als je weet wanneer je gaat bevallen..

liefss

Geplaatst

Ja zeker fel als je een datum weet! Ik vind het zelf eigenlijk niet zo erg een ks.... Niet dat ik er naar uitkijk maar een gewonen bevalling hoeft ook niet fijn te zijn denk ik maar... En van onder blijft alles nog netjes ( elk nadeel heeft zijn voordeel;-) nee hoor zonder gekheid, we hadden ons al verzoend met een ks en voor hetnkindje is het veruit het veiligst en dat vinden we het belangrijkste dus gelukkig geen balen hier. Xxx

Geplaatst

oh wat jammer yolande. ik vond het op zich ook niet erg een ks als je maar wel de geboorte mee kan maken. ik vond de weeen die ik gehad heb ook pijnlijk. wij hadden dezelfde keuze als jou gemaakt als het draaien bij ons niet zou lukken. maar ja ons meisje was ons al voor. eigenwijsje

Geplaatst

He jammer Yolande. Het schijnt zo moeilijk te zijn om het draaien te laten lukken. En pijnlijk ook.

Maaaaar jij ziet gelukkig niet zo op tegen de ks.

Net als Dees vond ik t verschrikkelijk om wakker te zijn terwijl er IN je gewroet wordt.

Hope, haha moet lachen om je. 'man, we moeten nu seks hebben!' lol

Ik kolf ondertussen al 35 cc, gaat hard vooruit.

Hubbie heeft giga bh voor me moeten hopen. Hoop dat stuwing snel weg trekt.

Mijn mam is vndg geweest. Super fijn dat ze er was.

Kleine Sera heeft een echo van haar hoodf/hersenen gehad. Allemaal weer in orde natuurlijk ;-)

En de fysio kwam voor haar langs. Ook prima!

Goed zhs joh, Woerden! En zo leuke zusters. We hebben ze op taart getrakteerd voor de goede zorg. Ze houden een boekje bij voor Sera en ze mocht haar schoen zetten!

Hihi, zat rammelaartje in.

Vanavond gaat mn man alle maatjes 44 wassen in neutral, ze mag al kleertjes aan, want ligt nu in open couveuse :-D

Too cute want is te groot. Ook hieleprikje gehad. Xielig bloedend voetje, uren lang.

Heb haar ook in badje gedaan!! Zo mini mensje, zo lief en zacht. Yes, enjoying it a lot! Veel gedaan vndg. Ook aan borst gesabbelt. Zuigreflex komt vast snel...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden