Ga naar inhoud

Leuke verjaardag cadeaus voor 1 jaar


Laura

Aanbevolen Berichten

Hoi allemaal,

 

 

 

Ja, het is al bijna zover, de eerste maart-april kindjes zijn bijna jarig!!!!!!:partytime2:

 

Weet even niet meer wanneer de meiden van Vonnie geboren zijn, maar die van mij dus 26 februari.

 

Ebbe komt ook nog eerst natuurlijk.

 

 

 

Ik krijg al vragen over wat ze voor hun eerste verjaardag willen hebben.

 

Aangezien ze zelf nog weinig zeggen, en wij het niet echt weten, graag tips en adviezen.

 

 

 

Zelf vind ik bijvoorbeeld zo'n houten bankje leuk, met een klep, waarin je speelgoed kan opbergen etc. Maar ja, ik wil een aparte lijst maken voor beiden. We hebben nog 4 weken, dus brainstormen maarrrrrrrrrrrrrr!

 

 

 

Groetjes Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ooit een nichtje zo'n houten loopfiets gegeven toen ze 1 werd.

 

En er is ook een heeeeeeel leuk boekje, maar daar zijn ze misschien nog te jong voor? Het verhaal van de mol die op zijn kop gepoept werd. Ik vind dat boek echt helemaal fantastisch...

 

En meer weet ik zo niet...

 

Groetjessssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Laura,

 

 

 

Nou die vraag krijgen wij dus ook continu. En we zouden het echt niet weten! We hebben nog zoveel speelgoed van onze oudste liggen en dan ook nog twee kindjes die 1 worden, das nog dubbel ook!

 

 

 

Toen onze oudste 1 werd hebben we hem zo'n loopauto gegeven, vond tie schitterend. De meiden vinden hem ook heel leuk, kun je ook heel leuk mee wiebelen.... Of een grote paddestoel met allerlei activitydingetjes er op, kan ook heel leuk zijn. Of voor Thomas zo'n speelgoed-autostuur, je kunt er niet jong genoeg mee beginnen?

 

 

 

Ik zelf ga van het weekeinde in me eentje maar es ff naar de speelgoedwinkel. Hubbie vindt het maar niks want "ze hebben al zoveel" maar ik wil ze toch wel iets geven voor hun 1e verjaardag. Ik laat nog wel ff weten wat het geworden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier hebben ze allebei een driewielertje gekregen,zit een stang en voetsteuntjes bij.

 

hebben hun geld echt al op geleverd hebben er de grootste lol op,

 

ook de koekjestrommel van fisher price vinden ze geweldig en de blokkenton.

 

ook hebben ze een racestuur met allerlei knipperlichtjes,versnellingspook en geluidjes erin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laura vooral duplo is erg leuk, en daar kunnen ze ook nog heel lang mee spelen!

 

Anne-meya krijgt ook een gipsdoos om een afdruk van haar handje te maken met 1 jaar!

 

En ze krijgt een goudvis...hahahahah

 

Leuk speelgoed voor buiten...zoals een zandbak of een zwembadje...en speelgoed voor erin.....nou verder weet ik het ook ff niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ikheb hier gisteren al wat geschreven maar dat is weg....

 

 

 

ik ben er ook al mee bezig en weet het niet...what's new

 

met de kerst hebben we een driewieler gekregen maar daar is het veel te koud voor..

 

Legpuzzels las ik ergens, duplo is ook leuk maar ik heb al 3 dozen met blokken en het zwerft de hele kamer door..

 

 

 

meer tips!!!!!!!

 

 

 

cyn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk topic!!!!!!!!!!!!

 

 

 

Inderdaad Joos een zandbak vind ik ook erg leuk!

 

Je hebt ook van die houten zandbakken en die kun je openklappen en dan zijn dat gelijk bankjes.

 

 

 

Zwembad ook leuk.

 

Misschien zwembandjes?

 

Dat boekje van die mol is ook geweldig!!!

 

 

 

Voor Thomas is misschien leuk de garage van little people?

 

Houten blokkenkar?

 

Babywalker is ook leuk. (zeg maar een rollator voor baby's)

 

Ik vind het erg moeilijk hoor!

 

Weet zelf ook amper wat we moeten geven en vragen aan anderen.

 

Volgens hubbie mijn schuld omdat ik te veel koop voor ze hahahahahha.

 

(ergens heeft hij wel gelijk :-)

 

 

 

Dus voor tips en ideeën hou ik me graag aanbevolen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, bedankt meiden!

 

 

 

Maar alles wat jullie suggereren is best prijzig, wat ik niet aan iedereen kan vragen............

 

Die zandbak wil ik inderdaad hebben, te leuk voor de zomer. Verder zag ik best leuke dingen, dus blijven brainstormen graag haha

 

 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedkopere cadeautjes:

 

- zwembandjes voor armpjes

 

- zwembandjes voor om de middel

 

- haarlokdoosjes en tandendoosjes van het merk bambam (zo leuk; en maar 5 euro per stuk)

 

- emmer/schepjes voor op het strand

 

- boekjes van nijntje

 

- bad/box boekjes

 

- een bal

 

 

 

Nu weet ik het even niet meer.

 

Dus vul maar aan meiden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hé.. mijn berichtje is ook foetsie.................... :offtheair:

 

 

 

Dat is hier ook hoor, alsof er een bom gevallen is, dus als Len naar bed is eerst even alles aan de kant maken...

 

 

 

En smorgens gaat na het ontbijt weer alles door de woonkamer haha

 

 

 

IK VIND HET HEEEEEEEEERLIJK!!

 

 

 

Len kreeg voor zijn eerste verjaardag:

 

 

 

*een bolderkar (die we nog niet gebruikt hebben, wachten op goed weer..)

 

* het treinstation van smallville

 

* de piratenboot van little poeple

 

Die vind hij allebei heel leuk en speelt er veel mee.

 

 

 

Ook gewone autootjes en treintjes vind ie leuk.

 

 

 

oja, bob de bouwer duplo, vind ie superleuk.

 

 

 

een bal is ook altijd goed.

 

 

 

En een gewoon doosje, van karton... of iets waar hij eigenlijk niet aan mag.. hahaha afstandbediening, telfoon....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden