Ga naar inhoud

slaapproblemen


eiger

Aanbevolen Berichten

hallo,

 

jullie vragen je al af wat doet ze nog op dit tijdstip hier..

 

nou Faas heeft sinds een dag of 3 de gewoonte om wakker te worden en te gaan huilen heeeeeeeeel hard, tja en ik wil niet dat mijn Lieveke wakker wordt dus eruit halen..mee naar de kamer hier en dan is het prima na een min of 20 weer in bed, soms gaat het goed maar nu huilt hij al 1,5 uur, zodra in hem neerleg en de kamer uitloop. hier in de kamer is alles lachen natuurlijk..

 

Sprongetje ofzo???

 

ben moe hahahaha

 

 

 

cyn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

hallo cynt.....jeetje meis!

 

Ik weet dat thomas van laura op het moment ook savonds niet wil slapen.......maar of dat ook zo laat is?

 

Hier is het op het moment ook een ramp hoor......gisteren overdag bijna niet geslapen en gisteren om 9 uur sliep ze pas eigenlijk en vanmorgen om half 4 alweer wakker.....vandaar dat ik vroeg ben...hahahahahah

 

Gelukkig niet snachts zoals bij jou!

 

Nou ik hoop dat je toch nog wat hebt geslapen meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

he cyn,

 

we hebben hier ook zoiets gehad 3 weken lang iedere nacht van half2 tot een uurtje of 4.doodvermoeiend,

 

wat wij hebben gedaan is diego net voor het naar bed gaan een paracetamol zetpil geven.(deden ze in het ziekenhuis ook als hij erg onrustig was)

 

en ik moet zeggen na drie avonden dit te hebben gedaan ging het weer beter.

 

oja het kan geen kwaad hoor zetpilletje,als je het maar niet te lang achter elkaar doet.

 

ik hoop dat je er wat aan hebt.

 

liefs brenda.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow ow wat vervelend!!!!!

 

 

 

Len heeft het een tijdje gehad, rond een uur of 10 en tussen 1 en 2 snachts.

 

Eerst pakte ik hem ook, maar bij Len werkt dat niet, ja, hij is dan wel stil, maar als ik hem terug leg huilt ie weer.

 

En, hij weet het na een paar keer natuurlijk ook.. dat ie gepakt wordt..

 

Dus na een dag of 3 , 4 had ik zoiets van onee..

 

En heb hem laten huilen.

 

 

 

Len heeft vaker slaapproblemen, dat hij huilt. Als hij ziek is pak ik hem wel op. Dan gaat hij daarna meestal ook weer slapen. Maar "normaal" doe ik dat niet.. Len raakt er snel aan gewend en dan is het eind zoek..

 

 

 

Maar bij jullie is het natuurlijk kei vervelend dat er nog een kindje slaapt.. en dat wil je graag zo slapend houden!!

 

 

 

Hopelijk is het een sprongetje en snel weer over...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff, alsof ik mijn eigen verhaal type.........

 

Thomas doet weer gewoon, nu is het Iris die iedere nacht rond 2uur wakker wordt en gaat gillen.

 

Optillen geeft gulle lach, weer neerleggen en dramatisch gehuil. Flesje drinken gaat er wel half in.

 

Wij denken dat het ook te maken kan hebben met de luchtvochtigheid in de slaapkamer.

 

Verwarming loopt zachtjes mee op hun kamer en de luchtvochtigheid buiten is natuurlijk ook aan het zakken. Misschien worden ze dus wakker van een deroge keel?

 

 

 

Wij geven dus snel een paar slokjes drinken en leggen haar weer neer.

 

Vervolgens nog 15min gillen en daarna weer stilte.

 

Thomas wordt hier wel wakker door, maar zonder gevolgen gelukkig.

 

 

 

Cynt, veel sterkte hoor, ik weet hoe slopend het is....

 

 

 

Kus Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat zou kunnen Lau.

 

Wij hebben boven geen verwarming aan, en ik heb van die waterbakjes aan de verwarming hangen.

 

 

 

(Als Len's neus dicht zit, doe ik een druppeltje eucalyptis in het water)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, die waterbakjes ga ik morgen kopen. Hopelijk is het tijdelijk haha.

 

Op die momenten is een tweeling wel druk hoor. Altijd wel eentje die iets heeft / doet.

 

Maaaaaar, mij hoor je verder niet klagen; ik ben gek op die deugnieten, ook 's nachts haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt me allemaal bekend voor. Maar van de paar keer dat het hier gebeurd is had Carolijn 2x oorontsteking en vond daarom het liggen niet funny.

 

De vrewarming staat sinds vorige week niet meer aan omdat ze maar bleef hoestn snachts. Nu gaat het beter. Gewoon een extra dekentje, water en handdoeken etc hielpen haar niet.

 

Het is denk ik wel een sprongetje hoor, hopelijk is ie van korte duur!!

 

Heb je nog vakantie volgende week Cynt? Dan heb je iets om naar uit te kijken en is het beter vol te houden.

 

Succes meis xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

 

 

Ik ben er ff snel weer en las deze vraag. Misschien last van verlatingsangst?! Onze Kim heeft de laatste tijd ook dat ze, als ze in bed gelegd wordt hartverscheurend kan huilen en zodra ze je ziet, dan lacht ze van oor tot oor! Zelfs als ik in onze keuken sta, dan begint ze al te huilen en als ik dan ff m'n neus laat zien is het goed.

 

 

 

Maar dat van die droge lucht dat kan heel goed. Hier ook hoor, dat er regelmatig 's avonds of 's nachts eentje wakker is. Ik zal ook de waterbakken eens vullen, kijken of het helpt. Maar dames, maak ze dan wel regelmatig schoon he, want anders zijn het echt grote bronnen van bateriën!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou hier was het vannacht ook weer raak hoor,

 

gelukkig maar een half uurtje met hem gezeten toen kon ik hem weer terug leggen,

 

kijken hoe het vannacht gaat hoop dat ie weer doorslaapt en dat het weer een eenmalig actie was,

 

(het is natuurlijk ook wel heel gezellig s`nachts met mama in het donker lekker knuffelen)

 

liefs brenda.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kiki jammerde vannacht ook,ik erheen en toen zag ik dat ze had overgegeven !heb haar eruitgehaald en ze kokhalzde nog een paar keer maar er kwam niks meer,het bedje verschoond en toen er weer in,na een half uurtje hoorde ik haar weer dus heel snel mijn bed weer uit,ze was weer aan het kokhalzen,snel uit bed geplukt voor dat ze weer ging overgeven maar gelukkig kwam er alleen slijm,even wat te drinken gegeven maar dat wilde ze niet ,weer in bed en gewoon weer geslapen tot 8 uur,ze is wel wat hangerig maar niet ziek.Ik hoop dat ze dat ook niet wordt.

 

 

 

Groetjes en hopelijk een rustige nacht voor ons allemaal.

 

Manuela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ja, en onze Kim doet ook weer lekker mee met het avond- en nachtstruinen.... werd gisteravond diverse keren huilend wakker. Eerst was het nog een beetje simpen, toen werd het wat serieuser en wat wil je, ik haal haar uit bed en ze laat drie dikke vette boeren!!! Ja, dan snap ik het dat je niet kunt slapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

soms gaat een een avond goed, de volgende weer niet, gisteren heeft hij echt vanalf 22 uur een half uur hartverscheurend gegild, mannie is wat strenger en die laathem huilen`(kan ik niet)

 

Eergisteren ging het weer erg goed, dan slaapt hij lekker door, ik verheug me maar nergens op vanavond, ben gelukkig niet de enige hier....;-)

 

 

 

cyn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden