Ga naar inhoud

Hoe kleden jullie de kindjes 'snachts?


Bianca

Aanbevolen Berichten

Wat trekken jullie de kids 'snachts aan. De nachten worden kouder en ik durf haar echt nog niet onder een lakentje en dekentje leggen, ze is zo beweeglijk in bed...

 

 

 

Marissa slaapt nu met een dikke pyjama aan, romper met lange mouwen, sokken aan, en een winterslaapzak zonder mouwen.

 

 

 

Zal ik nog een slaapzak moeten aanschaffen met lange mouwen? Het is niet echt koud op haar kamertje, zo'n 17 graden 'snachts. Maar ik wil echt niet dat ze het te koud heeft...

 

 

 

Groetjes Bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het niet vertrouwd onder een dekentje dan zou ik idd een dikke slaapzak aanschaffen. je hebt trouwens ook zo'n ding ( weet zo niet hoe het heet) maar daar leg je je kind als het ware in en dan leg je hem vast met klitteband. Op die manier kunnen ze wel onder een dekbedje/dekentje maar kan ze niets gebeuren.

 

 

 

Een safty sleep heet het geloof ik

 

http://www.bruundebeer.nl/safety-sleep.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ons kamertje is 19 graden.

 

Kleding: slaapzak znd. mouw, pyjama met sokken.

 

Romper met klein mouwtje.

 

Nu het wat kouder wordt straks romper met lange mouwen en/of slaapzak met lange mouwen.

 

Hier geen deken, lakentje e.d. Ze gaan alle kanten op in bed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Romper met lange mouw, pyama, sokken, slaapzak zonder mouwen en nu sinds deze week stop ik haar als wij naar bed gaan nog onder een dekentje en zo wordt ze dan ook wakker.

 

Geen verwarming aan op haar kamertje omdat ze dan veel te veel hoest....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier is het 's nachts rond de 16 a 17 graden. Ik doe haar een romper met lange mouwen, pyamajasje en broekje zonder sokjes en een slaapzak zonder mouwen aan. Ik leg haar wel onder een dekentje met laken, maar die heeft ze zo van zich afgetrapt, dus slaapt ze er niet onder.

 

Het enige wat 's morgens altijd koud is, zijn haar handjes, maar ik kan haar moeilijk handschoenen aan doen in bed....Volgens mij heeft ze het niet koud hoor, haar voetjes zijn altijd heel warm als ik 's morgens haar slaapzakje uitdoe.

 

 

 

Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOi

 

 

 

luca slaapt zonder dekens, hij wurmt zich altijd eronderuit.

 

Hij slaapt met romper met korte mouw, sinds 2 weken een lekekre badstof pyama, is iets ruim,dus valt beetje over voetjes en handjes, en dikke slaapzak, zonder mouw

 

denk dat die mouw niet nodig is, want smorgens als ik luca eronderuit haalt is ie lekker warm,behalve de handjes.

 

Ik let er gewoon op,hoe hij aanvoelt.,2 weekjes terug dus, koud,dus badstof pyama gekocht,bijna nergens meer te krijgen,vandaar ruimer.

 

 

 

Luca heeft nooit sokjes aangehad, wel van die lekkere warme pakjes met voetjes,maar neit lang met die lange benen en grote voetjes

 

 

 

 

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ligt Kim in een romper met lange mouw, pyama, en slaapzak met lange mouw onder twee dekens (die dubbel gevouwen zijn). Ze is een kouwkleumpje want van de week kon ze niet slapen omdat ze het koud had (lag toen in een slaapzak zonder mouwen en minder dekens). Ze had toen 36.1 temp.

 

 

 

Roos heeft het eerder warm en ligt nu dus onder hetzelfde behalve de slaapzak, die is dun en heeft geen mouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

he vonnie, leuk je te 'zien'.

 

36 is wel heel weinig ja... brrrrrrrrrrrr.

 

ebbe heeft een romper met lange mouwen, pyama, combi sleeper (dubbele slaapzak met lange mouwen (die mouwen zijn enkel hoor) en meestal s winters nog een dekentje, als het vriest 2 want dubbel past niet meer.

 

Bij ons wordt het ook best koud, ik heb geen thermometer meer daar, maar onder de 15 graden denk ik, dus dan mag het ook wel he.

 

ik denk dat t veel scheelt hoe warm het binnen is hoor!

 

Lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

grappig Vonnie, dat ze allebei zo verschillend zijn, wat slapen en temperatuur betreft. De een heel koud en de ander heel warm. Hebben ze dat allebei van een van jullie?

 

 

 

Hier heeft Famke het duidelijk van mij, ik kan het ook zo warm hebben, maar wel kouwe handen. Daarnaast is ze duidelijk een buikslapertje en dat heeft ze weer van haar papa!

 

 

 

Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Corine,

 

 

 

Nu je het vraagt, ik heb daar nooit over nagedacht, maar inderdaad, ik ben ook een kouwkleum en mijn hubbie, die loopt met dit weer nog met alleen een t-shirt buiten....

 

 

 

Ik kan ook heel lekker warm douchen en hij staat dan "heeeeeet!!". Onze zoon heeft het ook heel snel warm, loopt nu ook gerust nog met korte mouwen rond....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor Marissa toch een slaapzak met mouwen gekocht, ze heeft hem vannacht voor t eerst aan gehad en was lekker warm vanmorgen. Maar je moet er ook zo om denken dat je de kids niet te warm kleed... Maar goed, ze heeft het nu niet koud meer''snachts en vast ook niet te warm, want ze heeft ook geen dekentjes enzo over. Nu alleen een romper, dikke pyjama, sokjes en een winterslaapzak.

 

 

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden