Ga naar inhoud

Babyboom deel 9


beau

Aanbevolen Berichten

Vanavond alweer de op 1 na laatste aflevering!

 

Helaas, want er hadden er van mij nog wel 100 mogen komen.

 

Ik dacht, open dit topic maar vroeg, misschien ziet Roos het dan wel op tijd vandaag en kan ze eindelijk op donderdag kijken :icon_biggrin::)!

 

 

 

Hopenlijk zien we Manuela nu uitgebreid in beeld, zou ik echt leuk vinden!

 

Veel kijkplezier allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Denk je dat een berichtje voor Roos helpt?

 

Misschien is ze zo gewend om de herhaling op vrijdag te kijken!

 

vl robin

 

 

 

Of het helpt weet ik niet.

 

Maar als niemand het opnoemt wordt er zeker niet op donderdag gekeken.

 

Dus beter zo dan helemaal niet proberen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

tuurlijk niet......roos kijkt niet...hahahahaah

 

roos kijkt morgen!

 

 

 

Ik zit nu te kijken en wat is dat klote(sorry) zeg...krijgen ze een telefoontje ja het is wel en ja het is niet...zo hebben jheroen en ik dat dus ook altijd...nooit meteen goed...altijd via een omweg...ik moest wel ff huilen hoor!

 

 

 

Marco is nu aan het uitleggen hoe het ervoor staat...de bevalling.....toch wel lief hoor...hahahahah

 

 

 

Zo ik ga weer ff verder kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou wat een goede aflevering weer zeg!

 

En wat een goed nieuws voor beide stellen.

 

Eindelijk lieten ze ook eens zien al die spuiten, punctie e.d.

 

En hoe lang het wachten dan eigenlijk duurt.

 

Heb wel wat tranen laten vallen hoor!

 

Ben zo blij voor die 2 stellen; helemaal super!

 

 

 

Jammer Manuela, hebben we je weer niet gezien!

 

Hopenlijk volgende week!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow ow wat heb ik weer zitten janken .... hahaha.

 

 

 

Erg hé, het is wel het is niet... heb ik ook gehad.. uiteindelijk was het wel, maar werd een miskraam..

 

Bij hun gelukkig de goeie kant op!!! Ik ben echt blij voor ze!

 

 

 

Die bevalling vond ik een beetje vreemd hihi.

 

 

 

En dat arme meisje dat er alleen voor staat, weet even niet hoe ze heet, met kindje bobby dean, zielig hoor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest wel lachen om die jongen inderdaad die een hele uitleg ging geven bij de bevalling.

 

En daarvoor; had ze weeen moet ze eerst weet ik hoe lang nog lopen naar het ziekenhuis!!

 

Had hij zijn auto op gratis parkeren gezet ofzo hahaha.

 

Hij had er gewoon ff voor de ingang af moeten zetten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahaha ja bo.... en niet even een rolstoel halen voor d'r... hahaha

 

 

 

Joos, ze vertelde toch ook, toen hij er was en met het kindje op zijn arm zat, is ze even weggelopen, want dat was wel moeilijk, zo had het moeten zijn... pffff.. heavy hoor.

 

Weet niet hoeveel dagen na de bevalling dit was, maar die was wel fit en lenig zeg, in kleermakerszit op bed... au au deed ik haar niet na, zo in mijn kraamtijd hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah die kleermakerszit deed ik ook niet zo snel hahaha.

 

Heeft wel even geduurd.

 

Ja wel zielig inderdaad voor haar!

 

Het lijkt me zo'n leuke meid ook.

 

Lijkt me heel moeilijk als je er dan zo in 1x alleen voor staat en dat zonder duidelijke reden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook weer zitten janken, en volgende week waarschijnlijk ook weer.

 

 

 

Balen dat het voor Jeroen en Diana toch weer zo moest gaan en niet eens een keer een duidelijke JA was. Maar goed ze is zwanger dat is het belangrijkste.

 

 

 

Die ex van Debby (met die 2 jongens) die heeft toch een ander? Daar hadden ze het vorige week toch over? Nou ja evengoed verschrikkelijk.

 

 

 

Wat een inieminie buikje had die Margreet (heet ze zo?, die alleenstaande) vonden jullie ook niet. Zo'n buikje met 32 weken lijkt mij ook wel wat, ja of juist niet. Iedereen denk dat je ze voor de gek houd als je zegt dat je nog maar 8 weken hoeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden