Ga naar inhoud

ogen tekort, gevaren....


eiger

Aanbevolen Berichten

Hallo meiden,

 

 

 

Een topic om mijn verhaal kwijt te raken en evt tips en handigheden te krijgen cq uit te wisselen.

 

Remko is werken dus met die 2 altijd even druk tussen 5 en 7en.

 

Lieve is erg mobiel dwz kruipen, optrekken en staan ....

 

Faas begint ook met tijgeren , zitten en kan staan (niet optrekken, ogen dus tekort af en toe.

 

Net wilde ik na het eten nog effe bij mijn zus aanwippen(woont 5 min lopen) en stond met Lieve op de arm, Faas in het loopstoeltje, effe de jassen aan en mutsen opdoen. De wandelwagen links van mij, rijd Faas me van achter vol aan in zijn wagentje, ik stap opzij en stap op een blokje(rotspeelgoed...) en links staat de wagen dus glij uit , Leive valt vol op Faas en valt daarna op de grond.

 

GESCHROKKEN...ik wist niet meer hoe ik het had!! Allebei hysterisch natuurlijk, kan er maar een troosten dan(lieve want die viel hard..) zo erg , zit nog te bibberen..

 

ooooh, ik weet niet wat er had kunnen gebeuren, gelukkig lijkt het zo goed te zijn maar toch..

 

Het zal alleen maar drukker en erger worden nu ze ook al bijna gaan lopen...

 

Bah bah...ongeluk maar vind het allemaal doodeng hoor.

 

 

 

liefs Cynthia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Cyn; wat een schrik!!!!!!!!!!!

 

Kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent, gelukkig is het goed afgelopen!

 

 

 

Maar het wordt inderdaad drukker straks....

 

Anders zet je er af en toe toch 1 in de box?

 

Dan heb je er een achter wie je aan kan gaan!

 

Bij mij gaan ze soms ook wel dezelfde kant op kruipen achter elkaar aan, ben ik wel blij mee maar ik moet ze ook wel 101x per dag bij het kattenvoer en de planten weghalen!

 

 

 

Nou Cyn, het is goed afgelopen.

 

Hopenlijk is je hartslag weer normaal en ben je een beetje bijgekomen!

 

 

 

Kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh meis wat is dat schrikken...kan ik me helemaal voorstellen hoor...gevaar zit in een klein hoekje!

 

 

 

Ik zou lieve wel even in de gate houden wat hersenschudding hoor....je weet maar nooit!

 

Anne-meya is laatst uit ons bed gevallen en ook ik durf haar nu geen moment meer uit het oog te verliezen!

 

Zo zielig als ze hard vallen!

 

 

 

Gaat het weer een beetje met jullie drietjes nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

o meis, wat schrikken....

 

Gelukkig kunnen ze tegen een stootje. Je kunt dit niet voorkomen maar je voelt je meteen zo schuldig hé?

 

 

 

Ik vind het al druk om er 1 in de gaten te houden laat staan 2..

 

Goed idee om er af en toe 1 in de box te zetten.

 

 

 

Hoe gaat het nu met jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje Cynt, dat is de nachtmerrie van elke moeder. En toch schijnt het bij iedere moeder toch een keer te gebeuren op een of andere manier.

 

Hoe gaat het inmiddels met die twee druktemakers? Zijn ze, en jij, alweer een beetje bijgekomen? Geen bulten of rooie/blauwe plekken overgehouden?

 

Ja, als ze eenmaal mobieler worden moet je overal ogen hebben.....Waarom moeten die hubbies toch altijd werken als wij ze nodig hebben.....

 

 

 

Hier was ik van de week net op tijd met het opvangen van Peter zijn racefiets. Famke reed er hard tegenaan met de loopstoel en ik zag de fiets vallen. Net kunnen opvangen, zodat ie naast haar viel....het kan zo snel gaan, je moet overal op berekend zijn.

 

De fiets dus gelijk in de serre gezet, zodat het niet nog eens gebeurd.

 

 

 

Tsja, je kunt ze moeilijk opsluiten in een glazen kooi. Ze zullen vast nog eens met fietsje, of als ze net kunnen lopen hard vallen. Met vallen en opstaan worden ze groot, maar het blijft schrikken natuurlijk!

 

 

 

Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor jullie medeleven, dat doet me goed!

 

De enige die een blauwe plek heeft ben ik dus dat maakt niet uit. Heb Lieve nog wel 4 x bekeken vannacht maar ze heeft heerlijk geslapen en vanmorgen lekker gespeeld.

 

 

 

Heb die rotblokjes opgeborgen, daar kunnen we niet meer over uitglijden!!

 

 

 

xxxcyn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het goed gaat met lieve en natuurlijk ook met faasje.

 

Heb je geen spierpijn cynthia.......of komt dat morgen...hoor je vaak na het vallen!

 

 

 

Gelukkig is het goed afgelopen...en ja wat corine zegt..wat zullen we allemaal nog moeten meemaken met onze kindjes.,...ik was net bij de apotheek en zag daar kinderpleisters liggen...ik moest aan jou denken cynthia en dacht...ook deze kopen we eerdaags...b rrrrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, wat een schrik zeg!

 

Gelukkig gaat het inmiddels met je kindjes weer goed. Ja, mama is iets stijver haha.

 

 

 

Wij ruimen standaard het speelgoed op als we weg gaan, als is het maar dat de hond er niet in gaat kauwen. Maar hier gaan ze de kamer door, tegen de bank staan en net als die van Beau op het voer van de hond / katten af.

 

 

 

Als ik bezig ben en Robbert is er niet, zet ik ze standaard in de box neer. Gaan ze wel beiden tegen het hekwerk staan, maar ik kan daar dan even niets mee.

 

 

 

Maar jouw situatie was even anders hè, met die val. Dan wil je weg gaan en struikel je ergens over. Is al eerder genoemd; het overkomt ons allemaal wel een keer dat er iets ongelukkigs gebeurt. Bij mij loopt die hond overal voor en tussendoor.

 

 

 

Nou, sterkte verder!

 

 

 

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

brrrr, ja ik ben er ook wel bang voor dat zoiets een keer gebeurt.

 

of als ik ebbe ophaal en met m trap op trap af ga, soms m et hoge hakken hoeihoei.

 

nu geen ongelukken meer hoor!

 

sterkte cynthia! beetje bijkomen en weer een beetje vertrouwen krijgen ook... als ik zoiets heb ben ik namelijk nog weken een paniekzaaier en ja da's ook niet altijd handig...

 

 

 

lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zal je geschrokken zijn... Pfff...

 

 

 

Ik ben nu twee keer bijna over die loopfiets gevallen, ze is dan zo snel met dat ding als ze erin zit. Dan wil ik er langs lopen en gaat zij net achteruit of opzij. Levensgevaarlijk...

 

En het speelgoed op de vloer is soms ook erg gevaarlijk. Ik gleed laatst bijna uit over een boekje dat er lag. Ze gooit overal mee, dus de vloer ligt vaak bezaaid met allerlei speelgoed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee hoor je bent niet de enige!!!

 

grote broer heeft senna al eens van de bank laten vallen......

 

ze greep zich vast aan de hond en hij zat effe niet op te letten.

 

tja toen lag ze zomaar op de grond.

 

ik denk dat het iedereen ooit wel eens gebeurt hoor.

 

je hoeft echt niet aan jezelf te twijfelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee hoor Cyn, je bent niet de eerste en ook niet de laatste ben ik bang.

 

 

 

Hier nog niet echt gevallen met Len. Wel had ie ooit een verpakking luierdoekjes om mee te spelen, en ik letten ff, 3 seconden, niet op, had hij dat plastic plakding eraf getrokken en in zijn mond...

 

pff hij had wel kunnen stikken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hadden een rieten mand op de grond staan en even later zat Iris raar te kauwen.

 

Ja hoor, een stokje in haar mond.

 

Moet er niet aan denken als ze die ingeslikt had....

 

 

 

Beiden al een keer van ons bed gevallen en Thomas ook al een keer van de bank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had toch laatst een foto hierop gezet van die loopautootjes die ze hebben gekregen?

 

Nou daar zijn ze al ieder 2x uit gevallen en hard ook.

 

Dus je bent niet de enige hoor meis!

 

 

 

Je staat er bij en je kijkt ernaar en dan ben je evengoed nog te laat met reageren!

 

Het gaat zo snel, in een fractie van een seconde is het al gebeurd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cynthia,

 

 

 

Hier is Kim een keertje in de fruitschaal gevallen..... ja ja, mama zette haar ff snel in de wipstoel (die stond op tafel) en toen wilde ik tegelijkertijd (hoe verzin je het) Roos recht zetten maar Kim zat nog niet vast. Ze had waarschaijnljk trek in een mandarijntje en dacht die zelf wel ff te pakken. Godzijdank viel ze dus in de schaal en niet van de tafel.....

 

En ongelukje zit in een klein hoekje, en zeker zal je twee van die ukkies hebt om voor te zorgen. Eén ding heb ik wel geleerd, niks ff snel, gewoon op m'n gemak en m'n verstand erbij houden. Als we weg gaan wordt standaard eerst alles opgeruimd (omdat anders de hond lekker gaat zitten knabbelen...) en de meiden in de box of wipstoel. Dan kan ik ze op m'n gemak aankleden en in de wandelwagen of auto zetten. Ach, aldoende leert men en Cytnhia, je zult niet de eerste en zeker niet de laatste zijn die zoiets overkomt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh jee, nu komen de verhalen los.

 

bij ons een keer hetzelfde als bij laura: een rieten stoel waar hij een dingetje afgehaald had. ja als dat doorgeslikt wordt isd at errrrrrrrrrrrg gevaarlijk! je moet er niet aan denken. en hij speelt heel vaak gewoon even terwijl ik iets doe, dus het had zo kunnen gebeuren.

 

ik moet er niet aan denken!

 

lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

diego is gisteren na het douchen van ons bed gestuiterd,

 

zijn been was glad en papa`s hand ook en floep daar lag hij.

 

gelukkig hebben we maar een laag bed pffffffff.

 

effe schreeuwen en toen was het weer over,was meer de schrik denk ik als dat hij zich zeer gedaan had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden