Ga naar inhoud

Wachtbankje november


wendy198724

Aanbevolen Berichten

Het is tot op heden een rustig bankje hier

 

Ik heb zelf 31 okt een TP gehad van 2 verse embryo’s. Helaas ook de 2 enige embryo’s die overbleven na een punctie van 11 eicellen.

 

Nu in spanning afwachten tot 11 november om te testen.

 

Nog meer dames in spanning aan het afwachten hier?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi wendy,

 

de spannende weken zijn aangebroken voor je.

ik duim voor je. Kun je iets meer vertellen over

je bbz. Was het na ivf en zo ja waar heb je ivf

gedaan, hoe zijn de nacontroles als je opnieuw

zwanger wilt worden en in mmm zit. Ben zo bang

dat het mij weer overkomt. Hoe gaan ze daarmee

om als je in dusseldorf onder behandeling bent?

graag hoor ik je ervaringen. Heel veel suces

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi wendy,

 

de spannende weken zijn aangebroken voor je.

ik duim voor je. Kun je iets meer vertellen over

je bbz. Was het na ivf en zo ja waar heb je ivf

gedaan, hoe zijn de nacontroles als je opnieuw

zwanger wilt worden en in mmm zit. Ben zo bang

dat het mij weer overkomt. Hoe gaan ze daarmee

om als je in dusseldorf onder behandeling bent?

graag hoor ik je ervaringen. Heel veel suces

 

Hallo Lala

 

Mijn eerste bbz was denk ik z’n 1,5 jaar geleden, dit was overigens zonder ivf. Het vruchtje is in de eileider blijven steken en deze is verwijderd. Toen is er naar jaren dokteren gelukkig eindelijk Endrometriose vastgesteld (na 9 jaar Z-H in en uit) bij me en ben ik geadviseerd om ivf te doen aangezien de eicellen nog nauwelijks uit de eierstok komen.

 

Ik ben toen vanuit Roermond in het Bronovo den haag uit gekomen en in overleg met hun ben ik in Düsseldorf beland.

Nu ben ik net klaar met poging 2 en aan het hopen dat dit succesvoller is.

 

Mijn ervaring met Düsseldorf is wel goed. Ze behandelen je echt als patiënt en leven mee.

De laatste terugplaatsing had ik een positieve test echter veel buikpijn het was weekend wat doe je dan. Ik heb de huisartsen post gebeld die wilde me baar Düsseldorf sturen maar ja daar kreeg ik niemand aan de lijn en ben toch maar naar Roermond gegaan. Na een hoop testen en onderzoek was in de baarmoeder niets zichtbaar. Wel was het hcg gelijk aan een zwangerschap van 3/4 weken.

 

Op maandag Düsseldorf gebeld maar zij kunnen hier niets mee dan moet je naar het Z-H in de buurt. Ik heb om de dag en echo gemaakt en bloed geprikt met als eindconclusie dat het wederom een bbz is. Dus helaas minder succesvol.

 

Hierna heb ik 2 maanden moeten wachten voor de volgende poging ivf aangezien het hcg hormoon op 2 of lager moet zitten maar dit wisselt bij iedereen hoelang dit duurt. Wel zeg ik eerlijk dat de controles in Nederland bij klachten veel beter zijn als je aangeeft al ooit een bbz te hebben gehad. Tevens zul je zelf ook eerder klachten herkennen en er sneller bin zijn. De eerste keer viel ik letterlijk om van de pijn zo lang wacht ik nooit meer ik trek direct aan de bel.

 

Verder word er bij een nieuwe terugplaatsing niet op gelet de kans schijnt heel klein te zijn dat het opnieuw gebeurt bij ivf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi wendy,

 

dank je wel voor je uitgebereid antwoord,

ik hoop dat deze poging tot een succesvolle

zwangerschap leidt bij jou. Wat is het toch

slopend allemaal. Ik heb een mailtje gestuurd naar

dusseldorf dat ik zeer teleurgesteld ben dat ze mij niet

hebben gewezen op de risicos en symptomen van een bbz. Toen ik ongesteld

werd na TP hebben ze ook verder niet aangegeven dat de baarmoeder en eileiders nagekeken

moesten worden.

Ik heb een second opinion

aangevraagd bij een andere arts in dusseldorf om naar

mijn dossier te kijken en de arts die mij behandeld heeft

wilt mij niet meer spreken omdat er sprake is van een

verstoorde behandelrelatie? Ik snap hier niks van. Ik heb al

veel stress en dan komt dit er nog bij kijken. Ik snap niet zo

goed wat ik hier verder mee moet doen. Ik ben het met jou

eens dat de nacontroles in nederland veel beter zijn maar

ik heb nog 1 cryo in de vreezer in dusseldorf. Zit op dit moment

met veel vragen in mijn hoofd, wel heb ik aanstaande

maandag een afspraak in dusseldorf met dokter

S. Ik ben benieuwd wat hier uitkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi wendy,

 

dank je wel voor je uitgebereid antwoord,

ik hoop dat deze poging tot een succesvolle

zwangerschap leidt bij jou. Wat is het toch

slopend allemaal. Ik heb een mailtje gestuurd naar

dusseldorf dat ik zeer teleurgesteld ben dat ze mij niet

hebben gewezen op de risicos en symptomen van een bbz. Toen ik ongesteld

werd na TP hebben ze ook verder niet aangegeven dat de baarmoeder en eileiders nagekeken

moesten worden.

Ik heb een second opinion

aangevraagd bij een andere arts in dusseldorf om naar

mijn dossier te kijken en de arts die mij behandeld heeft

wilt mij niet meer spreken omdat er sprake is van een

verstoorde behandelrelatie? Ik snap hier niks van. Ik heb al

veel stress en dan komt dit er nog bij kijken. Ik snap niet zo

goed wat ik hier verder mee moet doen. Ik ben het met jou

eens dat de nacontroles in nederland veel beter zijn maar

ik heb nog 1 cryo in de vreezer in dusseldorf. Zit op dit moment

met veel vragen in mijn hoofd, wel heb ik aanstaande

maandag een afspraak in dusseldorf met dokter

S. Ik ben benieuwd wat hier uitkomt.

 

Jeej wat vervelen. Is idd lastig je kunt nooit zelf alles weten waar je op moet letten helaas maar door schade en schande word je wijs ( helaas in dit geval)

 

Ik hoop dat de volgende arts je beter helpt, al moet ik eerlijk zeggen dat ik tot op heden de arts die ik heb wel prettig vind. Maar dat wisselt ook per persoon.

 

Hopelijk meer vertrouwen in de volgende arts en meer succes in de nieuwe TP.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zo bang dat zij ons in dusseldorf niet

verder willen behandelen, ik ben op zich wel tevreden over de protocollen en de punctie

maar kan geen ervaringen vinden op het internet over wat als de

behandelrelatie verstoord is met 1 van de artsen)Mogen ze zomaar de verdere behandelingen weigeren?

wij hebben nog een cryo en als dat mislukt wil ik verder in DD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zo bang dat zij ons in dusseldorf niet

verder willen behandelen, ik ben op zich wel tevreden over de protocollen en de punctie

maar kan geen ervaringen vinden op het internet over wat als de

behandelrelatie verstoord is met 1 van de artsen)Mogen ze zomaar de verdere behandelingen weigeren?

wij hebben nog een cryo en als dat mislukt wil ik verder in DD.

 

Ze hebben er meerdere ik zou gewoon eens gaan praten en wellicht dat het probleem dan uit de wereld is.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik hoop het. Ik wacht het netjes af. Hoest met jou?

houd je het nog vol?

 

Ik vind de wachtdagen het ergste van de hele behandeling. Ik ben ook veel te nieuwschierig.

Maar goed we moeten even volhouden tot zondag.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden