Ga naar inhoud

Wacht bankje oktober


Dakje

Aanbevolen Berichten

Hoi allemaal,

Na een maand aan de lucrin heb ik afgelopen dinsdag een tp gehad van een 12 cellige embryo. Bij ontdooiing was deze 7 en de volgende dag al 12 ze geven deze een goeie kans en ik hoop zo dat deze blijft plakken. Hoe is het met de rest van de dames

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel meid.. 29ste heb ik weer een intake, en dat voor de laatste poging
Is dit je laatste embryo of je laatste punctie? Hoop echt voor je dat er een wondertje plaats vind en je dan een mooie zwangerschap mag krijgen.Verder is het behoorlijk rustig waar is iedereen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook zaterdag 6 oktober ongesteld geworden.

Ik had 5 dagen na tp blastocyst van een

topembryo een positieve test, wel met roze

bruinverlies. Helaas zette deze door en werd

de test steeds lichter. Iemand ervaring mee

dat het dan een keer wel goed is gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit je laatste embryo of je laatste punctie? Hoop echt voor je dat er een wondertje plaats vind en je dan een mooie zwangerschap mag krijgen.Verder is het behoorlijk rustig waar is iedereen

 

Ja het was mijn laatste embryo.

Dank je..ik hoop het, en hoop het ook voor jullie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook zaterdag 6 oktober ongesteld geworden.

Ik had 5 dagen na tp blastocyst van een

topembryo een positieve test, wel met roze

bruinverlies. Helaas zette deze door en werd

de test steeds lichter. Iemand ervaring mee

dat het dan een keer wel goed is gegaan?

 

Ja ik ook na 5 dagen beetje lichtroze verlies en daarna beetje bruin/zwart verlies.

Dat is de innesteling.

Daarna is het toch op 1 of andere manier mis gegaan.

Bij mij was het ook een mooie 5daagse blasto

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Na een maand aan de lucrin heb ik afgelopen dinsdag een tp gehad van een 12 cellige embryo. Bij ontdooiing was deze 7 en de volgende dag al 12 ze geven deze een goeie kans en ik hoop zo dat deze blijft plakken. Hoe is het met de rest van de dames

 

Ik ga voor je duimen! Ik vorige week maandag ongesteld geworden, ondanks ik de donderdag ervoor wat bruinige afscheiding had, vrijdag een zeer lichte streep. Ik moest afgelopen donderdag van Z-H voor de zekerheid weer testen. Had zo de hoop dat een van de twee blaasje was ‘afgevoerd’ en eentje alsnog was blijven plakken. Maar helaas

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

He bah mup wat erg vervelend ik hoop dat je de volgende ronde een hebt die blijft plakken. Ik mag aanstaande dinsdag testen is onze 3de terug plaatsing van poging 1 en heb vooral naast de gebruikelijke bijwerking van de prognova en de utrogestan nu ook al een week last van me onderbuik en rug en af en toe misselijk maar dat kan ook van de prognova zijn al heb ik dat nog niet eerder gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

 

Ik heb mij na talloze keren stil mee te lezen aangemeld om

ook mijn ei kwijt te kunnen.

 

Ik zit nu op het wachtbankje na mijn eerste ivf poging. Hiervoor hebben we vier IUI pogingen gedaan, maar behalve af en toe over tijd te zijn heeft dit niet geresulteerd in een zwangerschap. Mijn man en ik vallen onder de categorie onverklaarbaar. Beiden talloze keren onderzocht en er mankeert niets. In theorie zouden we zwanger moeten kunnen worden, maar helaas is dit nog niet gelukt.

 

Ik heb tot nu toe alles goed doorstaan, de prikjes, de inwendige echo’s, de punctie. Ik had 16 eicellen waarvan 7 bevrucht werden. Meerdere 8 cellige embryo’s waarvan dus 1 is teruggeplaatst op 6 oktober. Op dit moment ben ik op vakantie en heb ik dus alle tijd om op mijn lichaam te letten. Ik ben bij vlagen misselijk, soms erg moe, soms geen eetlust en als die eetlust er wel is, wil ik snoep. Ik voel pre menstruele krampjes en heb de afgelopen dagen ontzettend last gehad van mijn linkerborst en met name de tepel. Ik gooi alles op hormonen, utrogestan etc. Durf niet te hopen op een positief resultaat. Ik merk dat ik zoek naar bevestiging van een innesteling maar alles wat ik voel, op de pijnlijke borst na, doet me gewoon denken aan een opkomende menstruatie. Het enige verschil is dat ik met een aankomende menstruatie veel bruinverlies ervaar en nu heb ik alleen afscheiding door de utrogestan.

 

Al met al spannend, frustrerend, vermoeiend! We willen zo graag maar durven geen hoop te hebben. De 18e mogen we testen en ik hou het niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi noen, Ik weet precies hoe jij je voelt, ik mag gelukkig morgen ochtend testen maar ben er bang voor, voel ook van alles en gooi het dan ook op de medicatie wat een killing he die wachtweken.Gelukkig mag jij ook al bijna testen en hoop dan ook voor je op een positieve test.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He bah mup wat erg vervelend ik hoop dat je de volgende ronde een hebt die blijft plakken. Ik mag aanstaande dinsdag testen is onze 3de terug plaatsing van poging 1 en heb vooral naast de gebruikelijke bijwerking van de prognova en de utrogestan nu ook al een week last van me onderbuik en rug en af en toe misselijk maar dat kan ook van de prognova zijn al heb ik dat nog niet eerder gehad.

 

Oh morgen spannende dag! Hoop voor je dat je een positieve test krijgt!

 

 

Helaas voor mij, de woorden vorige week van mijn arts waren ongeveer dat ze geen kostbare rietjes gingen besteden aan vrouwen die geen reële kans hebben. Poef, weg hoop. Ik heb nu nog 1 rietje en ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Of naar het buitenland om daar te proberen te stimuleren, of daar voor eiceldonatie te gaan. Ik ben zo verdrietig.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas vanmorgen een negatieve test is de derde keer van poging 1 nu wachten op de ongi en dan een maand aan de lucrin en dan weer voor een cryo gelukkig heb ik er nog 7 van de 12 die ik had. Hopelijk zit er daar een tussen die blijft plakken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi noen, Ik weet precies hoe jij je voelt, ik mag gelukkig morgen ochtend testen maar ben er bang voor, voel ook van alles en gooi het dan ook op de medicatie wat een killing he die wachtweken.Gelukkig mag jij ook al bijna testen en hoop dan ook voor je op een positieve test.

 

Ja, wat is wachten toch verschrikkelijk. Ik ben al niet zo geduldig aangelegd. Ik mag dus overmorgen testen en heb vandaag bij een plaatselijke apotheek twee testjes gekocht. Er werd me niet gevraagd naar een merk of prijs. Kreeg er twee voor omgerekend om en de nabij 4 euro. Ken het hele merk niet, maar we gaan het zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Ik ben afgelopen vrijdag geopereerd aan een b

bbz na ivf, hierbij is mijn linkereileider verwijdersd

ik ben opzoek naar lotgenootjes die hetzelfde

hebben meegemaakt. Ik heb trouwens de ivf

in dusseldorf gedaan. Graag hoor ik ervaringe

 

Hey Lala84

 

Hier ook 1 eileider verwijderd na bbz.

Ben momenteel ook in Düsseldorf bezig met ivf. Afgelopen zaterdag punctie gehad een 11 eicellen eruit gehaald gisteren waren er nog maar 2 over. Duimen dus dat er morgen toch een TP kan plaatsvinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden