Ga naar inhoud

Wachtbankje van September


Hopefulness

Aanbevolen Berichten

Van mij mag je er gewoon bij komen zitten hoorOok jij moet wachten...Verschrikkelijk he, dat wachten...Wanneer mag jij testen? Of heb je dat inmiddels ook al gedaan?

 

Ik mag 16 dagen na KID. Dus lange rit nog te gaan. Zat in twijfel om af en toe een ovu test te doen om te kijken of de ovitrelle uit mijn lichaam is. Had deze dus zondag wel gekregen, en was nog een potentiële buiten het blaasje van 18mm. Dus heb mijn hoop groot. Toch wel vreemd heh, met weken stimulatie de laatste keer maar 1 blaasje, waar geen eens een eicel in zat, en nu helemaal zonder hormonen 2 blaasjes. Ook voor het eerst sinds 2,5 jaar een cyclus van precies 28 dgn.

 

Maar denk dat ik gewoon de nod afwacht, en als menstruatie daadwerkelijk uitblijft me moeder een test laten ophalen

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag 16 dagen na KID. Dus lange rit nog te gaan. Zat in twijfel om af en toe een ovu test te doen om te kijken of de ovitrelle uit mijn lichaam is. Had deze dus zondag wel gekregen, en was nog een potentiële buiten het blaasje van 18mm. Dus heb mijn hoop groot. Toch wel vreemd heh, met weken stimulatie de laatste keer maar 1 blaasje, waar geen eens een eicel in zat, en nu helemaal zonder hormonen 2 blaasjes. Ook voor het eerst sinds 2,5 jaar een cyclus van precies 28 dgn. Maar denk dat ik gewoon de nod afwacht, en als menstruatie daadwerkelijk uitblijft me moeder een test laten ophalenVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Jeetje spannend zeg!Ik hoop dat je de dagen goed door komt🍀
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje spannend zeg!Ik hoop dat je de dagen goed door komt

 

Zo lastig! Was eentje voor me bij de action met een zwangerschapstest, ik denk ik pak er ook een. Niet dat ik nu gelijk al wil testen, dus net een ovu test gedaan, het streepje is net zo donker als vorige zondag, toen ik om half 3 ovitrelle heb gespoten, en maandag dus KID. Ik vind op internet steeds ‘tot 10 dagen’ blijft ovitrelle zichtbaar. Maar toch niet zo sterk (als in zo sterk als de dag voor eisprong)? Is dat dan tot woensdag de 26ste? Oh ik merk dat ik alweer stuk meer nerveus word en neig naar een snellere test. Morgen om dit tijdstip nog een ovu test doen maar, hoop dat ie donkerder wordt🤣

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Ja wij gaan het wel vertellen, hebben we bij Wim ook gedaan.We vinden het voornamelijk praktisch.Pff wat duurt het wachten nu weer lang...Het liefst zou ik wekelijks een test doen om mezelf ervan te verzekeren dat ik nog steeds zwanger ben...3 okt de echo...Nog 22 dgn to go....En maar blijven duimen dat het ukkie gezond is🤞🤞🤞

 

En en en???

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

En en en???Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Srry dat ik je in spanning heb gelaten...Maar alles is goed! Ik ben goed zwanger😉Reden dat ik nu pas reageer is omdat ik behoorlijk ziek ben deze ronde. Heb er nu een tabletje voor en nu gaat het gelukkig. 19 mei 2019 ben ik uitgeteld👶18e intake op verloskunde in het zk.Hoe is het nu met jou/jullie?Hoever ben je nu en hoe voel je je?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Srry dat ik je in spanning heb gelaten...Maar alles is goed! Ik ben goed zwangerReden dat ik nu pas reageer is omdat ik behoorlijk ziek ben deze ronde. Heb er nu een tabletje voor en nu gaat het gelukkig. 19 mei 2019 ben ik uitgeteld18e intake op verloskunde in het zk.Hoe is het nu met jou/jullie?Hoever ben je nu en hoe voel je je?

 

Ah fijn!!! Dat alles goed is!!

Minder dat je ziek bent hier begint het volle gevoel in me keel wat af te zakken maar het is nog niet weg

Hier nu 14+ 4

12 nov de 20 weken echo zo benieuwd wat we gaan krijgen!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een rust is het hier, voor de dames die zwanger zijn gefeliciteerd. Ik mag aanstaande dinsdag testen is onze 3de terug plaatsing van poging 1 en heb vooral naast de gebruikelijke bijwerking van de prognova en de utrogestan nu ook al een week last van me onderbuik en rug en af en toe misselijk maar dat kan ook van de prognova zijn al heb ik dat nog niet eerder gehad.

Na hoeveel tp zijn de dames hier zwanger geworden en wat visie en jullie rond die tijd??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een rust is het hier, voor de dames die zwanger zijn gefeliciteerd. Ik mag aanstaande dinsdag testen is onze 3de terug plaatsing van poging 1 en heb vooral naast de gebruikelijke bijwerking van de prognova en de utrogestan nu ook al een week last van me onderbuik en rug en af en toe misselijk maar dat kan ook van de prognova zijn al heb ik dat nog niet eerder gehad.

Na hoeveel tp zijn de dames hier zwanger geworden en wat visie en jullie rond die tijd??

 

Hoi spannend!!

 

Hier eerste cryo tp in eigen cyclus ze waren te laat en hoefde de ovitrelle zelfs niet te zetten die poging is mislukt tweede tp progynova en utrogestan en van deze tp zwanger! Nu 14+6

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden