Ga naar inhoud

Wachtbankje van September


Hopefulness

Aanbevolen Berichten

Zoooo ik plof op een nieuw bankje neer!

Vanmiddag de TP van onze 2e en laatste cryo van poging 1. Het was mooi door het dooiingsproces gekomen en van A kwaliteit gebleven. Nu die wachtdagen door zien te komen...

 

Het is wel erg stil op het forum...

Wie komt er bij me zitten?

 

Wat fijn!! Ik duim voor je dat deze lekker blijft zitten.

Het zijn nu nog mooie en warme dagen; dan is het forum wat uitgestorven maar hoe meer weer naar de kou en korte dagen gaan zal het vast drukker worden!

Alweer 4 dagen voor je voorbij!!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn!! Ik duim voor je dat deze lekker blijft zitten.Het zijn nu nog mooie en warme dagen; dan is het forum wat uitgestorven maar hoe meer weer naar de kou en korte dagen gaan zal het vast drukker worden!Alweer 4 dagen voor je voorbij!! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat zal het zijn!Tis nog een heerlijke nazomer!Idd 4 dagen voorbij...Wat gaat het toch langzaam.Ik probeer er niet zo mee bezig te zijn, maar het kost me veelmoeite...Jij ook hier op het bankje, of wilde je gewoon graag even een reactie geven😉
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal het zijn!Tis nog een heerlijke nazomer!Idd 4 dagen voorbij...Wat gaat het toch langzaam.Ik probeer er niet zo mee bezig te zijn, maar het kost me veelmoeite...Jij ook hier op het bankje, of wilde je gewoon graag even een reactie geven

 

Ik zat vorig jaar op het bankje en gelukkig uiteindelijk met succes. Dus ik hoop voor jou dat je wens ook in vervulling mag gaan.

Ik lees zo nu en dan nog een beetje mee en wie weet straks ook weer hier. Maar voor nu geniet ik vooral nog even van mijn dochtertje.

 

Maar de dagen tikken altijd langzaam weg in die twee weken helaas he!

Mijn oplossing was altijd zoveel mogelijk doen dan lijkt de tijd sneller te gaan maar anderen zijn juist weer gebaat bij lekker wat rust.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat vorig jaar op het bankje en gelukkig uiteindelijk met succes. Dus ik hoop voor jou dat je wens ook in vervulling mag gaan.Ik lees zo nu en dan nog een beetje mee en wie weet straks ook weer hier. Maar voor nu geniet ik vooral nog even van mijn dochtertje.Maar de dagen tikken altijd langzaam weg in die twee weken helaas he!Mijn oplossing was altijd zoveel mogelijk doen dan lijkt de tijd sneller te gaan maar anderen zijn juist weer gebaat bij lekker wat rust.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ohhh wat fijn een dochtertje!Fijn he, dat na het traject en het wachten je word beloond met zo iets moois en dierbaars. Heb ik ook met mijn zoontje!Maar goh wat gun ik hem nu een broertje of zusje...Ja ik ben ook heel graag bezig met deze dagen, maar door de endometriose moet ik soms toch pas op de plaats maken omdat het me dan echt opbreekt.Maar komt goed, nog 8 dagen te gaan...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

 

Ik wacht op een behandeling in Brussel.

Hebben jullie advies hoe ik de IVF medicijnen in Nederland kan

komen? Ik heb een belgisch recept maar IVF klinieken in NL zijn niet

bereid om deze te leveren. Hetzelfde is met echo en bloedprikken.

Weten jullie een ziekenhuis in de Randstad welke aan bloedonderzoeken voor

buitenland wel meewerkt?

 

Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,Ik wacht op een behandeling in Brussel.Hebben jullie advies hoe ik de IVF medicijnen in Nederland kan komen? Ik heb een belgisch recept maar IVF klinieken in NL zijn nietbereid om deze te leveren. Hetzelfde is met echo en bloedprikken.Weten jullie een ziekenhuis in de Randstad welke aan bloedonderzoeken voor buitenland wel meewerkt?Bedankt.
Hoi,Ik kan je helaas niet helpen hiermee...Ik moet eerlijk bekennen dat het erg rustig is opt forum op dit moment.Je hebt ook een platform medicijnen.Daar kunje reageren op "reisjes" en "ritjes"Mss heb je daar meer succes wat betreft je vraag...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben erg stout geweest en vandaag op wd8 getest ennnnn ik ben zwanger

 

Oh gefeliciteerd stouterd

Wat leuk dit te lezen meid, geniet ervan❣️

 

 

Ik ben zelf net terug van vakantie en gelijk begonnen met mn 4de poging aan het stimuleren.

As donderdag de eerste fm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel!Hoe gaat het met je?

 

Gaat goed alleen misselijk de hele dag door vol gevoel in me keel veel drinken zit een rare smaak aan, en zere borsten

 

Aankomende donderdag weer echo dan 11 weken

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat goed alleen misselijk de hele dag door vol gevoel in me keel veel drinken zit een rare smaak aan, en zere borsten Aankomende donderdag weer echo dan 11 weken Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Jeetje 11 weken weer!Ik ben altijd blij met dat volle gevoel, ik hoop dat ik dat nu ook weer mag hebben. Beter dan alleen maar willen snaaien. Die vieze smaak herken ik ook en dat vind ik ook niet zo'n probleem, dat met dezelfde reden😉Ik ben heel benieuwd hoe deze zwangerschap zal verlopen...Ik ga het weer allemaal opschrijven...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje 11 weken weer!Ik ben altijd blij met dat volle gevoel, ik hoop dat ik dat nu ook weer mag hebben. Beter dan alleen maar willen snaaien. Die vieze smaak herken ik ook en dat vind ik ook niet zo'n probleem, dat met dezelfde redenIk ben heel benieuwd hoe deze zwangerschap zal verlopen...Ik ga het weer allemaal opschrijven...

 

Ik herken het niet vorige zwangerschap at ik mega veel lions heel af en toe was ik misselijk maar niet zo erg als nu

Dus nu al een totaal andere zwangerschap als bij me dochtertje

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken het niet vorige zwangerschap at ik mega veel lions heel af en toe was ik misselijk maar niet zo erg als nu Dus nu al een totaal andere zwangerschap als bij me dochtertjeVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja ze zeggen dat elke zwangerschap anders is...Dus ik wacht het ook maar af.Vandaag 9 mnd dagboek van Wim er weer bij gepakt.Eens kijken hoe het me toen verging, in dezelfde week.Ga nu ook weer zo'n boek bijhouden.Wel zo eerlijk😇Wil je weten wat het word?En gaan jullie het vertellen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ze zeggen dat elke zwangerschap anders is...Dus ik wacht het ook maar af.Vandaag 9 mnd dagboek van Wim er weer bij gepakt.Eens kijken hoe het me toen verging, in dezelfde week.Ga nu ook weer zo'n boek bijhouden.Wel zo eerlijkWil je weten wat het word?En gaan jullie het vertellen?

 

Heb vandaag bij de wibra een 9 maanden dagboek gescoord bij me dochter ook gedaan

 

Ja ik wil het wel weten of ik het dan ga vertellen dat weer ik nog niet bij me dochter wel gedaan

 

En jullie??

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag bij de wibra een 9 maanden dagboek gescoord bij me dochter ook gedaan Ja ik wil het wel weten of ik het dan ga vertellen dat weer ik nog niet bij me dochter wel gedaan En jullie??Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja wij gaan het wel vertellen, hebben we bij Wim ook gedaan.We vinden het voornamelijk praktisch.Pff wat duurt het wachten nu weer lang...Het liefst zou ik wekelijks een test doen om mezelf ervan te verzekeren dat ik nog steeds zwanger ben...3 okt de echo...Nog 22 dgn to go....En maar blijven duimen dat het ukkie gezond is🤞🤞🤞
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

 

Ik wacht op een behandeling in Brussel.

Hebben jullie advies hoe ik de IVF medicijnen in Nederland kan

komen? Ik heb een belgisch recept maar IVF klinieken in NL zijn niet

bereid om deze te leveren. Hetzelfde is met echo en bloedprikken.

Weten jullie een ziekenhuis in de Randstad welke aan bloedonderzoeken voor

buitenland wel meewerkt?

 

Bedankt.

Ik heb besloten om niet voor een laatste poging naar België te gaan en Nederland wil niet verder met me, ik heb nog 5 deca en 1pregnyl in de koelkast liggen houdbaar tot 2020 en wil er graag iemand blij mee maken

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amf hoe was de echo afgelopen fonderdag?

 

Liefs

 

Ja goed armpjes en beentjes gezien hartje gehoord en voetje met teentjes duidelijk gezien nu over naar verloskundige daar kan ik dinsdag heen voor intake

 

Jij aan het aftellen voor de echo!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja goed armpjes en beentjes gezien hartje gehoord en voetje met teentjes duidelijk gezien nu over naar verloskundige daar kan ik dinsdag heen voor intakeJij aan het aftellen voor de echo!Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja ik ben super druk met aftellen!Nog 13 dagen😇Maar ik ben me deze reis toch misselijk🤢Dat ken ik helemaak niet van mijn vorige zwangerschap...Fijn he, om dan weer op verloskunde te zijn!Geniet ervan! Hoe was de intake?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben super druk met aftellen!Nog 13 dagenMaar ik ben me deze reis toch misselijk🤢Dat ken ik helemaak niet van mijn vorige zwangerschap...Fijn he, om dan weer op verloskunde te zijn!Geniet ervan! Hoe was de intake?

 

Ow nog ff geduld hebben

Ja bijzonder he dat het zo kan verschillen met je eerste

Ow ik dacht dat deze dinsdag was maar is aankomende dinsdag

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooo ik plof op een nieuw bankje neer!

Vanmiddag de TP van onze 2e en laatste cryo van poging 1. Het was mooi door het dooiingsproces gekomen en van A kwaliteit gebleven. Nu die wachtdagen door zien te komen...

 

Het is wel erg stil op het forum...

Wie komt er bij me zitten?

 

Was al even niet actief om alles te laten bezinken, zag dit bericht en wilde vragen of ik erbij mocht zitten met mijn KID afgelopen maandag, maar zie dat je een positieve test hebt gehad gefeliciteerd !!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was al even niet actief om alles te laten bezinken, zag dit bericht en wilde vragen of ik erbij mocht zitten met mijn KID afgelopen maandag, maar zie dat je een positieve test hebt gehad gefeliciteerd !!Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Van mij mag je er gewoon bij komen zitten hoor😊Ook jij moet wachten...Verschrikkelijk he, dat wachten...Wanneer mag jij testen? Of heb je dat inmiddels ook al gedaan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden