Hello & Welcome to our community. Is this your first visit? Registreer
  • Blij
  • Boos
  • Cool
  • Gek
  • Hongerig
  • Moe
  • Ontzagwekkend
  • Verdrietig
  • Verlegen
  • Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
    Weergegeven resultaten: 21 t/m 34 van 34
      Tiener
      Je hebt nog niks getypt...

Ik ben:
      ----

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hopefulness Bekijk bericht
      Nee geen natuurlijk wondertje...Ik ben zooo in de war met de dagen...Ik weet dat ik 6 juli het zh heb gebeld en toen moest ik tedten... maar pas 8 juli werd ik ongi.Maar moet ik dan vanaf de eerste dag ongi weer starten met tellen of de laatste dag vd ongi...Mijn hoofd is zo aant malen...Dat word een lange nacht, met maar weinig slaap.Morgen vroeg toch maar testen...
      Vanmorgen getest, maar niks aant handje.Een negatieve test...Hopelijk komt het nu of morgen...Denk dat ik toch maar ff het zh bel...Ik ben toch echt bijna 1 week overtijd...

Baby

Ik ben:
      ----

Standaard

!Heb niet het gevoel maar ja je weet het nooit 10 jaar terug 1x Zwanger geweest kwamen we pas achter na 3 testen en over 3 weken en was toen uiteindelijk 6 weken zwanger en draaide uit op een miskraam, ben nu wel ziekerig en af toe last van brandend maagzuur maar dat kan ook met spanning te maken hebben. Ik hoop zo dat als ik met ochtend urine test het positief is want anders moet ik eerst weer 2 maanden in de overgang met lucrin en daar heb ik eigenlijk niet echt zin in

Baby

Ik ben:
      ----

Standaard

Nee geen natuurlijk wondertje...Ik ben zooo in de war met de dagen...Ik weet dat ik 6 juli het zh heb gebeld en toen moest ik tedten... maar pas 8 juli werd ik ongi.Maar moet ik dan vanaf de eerste dag ongi weer starten met tellen of de laatste dag vd ongi...Mijn hoofd is zo aant malen...Dat word een lange nacht, met maar weinig slaap.Morgen vroeg toch maar testen...
      Lastig he? Volgens mij moet he rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie.

Baby

Ik ben:
      ----

Standaard

Vanmorgen getest, maar niks aant handje.Een negatieve test...Hopelijk komt het nu of morgen...Denk dat ik toch maar ff het zh bel...Ik ben toch echt bijna 1 week overtijd...
      Jammer... heb je het ziekenhuis nog gebeld? Door alle hormonen kan je cyclus vast iets anders worden... hopelijk heb je snel duidelijkheid en kan je weer door. Wat een wachten is dit. Zelfs nu ik zwanger ben, voel ik mezelf nog steeds wachten.

Baby

Ik ben:
      ----

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dakje Bekijk bericht
      !Heb niet het gevoel maar ja je weet het nooit 10 jaar terug 1x Zwanger geweest kwamen we pas achter na 3 testen en over 3 weken en was toen uiteindelijk 6 weken zwanger en draaide uit op een miskraam, ben nu wel ziekerig en af toe last van brandend maagzuur maar dat kan ook met spanning te maken hebben. Ik hoop zo dat als ik met ochtend urine test het positief is want anders moet ik eerst weer 2 maanden in de overgang met lucrin en daar heb ik eigenlijk niet echt zin in
      Ik hoop met je mee!!! Die vervelende lucrin is geen pretje... hopelijk is het niet nodig

Baby

Ik ben:
      ----

Standaard

Ladies, ik ben even 5 dagen offline ivm retraite. Succes met alles! Ik ben benieuwd naar de updates, ik lees ze weer als ik terug ben!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Baby

Ik ben:
      ----

Standaard

Pff de rot wachtweken zitten er bijna op morgen ochtend mag ik definitief testen, ik hoop er het beste van maar ben er bang voor. Zou morgen de resultaten hier delen

Tiener

Ik ben:
      ----

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yogalove Bekijk bericht
      Lastig he? Volgens mij moet he rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie.
      Nee heb het zh gebeld en de eerste dag van je cyclus is de eerste dag dat je helder rood bloed menstrueerd. Verder moet ik als ik di nog niet ongi ben bellen dan krijg ik tabletten om het opgang te laten komen. Maar volgens mij ben ik morgen ongi. Heb vsnaf 15u al flinke buikpijn...

Tiener

Ik ben:
      ----

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yogalove Bekijk bericht
      Jammer... heb je het ziekenhuis nog gebeld? Door alle hormonen kan je cyclus vast iets anders worden... hopelijk heb je snel duidelijkheid en kan je weer door. Wat een wachten is dit. Zelfs nu ik zwanger ben, voel ik mezelf nog steeds wachten.
      Hahahaha ja erg is dat he!Van mijn eerste zwangerschap had ik veel klachten en had ik zeer regelmatig echo's. Vriendin van mij liep 1 weekje achter mij aan, maar gewoon bij verlosk praktijk en die voelde het ook zo... zooo lang wachten tot de volgende echo... Ik denk dat ik dat ook zou hebben, zeker wanneer je de kleine nog niet voelt...

Tiener

Ik ben:
      ----

Standaard

Pff de rot wachtweken zitten er bijna op morgen ochtend mag ik definitief testen, ik hoop er het beste van maar ben er bang voor. Zou morgen de resultaten hier delen
      Ik ga voor je duimen...

Baby

Ik ben:
      ----

Standaard

Ik ga voor je duimen...
      Helaas was de test negatief, wachten op me ongi en dan weer 2 maanden aan de lucrin

Tiener

Ik ben:
      ----

Standaard

Helaas was de test negatief, wachten op me ongi en dan weer 2 maanden aan de lucrin
      Poehhh, succes meid!Verschrikkelijk dat wachten...En 2 mnd aan de lucrin dat is ook niet niks...Waarom moet je 2 mnd aan de lucrin?

Tiener

Ik ben:
      ----

Standaard

Ik ben vandaag gelukkig ongi geworden.
      Dus vandaag gestart met de progy.
      Ik verwacht de 21ste de echo...
      Dus daar gaan we weer....

Baby

Ik ben:
      ----

Standaard

Poehhh, succes meid!Verschrikkelijk dat wachten...En 2 mnd aan de lucrin dat is ook niet niks...Waarom moet je 2 mnd aan de lucrin?
      Omdat me endo daar bijna helemaal van weg gaat en ik dan de beste kansen heb op een zwangerschap. Heb een Duitse arts in Nederland en dit is een hele goeie en hij vertelde mij dat dit voor mensen met endo die bij hem komen heel goed helpt en aanslaat. Op de fertaliteits afdelingen zeggen ze ook dat hij de beste is en zijn methodes echt goed zijn. Heb alleen wel 4 september een afspraak bij hem want wil kijken of het ook terug kan na een maand ipv 2 maar ja even afwachten. Moet nu eerst ongi worden voor ze de injectie mogen zetten en dan gaan we weer verder gelukkig heb ik nog 8 eskimootjes liggen wachten

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Soortgelijke discussies

1. Het 12-weken bankje
      Door Lot69 in forum Wachtbankje
      Reacties: 3805
      Laatste bericht: 26-04-13, 10:58
    2. Wacht weken begonnen ivf wie ook?
      Door Susan1 in forum IVF
      Reacties: 2
      Laatste bericht: 27-01-13, 20:43
    3. Wie wacht met me mee tot september?
      Door Mutsy_4 in forum IVF
      Reacties: 53
      Laatste bericht: 26-09-10, 16:37
    4. Reacties: 25
      Laatste bericht: 06-08-09, 09:17
    5. BRI eindelijk op het beroemde bankje!!
      Door bri in forum Wachtbankje
      Reacties: 58
      Laatste bericht: 03-03-08, 14:58

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten