Ga naar inhoud

Wachtbankje van Juli


Hopefulness

Aanbevolen Berichten

Vandaag echo gehad

12 juli beginnen met de bollen en maandag gaan ze ontdooien en dan dinsdag TP ben erg benieuwd ze moesten weekend overbruggen en hopelijk trapt mijn lichaam erin door de progynova en utro we gaan het zien

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Succes!!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 181
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Vandaag echo gehad 12 juli beginnen met de bollen en maandag gaan ze ontdooien en dan dinsdag TP ben erg benieuwd ze moesten weekend overbruggen en hopelijk trapt mijn lichaam erin door de progynova en utro we gaan het zien Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Spannend, en daar gaat je lichaam cker intrappen!Je zult dat lichaam es even goed voor de gek houden😁🤞🤞🤞Hoevaak ons lichaam ons voor de gek houd...Ik ga voor je duimen!🤞🤞🍀🍀🤞🤞🍀🍀
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend, en daar gaat je lichaam cker intrappen!Je zult dat lichaam es even goed voor de gek houden🤞🤞🤞Hoevaak ons lichaam ons voor de gek houd...Ik ga voor je duimen!🤞🤞🤞🤞

 

Ja ben benieuwd aangezien ik met een punctie en verse TP na vijf dagen al de menstruatie door kwam

Dus ben benieuwd deze ronde!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben benieuwd aangezien ik met een punctie en verse TP na vijf dagen al de menstruatie door kwam Dus ben benieuwd deze ronde!Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Jeetje wat naar!Heeft hët bijna geen "kans" gekregen om in te nestelen...Ik hoop heel erg met je mee en blijf duimen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat naar!Heeft hët bijna geen "kans" gekregen om in te nestelen...Ik hoop heel erg met je mee en blijf duimen

 

Nee klopt dus daarom erg benieuwd deze ronde wat me lichaam gaat doen en of die erin trapt

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wens iedereen heel veel geluk en sterkte!

Voor mij zit het er helaas op. Zou vandaag Mn laatste TP krijgen. Helaas werd ik gebeld en was mijn allerlaatste embryo niet goed uit de dooi gekomen!

Nu rest mij niks anders dan mijn lot te accepteren en dankbaar te zijn voor alles wat ik wel heb.

Hoop voor jullie op beter nieuws

 

Sterkte

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben benieuwd aangezien ik met een punctie en verse TP na vijf dagen al de menstruatie door kwam

Dus ben benieuwd deze ronde!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Pff das wel erg snel!

Hopelijk lukt het nu wel

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve dames,

 

Was even een tijdje of rader. Maar we zijn weer terecht gekomen in de "fijne" wachtweken.

ik zit nu op dag 7 na terugplaatsing. Werd een verse 7 celige embryo van 3 dagen oud teruggeplaatst.

 

Ik had na de terugplaatsing erg last van een rommelige buik, steekjes rondom de baarmoeder en eierstokken. Sinds 2 dagen voel ik niet echt wat. Licht opgezwollen borsten. Vorige keer na de verse terugplaatsing was ik kort zwanger..dag van de nod had ik een positieve test maar dag later weer niet. Blijk dat de zwangerschap niet door ging zetten. Toen had ik enorm last van de borsten, duizeligheid, vaak plassen etc.

 

Ik wil natuurlijk wel positief zijn.. Maar merk dat ik me toch wel zorgen maak nu ik niet echt wat voel. Bleghhh zo moelijk dit wachten.

 

Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie symptomen? Oh ja en wanneer gaan jullie testen? Volgende week dinsdag 17juli is de bloedtest.

 

 

 

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve dames,Was even een tijdje of rader. Maar we zijn weer terecht gekomen in de "fijne" wachtweken. ik zit nu op dag 7 na terugplaatsing. Werd een verse 7 celige embryo van 3 dagen oud teruggeplaatst.Ik had na de terugplaatsing erg last van een rommelige buik, steekjes rondom de baarmoeder en eierstokken. Sinds 2 dagen voel ik niet echt wat. Licht opgezwollen borsten. Vorige keer na de verse terugplaatsing was ik kort zwanger..dag van de nod had ik een positieve test maar dag later weer niet. Blijk dat de zwangerschap niet door ging zetten. Toen had ik enorm last van de borsten, duizeligheid, vaak plassen etc.Ik wil natuurlijk wel positief zijn.. Maar merk dat ik me toch wel zorgen maak nu ik niet echt wat voel. Bleghhh zo moelijk dit wachten.Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie symptomen? Oh ja en wanneer gaan jullie testen? Volgende week dinsdag 17juli is de bloedtest. Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Spannend weer!! Volgens mij kan je er niks van zeggen. Ik heb juist al een aantal keren gedacht dar het raak kon zijn ivm symptomen maar niks. En als ik verhalen van anderen hoor, komen de symptomen pas later. Heb helaas zelf geen ervaring.Maar snap je wel! Ik zit zelf op waxhtdag 5 van een blasto (dus we lopen gelijk) en Zou ook graag een teken willen dat het goed is. Wel vanaf dinsdag buikpijn en het blijft zeuren in mijn onderbuik. Maar goed dat kan ook ustrogestan zijn, mijn darmen of iets anders. Voel mij eigenlijk best goed en vrolijk ni. Dus probeer dat maar vastere houden en dan zien we wel op de testdag. 🍀🤞🏻Wanneer ga je testen?Succes🍀
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve dames,

 

Was even een tijdje of rader. Maar we zijn weer terecht gekomen in de "fijne" wachtweken.

ik zit nu op dag 7 na terugplaatsing. Werd een verse 7 celige embryo van 3 dagen oud teruggeplaatst.

 

Ik had na de terugplaatsing erg last van een rommelige buik, steekjes rondom de baarmoeder en eierstokken. Sinds 2 dagen voel ik niet echt wat. Licht opgezwollen borsten. Vorige keer na de verse terugplaatsing was ik kort zwanger..dag van de nod had ik een positieve test maar dag later weer niet. Blijk dat de zwangerschap niet door ging zetten. Toen had ik enorm last van de borsten, duizeligheid, vaak plassen etc.

 

Ik wil natuurlijk wel positief zijn.. Maar merk dat ik me toch wel zorgen maak nu ik niet echt wat voel. Bleghhh zo moelijk dit wachten.

 

Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie symptomen? Oh ja en wanneer gaan jullie testen? Volgende week dinsdag 17juli is de bloedtest.

 

 

 

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

Ik zit op wd 3 van een 3 dagen oude dus moet nog ff

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend weer dames. Ik hoop zo dat nu eindelijk jullie lang gekoesterde wens in vervulling mag gaan Succes nog de komende dagen

 

Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend weer!! Volgens mij kan je er niks van zeggen. Ik heb juist al een aantal keren gedacht dar het raak kon zijn ivm symptomen maar niks. En als ik verhalen van anderen hoor, komen de symptomen pas later. Heb helaas zelf geen ervaring.Maar snap je wel! Ik zit zelf op waxhtdag 5 van een blasto (dus we lopen gelijk) en Zou ook graag een teken willen dat het goed is. Wel vanaf dinsdag buikpijn en het blijft zeuren in mijn onderbuik. Maar goed dat kan ook ustrogestan zijn, mijn darmen of iets anders. Voel mij eigenlijk best goed en vrolijk ni. Dus probeer dat maar vastere houden en dan zien we wel op de testdag. 🤞🏻Wanneer ga je testen?Succes
Hi pino

 

Ja, belangrijk om je vrolijk te voelen. Heb ik ook wel hoor. Alleen soms komt de onzekerheid weer... Hahah hormonen.

 

Ik denk dat ik dinsdagochtend ga testen, misschien maandag. Maar niet eerder. Was zo misleid de vorige keer. Nou zou het gewoon niet zoooooo leuk zijn dat het nu lukt!!!

 

 

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi pino️Ja, belangrijk om je vrolijk te voelen. Heb ik ook wel hoor. Alleen soms komt de onzekerheid weer... Hahah hormonen.Ik denk dat ik dinsdagochtend ga testen, misschien maandag. Maar niet eerder. Was zo misleid de vorige keer. Nou zou het gewoon niet zoooooo leuk zijn dat het nu lukt!!!Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Wordt eens tijd hè dames!!! 🤞🏻🍀Hopelijk is na al die tijd het ons gegund!!En idd gewoon rustig wachten die paar dagen kunnen we ook nog wel bij 😉
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is het met de mede-wachtende dames?Hier wachtdag 7, dus embryo is 12 dagen.Voel mij alleen redelijk normaal, Haha. Normaal ook veel meer last van de hormonen. Maar geen kwaaltjes die kunnen duiden op de medicatie of een zwangersschap.Dus we wachten jet rustig verder af 🤞🏻😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend @Pino, ik duim zeker mee voor een zeer goede afloop

 

Ik heb afgelopen donderdag mijn vervolggesprek gehad in Dusseldorf, en ik krijg nu andere medicatie en hogere eenheden.

Ik kan begin sept al beginnen ivm vakantie die ik heb geboekt voor 3 weken..

De medicatie heb ik vandaag ook per post ontvangen.

Spannend..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend @Pino, ik duim zeker mee voor een zeer goede afloopIk heb afgelopen donderdag mijn vervolggesprek gehad in Dusseldorf, en ik krijg nu andere medicatie en hogere eenheden.Ik kan begin sept al beginnen ivm vakantie die ik heb geboekt voor 3 weken..De medicatie heb ik vandaag ook per post ontvangen.Spannend..
Hoop het ook zo! 🍀Volgende week weten we meer. En anders zal ik je helaas volgen in dusseldorf.Als het niet gelukt is moeten we bellen om de onderzoeken (sperma en scratch) in te plannen, maar dat wordt ws na onze vakantie. Want ook wij gaan heerlijk op vakantie. Hopelijk met zijn 3-en 😃🤞🏻Jij vast een fijne vakantie, dat je daar maar helemaal mag opladen voor de start in dd 💪🏻
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop het ook zo! Volgende week weten we meer. En anders zal ik je helaas volgen in dusseldorf.Als het niet gelukt is moeten we bellen om de onderzoeken (sperma en scratch) in te plannen, maar dat wordt ws na onze vakantie. Want ook wij gaan heerlijk op vakantie. Hopelijk met zijn 3-en 🤞🏻Jij vast een fijne vakantie, dat je daar maar helemaal mag opladen voor de start in dd

 

Ik hoop het echt zooo voor jullie..❣️❣️

Dank je wel meid, jij ook een hele fijne vakantie hoe of wat er gebeurd, lekker positief blijven..

Klinkt echt leuk “ met zn 3tjes op vakantie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies, ik zit nu op dag 10, verse tp van embryo 3 dagen. Oooooooooo wat is een zenuwslopend. Ik heb niet echt heftige symptomen. Hier en daar wat stekjes krampjes rondom de buik. Licht gevoelige borsten. Voel me wel moe. Moet eerlijk zeggen dat ik me ook wel goed voel, dat het goed voelt en positief erin sta.

 

Leuk dat je zegt met z'n drieëtjes. Dat zeggen wij ook.🤰

 

@pino ga je nog testen? Wij hebben dinsdag de bloedtest. Wij hebben besloten om maandag en dinsdagochtend te gaan testen. (zoo spannend) Manlief heeft zoiets van we wachten wel tot de uitslag... Maar dat vind ik pas spannend.

 

Ik duim zoooo voor ons allemaal!! Dat we zomer vakantie mogen in gaan met z'n drieëtjes.

 

 

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is het met de mede-wachtende dames?Hier wachtdag 7, dus embryo is 12 dagen.Voel mij alleen redelijk normaal, Haha. Normaal ook veel meer last van de hormonen. Maar geen kwaaltjes die kunnen duiden op de medicatie of een zwangersschap.Dus we wachten jet rustig verder af 🤞🏻
Hee ik zit op wd 6 embryo nu 9 dagen. Af en toe wat steekjes en ik ben echt super verkouden en keelpijn maar dat heb ik ook eerder gehad en zegt niks. Verder nog geen symptomen..

Ben benieuwd hoop dat we ons allemaal bjj t andere bankje kunnen aansluiten!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee ik zit op wd 6 embryo nu 9 dagen. Af en toe wat steekjes en ik ben echt super verkouden en keelpijn maar dat heb ik ook eerder gehad en zegt niks. Verder nog geen symptomen..Ben benieuwd hoop dat we ons allemaal bjj t andere bankje kunnen aansluiten!Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Zou mooi zijn hè flower een mooie vol zwangeren bankje 😃.Symptomen kan je idd maar beter loslaten want het wil allemaal niet perse iets zeggen. Nog even geduld 🍀@ivydrew wij willen eigenlijk waxhten tot woensdag. Weet niet zeker of dat gaat lukken HahaNu ook echt zo’n weeïg menstruatie gevoel, weet niet wat ik daar van moet denken. Menstruatie komt anders sowieso pas na stoppen medicatie. (Estriadol en ustro), tenminste andere keren wel. Voel mij verder goed, mar merk na ik na al die teleurstellingen niet positief durf te zijn.Maar we wachten rustig verder af en duimen door 🤞🏻🤞🏻🤞🏻🍀
Link naar reactie
Delen op andere sites

@pino ja zo herkenbaar dat het gevoel. Vooral dat het nu ene moment naar een ander gaat. Oh wel we moeten idd maar afwachten en positief blijven.

 

@flower ik heb ook niet echt gevoel dat ik heftige symptomen heb. Beetje steekjes rondom buik wat ik ook had na de punctie. Dus het zegt idd helemaal niks.

 

Lekker genieten van jullie zondag en dagje voor je dagje. (hahahaha) fijne dag!

 

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bleghhh... Vanacbt getest om 04.00..

Omo wit... Wat verdrietig!! En het voelde zo goed. Kan niet in woorden beschrijven hoe verdrietig ik voel. Voelt nu dat het ons niet gegund wordt en dat moederschap niet zal in het verschiet ligt.

 

Wou dat ik positief nieuws had voor jullie. Hopelijk hebben we nog cryo's maar we hebben nog niks vernomen van het zh na punctie.

 

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden