Ga naar inhoud

Wachtbankje van Juli


Hopefulness

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 181
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Ik heb 12 juli een vervolggesprek, behandelplan en medicatie, maar aangezien ik 11 augustus 3 weken op vakantie ga weet ik niet of de poging nog er tussen past , anders na de vakantie.

Dat word dan mijn 4 de ivf/icsi poging, en deze keer in VivaNeo Dusseldorf..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag hopelijk in juli ook op het bankje. Enigste Cryo uit ivf3. En anders net als yamila na de zomer voor ronde 4 naar dusseldorf. Ben erg benieuwd naar jou bevindingen/ vervolggesprek daar. Eerste gesprek en onderzoek voelde al wel heel goed daar en ze denken veel meer mee (hebben veel meer mogelijkheden).

 

Succes dames🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag hopelijk in juli ook op het bankje. Enigste Cryo uit ivf3. En anders net als yamila na de zomer voor ronde 4 naar dusseldorf. Ben erg benieuwd naar jou bevindingen/ vervolggesprek daar. Eerste gesprek en onderzoek voelde al wel heel goed daar en ze denken veel meer mee (hebben veel meer mogelijkheden).

 

Succes dames

 

Oh wat grappig dat je daar ook gaat lopen..

 

Ja mn eerste gesprek was ook echt positief en geven je ook hoop,.. en uitslag onderzoek was ook goed gelukkig.

 

Maar anders hoop ik dat je enigste cryo het gewoon word he

 

Uiteraard laat ik weten hoe of wat..

 

Jullie ook heel veel succes meiden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat grappig dat je daar ook gaat lopen..Ja mn eerste gesprek was ook echt positief en geven je ook hoop,.. en uitslag onderzoek was ook goed gelukkig.Maar anders hoop ik dat je enigste cryo het gewoon word heUiteraard laat ik weten hoe of wat..Jullie ook heel veel succes meiden
Thanks!!! 🍀Ja dat sowieso, hopelijk is intake in dd voor niks geweest en gaat deze Cryo eindelijk ons het geluk brengen 🤞🏻
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Week 1 al bijna voorbij 🤞🏻
Inderdaad spannend...Vannacht werd ik wakker van behoorlijke krampen.Van Wim heb ik de innestelling ook gevoeld als buikpijn..Dus ik probeer mezelf een beetje kalm te houden, door te zeggen dat er ook buikgriep heerst... 2 vriendinnen hebben het, die ik al maanden niet heb gezien... maar ach...Wie weet...Inderdaad nog 1 week geduld....Vervelend woord is dat nu...Geduld...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag hebben we weer een ech en dan eind vd week of begin volgende week tp. Deze week heftig weekje gehad. Ik moet na deze tp geopereerd wrden voor de endo in me darmen.. komende tijd nog aanvullende onderzoeken

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag hebben we weer een ech en dan eind vd week of begin volgende week tp. Deze week heftig weekje gehad. Ik moet na deze tp geopereerd wrden voor de endo in me darmen.. komende tijd nog aanvullende onderzoekenVerstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Oei... dat is heftig...Is de endo te veel gegroeid?En hoe hebben ze dat gezien dat de endo weer verwijderd moet worden?Dit vraag ik omdat mijn endo klachten ook terug zijn gelukkig kruip ik niet over de grond, maar alle klachten zijn weer zo aanwezig... daarom ook eerder dan gepland de tp gehad...Maar nu deze tp afwachten dus en heel hard hopen dat deze blijft plakken... ik vind zwanger zijn echt een verademing.Veel vrouwen zijn dan moe maar ik heb juist meer energie...Omdat de endo stilligt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei... dat is heftig...Is de endo te veel gegroeid?En hoe hebben ze dat gezien dat de endo weer verwijderd moet worden?Dit vraag ik omdat mijn endo klachten ook terug zijn gelukkig kruip ik niet over de grond, maar alle klachten zijn weer zo aanwezig... daarom ook eerder dan gepland de tp gehad...Maar nu deze tp afwachten dus en heel hard hopen dat deze blijft plakken... ik vind zwanger zijn echt een verademing.Veel vrouwen zijn dan moe maar ik heb juist meer energie...Omdat de endo stilligt.
Ze zagen het op de echo en mri.. qua klachten valt t eigenlijk buiten de menstruatie wel mee alleen tijdens menstruatie bloed bij ontlasting vandaar dat ik toch aan de bel getrokken heb

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zagen het op de echo en mri.. qua klachten valt t eigenlijk buiten de menstruatie wel mee alleen tijdens menstruatie bloed bij ontlasting vandaar dat ik toch aan de bel getrokken hebVerstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Oei ja maar goed dat je aan de bel hebt getrokken.Ik menstrueer niet, ik slik de pil door.Toen ik 2 of 3 weken menstrueerde ivm start van cryo traject viel mij die pijn weer erg mee... maar ik ben zo zo moe... en zeurende rug en buikpijn... maar vooral die vermoeidheid beperkt me enorm...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei ja maar goed dat je aan de bel hebt getrokken.Ik menstrueer niet, ik slik de pil door.Toen ik 2 of 3 weken menstrueerde ivm start van cryo traject viel mij die pijn weer erg mee... maar ik ben zo zo moe... en zeurende rug en buikpijn... maar vooral die vermoeidheid beperkt me enorm...
Ik kan hem niet doorslikken.. hebben al 10 tp gehad en 3x gestimuleerd waarvan 2 puncties dus dat heeft niet goed gedaan. We hopen natuurlijk heel hard dat deze maand de cryo blijft zitten en de operatie pas na een zwangerschap kan plaatsvinden

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zagen het op de echo en mri.. qua klachten valt t eigenlijk buiten de menstruatie wel mee alleen tijdens menstruatie bloed bij ontlasting vandaar dat ik toch aan de bel getrokken heb

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 

Hoe bedoel je bloed bij ontlasting tijdens menstruatie? En is dat donker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm om de ontlasting zit dan veel bloed.. gewoon rood.. soms ook bloed zonder ontlasting..

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 

Ja, waarom komt dat? Ik heb dat nl ook maar dan juist net na het einde van mijn menstruatie, een heel klein beetje wat donker bloed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan hem niet doorslikken.. hebben al 10 tp gehad en 3x gestimuleerd waarvan 2 puncties dus dat heeft niet goed gedaan. We hopen natuurlijk heel hard dat deze maand de cryo blijft zitten en de operatie pas na een zwangerschap kan plaatsvindenVerstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Dat hoop ik ook heel erg met je mee!Wat heftig zeg! Een aanslag op je lijf is het.Ik hoop echt met je mee en blijf duimen voir je!Poehhh ik krijg het steeds lastiger om niet eerder te gaan testen😑Ik ben al mijn vriendinnen aan het stalken om masr afleiding te zoeken... en ik zit pas op wd 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, waarom komt dat? Ik heb dat nl ook maar dan juist net na het einde van mijn menstruatie, een heel klein beetje wat donker bloed
Omdat er 2 grote massas endometriose in mijn darm zitten.. bij mij is het echt helder bloed wat om de ontlasting heen zit

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat er 2 grote massas endometriose in mijn darm zitten.. bij mij is het echt helder bloed wat om de ontlasting heen zit

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 

Oh oke, ik wist niet dat het ook daar zat sorry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid,Hoe is het met je?Hoe reageer je op de progy?Ik hoop dat je nergens last van hebt?Liefs

 

Hey ja wat meer moe maar erg heftige week achter de rug ivm overlijden en andere zaken wat eigenlijk niet normaal is zelf politie aan te pas geweest en als klap op de vuurpijl vrijdag met me auto tegen een paal gezeten

Verder nergens last van gelukkig

 

Hoe is het bij jou???

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden