Ga naar inhoud

Cryo terugplaatsing juni


Hopefulness

Aanbevolen Berichten

Hoi Dames,

 

Wat is het rustig...😲

Sinds mijn 1e ivf traject en terugplaatsing (februari 2017).

 

Ik middels ben ik van mijn verse terugplaatsing mama van een kerngezonde zoon. We vonden Wim wel een perfecte naam voor ons mannetje😍

 

Nu speelt mijn endometriose weer enorm op en de pil doet zijn werk niet meer...

Dus nu zijn we een cryo behandeling begonnen. Slik nu 2x daags Progynova en 20 juni heb ik de echo.

 

Wat gaat dit snel in vergelijking met een ivf traject....

 

Zijn er dames waarmee ik gezellig kan kletsen en ervaringen kan uitwisselen?

 

Liefs Hopefullness

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hoi hoi hier krijg ik vandaag telefoontje hoe laat ik morgen mag voor een cryo TP en hoeveel er ontdooit zijn hopelijk gelijk de eerste Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hoi AMF,Jij deed in februari toch ook flink mee in het forum?Ik heb tijdens mijn zwangerschap niet echt veel meer op het forum gezeten omdat de zwangerschap me erg zwaar viel.Heb jij inmiddels succes gehad?Ik heb de 20ste echo...Ik ben heel benieuwd!Maar wat is Progynova rotspul zeg!Ben er veel misselijk, moe en duizelig van😓Tijdens het spuiten e.d. heb ik nergens last van gehad, maar nu... valt me tegen, ook met zo'n kleine spruit erbij van bijna 8 mnd.De endo speelde weer verschrikkelijk op dus vandaar al zo snel een cryo tp.Ennn hoelaat had je je tp?En hou oud is je cryo?Liefs
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi AMF,Jij deed in februari toch ook flink mee in het forum?Ik heb tijdens mijn zwangerschap niet echt veel meer op het forum gezeten omdat de zwangerschap me erg zwaar viel.Heb jij inmiddels succes gehad?Ik heb de 20ste echo...Ik ben heel benieuwd!Maar wat is Progynova rotspul zeg!Ben er veel misselijk, moe en duizelig vanTijdens het spuiten e.d. heb ik nergens last van gehad, maar nu... valt me tegen, ook met zo'n kleine spruit erbij van bijna 8 mnd.De endo speelde weer verschrikkelijk op dus vandaar al zo snel een cryo tp.Ennn hoelaat had je je tp?En hou oud is je cryo?Liefs

 

Vorig jaar laatste verse to gehad in juli en augustus zouden we voor een cryo TP helaas waren ze te laat

 

Ik had last van een hernia dus ben daar eerst mee bezig geweest en in maart dit jaar geopereerd en nu weer voor een cryo

Gister was die 8 cellig dus straks even vragen of die verder is gegaan met delen en om 14:10 TP

 

Ah lastig he die bijwerkingen niet fijn

Ow en ook nog een kleintje erbij lopen, hopelijk snel raak voor jullie!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig jaar laatste verse to gehad in juli en augustus zouden we voor een cryo TP helaas waren ze te laat Ik had last van een hernia dus ben daar eerst mee bezig geweest en in maart dit jaar geopereerd en nu weer voor een cryo Gister was die 8 cellig dus straks even vragen of die verder is gegaan met delen en om 14:10 TP Ah lastig he die bijwerkingen niet fijn Ow en ook nog een kleintje erbij lopen, hopelijk snel raak voor jullie! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ennn? Hoeveel cellig?En hoe is de tp gegaan?Ja ik hoop het ook dat het voor ons snel raak mag zijn.Die endometriose is zo zwaar! Wanneer mag je testen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ennn? Hoeveel cellig?En hoe is de tp gegaan?Ja ik hoop het ook dat het voor ons snel raak mag zijn.Die endometriose is zo zwaar! Wanneer mag je testen?

 

7 cellig en was helaas nog niet verder gegaan met delen hopelijk nu wel

 

Twee weken maar mijn app zegt dat ik maandag 25 ste ongesteld moet worden

Ik heb geen hormonen gebruikt ben erg benieuwd hoe het gaat

 

Als deze poging niet lukt dan ga ik aan de tabletjes als ik ongesteld wordt en dan bellen ook dan moet ik de bollen gebruiken

Hopelijk niet nodig!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 cellig en was helaas nog niet verder gegaan met delen hopelijk nu welTwee weken maar mijn app zegt dat ik maandag 25 ste ongesteld moet worden Ik heb geen hormonen gebruikt ben erg benieuwd hoe het gaatAls deze poging niet lukt dan ga ik aan de tabletjes als ik ongesteld wordt en dan bellen ook dan moet ik de bollen gebruiken Hopelijk niet nodig!Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Word dat dan de eerste keer dat je de tabletjes gebruikt?Ik gebruik veel liever alleen de utro dan de progy...Man ik ben echt beroerd en moe van die tabletjes...Maar goed, dit alles voor een heel mooi wonder.Ik ben al aan het aftellen naar de echo, dan krijg ik ook te horen wanneer de tp zal zijn... mijn cryo is 5dgn oud, ik hoop zo dat het weer een succes mag zijn.Ohhh ik ga voor je duimen... spannendJij dus op het wachtbankje juni...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Word dat dan de eerste keer dat je de tabletjes gebruikt?Ik gebruik veel liever alleen de utro dan de progy...Man ik ben echt beroerd en moe van die tabletjes...Maar goed, dit alles voor een heel mooi wonder.Ik ben al aan het aftellen naar de echo, dan krijg ik ook te horen wanneer de tp zal zijn... mijn cryo is 5dgn oud, ik hoop zo dat het weer een succes mag zijn.Ohhh ik ga voor je duimen... spannendJij dus op het wachtbankje juni...

 

Ja wordt dan de eerste keer in augustus waren ze te laat als we er weer voor gingen zouden ze meekijken met echo, op dag tien ben ik geweest maar was het 11, kon wel zien dat ei stond te springen bijna aangezien ik dikke pukkel had en toen maandag was die 13 toen aangegeven dat ik korte cyclus heb al paar maanden en dat er echt wat gebeurd zei toen kijk naar me gezicht.. dus mocht bloedprikken

 

Daar kwam dus uit dat er een piek was, hoefde nu de ovitrelle ook niet meer te zetten, en werd er gezegd als deze poging niet lukt dan gaan we aan de tabletjes en dan bellen als ik ongesteld ben dan hoor ik wanneer ik langs moet komen en wanneer utro beginnen, hopelijk niet nodig

 

 

Spannend nog even aftellen en dan ook op wachtbankje

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe lang moest jij die tabletjes slikken??Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De progynova slik ik vanaf de dag dat ik ongi was.Deze moet ik doorblijven slikken tot aan de zwangerschapstest. 20juni na de echo word afgesproken wanneer ik met de utro moet starten en ook die moet ik blijven gebruiken tot de zwangerschapstest.Ja ook ik mag bijna neerploffen...Erg spannend... en zo anders als bij het 1e traject...
Link naar reactie
Delen op andere sites

De progynova slik ik vanaf de dag dat ik ongi was.Deze moet ik doorblijven slikken tot aan de zwangerschapstest. 20juni na de echo word afgesproken wanneer ik met de utro moet starten en ook die moet ik blijven gebruiken tot de zwangerschapstest.Ja ook ik mag bijna neerploffen...Erg spannend... en zo anders als bij het 1e traject...

 

Ow dus de hele tijd slik je die dat wist ik niet,

Met terugplaatsing vergeten te vragen want zou recept krijgen maar helemaal vergeten dus aan de Bali gevraagd voor recept

 

Mocht deze cryo niet blijven plakken en als ik ze moet bellen zal ik even vragen hoe het allemaal in zijn werking gaat, hopelijk is het niet nodig

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow dus de hele tijd slik je die dat wist ik niet, Met terugplaatsing vergeten te vragen want zou recept krijgen maar helemaal vergeten dus aan de Bali gevraagd voor recept Mocht deze cryo niet blijven plakken en als ik ze moet bellen zal ik even vragen hoe het allemaal in zijn werking gaat, hopelijk is het niet nodig Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik hoop het ook niet voor je...Ik heb int zh een a4tje gekregen met het verloop van de behandeling. Hoe voel je je nu?Ben je er veel mee bezig of kun je het goed loslaten?Ik denk dat ik er meer mee bezig zal zijn als bij de verse tp. Ook omdat ik bij Wim de innesteling behoorlijk voelde. Heb er nog over geschreven in mijn dagboek dat was op wd 5.Ik denk dat ik heel erg ga vergelijken...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het ook niet voor je...Ik heb int zh een a4tje gekregen met het verloop van de behandeling. Hoe voel je je nu?Ben je er veel mee bezig of kun je het goed loslaten?Ik denk dat ik er meer mee bezig zal zijn als bij de verse tp. Ook omdat ik bij Wim de innesteling behoorlijk voelde. Heb er nog over geschreven in mijn dagboek dat was op wd 5.Ik denk dat ik heel erg ga vergelijken...

 

Nee loslaten is lastig dat vond ik ook al met de andere twee cryos en verse TP je bent er toch mee bezig je weet dat er van binnen wat zit en hoopt op innesteling tekenen of andere dingen

Het blijft lastig altijd die wacht weken

 

Nog een weekje volhouden en dan hopelijk die maandag geen bloed!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee loslaten is lastig dat vond ik ook al met de andere twee cryos en verse TP je bent er toch mee bezig je weet dat er van binnen wat zit en hoopt op innesteling tekenen of andere dingenHet blijft lastig altijd die wacht weken Nog een weekje volhouden en dan hopelijk die maandag geen bloed!Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik hoop het heel erg met je mee!Ik nog 4 nachten te gaan voor de echo...Hopelijk is het bms dik genoeg...Buiten de progynova slik ik ook L-Glutaminen en vit E.Dat slikte ik ook bij de verse tp. Dat alles voor flink wat slijmvlies en een goede doorbloeding voor mn kleine eskimo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het heel erg met je mee!Ik nog 4 nachten te gaan voor de echo...Hopelijk is het bms dik genoeg...Buiten de progynova slik ik ook L-Glutaminen en vit E.Dat slikte ik ook bij de verse tp. Dat alles voor flink wat slijmvlies en een goede doorbloeding voor mn kleine eskimo

 

Ja ook aftellen voor jou!! Spannend hopelijk ziet het er allemaal goed uit!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ook aftellen voor jou!! Spannend hopelijk ziet het er allemaal goed uit! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ohhh ik ben er net achter gekomen dat je ook prive berichten kunt sturen en ontvangen...Ik weet niet of je dr kent maar tijdens mijn 1e traject en tp zat ik ook met eslief opt forum...Nu had zij me een prive bericht gestuurd op 14-2-2017.Ik heb net beantwoord... geen idee of ze nog opt forum zit...Ik vind het sws erg rustig hier...Jij niet?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh ik ben er net achter gekomen dat je ook prive berichten kunt sturen en ontvangen...Ik weet niet of je dr kent maar tijdens mijn 1e traject en tp zat ik ook met eslief opt forum...Nu had zij me een prive bericht gestuurd op 14-2-2017.Ik heb net beantwoord... geen idee of ze nog opt forum zit...Ik vind het sws erg rustig hier...Jij niet?

 

Nee geloof niet meer actief op het forum eslief

Ja klopt is idd erg rustig hier toen ik bezig was met icsi 2 was het drukker hier 2015 was dat

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee geloof niet meer actief op het forum eslief Ja klopt is idd erg rustig hier toen ik bezig was met icsi 2 was het drukker hier 2015 was dat Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja ik januari 2017...Was echt druk toen.Ach ja...Maar ik ga maar eens slapen.Heerlijk die progy, kan de hele dag wel slapen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik januari 2017...Was echt druk toen.Ach ja...Maar ik ga maar eens slapen.Heerlijk die progy, kan de hele dag wel slapen

 

Ja toen ik ook geloof ik met cryo en weer nieuwe icsi behandeling dat was vorig jaar juli verse TP gehad

 

Ow hopelijk hoef ik het niet te nemen veel last van bijwerkingen daarvan??

 

Truste

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja toen ik ook geloof ik met cryo en weer nieuwe icsi behandeling dat was vorig jaar juli verse TP gehadOw hopelijk hoef ik het niet te nemen veel last van bijwerkingen daarvan??TrusteVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja best wel.Ik ben er duizelig, misselijk en moe van.En ik heb endometriose en progy activeerd dat behoorlijk, dus loop al dagen met zeurende buikpijn...Maar ja iedereen is anders en reageerd anders...Truste
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja best wel.Ik ben er duizelig, misselijk en moe van.En ik heb endometriose en progy activeerd dat behoorlijk, dus loop al dagen met zeurende buikpijn...Maar ja iedereen is anders en reageerd anders...Truste
Hey ik heb 10 dagen geleden mn 10e cryo terug gekregen.. dit is onze 2e poging. Ik heb ook endo en mocht daarom geen progy toch 1x geprobeerd en idd veel pijn. Nu heb ik na eigen initiatief clomid en dat werkt bij mij erg fijn mn eisprong is daardoor rond dag 14 ipv 31 en je hoeft verder geen utro ofz te gebruiken. Misschien ook een optie?

Ik heb gisteren dag 9 negatief getest en nst wat licht bruinig verlies dus weer niet gelukt.. wordt er zo moedeloos van

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ik heb 10 dagen geleden mn 10e cryo terug gekregen.. dit is onze 2e poging. Ik heb ook endo en mocht daarom geen progy toch 1x geprobeerd en idd veel pijn. Nu heb ik na eigen initiatief clomid en dat werkt bij mij erg fijn mn eisprong is daardoor rond dag 14 ipv 31 en je hoeft verder geen utro ofz te gebruiken. Misschien ook een optie? Ik heb gisteren dag 9 negatief getest en nst wat licht bruinig verlies dus weer niet gelukt.. wordt er zo moedeloos vanVerstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Jeetje wat klote, ik snap dat je er moedeloos van word...Maar hou toch hoop en moed! Het zal toch echt beloond morten worden met een mooi wondertje!Owww mijn arts heeft hier niks over verteld. Ik kreeg veel endo klachten en heb toen de bijsluiter erbij gepakt. Daar stond het letterlijk in vermeld...Maar goed over 2 dagen de echo en hopen dat ik snel voor de tp mag.Mijn gevoel zegt dat 28 juni de dag zal zijn...Ik hoop dat mijn gevoel het bij het juiste eind heeft.Heb je nog cryo's of moet je nu voor het 3e traject gaan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, even een berichtje om jullie hoop ik een beetje hoop te geven.

 

Ik zit vandaag op wd 12 en had vanochtend een positieve test!

 

Onze embryo was op moment van invriezen 8 cellig, maar was niet doorgedeeld. Ik had er dus niet veel vertrouwen in. Blijkbaar kan een "matige" embryo dus ook mooi innestelen.

 

Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie wens snel vervuld wordt!

 

Liefs

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat klote, ik snap dat je er moedeloos van word...Maar hou toch hoop en moed! Het zal toch echt beloond morten worden met een mooi wondertje!Owww mijn arts heeft hier niks over verteld. Ik kreeg veel endo klachten en heb toen de bijsluiter erbij gepakt. Daar stond het letterlijk in vermeld...Maar goed over 2 dagen de echo en hopen dat ik snel voor de tp mag.Mijn gevoel zegt dat 28 juni de dag zal zijn...Ik hoop dat mijn gevoel het bij het juiste eind heeft.Heb je nog cryo's of moet je nu voor het 3e traject gaan?
We hebben nog 2 toppers en 7 mindere..

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, even een berichtje om jullie hoop ik een beetje hoop te geven. Ik zit vandaag op wd 12 en had vanochtend een positieve test!Onze embryo was op moment van invriezen 8 cellig, maar was niet doorgedeeld. Ik had er dus niet veel vertrouwen in. Blijkbaar kan een "matige" embryo dus ook mooi innestelen. Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie wens snel vervuld wordt!Liefs Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Wat super fijn! Geniet ervan!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden