Ga naar inhoud

Uitgerekend 1e kwartaal 2019


Lalautje

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

@Butterfly en @Sharlee hoe gaat het met/bij jullie? Xxx
Hey Yamila, nou ik sta stil sinds december al. Allerlei nieuwe onderzoeken gehad in België. Amh gestegen van 0.34 naar 1.0 . Nog geen nieuwe IVF gehad. Dit kan in België maar kost echt een paar centen dus nu op 9 juli een afspraak bij de Nij Geerten kliniek die aangesloten zit bij CZ en ik dus wel volledige vergoeding moet kunnen krijgen. Al met al ben ik het allemaal wel beu nu al dat wachten en doen maar goed...het is wat het is;)

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet meer in de privé berichten box. Op 1 of andere manier connect deze niet dus mocht iemand iets gestuurd hebben dan weet je waarom ik niet antwoord. Lalautje hoe staat het ermee?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yamila, nou ik sta stil sinds december al. Allerlei nieuwe onderzoeken gehad in België. Amh gestegen van 0.34 naar 1.0 . Nog geen nieuwe IVF gehad. Dit kan in België maar kost echt een paar centen dus nu op 9 juli een afspraak bij de Nij Geerten kliniek die aangesloten zit bij CZ en ik dus wel volledige vergoeding moet kunnen krijgen. Al met al ben ik het allemaal wel beu nu al dat wachten en doen maar goed...het is wat het is;)

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 

Oh dat is heel mooi dat het is gestegen!

Ik heb gemerkt dat pauze’s echt wonderen ook doen voor je lichaam ipv elke keer maar door achter elkaar..

Nij Geertgen is een goede hoor.. ik mag daar mijn meds gaan ophalen als het goed is.. en echo’s die ik gewoon in Rotterdam Maasstad ziekenhuis, die arts in Duitsland werkt ook met ze samen.

Ik ben het wachten ook zat, maar ik wacht op mn menstruatie rond 5 juni dan 1-3 cyclusdag naar Duitsland weer voor bloedonderzoek.

Denk dat de volgende cyclus erna ik pas mag beginnen. Dat is in Juli dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde nog een natuurlijke eisprong meepakken dit weekend maar waren bij vrienden dus dat is niet gelukt. Nu nog een eisprong voor de afspraak op 9 juli bij noj geertgen te gaan...hopen dat het dan gewoon raak ik.

Oh dat is heel mooi dat het is gestegen!

Ik heb gemerkt dat pauze’s echt wonderen ook doen voor je lichaam ipv elke keer maar door achter elkaar..

Nij Geertgen is een goede hoor.. ik mag daar mijn meds gaan ophalen als het goed is.. en echo’s die ik gewoon in Rotterdam Maasstad ziekenhuis, die arts in Duitsland werkt ook met ze samen.

Ik ben het wachten ook zat, maar ik wacht op mn menstruatie rond 5 juni dan 1-3 cyclusdag naar Duitsland weer voor bloedonderzoek.

Denk dat de volgende cyclus erna ik pas mag beginnen. Dat is in Juli dus

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde nog een natuurlijke eisprong meepakken dit weekend maar waren bij vrienden dus dat is niet gelukt. Nu nog een eisprong voor de afspraak op 9 juli bij noj geertgen te gaan...hopen dat het dan gewoon raak ik.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 

Omg ik hoop het zooo voor je meid..

In tussentijd ook nog aan de Ubiquinol, Dhea etc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omg ik hoop het zooo voor je meid..

In tussentijd ook nog aan de Ubiquinol, Dhea etc?

Dhea :) dus hopen dat dat effect heeft. Hoop voor jou ook snel positief nieuws!!! Fingers crossed🤞

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dhea :) dus hopen dat dat effect heeft. Hoop voor jou ook snel positief nieuws!!! Fingers crossed🤞

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 

Ja ik ben hier echt van ALLES aan het slikken, voeding letten etc.

Hopelijk hebben we de volgende ronde geluk

Thnx meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn hcg was goed gister ! Nu is het wachten tot de 1e echo 12 juni! Hoop dat er in de tussentijd snel wat zwangeren bij komen
Yes!! Mn prive berichten doen t niet meer.. maar super nieuws!!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Had je vandaag niet de echo?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 

Ik heb vorige week een echo gehad en het hartje gezien en morgen weer een echo hihi! Ik wacht tot er hier wat meer aanspraak is anders ben ik op een leeg forum aan het praten hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames ! Eindelijk is het zover! Ik heb eindelijk een terugplaatsing gehad en eergisteren positief getest! Het loopt iedere dag op en woensdag bloedprikken. We zijn zo blij en vol ongeloof nog en nu dus ook nog erg in spanning. Ik hoop dat er nog meer net zwanger zijn en we hier kunnen kletsen!Ps: we hebben er trouwens 2 teruggekregen dus wrs zie ik dat dan woensdag.♥️
Ik dacht ik log maar es in en kijke of er nog iemand zwanger is geraakt en jahooor 🙌🏾 Wat fantastisch nieuws LaLautje !!! Gefeliciteerd met je zwangerschap 🎉😘 spannend morgen de eerste echo Je hebt al een kloppend hartje gezien las ik ergens dat is altijd een mooi moment!Zijn er nog meer zwangeren van wat jij weet ? Misschien... en trouwens was het in Spanje gelukt ? Of toch in NLIk zit vandaag alweer op 14 weken en 3 dagen en vorige week vrijdag het hartje voor het eerst gehoord 🤗. Succes in je verdere zwangerschap en Geniet ervan !!! Het is je gelukt en je gaat een mooie tijd tegemoet ❤️❤️
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @miranda13 !! Ik ben vandaag 7w1d en gister ook weer het hartje gezien. Nu 4 weken wachten tot de termijn echo en dan doe ik ook meteen de nipt in België en dan weet ik met 12 weken ook meteen wat het word.

 

Ja klopt, in Spanje is het uiteindelijk gelukt! Het hartje horen mocht nog niet, was de frequentie te hoog voor, maar komt volgende maand wel ! Hoe voel jij je ? Veel last gehad van misselijkheid ? Of andere kwaaltjes ? Fijn dat je termijn echo goed was! Wanneer is je volgende ? Met 20 weken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @miranda13 !! Ik ben vandaag 7w1d en gister ook weer het hartje gezien. Nu 4 weken wachten tot de termijn echo en dan doe ik ook meteen de nipt in België en dan weet ik met 12 weken ook meteen wat het word. Ja klopt, in Spanje is het uiteindelijk gelukt! Het hartje horen mocht nog niet, was de frequentie te hoog voor, maar komt volgende maand wel ! Hoe voel jij je ? Veel last gehad van misselijkheid ? Of andere kwaaltjes ? Fijn dat je termijn echo goed was! Wanneer is je volgende ? Met 20 weken?
Dankjewel @miranda13 !! Ik ben vandaag 7w1d en gister ook weer het hartje gezien. Nu 4 weken wachten tot de termijn echo en dan doe ik ook meteen de nipt in België en dan weet ik met 12 weken ook meteen wat het word. Ja klopt, in Spanje is het uiteindelijk gelukt! Het hartje horen mocht nog niet, was de frequentie te hoog voor, maar komt volgende maand wel ! Hoe voel jij je ? Veel last gehad van misselijkheid ? Of andere kwaaltjes ? Fijn dat je termijn echo goed was! Wanneer is je volgende ? Met 20 weken?
Wat fijn ! Dat het in Spanje gelukt is 💪🏾😁 oh 7+1 wk Spannend en ook weer fijn dat je de kleine gisteren weer heb mogen zien toch een extra bevestiging he... en spannend ook de nipt test weet je idd ook meteen het geslacht Spannend🤗 wij hebben zelf niet voor de nipt gekozen had ik mijn bij eerste ook niet gedaan dus had zoiets van nehh hoef niet voor mij Dat vind ik nog wel een dingetje , zo weinig echo’s helaas, de kleine zien we nu pas weer met de 20 weken echo. Maar de afgelopen keer was de vontrole goed baarmoeder groeide zoals het hoorde en voor t eerst hartje gehoord Was zoo leuk en bijzonder weer😍😍 jij mag binnenkort dit ook mee gaan maken.Ja hoe ik me voelde ... ik moet eerlijk zeggen BEROERD 😂 ik heb sinds de positieve test dus denk met week 5 tot week 12 Gewoon misselijkheid gehad 🤢 gelukkig niet met echt overgeven erbij Het zat wel elke keer dat t er bijna uit kwam maar t gebeurde niet. Dacht dat men sprak van OCHTEND misselijkheid nou ik had de hele dag door en met vlagen dat ik me ff goed volde en kon functioneren. Zere borsten/tepels ook vanaf week 5 tot 8 of zo en nu nog maar met vlagen komt en gaat. In het begin toen het nog pril was last van hoofdpijnen heel moe en af en toe het gevoel hebben van niet helemaal optimaal te zijn dus soort van ooh ik ga verkouden worden of ziek zoiets. Maar verder niets.... Ben nu zo blij dat ik ff lekker kon uit eten lekker kon koken zonder misselijk te worden etcc.. en begin nu ook wel meer energie te krijgen en voel ik me wat beter 😂😂😂 En het grappige is dat ik dit helemaaaal niet had bij mijn dochtertje , 2 A3 keer gespuugd wat hoofdpijn en klaar was het met de kwaaltjes 🤷🏾*♀️Ik zit nu wel gewoon bij de verloskundige praktijk ... heb nu op 29 juni een afspraak staan voor geslachtsbepaling .. want onze dochtertje gaat met oma op vakantie 12 Juli tot 29 Juli dus dan moeten we of heel lang wachten Wat me man echt nie volhoud Dan wordt het pas over 2 maanden Hij wilt het zooo graag weten🤣🤣 En gewone controle is oo 4 juli Om de vier weken eigenlijk. Je mag bij de praktijk welkom extra echo afspraak maken maar die wordt niet vergoed. Hoe voel jij je ?? Al verschrikkelijke kwaaltjes ervaren?
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sharlee en @ Pino Hoe gaat het nou met jullie??

 

Alle overige dames ook hoe staat het bij jullie /iedereen succes met het starten van medicatie of punctie of cryoos of terugplaatsing of wachtmaand Het is zwaar en vermoeiend soms maar Jullie kunne het wel Wij vrouwen zijn sterker als we soms denken...Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen raken en ook mogen gaan genieten waar je lang voor heb gevochten...Succes dames 🙌🏾🙏🏾en blijf proberen ookal lijkt het soms somber uit te zien ..Door blijven gaan niet de hoop verliezen Wel je gezondheid en je mentaal gesteldheid in acht nemen jezelf oprapen ! en doorgaan ! niet opgeven! ❤️😘 one day your dream Will come true ❤️

 

Zag een aantal reacties hier dus plaatste Mn post ff hier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend 29 juni! Ga je daarna ook al beginnen met het kamertje ?

 

Hier gelukkig geen last gehad van misselijkheid, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik prednison slik! Dat is dan weer een meevaller! Verder gevoelige tepels, blauwe aders, buikje al en vaak moe!

Wanneer ben jij uitgerekend ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden

Wij hebben afgelopen woensdag de 20 weken echo gehad alles was goed.

Ons mannetje liet overduidelijk zien dat hij nogmaals een jongen was Hihi.

Ik heb ook totaal een andere zwangerschap bij mijn dochtertje weinig last gehad maar bij mijn zoontje het tegen over gestelde veel misselijk nog steeds en zelfs overgeven vreselijk gewoon.

Groei nu ook echt naar voren en bij me dochtertje echt rond om.

56e695eed4a4c22e371f642ba3c83fee.jpg

Hier is mijn boefje

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden