Ga naar inhoud

Uitgerekend 1e kwartaal 2019


Lalautje

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hoi dames!

 

Hier ook een positieve test afgelopen week na een cryo terugplaatsing op 7-6 van een 4 dagen oude embryo.

Natuurlijke cyclus.

 

Weet iemand hoe je de uitgerekende datum kunt berekenen.? Ik heb 17 juli pas een echo.

Laat vind ik, maar mocht echt niet eerder. Met mijn dichter had ik al met 6,5 week een echo.

Ook geen idee hoever ik dan nu ben? 5 wk?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lau! Wat leuk!! Gefeliciteerd!!

Ik denk dat je zondag dan 5 weken zwanger bent. Je kan dat op de website van freya invullen.. en dan aanvinken hoeveel daags je cryo was enz, dan weet je hoever je bent en wanneer je uitgerekende datum is.. dus met 8w2d ongeveer heb je de eerste echo..

 

Spannend !!! Gaat nog heeeeeeel lang duren voor de echo pffff....

 

Hier nu 8w2d en heb met 11 weken weer een echo..

 

Slik je al een zwangerschapsvitamine ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lau! Wat leuk!! Gefeliciteerd!!

Ik denk dat je zondag dan 5 weken zwanger bent. Je kan dat op de website van freya invullen.. en dan aanvinken hoeveel daags je cryo was enz, dan weet je hoever je bent en wanneer je uitgerekende datum is.. dus met 8w2d ongeveer heb je de eerste echo..

 

Spannend !!! Gaat nog heeeeeeel lang duren voor de echo pffff....

 

Hier nu 8w2d en heb met 11 weken weer een echo..

 

Slik je al een zwangerschapsvitamine ?

Ahh top! Ik dacht inderdaad wel zoiets, maar kwam er niet helemaal uit omdat bij freya staat dat je bij cryo terugplaatsingen in eigen cyclus berekening 1 of 2 kan gebruiken, maar ze zeggen allebei wat anders.

 

Ja lang wachten nog, maar ja niks aan te doen. En jij nog ff 3 weken. Vond het bij mijn eerste heel fijn die eerste 11 weken door te zijn. wanneer had je de eerste echo?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zegt trouwens ook niks je tp dag enz ..

 

Ik wist exact mijn punctie dag en tp dag en zelfs de innesteling heb ik gevoeld, maar de embryo is 4/5 dagen gestopt met delen in de baarmoeder. Dus dat scheelt dan al weer 5 dagen. Pas bij de termijn echo kunnen ze exact zeggen hoelang je zwanger bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend 29 juni! Ga je daarna ook al beginnen met het kamertje ? Hier gelukkig geen last gehad van misselijkheid, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik prednison slik! Dat is dan weer een meevaller! Verder gevoelige tepels, blauwe aders, buikje al en vaak moe! Wanneer ben jij uitgerekend ?
Ja spannend heej nu nog een weekje wachten 🤗... nee ik begin niet meteen met het kamertje Ik ben 8 december 2018 uitgerekend dus denk dat rond 27 weken begin met t kamertje Bij me dochtertje was alles zoo vroeg al klaar nu heb ik minder haast ermee lekker genieten en op t gemak Wanneer ben jij uitgerekend?? En je volgende echo afspraak❤️
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meidenWij hebben afgelopen woensdag de 20 weken echo gehad alles was goed.Ons mannetje liet overduidelijk zien dat hij nogmaals een jongen was Hihi.Ik heb ook totaal een andere zwangerschap bij mijn dochtertje weinig last gehad maar bij mijn zoontje het tegen over gestelde veel misselijk nog steeds en zelfs overgeven vreselijk gewoon.Groei nu ook echt naar voren en bij me dochtertje echt rond om.56e695eed4a4c22e371f642ba3c83fee.jpgHier is mijn boefjeVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wat fijn Liantje dat je 20 weken echo goed is gegaan , is altijd spannend en een mijlpaal weer he.. en gefeliciteerd een jongen 🎉 ik heb ook bij mijn dochtertje een hele fijne zwangerschap gehad weinig last van kwaaltjes maar nu het tegenovergestelde ook heel veel misselijk Nu nog hoor wel minder maar heb t nog steeds Wij weten pas 29 juni wat t wordt althans dan wordt het opgeschreven ivm gender reveal .. we willen tegerlijkertijd weten met de rest van fam 😂 ben benieuwd of t dit keer een jongen is of dat we nog een meissie krijgen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames! Hier ook een positieve test afgelopen week na een cryo terugplaatsing op 7-6 van een 4 dagen oude embryo. Natuurlijke cyclus.Weet iemand hoe je de uitgerekende datum kunt berekenen.? Ik heb 17 juli pas een echo. Laat vind ik, maar mocht echt niet eerder. Met mijn dichter had ik al met 6,5 week een echo. Ook geen idee hoever ik dan nu ben? 5 wk? Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gefeliciteerd 🎉🎉🎉 spannend ook voor jouw .. denk je dat eindelijk die vreselijke wachtweken voorbij bent is t nu wachten weer op de echo Maar tis mooi om daar naar toe te leven alleen lijkt het weer zoo lang😂 je ja idd op freya betekenen of je vult bij de meeste tiols op websites bijvoorbeeld je datum van de punctie want dat zou dan je ovulatiedatum moeten zijn dan wordt het berekent Ik heb berekent via freya en via Babybites Succes en geniet ervan 🎉❤️
Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste met 6w2d en de tweede met 7 weken.

 

Ja pff kan niet wachten.. is zo onzeker allemaal nog in het eerste trimester!

Wat fijn dat je al zoveel echos gehad hebt, toch even een geruststelling.

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zegt trouwens ook niks je tp dag enz ..

 

Ik wist exact mijn punctie dag en tp dag en zelfs de innesteling heb ik gevoeld, maar de embryo is 4/5 dagen gestopt met delen in de baarmoeder. Dus dat scheelt dan al weer 5 dagen. Pas bij de termijn echo kunnen ze exact zeggen hoelang je zwanger bent!

Dat wist ik niet, zo leer ik nog eens wat denk wel dat het een snelle innesteling was . Do terugplaatsing, zondag licht bruin bloedverlies en woe al licht positieve test

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Oh wat een top nieuws!!!! @lalautje.

Heel erg blij voor jullie??? Sorry ben een tijdje niet meer op het forum geweest. Waar zijn jullie ookalweer behandeld?

 

Ik heb afgelopen donderslag een terugplaatsing gehad dus wacht weer met spanning. Heb erg veel last van rommelige darmen/buik en ook wat steken rondom baarmoeder. Had jij ook deze symtopen?

 

Veel. Liefs!!!!

 

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat een top nieuws!!!! @lalautje.

Heel erg blij voor jullie??? Sorry ben een tijdje niet meer op het forum geweest. Waar zijn jullie ookalweer behandeld?

 

Ik heb afgelopen donderslag een terugplaatsing gehad dus wacht weer met spanning. Heb erg veel last van rommelige darmen/buik en ook wat steken rondom baarmoeder. Had jij ook deze symtopen?

 

Veel. Liefs!!!!

 

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

 

 

Heeee!! Dankjewel!

 

Jaaa ik had de dagen voor de nod ook krampen en steken.. dacht echt dat het niet goed zou zijn!

 

Ik duim voor je !!

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hier vorige week termijn echo gehad. Alles was goed, hartje weer gehoord! Bewoog heeel veel al en een handje stak ‘het’ naar ons uit.

 

Afgelopen vrijdag hebben we ook de uitslag gekregen van de nipt. ALLES IS GOED !! En......

 

Het is een MEISJE!!

 

@miranda13 hoe is de geslachtsecho gegaan ?

 

@lau86 jij hebt vandaag je eerste echo toch ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal top lieverd! Super super blij voor je

Hier vorige week termijn echo gehad. Alles was goed, hartje weer gehoord! Bewoog heeel veel al en een handje stak ‘het’ naar ons uit.

 

Afgelopen vrijdag hebben we ook de uitslag gekregen van de nipt. ALLES IS GOED !! En......

 

Het is een MEISJE!!

 

@miranda13 hoe is de geslachtsecho gegaan ?

 

@lau86 jij hebt vandaag je eerste echo toch ?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier vorige week termijn echo gehad. Alles was goed, hartje weer gehoord! Bewoog heeel veel al en een handje stak ‘het’ naar ons uit.

 

Afgelopen vrijdag hebben we ook de uitslag gekregen van de nipt. ALLES IS GOED !! En......

 

Het is een MEISJE!!

 

@miranda13 hoe is de geslachtsecho gegaan ?

 

@lau86 jij hebt vandaag je eerste echo toch ?

Hai! Wat fijn dat alles er goed uitzag. En dat je al gelijk het geslacht van de baby weet! hoe ver ben je nu?

Wij hebben afgelopen vrijdag de echo gehad en alles zag er goed uit.

Vrijdag heb ik intake bij de verloskundige en die gaf aan ook een echo te maken dus dat is heel fijn! Daarna lekker genieten van 3 wk italie. Als we terug komen ben ik 12 wk.

 

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sharlee dankjewel lieverd !!!

 

Ohhh wat heerlijk Lau ! Super fijn dat je je kleintje al gezien hebt en dat alles goed was !

 

Ik ben vandaag 12 weken. We hadden de nipt in uz Leuven gedaan, daar kan het al vanaf 10 weken en daar kijken ze ook naar het geslacht (dat is in nl verboden) ik was te ongeduldig om te wachten voor de geslachtsecho hihi!

 

Hoe verder je bent, hoe sneller de dagen voorbij gaan! Trust me! Die begin weken leken voor mij wel een eeuw te duren !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sharlee dankjewel lieverd !!!

 

Ohhh wat heerlijk Lau ! Super fijn dat je je kleintje al gezien hebt en dat alles goed was !

 

Ik ben vandaag 12 weken. We hadden de nipt in uz Leuven gedaan, daar kan het al vanaf 10 weken en daar kijken ze ook naar het geslacht (dat is in nl verboden) ik was te ongeduldig om te wachten voor de geslachtsecho hihi!

 

Hoe verder je bent, hoe sneller de dagen voorbij gaan! Trust me! Die begin weken leken voor mij wel een eeuw te duren !

Ja ben ook super nieuwschierig haha nu al. Maar beter dat je het zo snel al weet. Zal mijn zenuwen nog even in bedwang moeten houden.

De eerste weken gaan idd heeel langzaam. Dat vond ik bij mijn eerste helemaal erg. Nu we de echo gehad hebben ben ik er minder mee bezig.

 

Is dit jouw eerste zwangerschap? Veel plezier met shoppen, dromen en alles uitzoeken

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier vorige week termijn echo gehad. Alles was goed, hartje weer gehoord! Bewoog heeel veel al en een handje stak ‘het’ naar ons uit.

 

Afgelopen vrijdag hebben we ook de uitslag gekregen van de nipt. ALLES IS GOED !! En......

 

Het is een MEISJE!!

 

@miranda13 hoe is de geslachtsecho gegaan ?

 

@lau86 jij hebt vandaag je eerste echo toch ?

 

Jaaa leuk!! Gefeliciteerd lekker shoppen nu op kleur

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Dankje
Hey meid, wat lees ik nou? Je bent zwanger! Superleuk! Ben echt blij voor je. Geniet van je zwangerschap en dat je haar gaat voelen bewegen is heel bijzonder. Heel veel plezier met shoppen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden