Ga naar inhoud

Wachtbankje mei


Hope1974

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Ik heb morgen de tp! Altijd natuurlijke cyclus dus geen pregnyl.. omdat mn cyclus vrij lang is sinds de punctie in januari deze maand clomid gebruikt. Super fijn daardoor op cd 16 positieve lh test ipv dag 31.. groeiden 3 eitjes.. mijn god heb mn eisprong nog nooit gevoeld nou zondag wel hoor auw haha..

Hoeveelste poging is dit voor je? Heb je veel follikels?

Hoe gaat het flower?

 

Ik heb zojuist Mn pregnyl erin gezet, op naar de punctie woensdag.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dus allebei een spannende dag morgen!

Ik heb 10 follikels . Vond het zelf erg weinig maar gezien mijn leeftijd was de arts erg tevreden .

Dit is mijn tweede ronde, maar heb bij de eerste ronde een prachtige zoon gekregen. Voor mijn zoon ben ik jaren bezig geweest. Heb gebruik moeten maken van een donor . Dus eerst zelfinseminatie , daarna iui en vervolgens icsi. Dit hele traject heeft bijna 6 jaar geduurd. Maar ja wel met een prachtig resultaat .

Deze poging was niet echt voorbereid , ik dacht dat ik te oud was en had het daar erg moeilijk mee. Alhoewel ik mij ook heel erg realiseerde dat ik niet mocht klagen want ik ben moeder . Toen ik een half jaar geleden opgebeld werd door de kliniek dat ze “ vergeten “ waren om het zaad te vernietigen en ik nog een poging mocht doen heb ik dus deze kans gegrepen. Moet het wel zelf betalen want ze vergoeden het niet meer na je 42ste, maar ja ......wilde het ook niet daarom achterwege laten.

Ben dus benieuwd wat de toekomst mij gaat brengen!

 

Ik wens je heel veel succes de aankomende wachtbekken!

Fingers crossed! Ik duim voor ons!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen op het wachtbankje veel succes .

 

Wil alleen wel even iets tegen jouw zeggen hope1974 .. tel je zegeningen, 10 follikels op je 42e en niet te vrede ... mijn mond viel open van verbazing ... je mag in je handjes knijpen ! Tel je zegeningen!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het spijt mij als mijn woorden verkeerd zijn begrepen! Ik heb met geen enkel woord bedoeld dat ik ontevreden zou zijn!

 

Over het feit of dat ik mijn zegeningen moet tellen denk ik dat je de plank mis slaat. Als je zou weten wat mijn ervaringen zijn in dit traject en mijn leven had je dat waarschijnlijk niet geschreven.

Jammer dat je mij gelijk veroordeeld .

 

Hoop hiermee je verbazing weg te hebben genomen want het is echt een misverstand .

Angst heb ik wel maar dat heeft te maken met het verleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het spijt mij als mijn woorden verkeerd zijn begrepen! Ik heb met geen enkel woord bedoeld dat ik ontevreden zou zijn!

 

Over het feit of dat ik mijn zegeningen moet tellen denk ik dat je de plank mis slaat. Als je zou weten wat mijn ervaringen zijn in dit traject en mijn leven had je dat waarschijnlijk niet geschreven.

Jammer dat je mij gelijk veroordeeld .

 

Hoop hiermee je verbazing weg te hebben genomen want het is echt een misverstand .

Angst heb ik wel maar dat heeft te maken met het verleden.

Als jij heel veel hebt meegemaakt in dit traject wat ik zo van je aan wil nemen.

Denk je wel 3 x na voordat je zegt dat je 10 follikels vind tegenvallen, je bent 42.. dan mag je heel blij zijn.. En kun je echt niet zeggen ik vond/vind het tegenvallen maarrr de arts was tevreden.

Boeiend dat de arts te vrede is.. wees zelf tevreden . 10 is een prachtig resultaat!

 

Veel succes in deze nieuwe ronde! Komt vast goed!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat ze je veroordeeld maar meer bedoeld te zeggen dat je wat dankbaarder er in mag staan. Er zijn hier veel vrouwen die vaak maar 1/2 eieren hebben en geen eens een punctie plaats vind of nooit de zegen hebben ooit 1x moeder te mogen worden.

 

Ik wens je ook veel succes!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mij blijkbaar ongelukkig uitgedrukt ....

jammer maar echt niet zo bedoeld.

 

Ik ben zeker geen ondankbaar en ontevreden persoon en heb echt respect voor iedereen!

 

Succes flower ik denk aan je!!

Succes Hope! 10 is een mooi aantal. Had er de laatste x maar 1 helaas. Zit vast een super eitje tussen. Fingers crossed🤞

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mij blijkbaar ongelukkig uitgedrukt ....

jammer maar echt niet zo bedoeld.

 

Ik ben zeker geen ondankbaar en ontevreden persoon en heb echt respect voor iedereen!

 

Succes flower ik denk aan je!!

 

Da’s het lastige met tekst op schrift. Kan op allerlei manieren opgevat worden terwijl niet zo bedoeld.

 

Zelf had ik de laatste keer geen enkel eitje, dus ik ben opgegeven

 

Succes!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da’s het lastige met tekst op schrift. Kan op allerlei manieren opgevat worden terwijl niet zo bedoeld.

 

Zelf had ik de laatste keer geen enkel eitje, dus ik ben opgegeven

 

Succes!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ben ik ten dele met je eens mupje maar niet in dit geval.

 

Hoe kun je 10 follikels weinig noemen als je in dit traject zit, kent , en vele trieste verhalen leest.

Ze slaat daar de plank finaal mis.

En ja, ik vind het ondankbaar klinken.

Er zijn vrouwen die Niks krijgen , net als wat ik nu van jou lees, en vreselijk voor je vind ..

 

God wat zou jij graag die 10 follikels willen hebben... wat zeg ik , ik denk dat je god op je blote knieën zou danken voor "maar" 1 of 2 follikels.

 

 

Dus ja dit schoot bij mij in het verkeerde keelgat en ik vind het zeer ongepast om dat op een forum als deze zo te formuleren .

En dat is mijn mening en die uit ik want ik maak van mijn hart geen moordkuil.

 

Mupje ik vind het vreselijk voor je en wil je ontzettend veel sterkte wensen

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik denk ik log maar eens in om te kijke hoe het gaat met iedereen Maar wat wordt er toch oh zoo leuk gereageerd op berichtjes.Laat een ieder lekker schrijven wat ze van hun eigen traject vinden en hoe ze zich daarbij voelen. Vooral als iemand aangeeft goh was niet de bedoeling om zoo over te komen. En het klopt dat de een misschien blij zal zijn met bijvoorbeeld het resultaat van een ander. Maar @ butterfly je kan wel aangeven dat je van je hart geen moordkuil wilt maken... doe dat dan lekker bij je naaste dan of in Je eigen omgeving ... want jij Kan voor niemand op het forum bepalen wanneer zij dankbaar moeten zijn ja of te nee Want je kent de achtergrond niet van iemand of wat ze allemaal hebben meegemaakt enzovoorts ...Nee je hoort tien eitjes en bam iemand moet blij zijn met het aantal En ik ben er ook van bewust hoor dat er mensen zijn die graag met haar zouden willen ruilen maar 10 eitjes wilt niks zeggen he /en elke traject is anders waarin zich persoonlijke situaties zich voordoen. Annyways. Ik hoop dat elke vrouw hier op het forum in de nabije toekomst een mooie zwangerschap gegund is. 🙏🏾❤️🙏🏾❤️Ps wat voor mij persoonlijk de laatste keer enorm heeft geholpen is dus gewoon Niet Al Teveel op het forum zitten want soms kan het gewoon teveel worden ...teveel Er mee bezig zijn het is al een battle opzich zelf ivf /icsi mesa tesa etcc of waar je dan ook mee bezig bent dacht ooh zijn allemaal vrouwen die zon beetje in het zelfde schuitje zitten en advies kan soms fijn zijn , of even je ei kwijt ,steun,misplaatste opmerkingen die goed bedoeld zijn ,positieve verhalen verdrietige verhalen hoort er allemaal bij Maar ik vond persoonlijk het op een gegeven moment teveel worden elke dag op het forum of in iedergeval vaak...soms merk je als je het beetje los laat en lekker op jezelf focust komt het vanzelf als het zo moet zijn Maar heej dat heeft voor mij gewerkt hoeft niet voor jullie te zijn want voor een ander is het een grote steun als je niemand hebt om erover te praten of te uiten dusja Annyways good luck ladies❤️😘🙏🏾

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miranda ik geef gewoon mijn mening . Ik was geschokt dat iemand op niet al te jonge leeftijd niet tevreden kan zijn met 10 follikels . Dat is mijn mening en die mag ik uitten .

En zoals je misschien al hebt gemerkt zit ik amper op het wachtbankje /forum dus daar ligt het niet aan

 

Misschien ben ik te veel een flapuit dat kan .. Ik behoor vaak niet tot de mensen die iets denken maar het niet zeggen maar ondertussen wel denken van pffff nou...

En zo heb je allemaal verschillende mensen die op zo'n forum zitten .

En kun je soms een antwoord of reactie krijgen die je niet leuk vind ... maar soms zet het je wel aan het denken en leer je er weer van en ga je anders naar je eigen situatie kijken .

 

En jij zegt wel van ja sommige zouden blij zijn met 10 follikels , ik denk dat elke vrouw zeker boven de 40 heel blij zou zijn met zo'n mooi aantal, denk je niet ?

 

Iig dames allemaal veel succes deze ronde

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk idd dat iedere vrouw van boven de 40 blij zou (moeten) zijn met 10 follikels...ik zou in ieder geval een gat in de lucht springen ermeemaar het is mij helaas niet gegeven zo'n mooi aantal en ook net zoals Mupje afgeschreven. Sommigen van ons hebben al het geluk moeder te zijn, maar de pech dat een tweede niet wil lukken. En velen van ons hebben de pech nog geen kinderen te hebben en de kans groot dat de kinderwens nimmer in vervulling zal gaan. Helaas behoor ik tot nu toe tot de laatste groep maar hoop voor ons allemaal dat er toch ooit een wonder zal geschieden. Succes allemaal.

Miranda ik geef gewoon mijn mening . Ik was geschokt dat iemand op niet al te jonge leeftijd niet blij kan zijn met 10 follikels . Dat is mijn mening en die mag ik uitten .

En zoals je misschien al hebt gemerkt zit ik amper op het wachtbankje /forum dus daar ligt het niet aan

 

Misschien ben ik te veel een flapuit dat kan .. Ik behoor vaak niet tot de mensen die iets denken maar het niet zeggen maar ondertussen wel denken van pffff nou...

En zo heb je allemaal verschillende mensen die op zo'n forum zitten .

En kun je soms een antwoord of reactie krijgen die je niet leuk vind ... maar soms zet het je wel aan het denken en leer je er weer van en ga je anders naar je eigen situatie kijken .

 

En jij zegt wel van ja sommige zouden blij zijn met 10 follikels , ik denk dat elke vrouw zeker boven de 40 heel blij zou zijn met zo'n mooi aantal, denk je niet ?

 

Iig dames allemaal veel succes deze ronde

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het punt nu wel gemaakt is.... misschien is het goed het gesprek nu weer te richten op het wachtbankje. Flower zit er op volgens mij en hope inmiddels misschien ook wel?

Ik hoop dat er voor deze dames weer ruimte is om hun ervaringen van het wachtbankje te delen. Veel van ons weten hoe zenuwslopend de weken zijn en hoeveel steun je dan kunt hebben aan het forum. Ik gun deze dames dezelfde steun als de steun die ik hier zelf heb gevonden.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het punt nu wel gemaakt is.... misschien is het goed het gesprek nu weer te richten op het wachtbankje. Flower zit er op volgens mij en hope inmiddels misschien ook wel?

Ik hoop dat er voor deze dames weer ruimte is om hun ervaringen van het wachtbankje te delen. Veel van ons weten hoe zenuwslopend de weken zijn en hoeveel steun je dan kunt hebben aan het forum. Ik gun deze dames dezelfde steun als de steun die ik hier zelf heb gevonden.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Goed verwoord poekie!

Ik moet nog een lange 1.5 week.. gisteren onwijs keelpijn en nu ook nog eens verkouden..

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed verwoord poekie!

Ik moet nog een lange 1.5 week.. gisteren onwijs keelpijn en nu ook nog eens verkouden..

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Hmm vervelend als je niet fit bent. Ik was bij mijn laatste tp op den duur ook een paar dagen niet lekker geweest. Heb geen idee of het er iets mee te maken had, maar ik had bij meer mensen gelezen dat ze zich niet zo lekker voelden na de tp en dan zwanger waren. Daar hield ik me toen maar aan vast.

 

Kun je je gedachten een beetje verzetten zo tijdens het wachten? Want wat duurt het lang he?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm vervelend als je niet fit bent. Ik was bij mijn laatste tp op den duur ook een paar dagen niet lekker geweest. Heb geen idee of het er iets mee te maken had, maar ik had bij meer mensen gelezen dat ze zich niet zo lekker voelden na de tp en dan zwanger waren. Daar hield ik me toen maar aan vast.

 

Kun je je gedachten een beetje verzetten zo tijdens het wachten? Want wat duurt het lang he?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Ik voel me flink beroerd dus lig op bed en slaap veel.. dagen gaan tot nu toe snel voorbij..

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me flink beroerd dus lig op bed en slaap veel.. dagen gaan tot nu toe snel voorbij..

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Oh wel vervelend dat je je zo beroerd voelt zeg!! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden