Ga naar inhoud

Wachtbankje mei


Hope1974

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Yessss gelukt!

 

Zo te lezen heb je al een lange weg gehad?

Begrijp ik goed uit je profiel dat jullie al een kindje hebben? ( sorry als t niet zo is)

Laten we hopen dat je niet alle cryos nodig hebt.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

3 jaar mm nu.. nee hebben nog geen kleine helaas..

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sharlee en @ Pino Hoe gaat het nou met jullie??

 

Alle overige dames ook hoe staat het bij jullie /iedereen succes met het starten van medicatie of punctie of cryoos of terugplaatsing of wachtmaand Het is zwaar en vermoeiend soms maar Jullie kunne het wel Wij vrouwen zijn sterker als we soms denken...Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen raken en ook mogen gaan genieten waar je lang voor heb gevochten...Succes dames 🙌🏾🙏🏾en blijf proberen ookal lijkt het soms somber uit te zien ..Door blijven gaan niet de hoop verliezen Wel je gezondheid en je mentaal gesteldheid in acht nemen jezelf oprapen ! en doorgaan ! niet opgeven! ❤️😘 one day your dream Will come true ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sharlee en @ Pino Hoe gaat het nou met jullie?? Alle overige dames ook hoe staat het bij jullie /iedereen succes met het starten van medicatie of punctie of cryoos of terugplaatsing of wachtmaand Het is zwaar en vermoeiend soms maar Jullie kunne het wel Wij vrouwen zijn sterker als we soms denken...Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen raken en ook mogen gaan genieten waar je lang voor heb gevochten...Succes dames 🙌🏾🙏🏾en blijf proberen ookal lijkt het soms somber uit te zien ..Door blijven gaan niet de hoop verliezen Wel je gezondheid en je mentaal gesteldheid in acht nemen jezelf oprapen ! en doorgaan ! niet opgeven! ❤️😘 one day your dream Will come true ❤️
@miranda, fijn te horen dat alles goed gaat ondanks de misselijkheid!Ik zit eigenlijk niet meer echt op het forum. Vind dat allemaal te veel. Heb met een aantal dames los contact.Vokgende maand gaan we na een lange pauze weer verder. Laatste Cryo uit poging 3. En in de tussentijd zijn we bezig in dusseldorf. Hopelijk gaat dit uiteindelijk ons het geluk brengen
Link naar reactie
Delen op andere sites

@miranda, fijn te horen dat alles goed gaat ondanks de misselijkheid!Ik zit eigenlijk niet meer echt op het forum. Vind dat allemaal te veel. Heb met een aantal dames los contact.Vokgende maand gaan we na een lange pauze weer verder. Laatste Cryo uit poging 3. En in de tussentijd zijn we bezig in dusseldorf. Hopelijk gaat dit uiteindelijk ons het geluk brengen
O wat fijn je te horen Pino, begrijpelijk hoor, tis ook soms teveel allemaal Spannend weer volgende maand... soms is het wel goed hoor ff een lange break te nemen kan ook wonderen verrichten voor je lichaam ff die rust en niet telkens maar door en door Ik hoop van harte dat het jullie geluk brengt en dat het mag lukken Het is je Zoo gegund Pino echt waar, wees geduldig stop alleen goede positieve energie erin en geef niet op .. en probeer het als het teveel wordt beetje los te laten en laten gaan Jouw dag komt 🙏🏾😘❤️ Dikke knuffel
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sharlee en @ Pino Hoe gaat het nou met jullie??

 

Alle overige dames ook hoe staat het bij jullie /iedereen succes met het starten van medicatie of punctie of cryoos of terugplaatsing of wachtmaand Het is zwaar en vermoeiend soms maar Jullie kunne het wel Wij vrouwen zijn sterker als we soms denken...Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen raken en ook mogen gaan genieten waar je lang voor heb gevochten...Succes dames en blijf proberen ookal lijkt het soms somber uit te zien ..Door blijven gaan niet de hoop verliezen Wel je gezondheid en je mentaal gesteldheid in acht nemen jezelf oprapen ! en doorgaan ! niet opgeven! one day your dream Will come true

Hey Miranda! Hier alles ok hoor. Zit nog niet in de molen. Heb het net als Pino laten rusten en zit ook niet veel op het forum...alleen wat contacten met.sommigen van het forum. Heb alle onderzoeken gehad in België en er is niets vreemds uitgekomen. Ja alleen 1 ding...mn amh is van 0.34 naar 1.0 gegaan dus gewoon flink verbeterd.

 

We gaan nu eerst op vakantie en ff chill en dan 9 juli hebben we een afspraak bij de nij geertgen kliniek en dan zien we wel weer verder. Tijdens de vakantie heb ik een eisprong dus wie weet....dan zou heel de molen niet meer nodig zijn

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is t denk ik weer niet gelukt wd9 en een negtieve test

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 

Ohh dat is niet leuk ( zacht uitgedrukt), hoop dat test nog positief wordt! Sterkte meid maar wacht T nog even af.. knuffel

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen , maar het kan nog toch? Je bent toch nog niet ongesteld?

Of test jij altijd eerst? Is misschien nog een beetje te vroeg?? Ik mocht pas woensdag testen.

Nou ja ik weet het ook niet. Ik hoop nog voor je!!

 

Ik had op dezelfde dag als jij een TP, maar helaas bij mij was het gisteren mis....

 

nu nog 1 allerlaatste kans. Krijg het wel een beetje benauwd!

 

Sterkte !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen , maar het kan nog toch? Je bent toch nog niet ongesteld?

Of test jij altijd eerst? Is misschien nog een beetje te vroeg?? Ik mocht pas woensdag testen.

Nou ja ik weet het ook niet. Ik hoop nog voor je!!

 

Ik had op dezelfde dag als jij een TP, maar helaas bij mij was het gisteren mis....

 

nu nog 1 allerlaatste kans. Krijg het wel een beetje benauwd!

 

Sterkte !

 

Sterkte Hope!! Heel verdrietig altijd..Hoop volgende keer dat het wel lukt!!blijf wel hoop houden

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, even een berichtje om jullie hoop ik een beetje hoop te geven.

Ik zit vandaag op wd 12 en had vanochtend een positieve test.

 

Wd8 al een heel licht positief streepje, getest omdat ik ziek was woe en do en me heel misselijk voelde, ineens heel erg hoofpijn,, overgeven. En mega trek in jawel.. wortels. 🤣

 

Officieel.mag ik morgen het ziekenhuis bellen.

 

Onze embryo was op moment van invriezen 8 cellig, maar was niet doorgedeeld. Ik had er dus niet veel vertrouwen in. Blijkbaar kan een "matige" embryo dus ook mooi innestelen.

Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie wens snel vervuld wordt!

 

Liefs

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, even een berichtje om jullie hoop ik een beetje hoop te geven.

Ik zit vandaag op wd 12 en had vanochtend een positieve test.

 

Wd8 al een heel licht positief streepje, getest omdat ik ziek was woe en do en me heel misselijk voelde, ineens heel erg hoofpijn,, overgeven. En mega trek in jawel.. wortels. 🤣

 

Officieel.mag ik morgen het ziekenhuis bellen.

 

Onze embryo was op moment van invriezen 8 cellig, maar was niet doorgedeeld. Ik had er dus niet veel vertrouwen in. Blijkbaar kan een "matige" embryo dus ook mooi innestelen.

Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie wens snel vervuld wordt!

 

Liefs

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 

Gefeliciteerd!!

Ga je morgen pas ziekenhuis bellen? Of vandaag? Spannend dan weer wachten tot de eerste echo

 

Hier in de wacht weken van een matige embryo van 7 cellig probeer er maar van uit te gaan dat het niet gelukt is.. des te blijers als de test positief is

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!

Ga je morgen pas ziekenhuis bellen? Of vandaag? Spannend dan weer wachten tot de eerste echo

 

Hier in de wacht weken van een matige embryo van 7 cellig probeer er maar van uit te gaan dat het niet gelukt is.. des te blijers als de test positief is

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dank je! Ja wacht denk ik maar braaf haha.

Ik had dus ook totaal geen vertouwen, maar zo zie je maar.

Gister was ik bij een vriendin en haar dochter was op moment van terug plaatsen maar 6 cellig en ook niet doorgedeeld maar toch zwanger.

 

Suc6 met wachten!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, even een berichtje om jullie hoop ik een beetje hoop te geven.

Ik zit vandaag op wd 12 en had vanochtend een positieve test.

 

Wd8 al een heel licht positief streepje, getest omdat ik ziek was woe en do en me heel misselijk voelde, ineens heel erg hoofpijn,, overgeven. En mega trek in jawel.. wortels. 🤣

 

Officieel.mag ik morgen het ziekenhuis bellen.

 

Onze embryo was op moment van invriezen 8 cellig, maar was niet doorgedeeld. Ik had er dus niet veel vertrouwen in. Blijkbaar kan een "matige" embryo dus ook mooi innestelen.

Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie wens snel vervuld wordt!

 

Liefs

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gefeliciteerd super!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden