Ga naar inhoud

laatste poging IVF/ICSI - kandidaten gezocht


Aanbevolen Berichten

Kandidaten gezocht voor nieuw SBS6-programma:

 

Voor het nieuwe SBS6-programma De Uitslag, geproduceerd door Vorst Media, zoeken wij stellen die al enige tijd bezig zijn om zwanger te worden. Helaas is dat tot op heden niet gelukt en jullie zijn nu bezig aan een van jullie laatste IVF of ICSI-pogingen. We maken een kort portretje van jullie, we horen het persoonlijke verhaal over jullie kinderwens en we volgen jullie tot het moment dat de uitslag van de laatste zwangerschapstest komt: Is het gelukt en zijn jullie zwanger ja of nee?

 

Heel graag horen we jullie persoonlijke verhaal en hebben jullie de kans om een taboe te doorbreken, want het blijft een gevoelig onderwerp.

 

Heb je interesse of wil je meer informatie (je zit dan natuurlijk nergens meteen aan vast) stuur dan een mail met kort je verhaal naar vera@vorstmedia.tv of bel 0294-236094

 

Ik hoor heel graag van jullie en veel succes met jullie pogingen om zwanger te worden

Vera

Vorst Media

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vera een tip voor je programma geef alle mensen die niet slagen met hun laatste behandeling , een gratis ivf behandeling in het buitenland ... als compensatie. Kan me niet voorstellen dat iemand dit wil in zo'n programma maar toch.. het lijkt me een eerlijke deal . Mensen kopen er zo weinig voor om op tv het taboe te doorbreken en met een negatieve test de 3e rond af te sluiten .

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vera een tip voor je programma geef alle mensen die niet slagen voor hun programma een gratis behandeling in het buitenland ... als compensatie. Kan me niet voorstellen dat iemand dit wil in zo'n programma maar toch.. het lijkt me een eerlijke deal . Mensen kopen er zo weinig voor om op tv het taboe te doorbreken en met een negatieve test de 3e rond af te sluiten .

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

 

 

Beste Butterfly

Bedankt voor je bericht. Hoewel ik het persoonlijk graag aan zou willen bieden omdat ik weet hoe ongelofelijk emotioneel en vervelend het is als het niet lukt om zwanger te worden, is er helaas ook bij ons geen geld om dit te kunnen doen.

Ik hoop dat er iemand is die haar persoonlijke verhaal op tv wil doen. Wellicht beginnen jullie net aan de derde poging en volgen we jullie een tijdje, zodat het niet de allerlaatste kans zou zijn, dat mag natuurlijk ook. Voor meer informatie ben ik bereikbaar op: 0294-236094 of vera@vorstmedia.tv

 

Succes allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Beste Butterfly

Bedankt voor je bericht. Hoewel ik het persoonlijk graag aan zou willen bieden omdat ik weet hoe ongelofelijk emotioneel en vervelend het is als het niet lukt om zwanger te worden, is er helaas ook bij ons geen geld om dit te kunnen doen.

Ik hoop dat er iemand is die haar persoonlijke verhaal op tv wil doen. Wellicht beginnen jullie net aan de derde poging en volgen we jullie een tijdje, zodat het niet de allerlaatste kans zou zijn, dat mag natuurlijk ook. Voor meer informatie ben ik bereikbaar op: 0294-236094 of vera@vorstmedia.tv

 

Succes allemaal!

 

Een hele goeie tip van Butterfly. Denk namelijk niet dat het een taboe is, maar eerder de zware emoties die het met zich medebrengt.

 

Zelf hebben de artsen na mijn 2e ivf poging mij al opgegegeven, en had ik graag een 3e poging gedaan in het buitenland. Als alleenstaande is dat financieel niet haalbaar.

 

Denk dat SBS goed in de financiële boeken moet gaan duiken wanneer hier al geen geld voor is.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja misschien kan vera beter een programma maken over hoe slecht de zorg in nl is en ze bar weinig aan technieken toepassen en stellen of alleenstaanden daardoor enkel geholpen kunnen worden in het buitenland. Giro aan vast en zijn we allemaal happy.

 

Blijkbaar is gratis leedvermaak veel leuker om naar te kijken, bak chips ernaast

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja misschien kan vera beter een programma maken over hoe slecht de zorg in nl is en ze bar weinig aan technieken toepassen en stellen of alleenstaanden daardoor enkel geholpen kunnen worden in het buitenland. Giro aan vast en zijn we allemaal happy.

 

Blijkbaar is gratis leedvermaak veel leuker om naar te kijken, bak chips ernaast

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Inderdaad !

 

En alles voor de kijkcijfers, zodat de mensen thuis kunnen smullen en de programmamakers tevreden zijn met hun bankrekening.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad !

 

En alles voor de kijkcijfers, zodat de mensen thuis kunnen smullen en de programmamakers tevreden zijn met hun bankrekening.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Ja joh! Er word wat afgeplakt en geknipt. Media is zoooo fake

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden