Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart🙏🏼


Shannah2

Aanbevolen Berichten

Dag dames als eerst wens ik iedereen succes.

 

Ik heb een vraagje aan jullie. Afgelopen dinsdag heb ik 2 cryo’s laten plaatsen. En sinds gister avond heb ik bloedingen en krampjes. Ik heb gemaild met voortplanting geneeskunde en zij zei dat ik moet afwachten heeft iemand hier ervaring mee?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 126
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Dag dames als eerst wens ik iedereen succes.Ik heb een vraagje aan jullie. Afgelopen dinsdag heb ik 2 cryo’s laten plaatsen. En sinds gister avond heb ik bloedingen en krampjes. Ik heb gemaild met voortplanting geneeskunde en zij zei dat ik moet afwachten heeft iemand hier ervaring mee?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geen ervaring mee met zo vroeg, bij mij op dag 11, en mij vertelde ze precies het zelfde, kunt helaas niks anders dan afwachten en testen op de afgesproken dag.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe oud waren je cryos @Eatpraylove

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

 

Hey butterfly

 

Eentje was 4 cellig matig van drie dagen oud en na bevroren weer zelfde gebleven

 

En andere is ook van 3dagen oud maar die was een cry blastocyst geworden

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey butterfly

 

Eentje was 4 cellig matig van drie dagen oud en na bevroren weer zelfde gebleven

 

En andere is ook van 3dagen oud maar die was een cry blastocyst geworden

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

1 liep dus wat achter en 1 zwaar vooruit .

Als het een lichte bloeding is rose /bruin zonder echte erge krampen kan het misschien een innesteling zijn van die blastocyst. Wat zei de arts van een blastocyst op dag 3 ?

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 liep dus wat achter en 1 zwaar vooruit .

Als het een lichte bloeding is rose /bruin zonder echte erge krampen kan het misschien een innesteling zijn van die blastocyst. Wat zei de arts van een blastocyst op dag 3 ?

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

 

Ik heb gisteren avond dus gelijk de volgende dag na tp heel erge krampjes gehad met bloedingen het is niet maandverband vol maar blijft bloeden soms is het roze kleurig en soms klein beetje rood.

 

Arts zei dat de blastocyst super goed uitzag

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren avond dus gelijk de volgende dag na tp heel erge krampjes gehad met bloedingen het is niet maandverband vol maar blijft bloeden soms is het roze kleurig en soms klein beetje rood.

 

Arts zei dat de blastocyst super goed uitzag

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Een blastocyst is wel in staat direct te nestelen ... dus misschien is hij dat wel aan het doen nu en heb je daarom die krampjes en rosé verlies .

Ik hoop voor jouw dat het bloeden snel gaat stoppen en dit dus door een innesteling komt .

Succes meid je bent ook al een tijdje bezig en mag nu weleens gaan lukken voor je.

Ik duim voor je

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een blastocyst is wel in staat direct te nestelen ... dus misschien is hij dat wel aan het doen nu en heb je daarom die krampjes en rosé verlies .

Ik hoop voor jouw dat het bloeden snel gaat stoppen en dit dus door een innesteling komt .

Succes meid je bent ook al een tijdje bezig en mag nu weleens gaan lukken voor je.

Ik duim voor je

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

 

Dankje schat!

 

Ik vind het gewoon eng want bloed stinkt ook naar ongesteld tenminste ruikt gwn zelfde:(

 

Ik heb het nagevraagd en kreeg dit als bericht van voortpl geneeskundige

 

 

 

In dit stadium kun je niet spreken van een miskraam, 2 dagen na terugplaatsing. Zal waarschijnlijk gewoon prikkeling zijn van je baarmoedermond door de terug plaatsing.

Kramp en bloedverlies zal wel afnemen. Anders morgen even tel contact.

Ook van de medicatie krijg je afscheiding.

 

Met vriendelijke groet,

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje schat!

 

Ik vind het gewoon eng want bloed stinkt ook naar ongesteld tenminste ruikt gwn zelfde:(

 

Ik heb het nagevraagd en kreeg dit als bericht van voortpl geneeskundige

 

 

 

In dit stadium kun je niet spreken van een miskraam, 2 dagen na terugplaatsing. Zal waarschijnlijk gewoon prikkeling zijn van je baarmoedermond door de terug plaatsing.

Kramp en bloedverlies zal wel afnemen. Anders morgen even tel contact.

Ook van de medicatie krijg je afscheiding.

 

Met vriendelijke groet,

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ja in dit stadium kan je niet spreken van een miskraam nee.

Wat je zegt over de geur dat snap ik wat je daarmee bedoelt zo'n typische ongesteldheid geur.

 

Dat je afscheiding van utro krijgt dat weet je zelf ook wel na zoveel pogingen dit heeft niks met jouw vraag te maken omtrent het bloed verlies maar goed.

 

In mijn optiek (mening) kunnen het 3 dingen zijn

 

1: innesteling van die blastocyst .

2: idd irritatie door de tp aan de baarmoedermond ( dit moet dan wel morgen zo goed als over zijn lijkt mij

3: er is iets niet goed gegaan met je cyclus.

Slik je progynova of was dit terugplaatsing in natuurlijke cyclus

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja in dit stadium kan je niet spreken van een miskraam nee.

Wat je zegt over de geur dat snap ik wat je daarmee bedoelt zo'n typische ongesteldheid geur.

 

Dat je afscheiding van utro krijgt dat weet je zelf ook wel na zoveel pogingen dit heeft niks met jouw vraag te maken omtrent het bloed verlies maar goed.

 

In mijn optiek (mening) kunnen het 3 dingen zijn

 

1: innesteling van die blastocyst .

2: idd irritatie door de tp aan de baarmoedermond ( dit moet dan wel morgen zo goed als over zijn lijkt mij

3: er is iets niet goed gegaan met je cyclus.

Slik je progynova of was dit terugplaatsing in natuurlijke cyclus

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

 

Bedankt voor je mening

 

Ja ik slik progynova en gebruik lutinus als zetpil. En wat ook heel vaag is ben erg misselijk nu.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je mening

 

Ja ik slik progynova en gebruik lutinus als zetpil. En wat ook heel vaag is ben erg misselijk nu.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik lees net voor je bij de bijwerkingen van lutinus...Onregelmatig bloedverlies ('spotting'). Dit hoort na enige tijd vanzelf over te gaan,

 

Maagdarmklachten, zoals buikpijn, misselijkheid, verstopping, of juist diarree , en een opgezette buik. Deze klachten gaan meestal vanzelf na enkele dagen tot weken over. Blijft u last houden? Neem dan contact op met uw arts.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees net voor je bij de bijwerkingen van lutinus...Onregelmatig bloedverlies ('spotting'). Dit hoort na enige tijd vanzelf over te gaan,

 

Maagdarmklachten, zoals buikpijn, misselijkheid, verstopping, of juist diarree , en een opgezette buik. Deze klachten gaan meestal vanzelf na enkele dagen tot weken over. Blijft u last houden? Neem dan contact op met uw arts.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

 

Aah ik heb me daar niet bij nagedacht om te checken of er bijwerkingen zijn. Dankjewel lief.. ik hoop dat het daaraan ligt!

 

Maar dat ongesteldheid geur is dat normaal denk je want ik zit echt daarmee.. en er kwam gisteren kleine stukjes soort stolsels uit het was wel licht kleurig

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah ik heb me daar niet bij nagedacht om te checken of er bijwerkingen zijn. Dankjewel lief.. ik hoop dat het daaraan ligt!

 

Maar dat ongesteldheid geur is dat normaal denk je want ik zit echt daarmee.. en er kwam gisteren kleine stukjes soort stolsels uit het was wel licht kleurig

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ja het staat iig bij de bijwerkingen .

 

Voor wat betreft de geur ..Ik weet wat je bedoelt er mee en ik snap dat je dat eng vind omdat het ruikt naar menstruatie.

Ik kan je hierin niet geruststellen ..omdat ik het simpel weg ook niet weet wat deze geur wil zeggen .

Het is iig wel heel vroeg voor ongesteldheid maar het lijkt me onwaarschijnlijk.

Het stolselstje kan ik ook niet verklaren .

Hoe verliep de terugplaatsing ging het soepel?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het staat iig bij de bijwerkingen .

 

Voor wat betreft de geur ..Ik weet wat je bedoelt er mee en ik snap dat je dat eng vind omdat het ruikt naar menstruatie.

Ik kan je hierin niet geruststellen ..omdat ik het simpel weg ook niet weet wat deze geur wil zeggen .

Het is iig wel heel vroeg voor ongesteldheid maar het lijkt me onwaarschijnlijk.

Het stolselstje kan ik ook niet verklaren .

Hoe verliep de terugplaatsing ging het soepel?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

 

Ja tp ging heel goed. Het waren 2 aardige vrouwen dat was ook heel erg fijn voor mij. Ik snap niet wat fout is gegaan :(

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes 17 april eerste echo in het ziekenhuisdan ben ik 8 weken zwanger!! Zo spannend.. @Dakje hoe gaat T met jou?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hoi wat fijn menace, hier moet ik wachten tot morgen voor ik kan testen maar weet bijna zeker dat het niet gelukt is, heb kleine bloeding en buikpijn, maar ook nog steeds last van me borsten. Wij gaan denk ik door na de cryo's in mei, gelukkig liggen er 10 in de vriezer en waar van 5 toppers, nou maar hopen dat ze de ontdooiing overleven. Ben er wel erg veel mee bezig merk ik maar dat zou iedereen wel hebben. Voor jou wens ik je veel gezonde weken en dat de 8 weken echo maar een mag zijn van velen, het blijven wondertjes en die van jou komt😀geniet er van en hopelijk kan ik me er snel bin aansluiten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi wat fijn menace, hier moet ik wachten tot morgen voor ik kan testen maar weet bijna zeker dat het niet gelukt is, heb kleine bloeding en buikpijn, maar ook nog steeds last van me borsten. Wij gaan denk ik door na de cryo's in mei, gelukkig liggen er 10 in de vriezer en waar van 5 toppers, nou maar hopen dat ze de ontdooiing overleven. Ben er wel erg veel mee bezig merk ik maar dat zou iedereen wel hebben. Voor jou wens ik je veel gezonde weken en dat de 8 weken echo maar een mag zijn van velen, het blijven wondertjes en die van jou komtgeniet er van en hopelijk kan ik me er snel bin aansluiten

 

Lief van jemaar de test kan best nog wel positief zijn hoor.. ik heb ook buikpijn soms en last van mijn borsten. Alleen dan geen bloeding maar dit kan ook gelooft ik. Ik duim nog voor je en anders heb je idd nog veel cryo s dat voelt toch goed ondanks dat T heel verdrietig is als het niet is gelukt. Ik hoop ook dat de zwangerschap zich doorzet..

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief van jemaar de test kan best nog wel positief zijn hoor.. ik heb ook buikpijn soms en last van mijn borsten. Alleen dan geen bloeding maar dit kan ook gelooft ik. Ik duim nog voor je en anders heb je idd nog veel cryo s dat voelt toch goed ondanks dat T heel verdrietig is als het niet is gelukt. Ik hoop ook dat de zwangerschap zich doorzet..Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja dat klopt heb best veel cryo's, alleen we hadden gehoopt ze niet nodig te zijn en nu ben ik bang dat het nooit lukt. Want veel dingen gaan er bij altijd mis, heb zware endometriose, 2 halve baarmoeder en dan nog een eierstok die achter me baarmoeder ligt. En nu ben ik ook nog te zwaar eigenlijk. Als er dan wat mis gaat denk ik vaak gelijk heel negatief en dat het nooit gaat lukken bij mij😥 gelukkig heb ik een hele positieve vriend die me goed steunt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat klopt heb best veel cryo's, alleen we hadden gehoopt ze niet nodig te zijn en nu ben ik bang dat het nooit lukt. Want veel dingen gaan er bij altijd mis, heb zware endometriose, 2 halve baarmoeder en dan nog een eierstok die achter me baarmoeder ligt. En nu ben ik ook nog te zwaar eigenlijk. Als er dan wat mis gaat denk ik vaak gelijk heel negatief en dat het nooit gaat lukken bij mij gelukkig heb ik een hele positieve vriend die me goed steunt

 

Dat is niet fijn als je voelt alsof er niks goed kan gaan. Maar om je een beetje gerust te stellen, ik heb hier op het wachtbankje een stuk vaker gezien dat dames zwanger werden van de eerste cryo dan van de verse TP. Was bij mij ook het geval. Het voelde ook logischer, veel minder medicatie en daardoor meer rust in m'n lijf. Eerst nog even de test afwachten, maar anders geloof ik er zeker in dat het de volgende keer raak kan zijn!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet fijn als je voelt alsof er niks goed kan gaan. Maar om je een beetje gerust te stellen, ik heb hier op het wachtbankje een stuk vaker gezien dat dames zwanger werden van de eerste cryo dan van de verse TP. Was bij mij ook het geval. Het voelde ook logischer, veel minder medicatie en daardoor meer rust in m'n lijf. Eerst nog even de test afwachten, maar anders geloof ik er zeker in dat het de volgende keer raak kan zijn!Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
We hopen er het beste van, ben na 6 jaar de hoop wel een beetje verloren er op. Maar we zullen het zien
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaw schat wat vervelend. Heel veel sterkye met het verwerken. XxVerstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Ja erg vervelend, ben ook wel down want ben bang dat het nooit lukt, gelukkig nog wel veel cryo's en in mei maar weer verder en dan hopelijk dat het ergens ons ook gegund is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals verwacht is de test negatief op na de volgende ronde in mei denk ik.

 

Veel sterkte lieverd!! Een keer gaat T lukken blijf hoop houdenkijk naar mij.. de tweede ivf poging en na 4 tp is T toch gelukt

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden