Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart🙏🏼


Shannah2

Aanbevolen Berichten

Heb je pregnyl gespoten? Zo ja wanneer? Want pregnyl zorgt juist voor gespannen borsten e.d. die zou rond deze tijd wel eens uitgewerkt kunnen raken waardoor je je juist weer wat 'normaler' gaat voelen. Dit zegt allemaal niks hoor. Ik heb nooit klachten of kwalen gehad... afgezien van de pregnyl danVerstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Nee niet dat ik weet heb gonal f als laatst gespoten en dan na de punctie begonnen met de balletjes.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 126
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Nee niet dat ik weet heb gonal f als laatst gespoten en dan na de punctie begonnen met de balletjes.
Wat heb je dan gespoten voor de punctie, het is eigenlijk altijd pregnyl of ovitrelle, 36 uur voor de punctie. Dat is een eenmalige spuit.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heb je dan gespoten voor de punctie, het is eigenlijk altijd pregnyl of ovitrelle, 36 uur voor de punctie. Dat is een eenmalige spuit.Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Ik heb toen ovitrelle gespoten en dat is nu 12 dagen geleden
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heb je dan gespoten voor de punctie, het is eigenlijk altijd pregnyl of ovitrelle, 36 uur voor de punctie. Dat is een eenmalige spuit.Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Ik heb toen ovitrelle 250 gespoten en dat is nu 12 dagen geleden
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toen ovitrelle 250 gespoten en dat is nu 12 dagen geleden
Dat is nu dus uit je lichaam (na 10 dagen). Dat is dus de reden dat je geen symptomen voelt. De symptomen kwamen van de ovitrelle. Dit zegt echt allemaal nog niks. Niet je hoop verliezen hoor!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is nu dus uit je lichaam (na 10 dagen). Dat is dus de reden dat je geen symptomen voelt. De symptomen kwamen van de ovitrelle. Dit zegt echt allemaal nog niks. Niet je hoop verliezen hoor!Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Vindt het lastig om me hoop niet te verliezen na 6 jaar bezig te zijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vindt het lastig om me hoop niet te verliezen na 6 jaar bezig te zijn
Ja is ook goed te begrijpen! De moed zakt bij iedereen wel eens in de schoenen. Het is gewoon een pittig traject.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja is ook goed te begrijpen! De moed zakt bij iedereen wel eens in de schoenen. Het is gewoon een pittig traject.Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Het begint nu zelfs me vriend op te vallen dat me borsten groter zijn zal het dan toch? Heb steeds het idee dat ik ongesteld wordt. Last van me onder rug en een beetje vermoeid en toch weer gevoelige borsten, nog 8 dagen dan ga ik testen, tot die tijd afleiding aan het zoeken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes een positieve test!! Na veel geduld en 4 tp en 2 puncties.. ik ben niet meer zo actief maar wil T wel delen omdat ik weet dat er nog meer zijn die al langer bezig zijn en laten zien dat het dus wel kan! Dus houdt moed en hoopWel nog heel eng want is pas wachtdag 8.. en voelt nog zo onzeker en vol ongeloof. Ook vraag ik me of of ze nu allebei zijn ingenesteld omdat ik zo vroeg al positief test. Maar eerst even afwachten of ik nu zwanger blijf .. ✌️wel heel eng vind ik T f71ea0d3c24fe52168a3b5d924f8178d.jpg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes een positieve test!! Na veel geduld en 4 tp en 2 puncties.. ik ben niet meer zo actief maar wil T wel delen omdat ik weet dat er nog meer zijn die al langer bezig zijn en laten zien dat het dus wel kan! Dus houdt moed en hoopWel nog heel eng want is pas wachtdag 8.. en voelt nog zo onzeker en vol ongeloof. Ook vraag ik me of of ze nu allebei zijn ingenesteld omdat ik zo vroeg al positief test. Maar eerst even afwachten of ik nu zwanger blijf .. ✌️wel heel eng vind ik T f71ea0d3c24fe52168a3b5d924f8178d.jpgVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gefeliciteerd met je zwangerschap, lekker van genieten en hoop van harte voor je dat het zo blijft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je zwangerschap, lekker van genieten en hoop van harte voor je dat het zo blijft.

 

Lief van je bedankt!! Ben jij ook van plan om eerder te testen? Want jij zit toch ook op dag 8 vandaag?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief van je bedankt!! Ben jij ook van plan om eerder te testen? Want jij zit toch ook op dag 8 vandaag?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Vandaag inderdaad wachtdag 8, en wil zelf wachten tot ik mag testen hebben we afgesproken maar wordt wel zo langzaam aan gek van het wachten en van alles wat je dan wel voelt en de volgende dag niet meer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag inderdaad wachtdag 8, en wil zelf wachten tot ik mag testen hebben we afgesproken maar wordt wel zo langzaam aan gek van het wachten en van alles wat je dan wel voelt en de volgende dag niet meer

 

Ja erg he om gek van te worden.. ik zal voor je duimen!!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje hoop het echt maar me gevoel zegt van niet, wat voelde jij allemaal?

 

Ja dat zegt mijn gevoel ook nog steeds komt vast omdat we zo bang zijn dat het verkeerd gaat. Ik heb vooral heel veel buikkrampen en lage rugpijn ( maar dat heb ik ook als ik ongesteld wordt). Verder voel ik nog niet zoveel. Wel heb ik gevoelige borsten maar dat komt denk ik door de bolletjes. Hou goede hoop!!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dakje dat gevoel dat je ongesteld moet worden had ik ook. Ik was tot op de testdag er van overtuigd dat ik elk moment ongesteld kon worden. Nu zit ik bijna op 8 weken en heb dat gevoel nog steeds dagelijks. Maar gisteren echo en alles is in orde. Om maar te zeggen.... Hoeft niks te betekenen. Ik duim mee voor je!!

 

@Menace, gefeliciteerd!! Wat heerlijk om te zien zo'n mooie positieve test. Dat is de eerste hobbel en toch zeker ook de hoogste

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dakje dat gevoel dat je ongesteld moet worden had ik ook. Ik was tot op de testdag er van overtuigd dat ik elk moment ongesteld kon worden. Nu zit ik bijna op 8 weken en heb dat gevoel nog steeds dagelijks. Maar gisteren echo en alles is in orde. Om maar te zeggen.... Hoeft niks te betekenen. Ik duim mee voor je!!

 

@Menace, gefeliciteerd!! Wat heerlijk om te zien zo'n mooie positieve test. Dat is de eerste hobbel en toch zeker ook de hoogste

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Thanks!!! Dat klopt dat is de eerste hobbelmaar wat gaat de tijd snel ben je al bijna op 8 wekenen fijn zeg zo n eerste goede echoblij voor jou

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks!!! Dat klopt dat is de eerste hobbelmaar wat gaat de tijd snel ben je al bijna op 8 wekenen fijn zeg zo n eerste goede echoblij voor jou

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Haha, jij zegt snel, voelt als een eeuwigheid Maar zeker heel fijn om een goede echo te hebben gehad. Dat geeft toch een heel stuk rust. Kan nog steeds mis gaan, maar de kans wordt steeds kleiner

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, jij zegt snel, voelt als een eeuwigheid Maar zeker heel fijn om een goede echo te hebben gehad. Dat geeft toch een heel stuk rust. Kan nog steeds mis gaan, maar de kans wordt steeds kleiner

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Ik heb trouwens ook geen innesteling bloeding gehad

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb trouwens ook geen innesteling bloeding gehad Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ook gefeliciteerd met je zwangerschap, hier zou het te mooi zijn om waar te zijn als het over een paar dagen blijkt uit de test, want is de 1ste ivf en de verse terug plaatsing, kan me niet voorstellen dat het in een x goed gaat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, jij zegt snel, voelt als een eeuwigheid Maar zeker heel fijn om een goede echo te hebben gehad. Dat geeft toch een heel stuk rust. Kan nog steeds mis gaan, maar de kans wordt steeds kleiner

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Ohh Hahah ja dat kan ik me voorstellen dat T een eeuwigheid duurt.. pfff dat heb ik nu almaar geniet van je zwangerschap en 8weken is dan al heeeeel veel hobbels verder

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes een positieve test!! Na veel geduld en 4 tp en 2 puncties.. ik ben niet meer zo actief maar wil T wel delen omdat ik weet dat er nog meer zijn die al langer bezig zijn en laten zien dat het dus wel kan! Dus houdt moed en hoopWel nog heel eng want is pas wachtdag 8.. en voelt nog zo onzeker en vol ongeloof. Ook vraag ik me of of ze nu allebei zijn ingenesteld omdat ik zo vroeg al positief test. Maar eerst even afwachten of ik nu zwanger blijf .. ️wel heel eng vind ik T f71ea0d3c24fe52168a3b5d924f8178d.jpg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mooi nieuws Menace! Uiteindelijk! Gefeliciteerd en geniet volop van je zwangerschap

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes een positieve test!! Na veel geduld en 4 tp en 2 puncties.. ik ben niet meer zo actief maar wil T wel delen omdat ik weet dat er nog meer zijn die al langer bezig zijn en laten zien dat het dus wel kan! Dus houdt moed en hoopWel nog heel eng want is pas wachtdag 8.. en voelt nog zo onzeker en vol ongeloof. Ook vraag ik me of of ze nu allebei zijn ingenesteld omdat ik zo vroeg al positief test. Maar eerst even afwachten of ik nu zwanger blijf .. ✌️wel heel eng vind ik T f71ea0d3c24fe52168a3b5d924f8178d.jpgVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wauw menace !! Wat een fijn berichtje zeg 😃Nou gefeliciteerd lieverd 🎉🎉🎉Geniet ervan en het kan heeel goed hoor dat je nu al positief test van 2 emmies Probeer er van te genieten idd heel eng nog fftkes maar komt helemaal goed nu op naar de eerste echo 💪🏾🤫❤️😘En naar vele die jouw mogen volgen ❤️😘
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden