Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart🙏🏼


Shannah2

Aanbevolen Berichten

BIBI SCHEMA

 

 

Flower01: 26 feb cryo tp

 

Yamila: 26 feb punctie,

28 feb tp

 

Lalautje: wachten op ongi,

Dag later bloed prikken

 

Cil: 13 feb start pil,

27 feb start deca

 

EatPrayLove: 15feb start provera

 

♥️Amf: cryo

♥️Beebwish: cryo

♥️Miranda13: nieuwe poging

♥️Sharlee: nieuwe poging

♥️Wensmama: nieuwe poging mei

♥️Mupje: rustmaand nieuwe poging

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 126
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hoi,

 

wij hebben net te horen gekregen dat IVF de enige optie is.na 6 jaar proberen en nutteloze onderzoeken is uiteindelijk na een simpel bloedonderzoek gebleken dat ik te weinig eicellen heb. Ik ben net 29 geworden, ben er echt van geschrokken...vandaag met de pil van start gegaan, heb nog geen idee wat ons allemaal te wachten staat. Op dit moment gaat er vanalles door me heen en ik weet niet wat ik moet denken of hoe ik mij moet voelen. Daarom ben ik hier, een beetje steun zoeken bij lotgenoten en ook eens iets te zeggen ipv alleen maar te lezen :-)

 

Hoop doet leven.

 

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn een nieuw bankje! Ik ben afgelopen woe ongesteld geworden ga nu voor tp nr 8.. verwacht de tp over 3 weken

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 

Fijn dat je meteen verder kan, hoeveel cryo s heb je nog?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

wij hebben net te horen gekregen dat IVF de enige optie is.na 6 jaar proberen en nutteloze onderzoeken is uiteindelijk na een simpel bloedonderzoek gebleken dat ik te weinig eicellen heb. Ik ben net 29 geworden, ben er echt van geschrokken...vandaag met de pil van start gegaan, heb nog geen idee wat ons allemaal te wachten staat. Op dit moment gaat er vanalles door me heen en ik weet niet wat ik moet denken of hoe ik mij moet voelen. Daarom ben ik hier, een beetje steun zoeken bij lotgenoten en ook eens iets te zeggen ipv alleen maar te lezen :-)

 

Hoop doet leven.

 

grtjs

 

Welkom Charlie, iedereen hier weet hoe je je voelt. Althans, bij mij was het een rare combinatie van verslagen maar ook opgelucht. Nu kan je in ieder geval door met de volgende stap. Ik ben zelf net van het bankje af, vorige maand een succesvolle terugplaatsing gehad. Heel veel succes met het komende traject!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

wij hebben net te horen gekregen dat IVF de enige optie is.na 6 jaar proberen en nutteloze onderzoeken is uiteindelijk na een simpel bloedonderzoek gebleken dat ik te weinig eicellen heb. Ik ben net 29 geworden, ben er echt van geschrokken...vandaag met de pil van start gegaan, heb nog geen idee wat ons allemaal te wachten staat. Op dit moment gaat er vanalles door me heen en ik weet niet wat ik moet denken of hoe ik mij moet voelen. Daarom ben ik hier, een beetje steun zoeken bij lotgenoten en ook eens iets te zeggen ipv alleen maar te lezen :-)

 

Hoop doet leven.

 

grtjs

Heel veel succes met je eerste ivf poging

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Charlie, iedereen hier weet hoe je je voelt. Althans, bij mij was het een rare combinatie van verslagen maar ook opgelucht. Nu kan je in ieder geval door met de volgende stap. Ik ben zelf net van het bankje af, vorige maand een succesvolle terugplaatsing gehad. Heel veel succes met het komende traject!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Bedankt voor het lieve bericht. Ik ben blij dat je van de bank af bent! Heb je veel pogingen moeten doorstaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Charlie

 

En het is idd allemaal spannend en nieuw en niet weten wat je te wachten staat .. ik was ook 29 toen ik in het ivf traject ben gekomen.. Uiteindelijk alles wel een plekje gegeven en geaccepteerd dat het op deze manier zal moeten gaan .. het is een heftig traject maar zeker te doen vooral met een lieve partner waarmee je kan communiceren en eventuele familie of vrienden.. ben er ook bewust van dat in de eerste jaren niemand ervan af wist bij mij totdat ik eenzelfde goed mee koningin .. maar opzich als je jezelf ook de tijd geeft om dingen te verwerken en Inge pakken komt het zeker goed Blijven hopen ! Blijf positieve energie geven en weet openwerken momenten je ff tijd voor je zelf moet nemen zeg maar Ik wens je succes en nogmaals welkom❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ben nieuw hier,

Wij zijn vorige dinsdag geweest voor pu en daar werden 12 eicellen gevonden en 11 raakte bevrucht. Afgelopen vrijdag is er een top emmie terug geplaatst en de andere 10 konden ingevroren worden deze verschillen van k kwaliteit maar hebben er nog zo ie zo 5 toppers bij zitten.

Nu ben ik alleen erg onzeker want voel van alles in me buik en denk steeds van dat ik ong. Wordt.

Krijgt elke vrouw innestellings bloeding of niet? Want tot op heden nog niks gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ben nieuw hier,

Wij zijn vorige dinsdag geweest voor pu en daar werden 12 eicellen gevonden en 11 raakte bevrucht. Afgelopen vrijdag is er een top emmie terug geplaatst en de andere 10 konden ingevroren worden deze verschillen van k kwaliteit maar hebben er nog zo ie zo 5 toppers bij zitten.

Nu ben ik alleen erg onzeker want voel van alles in me buik en denk steeds van dat ik ong. Wordt.

Krijgt elke vrouw innestellings bloeding of niet? Want tot op heden nog niks gezien.

 

Ow spannend Meid

Zelf geen innestelingsbloeding gehad dus het hoeft niet

Succes in de wachtweken wanneer mag he testen?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow spannend Meid Zelf geen innestelingsbloeding gehad dus het hoeft niet Succes in de wachtweken wanneer mag he testen?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hoi,Ik mag 27 maart testen, we hopen er zo op zijn al 5 jaar bezig. Verder is er niks mis maar heb erge endometriose en dat hebben ze een half jaar lang stil gelegd door middel van de overgang. Dus het is erg welkom. Maar die wachtweken zijn killing
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ben nieuw hier,Wij zijn vorige dinsdag geweest voor pu en daar werden 12 eicellen gevonden en 11 raakte bevrucht. Afgelopen vrijdag is er een top emmie terug geplaatst en de andere 10 konden ingevroren worden deze verschillen van k kwaliteit maar hebben er nog zo ie zo 5 toppers bij zitten.Nu ben ik alleen erg onzeker want voel van alles in me buik en denk steeds van dat ik ong. Wordt.Krijgt elke vrouw innestellings bloeding of niet? Want tot op heden nog niks gezien.
Hi WelkomWat een mooie aantal en fijn dat er nog zoveel cryoos zijn maar laten we hopen dat je ze niet nodig heb voorlopig. Vreselijke zijn die wachtweken maar wat je allemaal voel is normaal in je buik .. steekjes hier daar gek gevoel ongi gevoel ... probeer lekker te onstspannen en afleiding te zoeken. voorderest kan je niks doen dan afwachten tot je testdatum en niet alle vrouwen krijgen een innestelingsbloeding... ik heb het toevallig wel gehad bij mijn eerste ivf poging maar dat was echt heel minimaal Maar zoals ik al zei je hoeft geen innestelingsbloed te krijgen Succes in je wachtweken
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi WelkomWat een mooie aantal en fijn dat er nog zoveel cryoos zijn maar laten we hopen dat je ze niet nodig heb voorlopig. Vreselijke zijn die wachtweken maar wat je allemaal voel is normaal in je buik .. steekjes hier daar gek gevoel ongi gevoel ... probeer lekker te onstspannen en afleiding te zoeken. voorderest kan je niks doen dan afwachten tot je testdatum en niet alle vrouwen krijgen een innestelingsbloeding... ik heb het toevallig wel gehad bij mijn eerste ivf poging maar dat was echt heel minimaal Maar zoals ik al zei je hoeft geen innestelingsbloed te krijgen Succes in je wachtweken
Hi dankje wel voor je berichtje, merk sinds vanmiddag dat ik af en toe vlagen heb van misselijkheid denk van de balletjes, en gigantisch pijnlijke borsten maar we wachten rusten af. Hoop ook voor iedereen die wacht op een positieve test. En bedankt voor de tip voor ontspannen maar dat lukt niét echt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ben nieuw hier,

Wij zijn vorige dinsdag geweest voor pu en daar werden 12 eicellen gevonden en 11 raakte bevrucht. Afgelopen vrijdag is er een top emmie terug geplaatst en de andere 10 konden ingevroren worden deze verschillen van k kwaliteit maar hebben er nog zo ie zo 5 toppers bij zitten.

Nu ben ik alleen erg onzeker want voel van alles in me buik en denk steeds van dat ik ong. Wordt.

Krijgt elke vrouw innestellings bloeding of niet? Want tot op heden nog niks gezien.

 

 

 

Ik breek even in. Ik ben inmiddels morgen 8 weken zwanger en heb in week 5 wat bloedverlies gehad en bij m'n zoontje had ik dat ook. Dat kan dus ook nog.. Hopelijk heb je straks een positieve test in je handen. Die wachtweken zijn vreselijk.. Ik probeerde afleiding te zoeken maar dat is soms best lastig hoor! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik breek even in. Ik ben inmiddels morgen 8 weken zwanger en heb in week 5 wat bloedverlies gehad en bij m'n zoontje had ik dat ook. Dat kan dus ook nog.. Hopelijk heb je straks een positieve test in je handen. Die wachtweken zijn vreselijk.. Ik probeerde afleiding te zoeken maar dat is soms best lastig hoor! Succes!
Hoi gefeliciteerd met je zwangerschap, na hoeveel pogingen is het bij jou gelukt?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi gefeliciteerd met je zwangerschap, na hoeveel pogingen is het bij jou gelukt?

Dankje! Zoontje komt uit een verse terugplaatsing. Wij hadden toen nog 11 cryo's ingevroren. Deze tweede zwangerschap is na de derde terugplaatsing gelukt. Nu nog 1 cryo over. De vorige keer waren er 6 cryo's achter elkaar niet goed na het ontdooien en deze was uiteindelijk 10 cellig en gelukkig blijven zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje! Zoontje komt uit een verse terugplaatsing. Wij hadden toen nog 11 cryo's ingevroren. Deze tweede zwangerschap is na de derde terugplaatsing gelukt. Nu nog 1 cryo over. De vorige keer waren er 6 cryo's achter elkaar niet goed na het ontdooien en deze was uiteindelijk 10 cellig en gelukkig blijven zitten
Wat voelde jij tijdens de wachtweken dan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gevoel dat ik ongesteld moest worden en had enorme hoofdpijn. Maar goed dat laatste had ik dan weer niet toen ik zwanger van mijn zoontje was..
Pff wachtdag 7 en ben nu wel erg zenuwachtig geworden, voel helemaal niks meer behalve dat me borsten nog een beetje gevoelig zijn, heb het gevoel dat het niet gelukt is en ik gewoon deze aankomende week ongesteld wordt. Me vriend zegt dat ik positief moet blijven denken maar dat vindt ik best lastig. Wordt gek van het wachten. Was het maar volgende week zondag😥
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff wachtdag 7 en ben nu wel erg zenuwachtig geworden, voel helemaal niks meer behalve dat me borsten nog een beetje gevoelig zijn, heb het gevoel dat het niet gelukt is en ik gewoon deze aankomende week ongesteld wordt. Me vriend zegt dat ik positief moet blijven denken maar dat vindt ik best lastig. Wordt gek van het wachten. Was het maar volgende week zondag
Heb je pregnyl gespoten? Zo ja wanneer? Want pregnyl zorgt juist voor gespannen borsten e.d. die zou rond deze tijd wel eens uitgewerkt kunnen raken waardoor je je juist weer wat 'normaler' gaat voelen. Dit zegt allemaal niks hoor. Ik heb nooit klachten of kwalen gehad... afgezien van de pregnyl dan

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden