Hello & Welcome to our community. Is this your first visit? Registreer
  • Blij
  • Boos
  • Cool
  • Gek
  • Hongerig
  • Moe
  • Ontzagwekkend
  • Verdrietig
  • Verlegen
  • Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
      Peuter
      Wij zijn aan het proberen voor
      een brusje voor onze zoon van
      4

Ik ben:
      Verdrietig

kalu's schermafbeelding

Standaard 36 en nogmaals proberen??

Hoi ik ben Karin uit Noord Holland en mamma van een zoon van 8 gekregen dmv ICSI. 4 jaar geleden een traumatische miskraam gehad na een traumatische behandeling.

Naderhand nog eicel donatie gedaan die ook niet is gelukt. Daarna een zware depressie en een echtgenoot die niet meer verder wilde gaan.

Een aantal weken geleden zei hij plotseling ja en na een hysterische blijdschap nam na een aantal dagen de twijfel de overhand. Ben ik niet te oud, moet ik hier wel weer aan beginnen, gaven mijn vriendinnen me niet veel steun. Waar begin je aan, weer dat hele circus door, wees toch eens tevreden met wat je wel al hebt.

Al met al toch weer de angst die de overhand neemt. Maar 16 maart hebben we een gesprek bij het ziekenhuis en dan gaan we daarna maar een definitieve beslissing nemen.

Gr Karin

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Using Tapatalk

Baby
      Je hebt nog niks getypt...

Ik ben:
      ----

Standaard

Beste Karin,Spannend zeg.Snap je gevoel denk ik wel. Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest voor een vooronderzoek voor nog een laatste poging. Over twee weken krijgen we de uitslag en moeten we definitief bedenken wat we gaan ( kunnen) doen.Ook ik ben wat ouder.Een opsteker is dan dat het bij mij gelukt is toen ik 42 was.Je zou denken genoeg is genoeg maar dat is een lang verhaal.Wil je eigenlijk alleen maar zeggen . Ook als je wat ouder bent dan is het het waard om je gevoel achterna te gaan. Ook al is de weg soms erg zwaar.Succes
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kalu Bekijk bericht
      Hoi ik ben Karin uit Noord Holland en mamma van een zoon van 8 gekregen dmv ICSI. 4 jaar geleden een traumatische miskraam gehad na een traumatische behandeling.Naderhand nog eicel donatie gedaan die ook niet is gelukt. Daarna een zware depressie en een echtgenoot die niet meer verder wilde gaan.Een aantal weken geleden zei hij plotseling ja en na een hysterische blijdschap nam na een aantal dagen de twijfel de overhand. Ben ik niet te oud, moet ik hier wel weer aan beginnen, gaven mijn vriendinnen me niet veel steun. Waar begin je aan, weer dat hele circus door, wees toch eens tevreden met wat je wel al hebt.Al met al toch weer de angst die de overhand neemt. Maar 16 maart hebben we een gesprek bij het ziekenhuis en dan gaan we daarna maar een definitieve beslissing nemen.Gr Karin Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Soortgelijke discussies

1. Reacties: 2
      Laatste bericht: 27-03-15, 09:58
    2. Nogmaals voorstellen.
      Door Adriana in forum Wie is wie?
      Reacties: 9
      Laatste bericht: 01-06-09, 19:27

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten