Ga naar inhoud

Wachtbankje Februari 2018[emoji256][emoji92]


Lalautje

Aanbevolen Berichten

BIBI SCHEMA

🦋Vpk1988: 21 jan tp.. feb td

🦋Pino81: 26 jan tp11 feb td

🦋Christel81: 29jan tp.. feb td

 

ACJ1984: 6 feb cryo tp

Menace: 8 feb cryo tp

 

Alice123: 2 feb cryo echo

 

Femke1985: 29 jan start gonalf,

.. feb 1e echo fm

 

Yamila: 2 feb start deca,

14 feb start gonalf,

21 feb 1e echo fm

 

♥️Amf: cryo

♥️EatPrayLove: cryo

♥️Ivydrew: cryo

♥️Beebwish: cryo

♥️Cil: cryo

♥️Flower01: cryo

♥️Lalautje: nieuwe poging

♥️Sharlee: nieuwe poging

♥️Wensmama: nieuwe poging april

♥️Rose Cevaal: 1 feb intakegesprek

♥️Miranda13: nieuwe poging feb

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 327
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hoi lieve dames..ik ben weer back van vakantie.. het was echt ff fijn 3 weekjes weg te zijn geweest, ff een andere omgeving doet je goed❣️

Helaas lig ik in bed met een griepje ivm voedselvergiftiging, dus dat is wel wat minder en hopelijk is dat gauw weer weg want ik begin morgen al met de Decapeptyl voor icsi3.

En hopelijk heeft het geen invloed gehad. Mn mannetje heeft ook griep nl.

@Zpk19888, @Pino81 en @Cristel81 hopelijk hebben jullie binnenkort een positieve test in handen!!

 

@AC en @Menace succes volgende week al de cryo tp

 

@Alice jij ook succes morgen met de echo voor de cryo

 

@Femke1985 jij bent al begonnen met het stimuleren, spannend naar de echo

 

@Flower01 yesss dat is mooi dat alles er op de echo alles goed uitzag, succes, bijna❣️

 

@Danlon

 

En de rest wens ik natuurlijk ook heel veel succes. Lekker eerst ff bijkomen, het is niet niks , deze traject is echt mega pittig..maar het is voor een supergoed doel dus we gaan maar door, andere keuze hebben we niet.

Hopelijk komt onze wens op een dag uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve dames..ik ben weer back van vakantie.. het was echt ff fijn 3 weekjes weg te zijn geweest, ff een andere omgeving doet je goed❣️Helaas lig ik in bed met een griepje ivm voedselvergiftiging, dus dat is wel wat minder en hopelijk is dat gauw weer weg want ik begin morgen al met de Decapeptyl voor icsi3.En hopelijk heeft het geen invloed gehad. Mn mannetje heeft ook griep nl.@Zpk19888, @Pino81 en @Cristel81 hopelijk hebben jullie binnenkort een positieve test in handen!!@AC en @Menace succes volgende week al de cryo tp@Alice jij ook succes morgen met de echo voor de cryo@Femke1985 jij bent al begonnen met het stimuleren, spannend naar de echo@Flower01 yesss dat is mooi dat alles er op de echo alles goed uitzag, succes, bijna❣️@Danlon En de rest wens ik natuurlijk ook heel veel succes. Lekker eerst ff bijkomen, het is niet niks , deze traject is echt mega pittig..maar het is voor een supergoed doel dus we gaan maar door, andere keuze hebben we niet.Hopelijk komt onze wens op een dag uit.
Lekker hoor 3 weken er even tussenuit. Ff de boel de boel laten. Ik mag ook bijna over 3 weken. En dan hoop ik dat we met zijn 4-en gaan 😃.Fijn dat je weer kan starten. Ook voor jullie de 3e ronde, je raakt er nooit aan gewend en het wordt steeds spannender. Hopelijk met succes deze keer.Voor nu beide beterschap!! 😘
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker hoor 3 weken er even tussenuit. Ff de boel de boel laten. Ik mag ook bijna over 3 weken. En dan hoop ik dat we met zijn 4-en gaan .Fijn dat je weer kan starten. Ook voor jullie de 3e ronde, je raakt er nooit aan gewend en het wordt steeds spannender. Hopelijk met succes deze keer.Voor nu beide beterschap!!

 

Je raakt er idd nooit aan gewend, echt.

Dank je wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks! He bah wat een vervelende afsluiter vd vakantie. Hier inmiddels de 2e keer keelontsteking in 2 weken tijd. Had de eerste keer er niets voor gekregen en nu een penicilline kuur van 5 dagen. Dinsdagde terugplaatsing als er een goeie cryo bij zit maar de penicilline heeft gelukkig geen invloed op de medicatie voor de terugplaatsing.. Heb echt nog nooit keelontsteking gehad maar wat kan je je ongelukkig voelen daarvan😖

Link naar reactie
Delen op andere sites

@christel dank je wel hoor.. maar ik voel me vandaag helemaal beter gelukkig Ik heb gisteravond een hele pot detoxthee gedronken en voor het slapen L-Lysine pilletje en dat heeft blijkbaar goed geholpen..

Ja deze ronde heb ik ervoor gekozen om in de avond 22.00 te gaan prikken ipv in de vroege ochtend. Of het verschil maakt lijkt mij niet zo, geen idee maar wil het toch geprobeerd hebben.

Ik hoop dat ik deze ronde meer geluk heb maar ik blijf toch optimistisch. Mijn kansen zijn wel klein, maar die kans is er wel. Er hoeft maar 1 gouden eitje bij te zitten xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Februari here we go! Bij mij begint het me de keel uit te hangen, vandaag voor de vierde echo geweest en nog steeds maar 16mm. Morgen weer terug en dan hopelijk horen dat het tijd is voor de ovitrelle.

 

Leuk om te zien hoe we er allemaal weer voor gaan in februari. Hopelijk een stuk leger bankje aan het eind van de maand 🤞🤞🤞

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Februari here we go! Bij mij begint het me de keel uit te hangen, vandaag voor de vierde echo geweest en nog steeds maar 16mm. Morgen weer terug en dan hopelijk horen dat het tijd is voor de ovitrelle.

 

Leuk om te zien hoe we er allemaal weer voor gaan in februari. Hopelijk een stuk leger bankje aan het eind van de maand 🤞🤞🤞

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Stimuleer je met Menopur?

Hopelijk heeft het morgen een goede groeispurt gemaakt en kun je de Ovitrelle gaan spuiten..

 

Ja dat hoop ik ook,

Mn eerste Deca zit er ook al in

Link naar reactie
Delen op andere sites

BIBI SCHEMA

🦋Vpk1988: 21 jan tp.. feb td

🦋Pino81: 26 jan tp11 feb td

🦋Christel81: 29jan tp.. feb td

 

ACJ1984: 6 feb cryo tp

Menace: 8 feb cryo tp

 

Alice123: 3 feb cryo echo

 

Femke1985: 29 jan start gonalf,

.. feb 1e echo fm

 

Yamila: 2 feb start deca,

14 feb start gonalf,

21 feb 1e echo fm

 

♥️Amf: cryo

♥️EatPrayLove: cryo

♥️Ivydrew: cryo

♥️Beebwish: cryo

♥️Cil: cryo

♥️Flower01: cryo

♥️Lalautje: nieuwe poging

♥️Sharlee: nieuwe poging

♥️Wensmama: nieuwe poging april

♥️Rose Cevaal: 1 feb intakegesprek

♥️Miranda13: nieuwe poging feb

Link naar reactie
Delen op andere sites

HIer ongesteld helaas 🙁Ik ga niet zoveel meer actief zijn op het forum, was ik ook al niet erg meerZal wel af en toe spieken hoe het hier gaatSucces allemaal 🤞🍀
Wat kut dat is niet leuk ! Sterkte lieverd en ik kan me voorstellen dat je minder actief wilt zijn op het forum Ik wens je in iedergeval sterkte en nog heel veel succes in je verdere traject❤️
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames even een vraagje ...

Ben vandaag ongesteld geworden en heb dus de arts gebeld om dat aan te geven .. nu werd er aan de telefoon aangegeven dat ik voor 12 terug gebeld wordt of ik kan starten met de medicatie vandaag... wat blijkt ben niet gebeld.... maar ik kwam erachter dat mijn iPhone was uitgevallen en mijn Sim was nog vergrendeld dus heb het meteen ontgrendeld en dat was wel pas om 12:05 uur dan krijg ik geen inkomen telefoontje als iemand mij probeert te bellen... Tegen half 4 had ik zoiets van Hmm dit klop niet dus gebeld krijg ik ivf poli niet aan de lijn omdat ze al weg zijn natuurlijk

 

Maar nu de vraag wachten en morgen ochtend bellen of ik alsnog mag starten ? Of alvast de Triptofem prikken omdat dat moet op Cyclusdag 1 zeg maar ( boor het geval dat ik wel kon starten

 

 

Wat zouden jullie dien?? Ik denk dan van ja als ik niet mocht starten dan wat maak die ene spuit uit die ik wel gespoten hebt zeg maar

 

Help me out need Some advies

Link naar reactie
Delen op andere sites

@miranda13 waarom moeten ze je laten weten of je mag starten met prikken als je sowieso op dag 1 moet starten? Of moet je soms op dag 2 starten ?

 

Als je altijd op dag 1 mort starten, zou ik gewoon beginnen.. wel raar dat ze je geen email hebben gestuurd of voicemail hebben ingesproken ? Is er niemand die in het systeem kan kijken? Naar jouw dossier ? Neem aan dat ze dit allemaal noteren

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vpk, wat k*t. Daar mag je best wel even heel hard van balen. Logisch dat je je terug trekt. Nu aan jezelf denken. Sterkte

 

@miranda13, ik zou inderdaad gewoon voor de zekerheid wel prikken vanavond. Liever één teveel dan één te weinig. En dan hopen dat je morgen iemand te pakken kan krijgen.

 

Bij mij vandaag eindelijk de volgende stap, vanavond ovitrelle en vrijdag TP

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@miranda13 waarom moeten ze je laten weten of je mag starten met prikken als je sowieso op dag 1 moet starten? Of moet je soms op dag 2 starten ? Als je altijd op dag 1 mort starten, zou ik gewoon beginnen.. wel raar dat ze je geen email hebben gestuurd of voicemail hebben ingesproken ? Is er niemand die in het systeem kan kijken? Naar jouw dossier ? Neem aan dat ze dit allemaal noteren
Ja ik start altijd op Cyclusdag 1 met de Triptofem te prikken en op Cyclusdag 3 moet ik de gonalF erbij gaan spuiten...Het is namelijk zo bij maastad dat er een beperkt aantal vrouwen. Per dag kunnen starten im te voorkomen dat de emc lab overvol zit zeg maar dus vandaar dat je altijd dan terug gebeld wordt of je daadwerkelijk kan starten met je medicatie te prikken of dat het pas bij een volgende cyclus is zeg maarEr is altijd wel 1 dag speling werd mij altijd verteld ... ben weles op de zondag gaan menstrueren in de avond en dan bel ik bijvoorbeeld de maandagochtend op en dan zeg de verpleegkundige altijd ja we hebben altijd een dag speling Dusja. En werd gebeld dat ik mocht starten dus vandaarMaar ik ga gewoon de spuit erin zetten en mocht ik moeten wachten tot een volgende menstruatie ja dan pech die ene spuit zal wel niks laten gebeuren
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden