Ga naar inhoud

Wachtbankje Februari 2018[emoji256][emoji92]


Lalautje

Aanbevolen Berichten

Het is gelukt! Ik ben zwanger!

Gister kwam mijn man thuis om middernacht van avonddienst en vond mij als één brok zenuwen (ik mocht vandaag pas testen) en vroeg me of ik het fijner zou vinden om op dat moment te testen. Ik had een twee-pak gekocht, dus ja waarom ook niet. Ik gaf de test meteen aan hem na het plassen en ging mijn tanden poetsen. Het bleef heel lang stil en hij ging het doosje erbij pakken, ik dacht dat is geen goed teken, het is niet gelukt. En toen zei hij 'wat betekent een heel licht streepje?'. Pfff, mijn hart sloeg over! Het is wel echt echt heel licht, net de tweede test gedaan, net zo licht. Maar ja, wel twee keer een streepje (lange verhaal moest er even uit )

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 327
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Het is gelukt! Ik ben zwanger!

Gister kwam mijn man thuis om middernacht van avonddienst en vond mij als één brok zenuwen (ik mocht vandaag pas testen) en vroeg me of ik het fijner zou vinden om op dat moment te testen. Ik had een twee-pak gekocht, dus ja waarom ook niet. Ik gaf de test meteen aan hem na het plassen en ging mijn tanden poetsen. Het bleef heel lang stil en hij ging het doosje erbij pakken, ik dacht dat is geen goed teken, het is niet gelukt. En toen zei hij 'wat betekent een heel licht streepje?'. Pfff, mijn hart sloeg over! Het is wel echt echt heel licht, net de tweede test gedaan, net zo licht. Maar ja, wel twee keer een streepje (lange verhaal moest er even uit )

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Oh wauw proficiat, Ik nog 2 dagen in de zenuwen....

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gelukt! Ik ben zwanger!

Gister kwam mijn man thuis om middernacht van avonddienst en vond mij als één brok zenuwen (ik mocht vandaag pas testen) en vroeg me of ik het fijner zou vinden om op dat moment te testen. Ik had een twee-pak gekocht, dus ja waarom ook niet. Ik gaf de test meteen aan hem na het plassen en ging mijn tanden poetsen. Het bleef heel lang stil en hij ging het doosje erbij pakken, ik dacht dat is geen goed teken, het is niet gelukt. En toen zei hij 'wat betekent een heel licht streepje?'. Pfff, mijn hart sloeg over! Het is wel echt echt heel licht, net de tweede test gedaan, net zo licht. Maar ja, wel twee keer een streepje (lange verhaal moest er even uit )

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Yes yes!!! Gefeliciteerd!! Ziekenhuis al gebeld om een echo te plannen?? Wat een heerlijk gevoel he! 😃 wat voor test had jij gekocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gelukt! Ik ben zwanger!

Gister kwam mijn man thuis om middernacht van avonddienst en vond mij als één brok zenuwen (ik mocht vandaag pas testen) en vroeg me of ik het fijner zou vinden om op dat moment te testen. Ik had een twee-pak gekocht, dus ja waarom ook niet. Ik gaf de test meteen aan hem na het plassen en ging mijn tanden poetsen. Het bleef heel lang stil en hij ging het doosje erbij pakken, ik dacht dat is geen goed teken, het is niet gelukt. En toen zei hij 'wat betekent een heel licht streepje?'. Pfff, mijn hart sloeg over! Het is wel echt echt heel licht, net de tweede test gedaan, net zo licht. Maar ja, wel twee keer een streepje (lange verhaal moest er even uit )

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Gefeliciteerd!!!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ACJ omg gefeliciteerd meid!!!

@Angelique welkom! Heel veel succes, want makkelijk is het is het idd zeker niet..

@Manace jammer meid, sterkte..

Begrijp je gedachtes, zo denk ik ook soms, maar het is beter om hoop te blijven hebben.

Gisteren hadden we het hier met wat meiden met verschillende AMH waardes, hoeveel procent kans op zwangerschap je zou krijgen.

In NL zeggen ze 0.1 AMH =5% kans, ik heb 0.4 dus 20% kans..terwijl Duitsland zegt dat ik bij hun 35/40%kans..maar in werkelijkheid heeft iedereen 50% kans. Of je word zwanger of niet.

@Lalautje hoe was je echo?

 

**Hier weer een update:

Zojuist eerste echo fm gehad en ik heb 4 follikels. 2x 15 , 1x14 en 1 van 12mm.

Ik moet nog door blijven stimuleren tot vrijdag dan weer 2de echo fm.

Hopelijk groeien meer en meer.

Mn arts zei dat ik dan waarschijnlijk as woensdag de punctie zou kunnen hebben, vrijdag tp.

We zullen zien.

Ik ben tevreden want vorige keer wad er maar 1 eitje en niet zo goed van kwaliteit.

Hopelijk deze ronde beter, en hopelijk kan ik dan 2 terug plaatsen🤲🏽

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ACJ omg gefeliciteerd meid!!!

@Angelique welkom! Heel veel succes, want makkelijk is het is het idd zeker niet..

@Manace jammer meid, sterkte..

Begrijp je gedachtes, zo denk ik ook soms, maar het is beter om hoop te blijven hebben.

Gisteren hadden we het hier met wat meiden met verschillende AMH waardes, hoeveel procent kans op zwangerschap je zou krijgen.

In NL zeggen ze 0.1 AMH =5% kans, ik heb 0.4 dus 20% kans..terwijl Duitsland zegt dat ik bij hun 35/40%kans..maar in werkelijkheid heeft iedereen 50% kans. Of je word zwanger of niet.

@Lalautje hoe was je echo?

 

**Hier weer een update:

Zojuist eerste echo fm gehad en ik heb 4 follikels. 2x 15 , 1x14 en 1 van 12mm.

Ik moet nog door blijven stimuleren tot vrijdag dan weer 2de echo fm.

Hopelijk groeien meer en meer.

Mn arts zei dat ik dan waarschijnlijk as woensdag de punctie zou kunnen hebben, vrijdag tp.

We zullen zien.

Ik ben tevreden want vorige keer wad er maar 1 eitje en niet zo goed van kwaliteit.

Hopelijk deze ronde beter, en hopelijk kan ik dan 2 terug plaatsen🤲🏽

 

Ja! Dat is goed nieuws, ik duim mee dat ze alle vier mooi gaan rijpen. Laatste stukje nu, even volhouden nog

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw ACJ en Alice wat een heerlijke berichten dames!!

Gefeliciteerd en op naar een goeie mooie eerste echo!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Dank je wel Kims! En alle andere natuurlijk. Ik geloof het nog niet helemaal. Echo op 16 maart, dus het volgende wacht spelletje is weer begonnen

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gelukt! Ik ben zwanger!Gister kwam mijn man thuis om middernacht van avonddienst en vond mij als één brok zenuwen (ik mocht vandaag pas testen) en vroeg me of ik het fijner zou vinden om op dat moment te testen. Ik had een twee-pak gekocht, dus ja waarom ook niet. Ik gaf de test meteen aan hem na het plassen en ging mijn tanden poetsen. Het bleef heel lang stil en hij ging het doosje erbij pakken, ik dacht dat is geen goed teken, het is niet gelukt. En toen zei hij 'wat betekent een heel licht streepje?'. Pfff, mijn hart sloeg over! Het is wel echt echt heel licht, net de tweede test gedaan, net zo licht. Maar ja, wel twee keer een streepje (lange verhaal moest er even uit )Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hey wat lees ik nou Alice 😁 gefeliciteerd 🎉🎉🎉 je weet wat ze zeggen he een streep is een streep Geniet er gewoon van want je bent lekker zwanger!! Nou ik kan zeggen dat dit me wel goed doet... laatst dacht ik tijdens het scrollen op het forum ... nou hoop dat er een aantal positief testen ! Want dat geeft natuurlijk er velen ook hoop ❤️🙌🏾 Ookal is elke traject anders voor iedereen We zitten erin om onze kansen te vergroten en hopelijk als einddoel zwanger te zijn geraakt en te blijven dua het doet je zeker wel goed om wat positieve testen te zien en dat het zeker wel kan. Al lijkt het soms niet zoo geduld geduld geduld Maar voor nu alvast gefeliciteerd 🎉🎉🎉🎉🎉🎉❤️😘😍👌🏾🙌🏾💪🏾
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Angelique Welkom en succes duim dat er miege een knaltest op je staat te wachten 🙌🏾

@ menace kan ik me voorstellen lieverd maar niet de moed en hoop opgeven want soms is dat hetgeen wat je vooruit sleep in dit traject de hoop dat het wel gaat lukken en positieve energie( hoewel het soms verdomd moeilijk en zwaar is hoor) sterkte en ga er weer voor ! ❤️

@ Yamilla wat fijn dat deze ronde zo positief en goed verloopt Wellicht is dit de gouden ronde ! 🙌🏾 Nu je zon goede oogst hebt in vergelijking met daarvoor Succes Ik hoop het dat het dit keer voor jouw lukt meis❤️💪🏾😘

@ Lalautje hoe was je echo ?

 

Voor alle dames die nog aan het stimuleren zijn Hopelijk dat alles goed mee groeit en straks goeie echo en punctie

Voor alle dames die nog aan het wachten zijn Ik hoop dat jullie mogen verkassen nr t zwangere bankje Ipv wachtbankje 💪🏾💪🏾💪🏾

De overige dames ook allemaal Succes ❤️🙌🏾😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@alice gefeliciteerd!

 

@acj @miranda13 @yamila

Ik had rechts 4 eitjes en links 3 eitjes, maar het traject word nu uitgesteld omdat ik ongi had moeten worden, maar dat gebeurd niet..

 

Nu dus eerst wachten op ongi, dag erna bloedprikken en dan hoor ik verder..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@alice gefeliciteerd!

 

@acj @miranda13 @yamila

Ik had rechts 4 eitjes en links 3 eitjes, maar het traject word nu uitgesteld omdat ik ongi had moeten worden, maar dat gebeurd niet..

 

Nu dus eerst wachten op ongi, dag erna bloedprikken en dan hoor ik verder..

 

Oh dat is ff balen dan dat je niet ongi bent geworden..hopelijk komt dat snel weer op gang..maar in tussentijd wel blijven stimuleren en decapeptyl? Ik word altijd na het stoppen van de pil ongi. Mn arts vroeg daar ook naar idd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Angelique Welkom en succes duim dat er miege een knaltest op je staat te wachten

@ menace kan ik me voorstellen lieverd maar niet de moed en hoop opgeven want soms is dat hetgeen wat je vooruit sleep in dit traject de hoop dat het wel gaat lukken en positieve energie( hoewel het soms verdomd moeilijk en zwaar is hoor) sterkte en ga er weer voor ! ❤️

@ Yamilla wat fijn dat deze ronde zo positief en goed verloopt Wellicht is dit de gouden ronde ! Nu je zon goede oogst hebt in vergelijking met daarvoor Succes Ik hoop het dat het dit keer voor jouw lukt meis❤️

@ Lalautje hoe was je echo ?

 

Voor alle dames die nog aan het stimuleren zijn Hopelijk dat alles goed mee groeit en straks goeie echo en punctie

Voor alle dames die nog aan het wachten zijn Ik hoop dat jullie mogen verkassen nr t zwangere bankje Ipv wachtbankje

De overige dames ook allemaal Succes ❤️

 

Dank je.. ja tot nu toe wel maar je weet nooit met mij he

Links had ik 3 follikels en rechts 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

@alice gefeliciteerd!@acj @miranda13 @yamila Ik had rechts 4 eitjes en links 3 eitjes, maar het traject word nu uitgesteld omdat ik ongi had moeten worden, maar dat gebeurd niet.. Nu dus eerst wachten op ongi, dag erna bloedprikken en dan hoor ik verder..
Oh ok dat is vervelend dat het uitgesteld word... hoe bedoel je ? Had je ongi moeten worden ? Langere cyclus ofzo Ik hoop dat het snel op gang komt Dit zijn dan ook echt de enige momenten waarop je blij bent dat je ongi wordt .... niet stressen en denk aan je eetpatroon en rust goed uit heej .. dat kan allemaal van invloed zijn misschien op je ongi Is best zwaar traject zoo in Spanje met oo en neer Etcc..❤️
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas een hartstikke negatieve test, Baal er vreselijk van. Het ziekenhuis vond dit dus mijn laatste poging. Weet niet goed of ik er nu verder mee moet gaan of niet.(ergens anders) Eerst maar eens even een gesprek hier met het ziekenhuis afwachten

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas een hartstikke negatieve test, Baal er vreselijk van. Het ziekenhuis vond dit dus mijn laatste poging. Weet niet goed of ik er nu verder mee moet gaan of niet.(ergens anders) Eerst maar eens even een gesprek hier met het ziekenhuis afwachten

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Dat is vervelend nieuws. Heel veel sterkte. Hoeveelste poging was dit van jou?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

2e, Maar de eerste keer had ik maar 2 eitjes en deze keer maar 1 dus het ziekenhuis wil niet nog een keer gaan stimuleren

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Ging bij mij ook zo. Had wel wat meer eitjes....1e x 4 en niets ging de vriezer in....2e x 6 ook niets in de vriezer en de 3e x 1 ei en dat werd een escape iui. Ze wilden me toen ook niet meer helpen vanwege de slechte reactie in combi met mn leeftijd. Heel irritant.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ging bij mij ook zo. Had wel wat meer eitjes....1e x 4 en niets ging de vriezer in....2e x 6 ook niets in de vriezer en de 3e x 1 ei en dat werd een escape iui. Ze wilden me toen ook niet meer helpen vanwege de slechte reactie in combi met mn leeftijd. Heel irritant.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Ik heb inderdaad gelezen dat je even zwanger bent geweest, vreselijk hoe het afgelopen is. Ben je al verder gegaan in België? Hoe oud ben je? Ik 41 dus dat zal er ook wel mee te maken hebben

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad gelezen dat je even zwanger bent geweest, vreselijk hoe het afgelopen is. Ben je al verder gegaan in België? Hoe oud ben je? Ik 41 dus dat zal er ook wel mee te maken hebben

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Ik ook 41 en 42 in juni. Ik zit nog op belgie te wachten. Kosten zijn vooruit betaald en zodra zij het binnen hebben gaan we een afspraak maken en gaan ze onderzoeken waar de miskramen vandaan komen.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Angelique, wat ontzettend k*t. Ik had zo gehoopt op een andere uitslag voor je. Nu flink balen en dan met goede moed gesprek in. Wellicht alvast kijken of je telefonisch informatie kan opvragen in België of Duitsland?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden