Hello & Welcome to our community. Is this your first visit? Registreer
  • Blij
  • Boos
  • Cool
  • Gek
  • Hongerig
  • Moe
  • Ontzagwekkend
  • Verdrietig
  • Verlegen
  • Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 4121314
    Weergegeven resultaten: 261 t/m 266 van 266
      Baby
      Je hebt nog niks getypt...

Ik ben:
      ----

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kims Bekijk bericht
      Wauw ACJ en Alice wat een heerlijke berichten dames!!
      Gefeliciteerd en op naar een goeie mooie eerste echo!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Dank je wel Kims! En alle andere natuurlijk. Ik geloof het nog niet helemaal. Echo op 16 maart, dus het volgende wacht spelletje is weer begonnen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Tiener

Ik ben:
      ----

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alice123 Bekijk bericht
      Het is gelukt! Ik ben zwanger!Gister kwam mijn man thuis om middernacht van avonddienst en vond mij als één brok zenuwen (ik mocht vandaag pas testen) en vroeg me of ik het fijner zou vinden om op dat moment te testen. Ik had een twee-pak gekocht, dus ja waarom ook niet. Ik gaf de test meteen aan hem na het plassen en ging mijn tanden poetsen. Het bleef heel lang stil en hij ging het doosje erbij pakken, ik dacht dat is geen goed teken, het is niet gelukt. En toen zei hij 'wat betekent een heel licht streepje?'. Pfff, mijn hart sloeg over! Het is wel echt echt heel licht, net de tweede test gedaan, net zo licht. Maar ja, wel twee keer een streepje (lange verhaal moest er even uit )Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Hey wat lees ik nou Alice 😁 gefeliciteerd 🎉🎉🎉 je weet wat ze zeggen he een streep is een streep Geniet er gewoon van want je bent lekker zwanger!! Nou ik kan zeggen dat dit me wel goed doet... laatst dacht ik tijdens het scrollen op het forum ... nou hoop dat er een aantal positief testen ! Want dat geeft natuurlijk er velen ook hoop ❤️🙌🏾 Ookal is elke traject anders voor iedereen We zitten erin om onze kansen te vergroten en hopelijk als einddoel zwanger te zijn geraakt en te blijven dua het doet je zeker wel goed om wat positieve testen te zien en dat het zeker wel kan. Al lijkt het soms niet zoo geduld geduld geduld Maar voor nu alvast gefeliciteerd 🎉🎉🎉🎉🎉🎉❤️😘😍👌🏾🙌🏾💪🏾

Tiener

Ik ben:
      ----

Standaard

@ Angelique Welkom en succes duim dat er miege een knaltest op je staat te wachten 🙌🏾
      @ menace kan ik me voorstellen lieverd maar niet de moed en hoop opgeven want soms is dat hetgeen wat je vooruit sleep in dit traject de hoop dat het wel gaat lukken en positieve energie( hoewel het soms verdomd moeilijk en zwaar is hoor) sterkte en ga er weer voor ! ❤️
      @ Yamilla wat fijn dat deze ronde zo positief en goed verloopt Wellicht is dit de gouden ronde ! 🙌🏾 Nu je zon goede oogst hebt in vergelijking met daarvoor Succes Ik hoop het dat het dit keer voor jouw lukt meis❤️💪🏾😘
      @ Lalautje hoe was je echo ?

Voor alle dames die nog aan het stimuleren zijn Hopelijk dat alles goed mee groeit en straks goeie echo en punctie
      Voor alle dames die nog aan het wachten zijn Ik hoop dat jullie mogen verkassen nr t zwangere bankje Ipv wachtbankje 💪🏾💪🏾💪🏾
      De overige dames ook allemaal Succes ❤️🙌🏾😘

Queen

Ik ben:
      ----

Standaard

@alice gefeliciteerd!

@acj @miranda13 @yamila
      Ik had rechts 4 eitjes en links 3 eitjes, maar het traject word nu uitgesteld omdat ik ongi had moeten worden, maar dat gebeurd niet..

Nu dus eerst wachten op ongi, dag erna bloedprikken en dan hoor ik verder..

Puber

Ik ben:
      ----

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lalautje Bekijk bericht
      @alice gefeliciteerd!

@acj @miranda13 @yamila
      Ik had rechts 4 eitjes en links 3 eitjes, maar het traject word nu uitgesteld omdat ik ongi had moeten worden, maar dat gebeurd niet..

Nu dus eerst wachten op ongi, dag erna bloedprikken en dan hoor ik verder..
      Oh dat is ff balen dan dat je niet ongi bent geworden..hopelijk komt dat snel weer op gang..maar in tussentijd wel blijven stimuleren en decapeptyl? Ik word altijd na het stoppen van de pil ongi. Mn arts vroeg daar ook naar idd.

Puber

Ik ben:
      ----

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miranda13 Bekijk bericht
      @ Angelique Welkom en succes duim dat er miege een knaltest op je staat te wachten
      @ menace kan ik me voorstellen lieverd maar niet de moed en hoop opgeven want soms is dat hetgeen wat je vooruit sleep in dit traject de hoop dat het wel gaat lukken en positieve energie( hoewel het soms verdomd moeilijk en zwaar is hoor) sterkte en ga er weer voor ! ❤️
      @ Yamilla wat fijn dat deze ronde zo positief en goed verloopt Wellicht is dit de gouden ronde ! Nu je zon goede oogst hebt in vergelijking met daarvoor Succes Ik hoop het dat het dit keer voor jouw lukt meis❤️
      @ Lalautje hoe was je echo ?

Voor alle dames die nog aan het stimuleren zijn Hopelijk dat alles goed mee groeit en straks goeie echo en punctie
      Voor alle dames die nog aan het wachten zijn Ik hoop dat jullie mogen verkassen nr t zwangere bankje Ipv wachtbankje
      De overige dames ook allemaal Succes ❤️
      Dank je.. ja tot nu toe wel maar je weet nooit met mij he
      Links had ik 3 follikels en rechts 1

Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 4121314

Soortgelijke discussies

1. Wachtbankje Januari 2018 🍀✨
      Door Lalautje in forum Wachtbankje
      Reacties: 433
      Laatste bericht: 01-02-18, 23:47
    2. Wachtbankje November 2017[emoji256][emoji92]
      Door Lalautje in forum Wachtbankje
      Reacties: 794