Ga naar inhoud

Wachtbankje Januari 2018 🍀✨


Lalautje

Aanbevolen Berichten

Jeeh wat een eitjes! Meid wat fijn!!

Blij dat het mee viel en nog blijer dat ze er zo veel hebben gevonden.

Nu lekker bijkomen en we duimen voor goed resultaat voor je vriend!

Dikke kus

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

 

Dankjewel mop!

Het zijn nu zelfs 11 eitjes! Maar ik krijg vanmiddag te horen hoeveel er bruikbaar zijn. Dus gewoon rijp.. en ze hebben geen zaad gevonden. Dus ze vriezen mijn eitjes in en hij moet deze week nog meer zaad inleveren.. 95% van de eitjes ontdooien goed.

 

Nu dus de volgende stap.. goed zaad en bevruchten ik ben er verder best kalm onder..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 433
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

@lalautje, fijn!! En een mooie score! Hopelijk komen er mooie embryo’s uit! Wanneer hoor je of het zaad goed genoeg is voor nu?Hier moeten we nog even geduld hebben. Maar ja het is pas dag 15, Haha. Vorige keren ook pas punctie op dag 21. Dus we hebben nog even 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel mop!

Het zijn nu zelfs 11 eitjes! Maar ik krijg vanmiddag te horen hoeveel er bruikbaar zijn. Dus gewoon rijp.. en ze hebben geen zaad gevonden. Dus ze vriezen mijn eitjes in en hij moet deze week nog meer zaad inleveren.. 95% van de eitjes ontdooien goed.

 

Nu dus de volgende stap.. goed zaad en bevruchten ik ben er verder best kalm onder..

95% is gelukkig veel. Nice!

Hopelijk vinden ze gauw genoeg wat en kunnen jullie verder!

Nu even afwachten dus. Even rustig aan doen nu..

Ben trots! X

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies! Hier is alles echt super goed gegaan!

 

Allereerst kwam ik op een eigen kamertje, met een badkamer erbij.. en een dekentje(heb ik ook tijdens punctie op mij gehad) ik heb gewoon 0 gevoeld. Ook totaal niet te vergelijken met Gent. Daar voelde ik namelijk wel dat de eitjes aangeprikt werden.

Het zijn ook meer eitjes geworden ! 8/9 eitjes hebben ze gevonden.. nu afwachten op het zaad en zo ja oo bevruchtingen!

Wat een super goed nieuws zoveel eitjes

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lalautje, fijn!! En een mooie score! Hopelijk komen er mooie embryo’s uit! Wanneer hoor je of het zaad goed genoeg is voor nu?Hier moeten we nog even geduld hebben. Maar ja het is pas dag 15, Haha. Vorige keren ook pas punctie op dag 21. Dus we hebben nog even

 

Morgen opnieuw zaad inleveren en dan horen we het meteen morgen. Zo niet, dan de dag erna etc..

 

Dus je verwacht rond 23 jan de punctie ? Komt helemaal goed ! Hoe groot waren ze nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat alles goed gegaan is @lalautje! Nu lekker herstellen! Heb je een beetje goed weer om het herstel te bevorderen??

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 

Dankje! Ja heerlijk zonnig weer. Balkon deur open en naar de mooie blauwe lucht kijken 36de7336c867980da5559844e7f769f5.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

BIBI SCHEMA

🦋Menace: 9 jan tp22 jan td

 

Vpk1988: 18 jan punctie,

21 jan tp

 

Flower01 19 jan punctie

 

Lalautje: .. jan tp

 

Pino81: 3 jan start meno,

19 jan 5e echo fm

 

Alice123: 25 jan cryo echo

 

ACJ1984: 14 jan start progynova

29 jan cryo echo

 

Christel81: 14 jan start meno,

22 jan 1e echo fm

 

Yamila: 31 dec start pil,

2 feb start deca,

14 feb start gonalf,

21 feb 1e echo fm

 

♥️Amf: cryo

♥️EatPrayLove: cryo

♥️Ivydrew: cryo

♥️Beebwish: cryo

♥️Cil: cryo jan

♥️Sharlee: nieuwe poging

♥️Wensmama: nieuwe poging april

♥️Rose Cevaal: 1 feb intakegesprek

♥️Miranda13: nieuwe poging feb

Link naar reactie
Delen op andere sites

@flower01 hoe ben je er zelf onder ? Het is wel goed om even een maand te wachten onder deze omstandigheden. Lijkt me voor jou ook veel prettiger?! Hoe gaat het met je ? Veel drinken hé mop! Hoop dat je niet al teveel last hebt ervan 🤞🤞🤞🤞🤞
T gaat.. had nu met dit schema wel op een verse gehoopt. Verder flink de griep met koort voel me best beroerd

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

T gaat.. had nu met dit schema wel op een verse gehoopt. Verder flink de griep met koort voel me best beroerd

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 

Ohhh pfffff snel die eitjes eruit! En flink veel drinken! Minimaal 2 liter aquarius of iets dergelijks!

Sterkte mop! 🤞

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier echo gehad 24 grote en vrij vocht.. vrij 11u punctie en geen verse tpVerstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Oei! Toch nog de overstimulatie ondanks kort protocol en langere eenheden.Superjammer dat er geen verse tp kan, daar hoop je natuurlijk wel op.Zorg goed voor jezelf en op naar vrijdag💪🏻
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net bericht gehad: van de 11 eitjes waren er 7 volwassen en ingevroren🥚

 

Breek in... wauw wat super goed nieuws meid!!! Nu hopelijk vinden ze morgen zaadjes bij je vriend!!

Lekker rustig aan doen maar door dat zonnetje komt dat vast goed!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@amf hoe gaat het nu met jou? Ga je binnenkort voor een cryo?

 

Nee maandag naar de neuroloog geweest omdat het niet minder wordt en ik ga nu eerst een operatie doen

Kan alleen pas 4 april terecht bij de neurochirurg dus heb nu om verwijzing gevraagd om ergens anders heen te gaan hopelijk kan ik daar eerder terecht wat ik las op hun site staat 1-2 weken poli en 2-3 weken operatie

 

Dus nog even wachten en hopelijk dat het dan over is en dat we er dan voor kunnen gaan, nu kan ik niet eens zonder wandelwagen lopen anders veel last gelukkig wilt ze er nog in

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee maandag naar de neuroloog geweest omdat het niet minder wordt en ik ga nu eerst een operatie doen

Kan alleen pas 4 april terecht bij de neurochirurg dus heb nu om verwijzing gevraagd om ergens anders heen te gaan hopelijk kan ik daar eerder terecht wat ik las op hun site staat 1-2 weken poli en 2-3 weken operatie

 

Dus nog even wachten en hopelijk dat het dan over is en dat we er dan voor kunnen gaan, nu kan ik niet eens zonder wandelwagen lopen anders veel last gelukkig wilt ze er nog in

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Oh wat verschrikkelijk ! Ik hoop dat je dan over 2-3 weken aan de beurt bent bij dat andere ziekenhuis! Je loopt nu al veel te lang met pijn. Sterkte mop!🤞

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden