Ga naar inhoud

Wachtbankje Januari 2018 🍀✨


Lalautje

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 433
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hier alles prima gegaan

9 goede eicellen waarvan er 8 aangeprikt zijn met zaad 💪💪🍀🍀

Maar goed bij ons zegt dat nog niks 🤞🤞

 

Jij al nieuws over zaad Lalautje ?

 

Flower succes morgen met de punctie

 

Fijn! Nu lekker bij komen en uitkijken naar de terugplaatsing. Wanneer krijg je meer te horen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat verschrikkelijk ! Ik hoop dat je dan over 2-3 weken aan de beurt bent bij dat andere ziekenhuis! Je loopt nu al veel te lang met pijn. Sterkte mop!🤞

 

Thx meid ik kan 14 feb in ede terecht en dan hopelijk snel de operatie en herstellen dan als het door gaat en dan de draad weer oppakken voor een tweede

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@amf oké dus 14 feb eerst gesprek voor operatie ? Hoop dat je snel van je pijn af bent en idd daarna weer verder kijken!

 

@flower01 succes vandaag met de punctie ! 🤞

 

@pino81 succes met de echo! 🥚🥚🥚

 

Ja klopt dan eerst gesprek hopelijk dan snel aan de buurt in Sneek kon ik pas 4 april voor intake dus dit is al sneller

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt dan eerst gesprek hopelijk dan snel aan de buurt in Sneek kon ik pas 4 april voor intake dus dit is al sneller

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Pffff jeetje.. en dat is heeeel lang, zeker als je erge pijn hebt ! En over ede had je gevonden dat de wachttijd 2/3 weken is voor operatie ? Ik duim voor je! 🤞

Link naar reactie
Delen op andere sites

BIBI SCHEMA

🦋Menace: 9 jan tp22 jan td

 

Vpk1988: 21 jan tp

 

Lalautje: 24? jan tp

 

Pino81: 3 jan start meno,

21 jan 6e echo fm

 

Alice123: 25 jan cryo echo

 

ACJ1984: 14 jan start progynova

29 jan cryo echo

 

Christel81: 14 jan start meno,

22 jan 1e echo fm

 

Yamila: 31 dec start pil,

2 feb start deca,

14 feb start gonalf,

21 feb 1e echo fm

 

♥️Amf: cryo

♥️EatPrayLove: cryo

♥️Ivydrew: cryo

♥️Beebwish: cryo

♥️Cil: cryo jan

♥️Flower01: rustmaand, cryo

♥️Sharlee: nieuwe poging

♥️Wensmama: nieuwe poging april

♥️Rose Cevaal: 1 feb intakegesprek

♥️Miranda13: nieuwe poging feb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké daar komt het verhaal.. net gesprek gehad. Gister zijn er zaadjes gevonden en die hebben ze ingevroren. Vandaag weer zaad gevonden en die wilden ze ook weer gaan invriezen en dan maandag nog eens verse staal brengen, dan maandag bevruchten en dan de embryos invriezen en dan zou ik volgende cyclus moeten beginnen met progynova om bms op te bouwen.

Ik heb gezegd dat ik dat niet wil, zij vinden bms niet goed (terwijl mijn bms 10 is) is heb gezegd dat ik ze met dit verse zaad wil laten bevruchten. Anders zou het zaad weer slechter worden na de ontdooiing en kans dat er maandag dan niks gevonden word. Zie daar ook geen meerwaarde in. Dus ik heb gezegd dat ik wil dat ze het zaad van vandaag niet invriezen, maar vandaag bevruchten. Dus als alles goed gaat met bevruchten en delen, heb ik woensdag EINDELIJK mijn eerste tp🤞

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké daar komt het verhaal.. net gesprek gehad. Gister zijn er zaadjes gevonden en die hebben ze ingevroren. Vandaag weer zaad gevonden en die wilden ze ook weer gaan invriezen en dan maandag nog eens verse staal brengen, dan maandag bevruchten en dan de embryos invriezen en dan zou ik volgende cyclus moeten beginnen met progynova om bms op te bouwen.

Ik heb gezegd dat ik dat niet wil, zij vinden bms niet goed (terwijl mijn bms 10 is) is heb gezegd dat ik ze met dit verse zaad wil laten bevruchten. Anders zou het zaad weer slechter worden na de ontdooiing en kans dat er maandag dan niks gevonden word. Zie daar ook geen meerwaarde in. Dus ik heb gezegd dat ik wil dat ze het zaad van vandaag niet invriezen, maar vandaag bevruchten. Dus als alles goed gaat met bevruchten en delen, heb ik woensdag EINDELIJK mijn eerste tp🤞

Goed gedaan! Waarom invriezen als je eitjes en zaad hebt...onzin...you go girl en ik duim voor je

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee jongens dat krijg je bij het Vu niet meteen te horen

Morgen bellen dan weten we dat we iig 1 tp hebben zondag

Ik ben er ook niet zoveel mee bezig als jullie

Dat wil k eerlijk gezegd ook graag zo houden

Als ik iets kwijt wil reageer ik wel weer 😊

 

Iedereen Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf aangegeven dat ik mijn progesteron morgen wil testen. Want ik zie dat jullie allemaal veel meer utro moeten gebruiken. Ik wil dat gehalte weten voor mijn gemoedsrust. Morgen krijg ik ook te horen of er bevruchtingen zijn. Ohhhh zou het eindelijk eens goed gaan ?! Zooooo zenuwachtig 🤭

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf aangegeven dat ik mijn progesteron morgen wil testen. Want ik zie dat jullie allemaal veel meer utro moeten gebruiken. Ik wil dat gehalte weten voor mijn gemoedsrust. Morgen krijg ik ook te horen of er bevruchtingen zijn. Ohhhh zou het eindelijk eens goed gaan ?! Zooooo zenuwachtig 🤭

 

Pfff. Zenuwslopend zeg! Maar wat goed dat je hebt aangegeven hoe jij het wilt. Je bent inmiddels behoorlijk goed thuis in de materie, heel veel succes met deze wachturen!

 

Vpk. Dat gevoel ken ik, nu juist even je gedachtes op andere dingen. Op het forum horen we het later wel weer. Maar duimen doen we ondertussen wel hoor

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben net gebelt.. 13 bevruchtingen! Maandag krijgen we te horen hoeveel cryos er zijn🤞

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 

Wauwwww ! Wat een ontzettend goed nieuws ! Door duimen naar maandag🤞 worden ze ingevroren op dag 3? En dan krijg je volgende maand een 4 daagse terug ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauwwww ! Wat een ontzettend goed nieuws ! Door duimen naar maandag🤞 worden ze ingevroren op dag 3? En dan krijg je volgende maand een 4 daagse terug ?
Geloof inderdaad ingevroren op dag 3 en ook terug op dag 3.. altijd dag van tp worden ze ontdooit..

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden