Ga naar inhoud

Wachtbankje Januari 2018 🍀✨


Lalautje

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 433
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

BIBI SCHEMA

🦋Menace: 9 jan tp22 jan td

 

Lalautje: 17 jan punctie,

22 jan tp

 

Vpk1988: 18 jan punctie,

21 jan tp

 

Flower01 5 jan start gonalf,

17 jan 4e echo fm,

19 jan punctie,

22 jan tp

 

Pino81: 3 jan start meno,

17 jan 4e echo fm

 

ACJ1984: 14 jan start progynova

29 jan cryo echo

 

Christel81: 14 jan start meno,

22 jan 1e echo fm

 

Yamila: 31 dec start pil,

2 feb start deca,

14 feb start gonalf,

21 feb 1e echo fm

 

♥️Amf: cryo

♥️EatPrayLove: cryo

♥️Ivydrew: cryo

♥️Beebwish: cryo

♥️Alice123: cryo feb

♥️Cil: cryo jan

♥️Sharlee: nieuwe poging

♥️Wensmama: nieuwe poging april

♥️Rose Cevaal: 1 feb intakegesprek

♥️Miranda13: nieuwe poging feb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel geluk en liefde toegewenst Pien! Heerlijk begin van het nieuwe jaar!

 

Thanks Lalautje! Hoor ik er ook weer een beetje bij hihi!

 

Hihi ja ! Maar is 29 januari niet te laat voor de echo? Dan zit je op cyclus dag 16.. of is jouw eisprong altijd later ? Of ik weet eigenlijk niet hoe dat werkt met cryos en progynova

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wouw!! Wat superfijn voor je!! Geniet van elkaar en hopelijk in de toekomst samen een wonder.Je zou eigenlijk een Cryo to hebben in februari. Wil dat zeggen dat je die ook nog even in de vriezer laat?

 

Mijn 4 laatste Cryo’s blijven idd in de vriezer hoorde ik van het ziekenhuis. Hoop ze nooit meer nodig te hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een heerlijk nieuws allemaal! Ik wens jullie al het moois vd wereld.

Ik ga dit forum verlaten.. ik heb de liefde van mijn leven ontmoet.. hij wil ook nog graag een kind. Dus ik stop met ivf ( dat deed ik omdat ik alleen was met onbekende donor) .

 

Heel veel liefs en bedankt voor alle lieve woorden en steun.

 

Kus pien1976

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Wow pien wat een mooie wending voor jou! Alle geluk samen gewenst x

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

BIBI SCHEMA

🦋Menace: 9 jan tp22 jan td

 

Lalautje: 17 jan punctie,

22 jan tp

 

Vpk1988: 18 jan punctie,

21 jan tp

 

Flower01 5 jan start gonalf,

17 jan 4e echo fm,

19 jan punctie,

22 jan tp

 

Pino81: 3 jan start meno,

17 jan 4e echo fm

 

Alice123: 25 jan cryo echo

 

ACJ1984: 14 jan start progynova

29 jan cryo echo

 

Christel81: 14 jan start meno,

22 jan 1e echo fm

 

Yamila: 31 dec start pil,

2 feb start deca,

14 feb start gonalf,

21 feb 1e echo fm

 

♥️Amf: cryo

♥️EatPrayLove: cryo

♥️Ivydrew: cryo

♥️Beebwish: cryo

♥️Cil: cryo jan

♥️Sharlee: nieuwe poging

♥️Wensmama: nieuwe poging april

♥️Rose Cevaal: 1 feb intakegesprek

♥️Miranda13: nieuwe poging feb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies..

 

Wat fijn dat alles lekker gaat met iedereen

@ Lalautje @Vpk @ Flower succes allemaal

met de punctie de komende dagen 🙌🏾... Laulautje morge al spannend Ik duim dat alles goed gaat en dat het aanprikken niet al te pijnlijk is ..

@ Pino jij ook morge succes met de echo lieverd hoop dat je al dan te horen krijgt wanneer ongeveer de punctie zal plaatsvinden

@Pien76 Nou dat is ook mooi nieuws toch 😄Geniet ervan en ik hoop dat jullie kindje (s) samen krijgen ..wens je al het geluk toe ❤️

 

@ christel ook spannend voor jouw nog even heb Ke je eerste fm weer succes lieverd hoop dat er n boel zijn gegroeid

Yamilla jij ook succes hopelijk dat alles goed verloop dit keer succes💪🏾

@ Butterfly hoe is het nu met jouw? Heb je nie meer voorbij zien komen op t forum Sorry alles dat wel zo os dan heb ik eroverheen gelezen 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rose Cevaal Welkom !

 

Spannend straks in fenbruari ..je ivf intake ..ik kan mij nog herinneren de eerste intake was blij enthousiast zenuwen maar al met al ging het goed Ik loop ook in het maastad ziekenhuis.. bij welke arts zit je ...grappig dat sommige dames in hetzelfde ziekenhuis lopen en elkaar wellicht tegen komen Ik ene je in ieder geval succes straks met de eerste ivf 🙌🏾

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Alice123 ja die vreselijke wacht weken Maar hopelijk gaat alle so far so Good met menace Hoe is nu met jou? Febr weer een cryo? De hoeveelste tp ?

 

Hallo Miranda en @Alice123

Dank voor jullie berichtje!! Het gaat wel.. voel niks speciaals en ben zelf niet zo positief.. maar weet niet waarom. Vrijdag wil ik testen dan zit ik op wachtdag 10.. ik hoop T zo maar ben ook zo bang dat het niet is gelukt

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rose Cevaal Welkom !

 

Spannend straks in fenbruari ..je ivf intake ..ik kan mij nog herinneren de eerste intake was blij enthousiast zenuwen maar al met al ging het goed Ik loop ook in het maastad ziekenhuis.. bij welke arts zit je ...grappig dat sommige dames in hetzelfde ziekenhuis lopen en elkaar wellicht tegen komen Ik ene je in ieder geval succes straks met de eerste ivf

 

@Miranda13 jij ook in het Maasstad ziekenhuis?? Ik denk altijd als ik in de wachtkamer zit of in het Erasmus voor tp.. misschien zit er wel iemand van hier..

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Alice123 ja die vreselijke wacht weken Maar hopelijk gaat alle so far so Good met menace Hoe is nu met jou? Febr weer een cryo? De hoeveelste tp ?

 

Voor mij eerste cryo. Heb één verse tp gehad in november. Dus nu blij dat ik weer door kan.

 

@Menace, dan ga ik vast voor je duimen vrijdag. De kop van het januari bankje mag er wel af hoor

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja ! Maar is 29 januari niet te laat voor de echo? Dan zit je op cyclus dag 16.. of is jouw eisprong altijd later ? Of ik weet eigenlijk niet hoe dat werkt met cryos en progynova

 

De progynova houdt de eisprong tegen omdat ik een terugplaatsing in een kunstmatige cyclus heb. De dikte vh baarmoederslijmvlies is belangrijk voor de terugplaatsing. Was de vorige 2 keren rond de 8 cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen! Lalautje en vpk succes met de punctie vandaag!

 

Flower en pino jullie succes met de fm.

Pino mijn duimen draaien op full speed dat jij ook een punctie datum krijgt! 🍀🍀🍀 zet hem op meis !

Menace nog een paar daagjes! Hoe voel je je?

Miranda lieve meid! Hoe is het met jou? Hier fijn aan de 💉. Ik verwacht er niet te veel van maandag , dan valt het ook niet tegen. Ik was de vorige keer ook erg langzaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies! Hier is alles echt super goed gegaan!

 

Allereerst kwam ik op een eigen kamertje, met een badkamer erbij.. en een dekentje(heb ik ook tijdens punctie op mij gehad) ik heb gewoon 0 gevoeld. Ook totaal niet te vergelijken met Gent. Daar voelde ik namelijk wel dat de eitjes aangeprikt werden.

Het zijn ook meer eitjes geworden ! 8/9 eitjes hebben ze gevonden.. nu afwachten op het zaad en zo ja oo bevruchtingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies! Hier is alles echt super goed gegaan!

 

Allereerst kwam ik op een eigen kamertje, met een badkamer erbij.. en een dekentje(heb ik ook tijdens punctie op mij gehad) ik heb gewoon 0 gevoeld. Ook totaal niet te vergelijken met Gent. Daar voelde ik namelijk wel dat de eitjes aangeprikt werden.

Het zijn ook meer eitjes geworden ! 8/9 eitjes hebben ze gevonden.. nu afwachten op het zaad en zo ja oo bevruchtingen!

Jeeh wat een eitjes! Meid wat fijn!!

Blij dat het mee viel en nog blijer dat ze er zo veel hebben gevonden.

Nu lekker bijkomen en we duimen voor goed resultaat voor je vriend!

Dikke kus

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden