Ga naar inhoud

Wachtbankje Januari 2018 🍀✨


Lalautje

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 433
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hier echo gehad. Hier dieselen we nog even door. Gaat weer precies zoals de vorige keren. Kan het bijna 1 op 1 over nemen. Dus we gaan er gewoon weer 3 weken over doen. 😏Blijft toch altijd spannend. Maar gaan er vanuit dat het goed gaat komen. Nu 1 van 11 en 1 van 13. En nog een aantal kleinere. (6 volgens mij) bms was 8 mm.Dus woensdag weer terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik een specifieke vraag stellen aan jullie? Zijn er meiden die altijd heel regelmatige cyclus hadden maar na de stimulatie dat kwijt waren?

 

Reden van de vraag, in nov heb ik gestimuleerd, verse tp mislukt dus 11 dec ongesteld geworden. Toen rustmaand en bellen als ik weer ongesteld wordt. Maar inmiddels is het 15 jan, dat is 35 dagen. Terwijl ik altijd heel vast op 30 dagen cyclus zit.

 

De reden dat ik ivf doe is dat mijn beiden eileiders niet toegankelijk zijn. Dus mocht ik per ongeluk zwanger zijn dan is dat hoogstwaarschijnlijk een buitenbaarmoederlijke... Dus ik hoop nog dat het een gekke cyclus is. Hoe dan ook ga ik morgen maar een test doen... Heel stom dat je altijd hoopt op overtijd zijn maar nu juist me heel erg zorgen baart...

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg straks de tijd te horen hoelaat ik vanavond ovitrelle moet zetten, woensdag de punctie. Ze zag 4/5 eitjes. Vanmiddag nog 1 onderdrukkende spuit, vanavond stimulerende en de ovitrelle..

en dan hopen op goed zaad woensdag, zo niet dan vriezen ze mijn eitjes in

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik een specifieke vraag stellen aan jullie? Zijn er meiden die altijd heel regelmatige cyclus hadden maar na de stimulatie dat kwijt waren?Reden van de vraag, in nov heb ik gestimuleerd, verse tp mislukt dus 11 dec ongesteld geworden. Toen rustmaand en bellen als ik weer ongesteld wordt. Maar inmiddels is het 15 jan, dat is 35 dagen. Terwijl ik altijd heel vast op 30 dagen cyclus zit.De reden dat ik ivf doe is dat mijn beiden eileiders niet toegankelijk zijn. Dus mocht ik per ongeluk zwanger zijn dan is dat hoogstwaarschijnlijk een buitenbaarmoederlijke... Dus ik hoop nog dat het een gekke cyclus is. Hoe dan ook ga ik morgen maar een test doen... Heel stom dat je altijd hoopt op overtijd zijn maar nu juist me heel erg zorgen baart... Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Idd verwarrend, herken het zelf niet.Maar zou wel Testen. Want een buitenbaarmoederlijke kan gevaarlijk zijn.Succes!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

BIBI SCHEMA

🦋Menace: 9 jan tp22 jan td

 

Lalautje: 17 jan punctie,

22 jan tp

 

Vpk1988: 18 jan punctie,

21 jan tp

 

Flower01 5 jan start gonalf,

17 jan 4e echo fm,

19 jan punctie,

22 jan tp

 

Pino81: 3 jan start meno,

17 jan 4e echo fm

 

Pien76: 19 jan cryo echo

 

ACJ1984: 14 jan start progynova

 

Christel81: 14 jan start meno,

22 jan 1e echo fm

 

Yamila: 31 dec start pil,

2 feb start deca,

14 feb start gonalf,

21 feb 1e echo fm

 

♥️Amf: cryo

♥️EatPrayLove: cryo

♥️Ivydrew: cryo

♥️Beebwish: cryo

♥️Alice123: cryo feb

♥️Cil: cryo jan

♥️Sharlee: nieuwe poging

♥️Wensmama: nieuwe poging april

♥️Rose Cevaal: 1 feb intakegesprek

♥️Miranda13: nieuwe poging feb

Link naar reactie
Delen op andere sites

@flower oei dat zijn er weer een hoop ik hoop dat alles gewoon doorgaat dit keer ! En die kleinere maar klein blijven! En geen ohhs! Hoe voel je je nu ? En hoe groot waren de grotere ?

 

@vpk fijn dat je weet wanneer de punctie is ! Hoe groot waren jouw eitjes ?

 

@pino dieseljenog even mop! Kop op! Komt helemaal goed !

 

🤞🤞🤞

Link naar reactie
Delen op andere sites

@alice mijn cyclus is ook helemaal veranderd sinds stimulatie. Ik had altijd een regelmatig van 28. En daarna 33, 25 etc..

 

Dank je, goed om te lezen. Succes met de punctie alvast!

En wat goed om te zien dat het met iedereen zo goed gaat!! Heel veel draaiende duimen voor jullie allemaal 🤞🤞🤞

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@flower oei dat zijn er weer een hoop ik hoop dat alles gewoon doorgaat dit keer ! En die kleinere maar klein blijven! En geen ohhs! Hoe voel je je nu ? En hoe groot waren de grotere ?

 

@vpk fijn dat je weet wanneer de punctie is ! Hoe groot waren jouw eitjes ?

 

@pino dieseljenog even mop! Kop op! Komt helemaal goed !

 

🤞🤞🤞

Deze was niet zo duidelijk in zn uitspraak maar wat ik tijdens de echo zag rond de 15mm

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een heerlijk nieuws allemaal! Ik wens jullie al het moois vd wereld.

Ik ga dit forum verlaten.. ik heb de liefde van mijn leven ontmoet.. hij wil ook nog graag een kind. Dus ik stop met ivf ( dat deed ik omdat ik alleen was met onbekende donor) .

 

Heel veel liefs en bedankt voor alle lieve woorden en steun.

 

Kus pien1976

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een heerlijk nieuws allemaal! Ik wens jullie al het moois vd wereld.

Ik ga dit forum verlaten.. ik heb de liefde van mijn leven ontmoet.. hij wil ook nog graag een kind. Dus ik stop met ivf ( dat deed ik omdat ik alleen was met onbekende donor) .

 

Heel veel liefs en bedankt voor alle lieve woorden en steun.

 

Kus pien1976

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ah wat fijn om te horen dat je de liefde van je leven hebt ontmoet. Ik wens je het allerbeste toe Pien! Geniet van de liefde

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een heerlijk nieuws allemaal! Ik wens jullie al het moois vd wereld. Ik ga dit forum verlaten.. ik heb de liefde van mijn leven ontmoet.. hij wil ook nog graag een kind. Dus ik stop met ivf ( dat deed ik omdat ik alleen was met onbekende donor) . Heel veel liefs en bedankt voor alle lieve woorden en steun. Kus pien1976Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Oh wouw!! Wat superfijn voor je!! Geniet van elkaar en hopelijk in de toekomst samen een wonder.Je zou eigenlijk een Cryo to hebben in februari. Wil dat zeggen dat je die ook nog even in de vriezer laat?😘
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden