Hello & Welcome to our community. Is this your first visit? Registreer
  • Blij
  • Boos
  • Cool
  • Gek
  • Hongerig
  • Moe
  • Ontzagwekkend
  • Verdrietig
  • Verlegen
  • Pagina 37 van 37 EersteEerste ... 27353637
    Weergegeven resultaten: 721 t/m 736 van 736
      Volwassen
      eerste keer zwanger na tp cryo

Ik ben:
      Blij

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Briar Rose Bekijk bericht
      Volgens mij is iedereen heel druk met van het weer genieten en/of voor een kindje/kindjes zorgen.

Hier is het niet anders hoor. Lekker in de tuin rommelen en naar het strand gaan enz. Ons kleine mannetje schopt er op los en geeft soms een hele show weg in mijn buik.

@ kims de laatste loodjes meid! Gelukkig dalen de temperaturen weer wat. En een koppie met veel haar is altijd zo'n mooi gezicht . Ik gok dat die van ons kaal zal zijn, waren wij allebei ook als baby

@ Danlon he wat naar van die bloeddruk en Kilam zn reflux. Die stress helpt dan niet nee en het weer zit ook niet bepaald mee. Ik hoop dat je ondertussen wat hebt voor het kleine mannetje.

@Poekie oh ik had ook zo'n last van kramp, vooral in mijn voeten. Magnesium slikken helpt enorm voor mij. Al moet ik nog wel even dus ik hoop dat het zo goed blijft werken.

Wij zijn begonnen aan de babykamer, werd ook wel eens tijd. En we hebben een proefdruk van ons geboortekaartje besteld en zijn er eindelijk uit wat namen betreft. Het was zo moeilijk omdat we steeds op rare initialen uit kwamen .
      Verder vertelde een vriendin gister dat ze weer zwanger is en dat het net als bij haar eerste kindje in één keer raak was. Gek genoeg blijf ik dat moeilijk vinden om te horen.

Hebben jullie dat ook?
      En hoe is het sowieso met iedereen?

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
      Wat fijn dat jullie uit de namen zijn! En wat een lekker gevoel he, met het kamertje beginnen.. En ook al proefdrukken besteld... Ik vond elke stap weer een stap dichterbij.. Heerlijk!

Ik heb dat wel gehad maar ik moet er wel bij zeggen dat het bij mij per persoon verschilt hoeveel last ik er van had.. Ik had het vooral bij mensen waarvan ik wist dat ze niet goed voor een kindje konden zorgen, financieel of emotioneel. Wat poekie ook zegt , het traject gun ik ook niemand... Haha @poekie, mijn broer en schoonzus plannen dat ook zo.. Zij willen voor een tweede gaan en gaan daarom in augustus *beginnen*.. Ze wil graag in de zomer bevallen dus gaat er vanuit dat t de eerste maanden niet lukt..

ik heb altijd meer last van mensen die de eerste 12 weken geen angst zien. Net als een zusje, die vertelde op mijn babyshower dat ze zwanger was.. Haar vriend wil geen kinderen dus ze heeft hem erin geluisd.. Maargoed, ik weet dat ze het kindje wel alle liefde enzo zal geven. Ze appt later vervolgens dat ze bij 11 wk naar vk gaat voor echo, dus ik zeg spannend joh, dan ben je al bijna voorbij de cruciale fase. Ik kreeg toen als reactie : ach bij mij komt alles wel goed hoor, die fase zegt niks en het gaat toch niet mis. Ik heb met dit soort dingen wel moeite omdat wij een. Kindje bij 14 wk zijn verloren... Ik had altijd t idee dat t bij mensen die dit soort opmerkingen maken t goed komt. Haar echo was niet goed. Alles is gestopt bij hooguit 5 weken.. En weet je, dat gun ik dan ook niemand.
      Heel verhaal haha!

En ja ik heb medi gehad voor kilam en daar werd hij doodziek van. Ik ben daardoor via de huisarts gelijk naar kinderarts gestuurd. We mochten een andere medi maar als dat niet voldoende werkte andere voeding.. Ik. Ben nu eerst begonnen met andere voeding, het gaat nog niet 100% maar wel stukken beter! Deze stress hebben tijdens een 24 uurs bloeddrukmeting zou niet idea zijn maar wonderbaarlijk was mn bloeddruk uitstekend... Wat kan je lichaam toch gekke dingen doen he..

Sterkte nog even allemaal en @poekie geniet van je verlof!

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Puber
      Je hebt nog niks getypt...

Ik ben:
      ----

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door danlon Bekijk bericht
      Wat fijn dat jullie uit de namen zijn! En wat een lekker gevoel he, met het kamertje beginnen.. En ook al proefdrukken besteld... Ik vond elke stap weer een stap dichterbij.. Heerlijk!

Ik heb dat wel gehad maar ik moet er wel bij zeggen dat het bij mij per persoon verschilt hoeveel last ik er van had.. Ik had het vooral bij mensen waarvan ik wist dat ze niet goed voor een kindje konden zorgen, financieel of emotioneel. Wat poekie ook zegt , het traject gun ik ook niemand... Haha @poekie, mijn broer en schoonzus plannen dat ook zo.. Zij willen voor een tweede gaan en gaan daarom in augustus *beginnen*.. Ze wil graag in de zomer bevallen dus gaat er vanuit dat t de eerste maanden niet lukt..

ik heb altijd meer last van mensen die de eerste 12 weken geen angst zien. Net als een zusje, die vertelde op mijn babyshower dat ze zwanger was.. Haar vriend wil geen kinderen dus ze heeft hem erin geluisd.. Maargoed, ik weet dat ze het kindje wel alle liefde enzo zal geven. Ze appt later vervolgens dat ze bij 11 wk naar vk gaat voor echo, dus ik zeg spannend joh, dan ben je al bijna voorbij de cruciale fase. Ik kreeg toen als reactie : ach bij mij komt alles wel goed hoor, die fase zegt niks en het gaat toch niet mis. Ik heb met dit soort dingen wel moeite omdat wij een. Kindje bij 14 wk zijn verloren... Ik had altijd t idee dat t bij mensen die dit soort opmerkingen maken t goed komt. Haar echo was niet goed. Alles is gestopt bij hooguit 5 weken.. En weet je, dat gun ik dan ook niemand.
      Heel verhaal haha!

En ja ik heb medi gehad voor kilam en daar werd hij doodziek van. Ik ben daardoor via de huisarts gelijk naar kinderarts gestuurd. We mochten een andere medi maar als dat niet voldoende werkte andere voeding.. Ik. Ben nu eerst begonnen met andere voeding, het gaat nog niet 100% maar wel stukken beter! Deze stress hebben tijdens een 24 uurs bloeddrukmeting zou niet idea zijn maar wonderbaarlijk was mn bloeddruk uitstekend... Wat kan je lichaam toch gekke dingen doen he..

Sterkte nog even allemaal en @poekie geniet van je verlof!

Hmm ik kan me wel voorstellen dat je er moeite mee hebt als iemand nonchalant door die eerste twaalf weken gaat, het kan bij iedereen natuurlijk gewoon mis gaan. Fijn als je die angst niet hebt, maar zeggen dat het toch niet mis gaat (zeker tegen iemand die dat wel heeft ervaren) vind ik dan misschien wel een beetje ver gaan.

Fijn dat het steeds een beetje beter gaat met Kilam zeg! Ik vroeg me af of je inmiddels een beetje een draai en een ritme hebt gevonden. Het lijkt me niet niks met drie kleintjes. Heb je af en toe ook eventjes een momentje voor jezelf of word je op het moment veel geleefd?

Dit weekend was een lang weekend en mn lief was ook thuis. Hierdoor voelt het verlof nog niet echt als verlof. Ik denk dat dat morgen wel begint te komen, als ik eigenlijk had moeten werken. Het things to do lijstje wordt steeds korter, dus nog even en ik kan echt lekker gewoon een boek gaan lezen. Hahaha.

@kims, alles nog ok?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Tiener

Ik ben:
      ----

Standaard

Voor alle moeders onder ons, een hele fijne moederdag!!! Hopelijk zit het weer wat mee vandaag en kan het zwembadje nog even opgeblazen worden hier ☀️😀

Puber

Ik ben:
      ----

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACJ1984 Bekijk bericht
      Voor alle moeders onder ons, een hele fijne moederdag!!! Hopelijk zit het weer wat mee vandaag en kan het zwembadje nog even opgeblazen worden hier
      Aaah jaaa natuurlijk, fijne moederdag natuurlijk! Ook voor de bijna moeders hoor. We hebben al een kindje, alleen is ie nog niet geboren

Volwassen

Ik ben:
      Blij

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poekie Bekijk bericht
      Hmm ik kan me wel voorstellen dat je er moeite mee hebt als iemand nonchalant door die eerste twaalf weken gaat, het kan bij iedereen natuurlijk gewoon mis gaan. Fijn als je die angst niet hebt, maar zeggen dat het toch niet mis gaat (zeker tegen iemand die dat wel heeft ervaren) vind ik dan misschien wel een beetje ver gaan.

Fijn dat het steeds een beetje beter gaat met Kilam zeg! Ik vroeg me af of je inmiddels een beetje een draai en een ritme hebt gevonden. Het lijkt me niet niks met drie kleintjes. Heb je af en toe ook eventjes een momentje voor jezelf of word je op het moment veel geleefd?

Dit weekend was een lang weekend en mn lief was ook thuis. Hierdoor voelt het verlof nog niet echt als verlof. Ik denk dat dat morgen wel begint te komen, als ik eigenlijk had moeten werken. Het things to do lijstje wordt steeds korter, dus nog even en ik kan echt lekker gewoon een boek gaan lezen. Hahaha.

@kims, alles nog ok?

Ohhh haha dat herken ik... De eerste week voelde voor mij als vakantie..

Heb wel een ritme. Voeden vaste tijden enzo.. Kan wel mn eigen ding doen als mn man ook vrij is.. Als hij werkt wordt ik vooral geleefd.. Toch wel druk hoor 3 kleintjes hahaha.

Iedereen een hele fijne moederdag!, of de kleine er nu is of niet.. Een stel gelukkige vrouwen hier

Ik heb van mijn man. Een hanger voor mn ketting gekregen van twee babies voor mn zoon had ik al.
      En mn zoon... Die mocht de winkel in en t eerste wat hij pakte en mee wou heb ik gekregen... Kneedbare gum 🤣🤣

Peuter
      Zwanger na cryo tp

Ik ben:
      Cool

Standaard

Jaaa heerlijke moederdag iedereen!!

@Poekie jij lekkr verlof! Wiehjej je gaat snel genoeg merken dat t echt goed voor je is hoor die uurtjes verplicht werken gestopt. Eerst kan je lekker je to do list afwerken en je sociale contacten aanhalen... hihi.. dan voel je je gewoon lomp en gaat alles ineens een aantal versnellingen langzamer.
      Of niet natuurlijk, maar bij mij nu wel het geval!

Ik moet zeggen tot vanacht was alles rustig. Afgelopen nacht was voor t eerst vreselijk ineens. Mijn buik was hard en tot en met vanmorgen niet echt meer zacht geworden. Kleine ook vreselijk druk dus ben benieuwd wat het was.
      Ik verwacht haar nog steeds wel nog even te blijven zitten maar dit was even vreemd.

Verder wat zenuwachtig voor maandag ziekenhuis controle. Benieuwd of ze weer enorm gegroeid is op de echo en wat voor gevolgen eraan kunnen zitten... afwachten maar!

Wat leuk @ACJ en @Briarrose weer in de volgende fases! Heerlijk om elke keer weer dingen af te kunnen vinken!
      Hier moet de vluchttas nog steeds gevuld worden lekker op tijd he hahhaha.
      Geboortekaartje is inmiddels af en alle adressen bijna allemaal verzameld...
      ondertussen ook heerlijk aan het genieten van het heerlijke weer en gister nog een zwangerschapsshoot gedaan met mijn man. Was hilarisch ben benieuwd of er wat uitkomt

Fijne moederdag lieve mamas en aanstaande mamas

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Geen verse tp gehad - 1e cryo tp helaas niets - 2e cryo tp - 6-8-2017 - zwanger na 3e cryo tp van 5 sept 2017

Puber

Ik ben:
      ----

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kims Bekijk bericht
      Jaaa heerlijke moederdag iedereen!!

@Poekie jij lekkr verlof! Wiehjej je gaat snel genoeg merken dat t echt goed voor je is hoor die uurtjes verplicht werken gestopt. Eerst kan je lekker je to do list afwerken en je sociale contacten aanhalen... hihi.. dan voel je je gewoon lomp en gaat alles ineens een aantal versnellingen langzamer.
      Of niet natuurlijk, maar bij mij nu wel het geval!

Ik moet zeggen tot vanacht was alles rustig. Afgelopen nacht was voor t eerst vreselijk ineens. Mijn buik was hard en tot en met vanmorgen niet echt meer zacht geworden. Kleine ook vreselijk druk dus ben benieuwd wat het was.
      Ik verwacht haar nog steeds wel nog even te blijven zitten maar dit was even vreemd.

Verder wat zenuwachtig voor maandag ziekenhuis controle. Benieuwd of ze weer enorm gegroeid is op de echo en wat voor gevolgen eraan kunnen zitten... afwachten maar!

Wat leuk @ACJ en @Briarrose weer in de volgende fases! Heerlijk om elke keer weer dingen af te kunnen vinken!
      Hier moet de vluchttas nog steeds gevuld worden lekker op tijd he hahhaha.
      Geboortekaartje is inmiddels af en alle adressen bijna allemaal verzameld...
      ondertussen ook heerlijk aan het genieten van het heerlijke weer en gister nog een zwangerschapsshoot gedaan met mijn man. Was hilarisch ben benieuwd of er wat uitkomt

Fijne moederdag lieve mamas en aanstaande mamas

Oh dat is geen fijne nacht kan ik me zo voorstellen. Is het nu allemaal weer rustig? Gewoon vandaag nog eens een uurtje slapen zou ik zeggen!
      Ik snap dat je morgen nog wat spannend vindt, misschien toch maar vasthouden aan je verloskundige die zich geen zorgen maakte? Dat zijn dingen die ik zou doen. Van het positieve uit blijven gaan. Hoewel dat altijd lekker makkelijk is als buitenstaander. Laat je morgen eventjes weten hoe je echo was?

Puber

Ik ben:
      ----

Standaard

AFSPRAAK

Kims: 14-5 echo 38 wkn
      ACJ1984:
      Liantje:
      Poekie: 24 mei vk
      BriarRose: 29 mei vk
      Kitkat:

UITGEREKEND

Kims: 25 mei
      Poekie: 7 jun
      ️@Kitkat: 14 jul
      ️@BriarRose: 18 aug
      @ACJ1984: 26 okt
      @Liantje: 30 okt

Geboren

Inge35: Julian 23 maart
      MariaG: Babette 2 april
      Danlon: Roos & Kilam 2 april
      Ash: Raizo Nathaniël 12 april

Puber

Ik ben:
      ----

Standaard

@kims hoe was de echo?

Peuter
      Zwanger na cryo tp

Ik ben:
      Cool

Standaard

@kims hoe was de echo?

Hai Poekie, lief dat je ernaar vraagt!
      Goed nieuws! Mijn reuze baby was toch wss niet zo reuze als ze twee weken geleden dachten te zien!
      Jeej dus groen licht voor thuisbevalling en eigen verloskundige! Echt een geruststelling.
      De kans dat ik toch nog in het ziekenhuis eindig met een eerste is nog steeds groot maar dat vind ik ook prima!
      Maar dat t ‘normaal’ mag beginnen vind ik heel ontspannen idee.

Hoe gaattie bij jou? Lekker weer voor verlof he!

Geen verse tp gehad - 1e cryo tp helaas niets - 2e cryo tp - 6-8-2017 - zwanger na 3e cryo tp van 5 sept 2017

Puber

Ik ben:
      ----

Standaard

Goed nieuws! Mijn reuze baby was toch wss niet zo reuze als ze twee weken geleden dachten te zien!
      Jeej dus groen licht voor thuisbevalling en eigen verloskundige! Echt een geruststelling.
      De kans dat ik toch nog in het ziekenhuis eindig met een eerste is nog steeds groot maar dat vind ik ook prima!

Oh dat is wel mooi nieuws zeg! Kan me voorstellen dat je daar blij mee bent! Normaal beginnen is ook hoe ik het bedacht had en daarna zie ik wel... ik heb het toch niet in de hand. Volgens mij sta jij er ook wel een beetje zo in?

Heb jij trouwens ook van die momenten dar je kleintje wat rustiger beweegt of zo? Op dit moment is het meer duwen dan schoppen en dat gebeurt wat minder vaak. Tegen de tijd dat ik me er een beetje druk on begin te maken laat ie zich weer even iets meer horen hahaha.

Ik moet zeggen dat het weer hier vandaag niet zo goed was, maar ach... dan ben ik wel actiever dan wanneer het heel warm is haha.

Peuter
      Zwanger na cryo tp

Ik ben:
      Cool

Standaard

Oh dat is wel mooi nieuws zeg! Kan me voorstellen dat je daar blij mee bent! Normaal beginnen is ook hoe ik het bedacht had en daarna zie ik wel... ik heb het toch niet in de hand. Volgens mij sta jij er ook wel een beetje zo in?

Heb jij trouwens ook van die momenten dar je kleintje wat rustiger beweegt of zo? Op dit moment is het meer duwen dan schoppen en dat gebeurt wat minder vaak. Tegen de tijd dat ik me er een beetje druk on begin te maken laat ie zich weer even iets meer horen hahaha.

Ik moet zeggen dat het weer hier vandaag niet zo goed was, maar ach... dan ben ik wel actiever dan wanneer het heel warm is haha.

Ja klopt, gewoon de natuur zijn gang laten gaan en verder zien we wel.

Ik voel haar eigenlijk nog steeds heel erg veel en vaak. Wordt een adhder denk ik haha.
      Als ik iets op mijn buik zet dan wordt er gelijk terug geschopt, maar wt jij zegt klopt hoor, ik lees overal dat ze vanaf 36 weken rustiger zijn en meer schuiven dan schoppen dus dat klopt dan wel.

Peuter

Ik ben:
      ----

Standaard

Wat fijn dat je thuis mag bevallen! Dan kan het in ieder geval natuurlijk beginnen ja. En dan word het meteen spannend wanneer dat dan is .

Doe lekker rustig aan met dit weer!

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Puber

Ik ben:
      ----

Standaard

Goedemorgen! Ik sliep een tijdje eigenlijk heel goed (wat heel fijn was want het grootste gedeelte v.d zwangerschap heb ik niet zo best geslapen) maar deze nacht was even niet zo best. Het leek wel of ik mijn hoofd niet uit kon zetten en wat een hoop rare dromen haha. Vandaag rustig aan en vanmiddag dan nog maar even ern dutje doen denk ik haha.

Hoe is het met iedereen??

Puber

Ik ben:
      ----

Standaard

37 weken!!!

Volwassen

Ik ben:
      Blij

Standaard

@ kims wat fijn! Heerlijk dat t begin in ieder geval thuis kan zijn.

@poekie wat een mijlpaal!!

Ik heb de kids ziek helaas... Tis nog drukker dan normaal daardoor..

Pagina 37 van 37 EersteEerste ... 27353637

Soortgelijke discussies

1. Uitgerekend in het 2e kwartaal 2018
      Door Kims in forum Zwanger!
      Reacties: 882
      Laatste bericht: 28-12-17, 09:06
    2. Uitgerekend in mei 2012
      Door Jheroen in forum Zwanger!
      Reacties: 535
      Laatste bericht: 05-07-13, 10:45
    3. Uitgerekend in mei 2011!!!