Hello & Welcome to our community. Is this your first visit? Registreer
  • Blij
  • Boos
  • Cool
  • Gek
  • Hongerig
  • Moe
  • Ontzagwekkend
  • Verdrietig
  • Verlegen
  • Pagina 1 van 39 12311 ... LaatsteLaatste
    Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 777
      Peuter
      Zwanger na cryo tp

Ik ben:
      Cool

Standaard Uitgerekend in 2e en 3e kwartaal 2018

Voor alle dames die het gezellig vinden in een wat kleinere groep over hun zwangerschap te kletsen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Geen verse tp gehad - 1e cryo tp helaas niets - 2e cryo tp - 6-8-2017 - zwanger na 3e cryo tp van 5 sept 2017

Peuter
      Zwanger na cryo tp

Ik ben:
      Cool

Standaard

Hallo dames, omdat er veel ook in het derde kwartaal zijn uitgerekend vind ik het wel zo leuk jullie termijn ook mee te nemen in de groep.
      Dus wees welkom allemaal

Geen verse tp gehad - 1e cryo tp helaas niets - 2e cryo tp - 6-8-2017 - zwanger na 3e cryo tp van 5 sept 2017

Peuter
      Zwanger na cryo tp

Ik ben:
      Cool

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kims Bekijk bericht
      Uitgerekend:

@Inge35: 12-04-2018
      @Ash: 28-04-2018
      @Danlon: 03-05-2018
      @Kims: 23-5-2018
      @Poekie: 02-06-2018
      @Chanty-81: 21-6-2018
      @Wolly: 07-07-2018
      @Kitkat: 14-7-2018
      @BriarRose: 18-08-2018

Afspraak gyn/vk/echo,etc:
      Kims:4-1 20wkecho
      Kitkat:
      Poekie:28-12 vk
      Danlon: 11/1 gyn&echoscopist
      Ash: 08-01 vk
      Briar Rose: 09-01 gyn&echo
      Inge35:
      Wolly:

Hier een nieuwe, verse groep!

Puber
      Je hebt nog niks getypt...

Ik ben:
      ----

Standaard

Mooi @kims goed bezig!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Peuter

Ik ben:
      ----

Standaard

Ja gezellig!

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Student
      waarom??

Ik ben:
      Moe

Standaard

Nou gezellig! Ik zag op het wachtbankje echt veel zwangeren! Welkom!
      1e IVF poging startddatum 26-05-11
      2e IVF poging startdatum half augustus 2011

Puber

Ik ben:
      ----

Standaard

@Inge35: 12-04-2018
      @Ash: 28-04-2018
      @Danlon: 03-05-2018
      @Kims: 23-5-2018
      Poekie: 02-06-2018
      @Chanty-81: 21-6-2018
      @Wolly: 07-07-2018
      @Kitkat: 14-7-2018
      @BriarRose: 18-08-2018

Afspraak gyn/vk/echo,etc:
      Kims:4-1 20wkecho
      Ash: 08-01 vk
      Briar Rose: 09-01 gyn&echo
      Danlon: 11/1 gyn&echoscopist
      Poekie:11-1 20wk echo
      Inge35:
      Kitkat:
      Wolly:

Puber

Ik ben:
      ----

Standaard

Vandaag weer afspraak bij de verloskundige gehad. Hartje klonk weer als een tierelier. Bloeddruk was helemaal prima. Nu weer twee weken wachten en dan de 20 wk echo. Spannend hoor! Il zie dat jij volgende week al mag @kims! Leuk!

Ik heb in het overzicht mijn @ voor mijn naam weggehaald, anders krijg ik steeds meldingen als het schema wordt aangepast, dat hoefde voor mij niet zo ;-)

Baby

Ik ben:
      ----

Standaard

Hoi allemaal!
      Volgens mijn berekeningen ben ik 16 augustus uitgerekend als alles goed gaat... vandaag dus precies 7 weken... en de misselijkheid begint goed door te dringen en ik voel me mega moe... ik ben voor de derde keer zwanger... in 2014 bevallen van mijn dochter en vorig jaar een missed abortion gehad. Volgende week vrijdag pas mijn eerste echo en ik kan niet meer wachten.... vorig jaar is het met 8,5 week mis gegaan namelijk.... zo fucking spannend allemaal weer,...brrrrr

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Peuter

Ik ben:
      ----

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dsr84 Bekijk bericht
      Hoi allemaal!
      Volgens mijn berekeningen ben ik 16 augustus uitgerekend als alles goed gaat... vandaag dus precies 7 weken... en de misselijkheid begint goed door te dringen en ik voel me mega moe... ik ben voor de derde keer zwanger... in 2014 bevallen van mijn dochter en vorig jaar een missed abortion gehad. Volgende week vrijdag pas mijn eerste echo en ik kan niet meer wachten.... vorig jaar is het met 8,5 week mis gegaan namelijk.... zo fucking spannend allemaal weer,...brrrrr

Oh wat spannend! Het is nog allemaal zo onzeker he. Bij vrouwen die misselijk zijn is de kans op een miskraam iets lager stond in een onderzoek uit Engeland. Dus misschien kun je daar wat hoop uit putten. Verder duimen duimen en nog eens duimen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Student
      waarom??

Ik ben:
      Moe

Standaard

@dsr84 gefeliciteerd!! Misselijk is heel naar maar goed idd! Bevestiging van de aanmaak van lekker veel hcg. Leuk is anders maar zie het maar als een extra geruststelling 🤢🤢

Peuter
      Zwanger na cryo tp

Ik ben:
      Cool

Standaard

Hai allemaal! De feestdagen allemaal een beetje overleefd?!
      @poekie wat fijn dat je weer een mooi hartje hebt gehoord, heerlijk die gezonde bevestiging.
      Ik mag donderdag idd naar het ziekenhuis voor de 20 weken echo.

Ben uiteindelijk met 18 weken de geslachtsecho gaan doen en gisteravond om 00:00 uur de ballon van zo’n 70cm doorsnede opengeprikt.
      En er kwamen roze balonnen en confetti uit!
      Aan deze kant dus een !
      We zijn er echt super blij mee en nu bijna op de helft alweer.

Aan alle nieuwe meiden, welkom! Spannend allemaal weer

Puber

Ik ben:
      ----

Standaard

@kims ja bizar, bijna op de helft. Wij zitten volgende week op 20 weken. Ik vind de 20 weken echo nog wel een beetje spannend, maar komt vast helemaal goed.

Ik kijk ook uit naar het moment dat ik het kleintje echt regelmatig ga voelen (en ook zeker weet dat het het kleintje is en niet mn darmen). Regelmatig een bevestiging lijkt me heel erg fijn hihi

Ben benieuwd hoe jouw 20 wk echo is kims!

@inge35 @danlon @ash hoe is het bij jullie? Allemaal al flink in de dikke buiken?
      Hoe gaat het met de kamertjes en regeldingen? Hoe ver is iedereen??
      En hoe gaat het met de klachten? Hier vooral regelmatig nog steeds hoofdpijn en verkoudheid haha

Student
      waarom??

Ik ben:
      Moe

Standaard

Poekie je wordt echt blij van dat gewoel in je buik! Het is zo'n enorme geruststelling! Het komt er ook echt bijna aan voor jou!!

Ik ben weer zo enorm moe, we zijn met een groep op vakantie in de sneeuw, maar heb vandaag even een thuis dag. Lekker op de bank met een boek. Ik moet zeggen dat kijken naar anderen die heerlijk skiën of apres skiën niet heel gaaf is ofzo maar serieus ben ook echt weer enorm moe dus slaap veel hier!

Verder groeit mijn buik mondjesmaat! Hij ligt languit en in de breedte, dus een enorme toeter heb ik nog niet echt. Wel echt een zwangere buik van 25 weken. Er mag nog wel wat bij dus

Hoera dus weer een paar 20
      Weken plaatjes komen er aan! Wat een mijlpaal he!

Enneh.. een meisje er bij! Leuk Kims!!

Volwassen
      eerste keer zwanger na tp cryo

Ik ben:
      Blij

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dsr84 Bekijk bericht
      Hoi allemaal!

, welkom!! En oef wat spannend dan om die dagen voorbij te komen he.. Weet hoe t voelt
      En die misselijkheid, ken ik maar al te goed!! Had je die ook bij je dochter en je andere zwangerschap?

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Volwassen

Ik ben:
      Blij

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kims Bekijk bericht
      Hai allemaal! De feestdagen allemaal een beetje overleefd?!
      @poekie wat fijn dat je weer een mooi hartje hebt gehoord, heerlijk die gezonde bevestiging.
      Ik mag donderdag idd naar het ziekenhuis voor de 20 weken echo.

Ben uiteindelijk met 18 weken de geslachtsecho gaan doen en gisteravond om 00:00 uur de ballon van zo’n 70cm doorsnede opengeprikt.
      En er kwamen roze balonnen en confetti uit!
      Aan deze kant dus een !
      We zijn er echt super blij mee en nu bijna op de helft alweer.

Aan alle nieuwe meiden, welkom! Spannend allemaal weer

Wauw!!! Toch nog een meisje erbij... Superleuk!!
      Gaat de tijd opeens snel he

Volwassen

Ik ben:
      Blij

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poekie Bekijk bericht
      @kims ja bizar, bijna op de helft. Wij zitten volgende week op 20 weken. Ik vind de 20 weken echo nog wel een beetje spannend, maar komt vast helemaal goed.

Ik kijk ook uit naar het moment dat ik het kleintje echt regelmatig ga voelen (en ook zeker weet dat het het kleintje is en niet mn darmen). Regelmatig een bevestiging lijkt me heel erg fijn hihi

Ben benieuwd hoe jouw 20 wk echo is kims!

@inge35 @danlon @ash hoe is het bij jullie? Allemaal al flink in de dikke buiken?
      Hoe gaat het met de kamertjes en regeldingen? Hoe ver is iedereen??
      En hoe gaat het met de klachten? Hier vooral regelmatig nog steeds hoofdpijn en verkoudheid haha

Die echo is ook spannend!! Maarrrr dan zie je de kleine ook weer en even iets langer dus dat maakt het ook weer leuk toch?

Ik voel 1van de 2heel vaak... De ander is wat rustiger (gelukkig denk ik haha)
      Dat moment gaat komen hoor! Ik begin het nu pas steeds meer en duidelijker te voelen..

Ik voel me wat minder de afgelopen tijd. Wel genoten van mn vrije week maar sinds gisteren heel erg last van hoesten.. Daardoor trekt mn buik veel strak en dat doet pijn... Ik heb vind ik zelf geen mooie zwangerbuik... T ligt er maar net aan waar ze zitten... Ik heb regelmatig een bobbel boven en onder niks... Of links een bobbel.. Ziet er echt maf uit, een scheve buik ofzo... Af en toe zitten ze onder elkaar.. Dan ist wel mooi haha..

Dus je hoofdpijn nog niet weg... Balen zeg!!

Mijn man is kamer opnieuw gaan behangen.. Nu nog verven en de vensterbanken erin maken.. Dan kan ik mn gang gaan met inrichten

Puber

Ik ben:
      Verlegen

ash's schermafbeelding

Standaard

@poekie hier gaat alles goed. Ik begon zaterdag 'eindelijk' de eerste trappen van de baby te voelen. Het is nu wat rustiger. Aankomende maandag mag ik weer op controle, kijken hoe het met hem gaat. Ik ben nu 23 weken en 4 dagen. Het gaat nu opeens zo hard. Mijn buik is niet zo groot (denk ik). Ben tot nu 3 kg aangekomen. Wij gaan aankomende zaterdag de kamer in elkaar zetten, samen met mijn broertje en schoonzusje (voor de gezelligheid)

Ik heb nog een aantal dingen die ik moet kopen qua bekleding van het bed, spullen voor in bad en kleding. De grote dingen zijn al gekocht. Ik heb vorige week een badset gekocht van bebe jou en een tranparante tummy tub. Zal wel even een foto maken zaterdag als alles in elkaar staat. Ben zelf ook heel erg benieuwd.

Gaan jullie trouwens nog voor een pretecho? Ik zag trouwens dat Albert Heijn nu Pampers 1+1 gratis actie heeft. Misschien wel handig.

Puber

Ik ben:
      ----

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ash Bekijk bericht
      @poekie hier gaat alles goed. Ik begon zaterdag 'eindelijk' de eerste trappen van de baby te voelen. Het is nu wat rustiger. Aankomende maandag mag ik weer op controle, kijken hoe het met hem gaat. Ik ben nu 23 weken en 4 dagen. Het gaat nu opeens zo hard. Mijn buik is niet zo groot (denk ik). Ben tot nu 3 kg aangekomen. Wij gaan aankomende zaterdag de kamer in elkaar zetten, samen met mijn broertje en schoonzusje (voor de gezelligheid)

Ik heb nog een aantal dingen die ik moet kopen qua bekleding van het bed, spullen voor in bad en kleding. De grote dingen zijn al gekocht. Ik heb vorige week een badset gekocht van bebe jou en een tranparante tummy tub. Zal wel even een foto maken zaterdag als alles in elkaar staat. Ben zelf ook heel erg benieuwd.

Gaan jullie trouwens nog voor een pretecho? Ik zag trouwens dat Albert Heijn nu Pampers 1+1 gratis actie heeft. Misschien wel handig.
      Fijn dat alles goed gaat! Spullen in elkaar zetten lijkt me ook super tof. Wij moeten nog een week of 9 wachten tot we ze binnen hebben haha. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat!

Fijn bijna weer op controle! Eventjes alles checken. Zaterdag alweer 24 weken, dat gaat zeker al snel zeg!!. Na de twintig weken kan je gaan aftellen ipv optellen, volgens mij gaat bij alles de tweede helft sneller dan de eerste helft haha. Nog een ruime week, dan kan ik ook gaan aftellen hihi.

Hebben jullie de naam ook al besloten? Wij hebben al een lijstje, maar nog geen definitieve keus kunnen maken. Het lijstje verandert ook steeds hihi.

Puber

Ik ben:
      ----

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door danlon Bekijk bericht
      Die echo is ook spannend!! Maarrrr dan zie je de kleine ook weer en even iets langer dus dat maakt het ook weer leuk toch?

Ik voel 1van de 2heel vaak... De ander is wat rustiger (gelukkig denk ik haha)
      Dat moment gaat komen hoor! Ik begin het nu pas steeds meer en duidelijker te voelen..

Ik voel me wat minder de afgelopen tijd. Wel genoten van mn vrije week maar sinds gisteren heel erg last van hoesten.. Daardoor trekt mn buik veel strak en dat doet pijn... Ik heb vind ik zelf geen mooie zwangerbuik... T ligt er maar net aan waar ze zitten... Ik heb regelmatig een bobbel boven en onder niks... Of links een bobbel.. Ziet er echt maf uit, een scheve buik ofzo... Af en toe zitten ze onder elkaar.. Dan ist wel mooi haha..

Dus je hoofdpijn nog niet weg... Balen zeg!!

Mijn man is kamer opnieuw gaan behangen.. Nu nog verven en de vensterbanken erin maken.. Dan kan ik mn gang gaan met inrichten

Leuk bijna gaan inrichten! Daar kijk ik ook naar uit! Ik heb net de eerste muur geschilderd. Voor de tweede muur wil ik even op de bestelde muursticker wachten zodat ik weet welke kleur het moet worden.

Jammer dat je je buik vaak niet zo mooi vindt. Wel foto's maken hoor, na ke zwangerschap denk je er misschien wel heel anders over!

Werk je nog wel helemaal? Of ben je al geminderd met werken? Tot wanneer denk je te kunnen en willen werken?

Pagina 1 van 39 12311 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Uitgerekend in het 2e kwartaal 2018
      Door Kims in forum Zwanger!
      Reacties: 882
      Laatste bericht: 28-12-17, 09:06
    2. Uitgerekend in mei 2012
      Door Jheroen in forum Zwanger!
      Reacties: 535
      Laatste bericht: 05-07-13, 10:45
    3. Uitgerekend in mei 2011!!!