Ga naar inhoud

Uitgerekend in 2e en 3e kwartaal 2018


Gast

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 777
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Wauw Liantje fijn hoor! Gefeliciteerd! Heerlijk.

 

Bij mij was er ook positief nieuws. Mogelijkheid tot teruggaan naar de VK was een optie als ik me verder goed aan het dieet houdt.

En als ik al mijn prikken blijf doen... 4x per dag.

 

Het lijkt of alle frustrustraties van het hele medische traject er met deze suiker bij mij uitkomen.

Ben zo teleurgesteld over het feit dat ik weer terug ben in het ziekenhuis en geen ‘normale’ zwangerschap heb...

Maarja kan gelukkig ook wel weer snel relativeren en met de kleine gaat het gelukkig allemaal verder goed en dat is het belangrijkste.

Maar soms voelt het als een vreselijke opoffering en ben ik het even zat

 

Hopelijk vanmiddag ook een mooie echo om 4 uur ACJ!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@liantje wauw wat mooi!! Geweldig nieuws! Gefeliciteerd!

 

@kims ja ik snap je helemaal hoor. En relativeren is prima maar er gewoon stevig van balen mag ook gewoon

 

Nou @ACJ1984 je bent nu bíjna aan de beurt, 15.35 uur dus jij zit bibberend in de wachtkamer.. succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow!!! Gefeliciteerd!!! Hopelijk heb ik vanmiddag net zulk goed bericht! Hoe ver ben je? Konden ze daar al iets over zeggen?

 

Volgens hun meting op dit moment moest ik 6,6weken zijn maar dat kan niet maar we zullen het zien bij de termijn echo.

ACJ alle nieuws voor ons denken aan je

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

[ATTACH=CONFIG]6399[/ATTACH]

 

Jeeejj! Ook hier een kloppend hartje gezien. 26 oktober uitgerekend. Zo blij!!!! En zooo bijzonder!!!

 

4 april tweede echo. Wanneer heb jij je tweede echo Liantje?

 

Jeuhhhhhhh!!! Wat fijn!! Gefeliciteerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meiden wat een hoop mooi nieuws vandaag! Acj en liantje van harte gefeliciteerd. Wat een prachtig moment , he? Zo'n kloppend hartje!

 

Liantje wat had je zelf uitgerekend? 7 weken toch?

 

Heel leuk om zulk mooi nieuws te horen. Ook Kims misschien terug naar vk! Jeetje wat fijn voor je meis. Af en toe balen mag hoor. Het lijkt soms dat als je heel veel moeite hebt gedaan om zwanger te worden, je niet mag klagen, maar dat is onzin hoor. We hebben het allemaal wel eens zwaar!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

[ATTACH=CONFIG]6399[/ATTACH]

 

Jeeejj! Ook hier een kloppend hartje gezien. 26 oktober uitgerekend. Zo blij!!!! En zooo bijzonder!!!

 

4 april tweede echo. Wanneer heb jij je tweede echo Liantje?

 

Gefeliciteerd mooi he.

Ik weet het nog niet zit nu bij de verloskundige heb woensdag mijn intake daar.

Toen ik nog in de kliniek liep had ik mijn eerste echo daar en de tweede en derde bij de vk nu heb ik er 1 minder.

Hoor het woensdag wel hoe en wat.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwaaltjes kwaaltjes... ja @danlon ik heb ook opgezette benen en enkels. Kan mijn naam schrijven in mijn been.. heb geen enkels meer en benen zijn rood. En mijn handen trouwens ook. Heel vervelend in de ochtend, kan dan bijna geen vuist maken.

 

Verder bobbelt mijn buik lekker en gaat hij heen en weer als hij beweegt. Mijn navel bubbelt binnenstebuiten, heb geen dikke blauwe streep of striemen gelukkig.

 

En vandaag; keelpijn en hele nare hoest. Heb zelfs een paracetamol genomen. Zou ik echinaforce mogen nemen? Morgen even vragen aan de VK en in het ZH.

 

Eerst in de ochtend weer een echo; ligt hij nog in stuit en liggen de bloedvaten voor de ingang in de weg of niet. En smiddags naar de VK. We gaan het horen..

 

Ondertussen snotter ik lekker door op de bank

Link naar reactie
Delen op andere sites

AFSPRAAK

 

Kims: 26 mrt vk ZKH

ACJ1984:

Liantje:

Ash: 19 mrt vk

Inge35:

Poekie: 22 mrt vk

Danlon: 22 maart gyn echoscopist en ctg

BriarRose: 27 mrt 20 wkn echo

Kitkat: ??

Mariag: ??

 

UITGEREKEND

 

MariaG: 7 apr

Inge35: 12 apr

Ash: 28 apr

Danlon: 3 mei, kz 13/4

Kims: 25 mei

Poekie: 7 jun

️Kitkat: 14 jul

️BriarRose: 18 aug

ACJ1984: 26 okt

Liantje: ??

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwaaltjes kwaaltjes... ja @danlon ik heb ook opgezette benen en enkels. Kan mijn naam schrijven in mijn been.. heb geen enkels meer en benen zijn rood. En mijn handen trouwens ook. Heel vervelend in de ochtend, kan dan bijna geen vuist maken.

 

Verder bobbelt mijn buik lekker en gaat hij heen en weer als hij beweegt. Mijn navel bubbelt binnenstebuiten, heb geen dikke blauwe streep of striemen gelukkig.

 

En vandaag; keelpijn en hele nare hoest. Heb zelfs een paracetamol genomen. Zou ik echinaforce mogen nemen? Morgen even vragen aan de VK en in het ZH.

 

Eerst in de ochtend weer een echo; ligt hij nog in stuit en liggen de bloedvaten voor de ingang in de weg of niet. En smiddags naar de VK. We gaan het horen..

 

Ondertussen snotter ik lekker door op de bank

 

Oooo nie fijn Inge! Maar een voordeel van vocht is wel dat je dat na de bevalling allemaal weer kwijt raakt!!

Ik hoop dat je vandaag groen licht krijgen voor de vaten! In stuit kan ook gewoon natuurlijk... maar zelfs nu kan hij nog gedraaid zijn. Ik duim voor je!

 

@mariag heb je een gevoel of dat de kleine eerder of later dan je uitgerekende datum gaat komen?? Wordt nu wel spanndend!!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend @inge35! Over die verkoudheid kan ik meepraten. Sta lekker snotterend voor de klas hahaa gezellig....

 

Ik ben benieuwd naar je echo vandaag!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 

Oooo nie fijn!! Hahaha maarja je kindje heeft er gelukkig weinig last van! Beterschap!

 

@BriarRose ga je nog een geslachtsecho doen voor je 20 weken echo? Of wacht je gewoon tot de 27e of wil je het helemaal niet weten?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hij lag prachtig met zijn hoofdje naar beneden hoor! Ingedaald stevig in mijn bekken. Helaas konden ze daardoor ook niet goed zien hoe het zit met de bloedvaten. (Dus) de gyn gooit het nu in de groep met gynaecologen en laat over een dag of wat weten hoe het beleid zal zijn. Zij verwachte gewoon bevallen onder toezicht van hen.

 

Dát zou een mooie uitslag zijn vind ik! Dus ik hoop daar maar op!

 

Verder gaat het hier qua snot bergafwaarts. Het is een dikke keelontsteking geworden. Dus lig rillend en snotterend in bed.. Mag gelukkig wel elke 6 uur twee paracetamollen en tijmsiroop. Bah voel me ellendig! 🤧

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Inge wat fijn dat jullie ventje gedraaid is en ingedaald! Zou zo fijn zijn als ze inderdaad groenlicht geven voor een natuurlijke bevalling. Ik duim voor je en heel veel beterschap!

 

Ik denk (lees hoop) dat onze meid wat eerder komt, in week 39. Moet er niet aan denken om voorbij de 41 weken te gaan, maar ja, je weet t nooit 🤷🏼*♀️

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Inge35 neeeee niet fijn!! Maar wel een goed excuus om echt ff niks te doen en je te laten verzorgen

En wat fijn dat hij gedraait is! Lekker er klaar voor.

 

Mijn meisje ligt nu ook sinds twee weken naar beneden, van mij mag het zo blijven.

Heb ook af en toe licht last van indalingspijn, das trouwens echt niet fijn!!

 

@Mariag dat zou wel fijn zijn, heerlijk.

 

Zag trouwens dat @danlon schematish stiekem @ash heeft ingehaald hahaha... ben benieuwd!

 

Leuk dat jullie data’s zo dichtbij komen!!!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hij lag prachtig met zijn hoofdje naar beneden hoor! Ingedaald stevig in mijn bekken. Helaas konden ze daardoor ook niet goed zien hoe het zit met de bloedvaten. (Dus) de gyn gooit het nu in de groep met gynaecologen en laat over een dag of wat weten hoe het beleid zal zijn. Zij verwachte gewoon bevallen onder toezicht van hen.

 

Dát zou een mooie uitslag zijn vind ik! Dus ik hoop daar maar op!

 

Verder gaat het hier qua snot bergafwaarts. Het is een dikke keelontsteking geworden. Dus lig rillend en snotterend in bed.. Mag gelukkig wel elke 6 uur twee paracetamollen en tijmsiroop. Bah voel me ellendig! 🤧

Wat een mooi nieuws! Ik hoop voor je dat je groen licht krijgt voor een natuurlijke bevalling!

 

En die keelontsteking is een stuk slechter nieuws. Wat vervelend, alsof zwanger zijn op zich al niet genoeg kwaaltjes met zich meebrengt... ik hoop dat het snel weer beter gaat met je!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Inge35 neeeee niet fijn!! Maar wel een goed excuus om echt ff niks te doen en je te laten verzorgen

En wat fijn dat hij gedraait is! Lekker er klaar voor.

 

Mijn meisje ligt nu ook sinds twee weken naar beneden, van mij mag het zo blijven.

Heb ook af en toe licht last van indalingspijn, das trouwens echt niet fijn!!

 

@Mariag dat zou wel fijn zijn, heerlijk.

 

Zag trouwens dat @danlon schematish stiekem @ash heeft ingehaald hahaha... ben benieuwd!

 

Leuk dat jullie data’s zo dichtbij komen!!!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hahaa in theorie zou danlon zelfs nog de eerste kunnen worden, hoewel ik denk dat MariaG en Inge hopen van niet hihi

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kims wat fijn als het toch een beetje gaat zoals je zelf wil en je keuzes hebt. Het is ook een hele opoffering en waarom lijkt het bij anderen die niet in dit traject zo makkelijk te gaan he... Wij zien waarschijnlijk gewoon veel meer maar he.. Je wordt mama!!!

Lukt het je wel van de paaseitjes af te blijven? Ik vind dat nu erg moeilijk!!

 

@acj1984 wat heerlijk die bevestiging!! Jij ook feli die misselijkheid toch ergens goed voor he

 

@liantje, jammer he een echo minder... Maar gewoon overleggen met je vk hoor! Ik mocht gewoon voor extra echo's komen.

 

@inge35 ahh klinkt gek maar fijn dat iemand zonder zwangerschap vergiftiging het ook heeft.. Misschien toch door het weer..

Snotteren is wel vervelend! Zolang t er maar uit komt.. @poekie wel sympathiek dat je t ook wat deelt voor de klas haha.

Dat zou fijn nieuws zijn inge!! Maar jak wat een tegenslag he dan die weerstand..je hebt er gewoon niks meer aan citroen en gember moest ik van mn Balinese schoonzusje nemen hihi... Even in heet water koken en drinken..je kan t altijd proberen.. Weet niet of dat t was wat bij mij werkte of gewoon even niks doen

 

 

Ohhh dames ik hoop echt dat ik niet de eerste ben voor @mariag! Maar ook voor mezelf.. Wil echt niet eerder haha.

Met @inge35 wordt t nog spannend met zo'n dag verschil..

Mn zoon was ook ingedaald maar nog wel ruimte te draaien en bm mond zat nog erg hoog.. Dus als het goed is blijven ze nog even zitten

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooohhh bah.. lig de hele dag in bed met koorts, heftige keelontsteking en heel veel

Snot. Mag maar om de 6 uur twee paracetamol en dat is echt niet genoeg om goed te onderdrukken. Helaas mag ik niet meer dan dit. Verder tijmsiroop, verse gemberthee met honing, water en liters snotdoekjes. En slaapjes, de hele dag door.

 

Word er helemaal moe en naar van. Het wordt steeds erger ipv beter..

 

Zo! Moest even klagen hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooohhh bah.. lig de hele dag in bed met koorts, heftige keelontsteking en heel veel

Snot. Mag maar om de 6 uur twee paracetamol en dat is echt niet genoeg om goed te onderdrukken. Helaas mag ik niet meer dan dit. Verder tijmsiroop, verse gemberthee met honing, water en liters snotdoekjes. En slaapjes, de hele dag door.

 

Word er helemaal moe en naar van. Het wordt steeds erger ipv beter..

 

Zo! Moest even klagen hoor...

Oef klagen mag hoor!! Ben ook niet jaloers op je... Maar nu tijdens je verlof wel zwaar zeg!! Hopelijk wordt t snel beter

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden