Ga naar inhoud

Uitgerekend in 2e en 3e kwartaal 2018


Gast

Aanbevolen Berichten

Jaaa heerlijke moederdag iedereen!!

 

@Poekie jij lekkr verlof! Wiehjej je gaat snel genoeg merken dat t echt goed voor je is hoor die uurtjes verplicht werken gestopt. Eerst kan je lekker je to do list afwerken en je sociale contacten aanhalen... hihi.. dan voel je je gewoon lomp en gaat alles ineens een aantal versnellingen langzamer.

Of niet natuurlijk, maar bij mij nu wel het geval!

 

Ik moet zeggen tot vanacht was alles rustig. Afgelopen nacht was voor t eerst vreselijk ineens. Mijn buik was hard en tot en met vanmorgen niet echt meer zacht geworden. Kleine ook vreselijk druk dus ben benieuwd wat het was.

Ik verwacht haar nog steeds wel nog even te blijven zitten maar dit was even vreemd.

 

Verder wat zenuwachtig voor maandag ziekenhuis controle. Benieuwd of ze weer enorm gegroeid is op de echo en wat voor gevolgen eraan kunnen zitten... afwachten maar!

 

Wat leuk @ACJ en @Briarrose weer in de volgende fases! Heerlijk om elke keer weer dingen af te kunnen vinken!

Hier moet de vluchttas nog steeds gevuld worden lekker op tijd he hahhaha.

Geboortekaartje is inmiddels af en alle adressen bijna allemaal verzameld...

ondertussen ook heerlijk aan het genieten van het heerlijke weer en gister nog een zwangerschapsshoot gedaan met mijn man. Was hilarisch ben benieuwd of er wat uitkomt

 

Fijne moederdag lieve mamas en aanstaande mamas

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 777
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Jaaa heerlijke moederdag iedereen!!

 

@Poekie jij lekkr verlof! Wiehjej je gaat snel genoeg merken dat t echt goed voor je is hoor die uurtjes verplicht werken gestopt. Eerst kan je lekker je to do list afwerken en je sociale contacten aanhalen... hihi.. dan voel je je gewoon lomp en gaat alles ineens een aantal versnellingen langzamer.

Of niet natuurlijk, maar bij mij nu wel het geval!

 

Ik moet zeggen tot vanacht was alles rustig. Afgelopen nacht was voor t eerst vreselijk ineens. Mijn buik was hard en tot en met vanmorgen niet echt meer zacht geworden. Kleine ook vreselijk druk dus ben benieuwd wat het was.

Ik verwacht haar nog steeds wel nog even te blijven zitten maar dit was even vreemd.

 

Verder wat zenuwachtig voor maandag ziekenhuis controle. Benieuwd of ze weer enorm gegroeid is op de echo en wat voor gevolgen eraan kunnen zitten... afwachten maar!

 

Wat leuk @ACJ en @Briarrose weer in de volgende fases! Heerlijk om elke keer weer dingen af te kunnen vinken!

Hier moet de vluchttas nog steeds gevuld worden lekker op tijd he hahhaha.

Geboortekaartje is inmiddels af en alle adressen bijna allemaal verzameld...

ondertussen ook heerlijk aan het genieten van het heerlijke weer en gister nog een zwangerschapsshoot gedaan met mijn man. Was hilarisch ben benieuwd of er wat uitkomt

 

Fijne moederdag lieve mamas en aanstaande mamas

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Oh dat is geen fijne nacht kan ik me zo voorstellen. Is het nu allemaal weer rustig? Gewoon vandaag nog eens een uurtje slapen zou ik zeggen!

Ik snap dat je morgen nog wat spannend vindt, misschien toch maar vasthouden aan je verloskundige die zich geen zorgen maakte? Dat zijn dingen die ik zou doen. Van het positieve uit blijven gaan. Hoewel dat altijd lekker makkelijk is als buitenstaander. Laat je morgen eventjes weten hoe je echo was?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

AFSPRAAK

 

Kims: 14-5 echo 38 wkn

ACJ1984:

Liantje:

Poekie: 24 mei vk

BriarRose: 29 mei vk

Kitkat:

 

UITGEREKEND

 

Kims: 25 mei

Poekie: 7 jun

️@Kitkat: 14 jul

️@BriarRose: 18 aug

@ACJ1984: 26 okt

@Liantje: 30 okt

 

Geboren

 

Inge35: Julian 23 maart

MariaG: Babette 2 april

Danlon: Roos & Kilam 2 april

Ash: Raizo Nathaniël 12 april

 

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kims hoe was de echo?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 

Hai Poekie, lief dat je ernaar vraagt!

Goed nieuws! Mijn reuze baby was toch wss niet zo reuze als ze twee weken geleden dachten te zien!

Jeej dus groen licht voor thuisbevalling en eigen verloskundige! Echt een geruststelling.

De kans dat ik toch nog in het ziekenhuis eindig met een eerste is nog steeds groot maar dat vind ik ook prima!

Maar dat t ‘normaal’ mag beginnen vind ik heel ontspannen idee.

 

Hoe gaattie bij jou? Lekker weer voor verlof he!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Poekie, lief dat je ernaar vraagt!

Goed nieuws! Mijn reuze baby was toch wss niet zo reuze als ze twee weken geleden dachten te zien!

Jeej dus groen licht voor thuisbevalling en eigen verloskundige! Echt een geruststelling.

De kans dat ik toch nog in het ziekenhuis eindig met een eerste is nog steeds groot maar dat vind ik ook prima!

Maar dat t ‘normaal’ mag beginnen vind ik heel ontspannen idee.

 

Hoe gaattie bij jou? Lekker weer voor verlof he!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Oh dat is wel mooi nieuws zeg! Kan me voorstellen dat je daar blij mee bent! Normaal beginnen is ook hoe ik het bedacht had en daarna zie ik wel... ik heb het toch niet in de hand. Volgens mij sta jij er ook wel een beetje zo in?

 

Heb jij trouwens ook van die momenten dar je kleintje wat rustiger beweegt of zo? Op dit moment is het meer duwen dan schoppen en dat gebeurt wat minder vaak. Tegen de tijd dat ik me er een beetje druk on begin te maken laat ie zich weer even iets meer horen hahaha.

 

Ik moet zeggen dat het weer hier vandaag niet zo goed was, maar ach... dan ben ik wel actiever dan wanneer het heel warm is haha.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is wel mooi nieuws zeg! Kan me voorstellen dat je daar blij mee bent! Normaal beginnen is ook hoe ik het bedacht had en daarna zie ik wel... ik heb het toch niet in de hand. Volgens mij sta jij er ook wel een beetje zo in?

 

Heb jij trouwens ook van die momenten dar je kleintje wat rustiger beweegt of zo? Op dit moment is het meer duwen dan schoppen en dat gebeurt wat minder vaak. Tegen de tijd dat ik me er een beetje druk on begin te maken laat ie zich weer even iets meer horen hahaha.

 

Ik moet zeggen dat het weer hier vandaag niet zo goed was, maar ach... dan ben ik wel actiever dan wanneer het heel warm is haha.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 

Ja klopt, gewoon de natuur zijn gang laten gaan en verder zien we wel.

 

Ik voel haar eigenlijk nog steeds heel erg veel en vaak. Wordt een adhder denk ik haha.

Als ik iets op mijn buik zet dan wordt er gelijk terug geschopt, maar wt jij zegt klopt hoor, ik lees overal dat ze vanaf 36 weken rustiger zijn en meer schuiven dan schoppen dus dat klopt dan wel.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Poekie, lief dat je ernaar vraagt!

Goed nieuws! Mijn reuze baby was toch wss niet zo reuze als ze twee weken geleden dachten te zien!

Jeej dus groen licht voor thuisbevalling en eigen verloskundige! Echt een geruststelling.

De kans dat ik toch nog in het ziekenhuis eindig met een eerste is nog steeds groot maar dat vind ik ook prima!

Maar dat t ‘normaal’ mag beginnen vind ik heel ontspannen idee.

 

Hoe gaattie bij jou? Lekker weer voor verlof he!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Wat fijn dat je thuis mag bevallen! Dan kan het in ieder geval natuurlijk beginnen ja. En dan word het meteen spannend wanneer dat dan is .

 

Doe lekker rustig aan met dit weer!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen! Ik sliep een tijdje eigenlijk heel goed (wat heel fijn was want het grootste gedeelte v.d zwangerschap heb ik niet zo best geslapen) maar deze nacht was even niet zo best. Het leek wel of ik mijn hoofd niet uit kon zetten en wat een hoop rare dromen haha. Vandaag rustig aan en vanmiddag dan nog maar even ern dutje doen denk ik haha.

 

Hoe is het met iedereen??

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai lady’s!

@poekie voor jou begint ook de spannende tijd!!! Haha leuk hoor.

 

Hier alles nog rustig! Ik wilde graag dat ze een tweeling voor sterrenbeeld werd en dat is nu gelukt hihi... verder maar afwachten wanneer ze zich meld.

 

@danlon bij jou al weer alles wat opgeknapt?

 

@briarrose hoever ben jij nu?

 

Fijne pinksteren!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

AFSPRAAK

 

Kims: 25-5 vk

ACJ1984:

Liantje:

Poekie: 24 mei vk

BriarRose: 29 mei vk

Kitkat:

 

UITGEREKEND

 

Kims: 25 mei

Poekie: 7 jun

️@Kitkat: 14 jul

️@BriarRose: 18 aug

@ACJ1984: 26 okt

@Liantje: 30 okt

 

Geboren

 

Inge35: Julian 23 maart

MariaG: Babette 2 april

Danlon: Roos & Kilam 2 april

Ash: Raizo Nathaniël

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meiden het gaat goed hier! Hij groeit als

kool en is super lief! We zijn zelfs met Pinksteren een lang weekend weg geweest naar Duitsland met een grote groep vrienden en kinderen. Ging heel goed!

 

De nachten worden beter, alhoewel hij nog steeds minimaal 1 nachtvoeding heeft. Zelf in slaap vallen is nog lastig, hij valt het liefst op je arm in slaap en dan kan je hem wegleggen. En gisteren zijn eerste lachje op de foto gezet! Zon enorm mopje! Ben nog steeds verliefd!

 

Voor jullie wordt het ook spannend he! Het wordt wel weer tijd voor een nieuwe baby hier dames, ben heel benieuwd hoe het jullie vergaat!

 

Met mij zelf gaat het redelijk. Ben nog niet hersteld van de keizersnede, kan nog niet echt veel tillen. Maar al wel lekker op pad! Zo fijn!

 

Ik hou het hier in de gaten! Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames,

Hoe gaat het met jullie?

Hier gaat het op zich goed ben er erg moe en me werk werkt ook niet echt mee ondanks me zwangerschap en mijn tennisarm laten ze me gewoon zwaar werk doen.

Vandaag hebben we de geslacht echo spannend wat zou het worden?? Buikje groeit en is anders dan bij Mila zou het er toch op wijzen dat het een jongen word.... 9.45 afspraak we laten ons zo verrassen.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa een jongetje! Wat leuk zeg! Gefeliciteerd!

 

Vervelend dat het niet allemaal makkelijk verloopt. Je werk kan dat toch niet van je verwachten? En zwanget en een tennisarm en dan zwaar werk verrichten? Misschien eens langs een bedrijfsarts?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah wat leuk een jongetje!!! Ik heb volgende week de 20 weken echo, super spannend! Hier ook nog erg moe voor de rest gaat het goed gelukkig! Knoop met zwangerschapsverlof doorgehakt en ga 5 september met zwangerschapsverlof. Wij willen het geslacht niet weten en zijn al wat bezig met namen. Een meisjesnaam komen we wel uit. Maar een jongensnaam... Wat lastig wat lastig. Iemand nog tips waar ik leuke namen kan vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ poekie vind dat heel eng naar de bedrijfsarts ben daar nog nooit geweest weet niet zo goed wat ik met deze situatie aan moet.

 

Ja een jongen hadden we niet gedacht ook al groeit me buik heel anders we hadden verwachten dat mijn man een meisjes papa zou worden.

We weten al wat we met de kamer gaan doen waren we zo uit.

Wij waren ook al klaar met de meisjes naam jongens naam komen we ook niet echt uit. Maar we hebben nog even de tijd gelukkig.

Ik heb 13 juni de 20 weken echo en 19 september heb ik verlof als ik het zolang vol hou.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ poekie vind dat heel eng naar de bedrijfsarts ben daar nog nooit geweest weet niet zo goed wat ik met deze situatie aan moet.

 

Ja een jongen hadden we niet gedacht ook al groeit me buik heel anders we hadden verwachten dat mijn man een meisjes papa zou worden.

We weten al wat we met de kamer gaan doen waren we zo uit.

Wij waren ook al klaar met de meisjes naam jongens naam komen we ook niet echt uit. Maar we hebben nog even de tijd gelukkig.

Ik heb 13 juni de 20 weken echo en 19 september heb ik verlof als ik het zolang vol hou.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Voel je al wat rommelen in je buik? Ik vind m'n buik mega snel groeien nu ik zwanger ben van de tweede. Dat wordt nog wat als ik op het einde loop 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Inge wat fijn dat het zo goed gaat! Dan kan je echt heerlijk genieten van al je momenten met de kleine. En dat doe je ook goed lees ik

 

@Liantje wat bizar dat ze op je werk geen rekening met je houden. Ik zou wat @Poekie zegt echt even de bedrijfsarts inschakelen. Straks ben jij oververmoeid of belast en is het niet goed voor je kleine.

Zij kunnen het beste voor jou beoordelen wat wel en niet kan op dit moment.

En wat leuk! Een jongetje!!!

Het is echt een beetje een jongensperiode hahah hoor het veel om me heen ook.

 

Knap hoor @ACJ dat jullie het niet willen weten. Ik wilde het eerst ook niet maar omdat mijn vriend al dochters had was het te vaak onderwerp van gesprek en hebben we het toch maar bekeken.

 

Hier vandaag de uitgerekende datum

Een van de weinige die hem nog gehaald heeft geloof ik? Hihi... ook al wilde ze eventueel eerder inleiden, ik wacht het nog even af.

Straks weer naar de vk, die waren ook nog nie echt in paniek dus t zal wel goedkomen

Al is de nieuwschierigheid steeds groter!!

Bij jou nog geen signalen @Poekie??

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kims nee hoor, hier ook alles rustig. Gisteren weer bij vk geweest, alles zag er goed uit. Onze knul wordt op zo'n 7,5 pond geschat op de uitgerekende datum, maar dat is wel een beetje koffiedik kijken denk ik zo hahaha.

 

Ja je uitgerekende datum halen was tot op heden redelijk uniek! Haha. Het zou mij niet verbazen als ik er ook overheen ga. Ik voel me nog steeds gewoon goed en ons kleintje lijkt ook prima te zitten. Nog geen gerommel van voorweeen die aankondigen dat we in de buurt komen. Ach... we zien wel.

 

Wat leuk Liantje, dat je hem gevoeld hebt! Vond dat zo mooi toen ik dat voor het eerst doorhad!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden