Ga naar inhoud

Uitgerekend in 2e en 3e kwartaal 2018


Gast

Aanbevolen Berichten

Hallo meiden,

 

Hier ook een tijdje niet actief geweest op het forum maar ik ben 23 oktober bevallen van een dochter Meike! Bevalling ging alles behalve gemakkelijk. Ben met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. En na uit eindelijk 1.5 uur in de persweeën te hebben gezeten die ik alleen weg mocht puffen omdat ik op 8cm ontsluiting bleef zitten, ben ik middels een spoedkeizersnede bevallen. Onze dochter was een sterrekijker, dus lag verkeerd en was erg groot, 54 cm en 4280 gram. Ik zelf ben maar 1.62 dus een grote baby voor mijn postuur wat niet mee werkte.

 

Herstel gaat prima! Meike is nu 4 weken en naast een zoon hebben we nu ook een gezonde dochter. Ik ben een héél gelukkig mens! Meike doet het ook prima.

 

Gefeliciteerd Lianrje! Jij was 30 oktober uitgerekend toch?

 

Iedereen heel veel succes!!

 

Hoi ACJ

 

Wat een vervelende bevalling, wisten ze niet dat de kleine anders lag??

Maar fijn dat het goed gaat nu lekker genieten.

Ik was inderdaad 30 oktober uitgerekend maar onze jongen vond het nog fijn in mama’s buik, ben 7/11 ingeleid goeie en snel bevalling gehad 8.45 vliezen gebroken en 12.01 was onze zoon Jace er.

Hij heeft veel moeite gehad eerst misselijk door de snelle bevalling en toen de kraamhulp weg was begon het ons op te vallen dat hij veel huilde.

Ons vermoeden is verborgen reflux we zijn met hem naar de huisarts geweest en hebben naar haar onderzoek medicatie gekregen voor zijn maagzuur en laxeer voor zijn darmpjes hij had namelijk last van zijn buikje toen ze er op drukte.

Het gaat nu eindelijk goed maar word wel bang als hij begint te huilen.

Zijn grote zus vind het allemaal leuk gelukkig.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 777
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hoi ACJ

 

Wat een vervelende bevalling, wisten ze niet dat de kleine anders lag??

Maar fijn dat het goed gaat nu lekker genieten.

Ik was inderdaad 30 oktober uitgerekend maar onze jongen vond het nog fijn in mama’s buik, ben 7/11 ingeleid goeie en snel bevalling gehad 8.45 vliezen gebroken en 12.01 was onze zoon Jace er.

Hij heeft veel moeite gehad eerst misselijk door de snelle bevalling en toen de kraamhulp weg was begon het ons op te vallen dat hij veel huilde.

Ons vermoeden is verborgen reflux we zijn met hem naar de huisarts geweest en hebben naar haar onderzoek medicatie gekregen voor zijn maagzuur en laxeer voor zijn darmpjes hij had namelijk last van zijn buikje toen ze er op drukte.

Het gaat nu eindelijk goed maar word wel bang als hij begint te huilen.

Zijn grote zus vind het allemaal leuk gelukkig.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Nee daar kwamen ze pas in het ziekenhuis achter na het maken van een echo en toen is er een spoedkeizersnede ingepland.

 

He wat vervelend.. maar ook heel herkenbaar. Wij hebben dat bij ons zoontje gehad en ben toen met hem naar een osteopaat geweest, iets wat ik iedereen aan raad die een onrustige baby heeft. Meike wou voor 2 weken terug haar flessen niet drinken en had ook last van het zuur. Ben nu niet bij een osteopaat geweest omdat ik via de huisarts , ranitidine heb gekregen werkt echt heel goed! Hopelijk blijven de reflux klachten bij jullie zoontje nu weg.. is zo zielig voor ze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Hoi allemaal,

Na een onzekere 3maanden en vele echo's kan ik nu eindelijk zeggen dat ik zwanger ben van ons 1ste kindje.  We zijn via ivf zwanger geraakt bij poging 1 terug plaatsing  6 en hebben nog 6 liggen. En zijn uigerekend 30-08-19 We zijn erg blij maar merk dat ik ook erg onzeker ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden