Ga naar inhoud

Uitgerekend in 2e en 3e kwartaal 2018


Gast

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 777
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hallo dames, omdat er veel ook in het derde kwartaal zijn uitgerekend vind ik het wel zo leuk jullie termijn ook mee te nemen in de groep.

Dus wees welkom allemaal

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitgerekend:

 

@Inge35: 12-04-2018

@Ash: 28-04-2018

@Danlon: 03-05-2018

@Kims: 23-5-2018

@Poekie: 02-06-2018

@Chanty-81: 21-6-2018

@Wolly: 07-07-2018

@Kitkat: 14-7-2018

@BriarRose: 18-08-2018

 

Afspraak gyn/vk/echo,etc:

Kims:4-1 20wkecho

Kitkat:

Poekie:28-12 vk

Danlon: 11/1 gyn&echoscopist

Ash: 08-01 vk

Briar Rose: 09-01 gyn&echo

Inge35:

Wolly:

 

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Hier een nieuwe, verse groep!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Inge35: 12-04-2018

@Ash: 28-04-2018

@Danlon: 03-05-2018

@Kims: 23-5-2018

Poekie: 02-06-2018

@Chanty-81: 21-6-2018

@Wolly: 07-07-2018

@Kitkat: 14-7-2018

@BriarRose: 18-08-2018

 

Afspraak gyn/vk/echo,etc:

Kims:4-1 20wkecho

Ash: 08-01 vk

Briar Rose: 09-01 gyn&echo

Danlon: 11/1 gyn&echoscopist

Poekie:11-1 20wk echo

Inge35:

Kitkat:

Wolly:

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag weer afspraak bij de verloskundige gehad. Hartje klonk weer als een tierelier. Bloeddruk was helemaal prima. Nu weer twee weken wachten en dan de 20 wk echo. Spannend hoor! Il zie dat jij volgende week al mag @kims! Leuk!

 

Ik heb in het overzicht mijn @ voor mijn naam weggehaald, anders krijg ik steeds meldingen als het schema wordt aangepast, dat hoefde voor mij niet zo ;-)

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal!

Volgens mijn berekeningen ben ik 16 augustus uitgerekend als alles goed gaat... vandaag dus precies 7 weken... en de misselijkheid begint goed door te dringen en ik voel me mega moe... ik ben voor de derde keer zwanger... in 2014 bevallen van mijn dochter en vorig jaar een missed abortion gehad. Volgende week vrijdag pas mijn eerste echo en ik kan niet meer wachten.... vorig jaar is het met 8,5 week mis gegaan namelijk.... zo fucking spannend allemaal weer,...brrrrr

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal!

Volgens mijn berekeningen ben ik 16 augustus uitgerekend als alles goed gaat... vandaag dus precies 7 weken... en de misselijkheid begint goed door te dringen en ik voel me mega moe... ik ben voor de derde keer zwanger... in 2014 bevallen van mijn dochter en vorig jaar een missed abortion gehad. Volgende week vrijdag pas mijn eerste echo en ik kan niet meer wachten.... vorig jaar is het met 8,5 week mis gegaan namelijk.... zo fucking spannend allemaal weer,...brrrrr

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Oh wat spannend! Het is nog allemaal zo onzeker he. Bij vrouwen die misselijk zijn is de kans op een miskraam iets lager stond in een onderzoek uit Engeland. Dus misschien kun je daar wat hoop uit putten. Verder duimen duimen en nog eens duimen.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai allemaal! De feestdagen allemaal een beetje overleefd?!

@poekie wat fijn dat je weer een mooi hartje hebt gehoord, heerlijk die gezonde bevestiging.

Ik mag donderdag idd naar het ziekenhuis voor de 20 weken echo.

 

Ben uiteindelijk met 18 weken de geslachtsecho gaan doen en gisteravond om 00:00 uur de ballon van zo’n 70cm doorsnede opengeprikt.

En er kwamen roze balonnen en confetti uit!

Aan deze kant dus een !

We zijn er echt super blij mee en nu bijna op de helft alweer.

 

Aan alle nieuwe meiden, welkom! Spannend allemaal weer

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kims ja bizar, bijna op de helft. Wij zitten volgende week op 20 weken. Ik vind de 20 weken echo nog wel een beetje spannend, maar komt vast helemaal goed.

 

Ik kijk ook uit naar het moment dat ik het kleintje echt regelmatig ga voelen (en ook zeker weet dat het het kleintje is en niet mn darmen). Regelmatig een bevestiging lijkt me heel erg fijn hihi

 

Ben benieuwd hoe jouw 20 wk echo is kims!

 

@inge35 @danlon @ash hoe is het bij jullie? Allemaal al flink in de dikke buiken?

Hoe gaat het met de kamertjes en regeldingen? Hoe ver is iedereen??

En hoe gaat het met de klachten? Hier vooral regelmatig nog steeds hoofdpijn en verkoudheid haha

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poekie je wordt echt blij van dat gewoel in je buik! Het is zo'n enorme geruststelling! Het komt er ook echt bijna aan voor jou!!

 

Ik ben weer zo enorm moe, we zijn met een groep op vakantie in de sneeuw, maar heb vandaag even een thuis dag. Lekker op de bank met een boek. Ik moet zeggen dat kijken naar anderen die heerlijk skiën of apres skiën niet heel gaaf is ofzo maar serieus ben ook echt weer enorm moe dus slaap veel hier!

 

Verder groeit mijn buik mondjesmaat! Hij ligt languit en in de breedte, dus een enorme toeter heb ik nog niet echt. Wel echt een zwangere buik van 25 weken. Er mag nog wel wat bij dus

 

Hoera dus weer een paar 20

Weken plaatjes komen er aan! Wat een mijlpaal he!

 

Enneh.. een meisje er bij! Leuk Kims!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal!

Volgens mijn berekeningen ben ik 16 augustus uitgerekend als alles goed gaat... vandaag dus precies 7 weken... en de misselijkheid begint goed door te dringen en ik voel me mega moe... ik ben voor de derde keer zwanger... in 2014 bevallen van mijn dochter en vorig jaar een missed abortion gehad. Volgende week vrijdag pas mijn eerste echo en ik kan niet meer wachten.... vorig jaar is het met 8,5 week mis gegaan namelijk.... zo fucking spannend allemaal weer,...brrrrr

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

 

, welkom!! En oef wat spannend dan om die dagen voorbij te komen he.. Weet hoe t voelt

En die misselijkheid, ken ik maar al te goed!! Had je die ook bij je dochter en je andere zwangerschap?

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai allemaal! De feestdagen allemaal een beetje overleefd?!

@poekie wat fijn dat je weer een mooi hartje hebt gehoord, heerlijk die gezonde bevestiging.

Ik mag donderdag idd naar het ziekenhuis voor de 20 weken echo.

 

Ben uiteindelijk met 18 weken de geslachtsecho gaan doen en gisteravond om 00:00 uur de ballon van zo’n 70cm doorsnede opengeprikt.

En er kwamen roze balonnen en confetti uit!

Aan deze kant dus een !

We zijn er echt super blij mee en nu bijna op de helft alweer.

 

Aan alle nieuwe meiden, welkom! Spannend allemaal weer

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Wauw!!! Toch nog een meisje erbij... Superleuk!!

Gaat de tijd opeens snel he

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kims ja bizar, bijna op de helft. Wij zitten volgende week op 20 weken. Ik vind de 20 weken echo nog wel een beetje spannend, maar komt vast helemaal goed.

 

Ik kijk ook uit naar het moment dat ik het kleintje echt regelmatig ga voelen (en ook zeker weet dat het het kleintje is en niet mn darmen). Regelmatig een bevestiging lijkt me heel erg fijn hihi

 

Ben benieuwd hoe jouw 20 wk echo is kims!

 

@inge35 @danlon @ash hoe is het bij jullie? Allemaal al flink in de dikke buiken?

Hoe gaat het met de kamertjes en regeldingen? Hoe ver is iedereen??

En hoe gaat het met de klachten? Hier vooral regelmatig nog steeds hoofdpijn en verkoudheid haha

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 

Die echo is ook spannend!! Maarrrr dan zie je de kleine ook weer en even iets langer dus dat maakt het ook weer leuk toch?

 

Ik voel 1van de 2heel vaak... De ander is wat rustiger (gelukkig denk ik haha)

Dat moment gaat komen hoor! Ik begin het nu pas steeds meer en duidelijker te voelen..

 

Ik voel me wat minder de afgelopen tijd. Wel genoten van mn vrije week maar sinds gisteren heel erg last van hoesten.. Daardoor trekt mn buik veel strak en dat doet pijn... Ik heb vind ik zelf geen mooie zwangerbuik... T ligt er maar net aan waar ze zitten... Ik heb regelmatig een bobbel boven en onder niks... Of links een bobbel.. Ziet er echt maf uit, een scheve buik ofzo... Af en toe zitten ze onder elkaar.. Dan ist wel mooi haha..

 

Dus je hoofdpijn nog niet weg... Balen zeg!!

 

Mijn man is kamer opnieuw gaan behangen.. Nu nog verven en de vensterbanken erin maken.. Dan kan ik mn gang gaan met inrichten

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@poekie hier gaat alles goed. Ik begon zaterdag 'eindelijk' de eerste trappen van de baby te voelen. Het is nu wat rustiger. Aankomende maandag mag ik weer op controle, kijken hoe het met hem gaat. Ik ben nu 23 weken en 4 dagen. Het gaat nu opeens zo hard. Mijn buik is niet zo groot (denk ik). Ben tot nu 3 kg aangekomen. Wij gaan aankomende zaterdag de kamer in elkaar zetten, samen met mijn broertje en schoonzusje (voor de gezelligheid)

 

Ik heb nog een aantal dingen die ik moet kopen qua bekleding van het bed, spullen voor in bad en kleding. De grote dingen zijn al gekocht. Ik heb vorige week een badset gekocht van bebe jou en een tranparante tummy tub. Zal wel even een foto maken zaterdag als alles in elkaar staat. Ben zelf ook heel erg benieuwd.

 

 

Gaan jullie trouwens nog voor een pretecho? Ik zag trouwens dat Albert Heijn nu Pampers 1+1 gratis actie heeft. Misschien wel handig.6cc40c198e69a4f42825e762902e66eb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@poekie hier gaat alles goed. Ik begon zaterdag 'eindelijk' de eerste trappen van de baby te voelen. Het is nu wat rustiger. Aankomende maandag mag ik weer op controle, kijken hoe het met hem gaat. Ik ben nu 23 weken en 4 dagen. Het gaat nu opeens zo hard. Mijn buik is niet zo groot (denk ik). Ben tot nu 3 kg aangekomen. Wij gaan aankomende zaterdag de kamer in elkaar zetten, samen met mijn broertje en schoonzusje (voor de gezelligheid)

 

Ik heb nog een aantal dingen die ik moet kopen qua bekleding van het bed, spullen voor in bad en kleding. De grote dingen zijn al gekocht. Ik heb vorige week een badset gekocht van bebe jou en een tranparante tummy tub. Zal wel even een foto maken zaterdag als alles in elkaar staat. Ben zelf ook heel erg benieuwd.

 

 

Gaan jullie trouwens nog voor een pretecho? Ik zag trouwens dat Albert Heijn nu Pampers 1+1 gratis actie heeft. Misschien wel handig.6cc40c198e69a4f42825e762902e66eb.jpg

 

Fijn dat alles goed gaat! Spullen in elkaar zetten lijkt me ook super tof. Wij moeten nog een week of 9 wachten tot we ze binnen hebben haha. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat!

 

Fijn bijna weer op controle! Eventjes alles checken. Zaterdag alweer 24 weken, dat gaat zeker al snel zeg!!. Na de twintig weken kan je gaan aftellen ipv optellen, volgens mij gaat bij alles de tweede helft sneller dan de eerste helft haha. Nog een ruime week, dan kan ik ook gaan aftellen hihi.

 

Hebben jullie de naam ook al besloten? Wij hebben al een lijstje, maar nog geen definitieve keus kunnen maken. Het lijstje verandert ook steeds hihi.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die echo is ook spannend!! Maarrrr dan zie je de kleine ook weer en even iets langer dus dat maakt het ook weer leuk toch?

 

Ik voel 1van de 2heel vaak... De ander is wat rustiger (gelukkig denk ik haha)

Dat moment gaat komen hoor! Ik begin het nu pas steeds meer en duidelijker te voelen..

 

Ik voel me wat minder de afgelopen tijd. Wel genoten van mn vrije week maar sinds gisteren heel erg last van hoesten.. Daardoor trekt mn buik veel strak en dat doet pijn... Ik heb vind ik zelf geen mooie zwangerbuik... T ligt er maar net aan waar ze zitten... Ik heb regelmatig een bobbel boven en onder niks... Of links een bobbel.. Ziet er echt maf uit, een scheve buik ofzo... Af en toe zitten ze onder elkaar.. Dan ist wel mooi haha..

 

Dus je hoofdpijn nog niet weg... Balen zeg!!

 

Mijn man is kamer opnieuw gaan behangen.. Nu nog verven en de vensterbanken erin maken.. Dan kan ik mn gang gaan met inrichten

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

 

Leuk bijna gaan inrichten! Daar kijk ik ook naar uit! Ik heb net de eerste muur geschilderd. Voor de tweede muur wil ik even op de bestelde muursticker wachten zodat ik weet welke kleur het moet worden.

 

Jammer dat je je buik vaak niet zo mooi vindt. Wel foto's maken hoor, na ke zwangerschap denk je er misschien wel heel anders over!

 

Werk je nog wel helemaal? Of ben je al geminderd met werken? Tot wanneer denk je te kunnen en willen werken?

 

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@poekie ja gaat supersnel hè. Hou het ook niet zo goed meer bij haha. Wij hadden al vanaf de eerste IVF poging in oktober 2015 een lijstje met namen waaruit wij zouden kiezen. Dus wij hebben denk ik met 16 weken al de namen vastgesteld. Hij krijgt 1 Japanse naam (wij zijn beiden niet Japans, maar wij vinden het een leuke naam) en 1 Bijbelse naam. Ik ben zelf Hindoestaans (hindoe) en mijn vriend Dominicaans/Arubaans (katholiek). Dus ben erg benieuwd hoe hij eruit gaat zien, ook al vermoed ik op papa. Hoop dat wij het met de pretecho zullen zien volgende maand met 28 weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja dat voelen willen wij ook we he Poekkie! Maar als Ash zegt dat ze het ook nu pas echt goed voelt hoeven we nog maar 4/5 weekjes te wachten.. valt ook wel weer mee

 

Thnx @Inge35 hihi... we hadden al een meisje verwacht.. mijn vriend heeft al dochters hihi...

@danlon tijd gaat zeker snel! Maar vooral met al die drukke feestdagen, heerlijk hihi... kan niet wachten!

Wel balen dat je je wat minder voelt, ik zit juist de laatste tijd gelukkig weer wat beter in mijn energie, hoop dat dat even zo blijft.

 

Wij hebben ook een babykamertje en een wagen gescoord!

Maar duurt ook gelukkig nog wel even, net alle muren van de babykamer kaal gehaald en nu wachten op de stucadoor. En dan wordt het een combi van verven en behang denk ik.

 

 

c14b33d89b8a936756451ce1d4ee8276.jpg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kims mooie kamer!

Ja de verloskundige zei al tegen mij dat ik de baby pas later zou voelen, omdat hij helemaal tegen de placenta aan ligt. Dus als hij groter is dan de placenta, ga ik hem beter voelen. Hier ligt hij dus met zijn gezicht tegen de placenta aan. 59b6c633cf74557e0a9695f501108652.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kims hele leuke kamer! Leuk he als het allemaal langzaam een beetje vorm begint te krijgen.

 

@ash wat een leuke foto! Later je kindje voelen is jammer maar gelukkig is er nog genoeg tijd over om er wel van te gaan genieten!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden