Ga naar inhoud

Uitgerekend in 2e en 3e kwartaal 2018


Gast

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 777
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

@inge35 ja dat nu alles omhoog aan het groeien is inderdaad.

 

Ja dat voel ik ook naar tegen mijn maag duwen. Ben er soms misselijk van en de maagzuur is vervelend aanwezig. Ook op mijn rug liggen of schuin op mijn zij is een heel naar gevoel. Ben nu 33 weken en het is er nog wel maar neemt wat af. De zw yoga juf zei dat dit wel tot 36 weken kan duren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@danlon nou dan mag hij nu wel beginnen met indalen haha. Ik ben bijna 31 weken.
Haha maar hij moet nog wel even blijven zitten hoor!!neem vooral je rust...

 

Ik ga zo met groepje dames, waaronder mijn oma, naar fifty shades... Zal lachen worden denk ik..

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ACJ1984 gefeliciteerd en welkom!! Wat heerlijk zeg en spannend weer je volgende echo, hopelijk een mooi klein bewegend kloppend hartje.

 

Nou meiden ik werd uiteindelijk einde van de middag pas terug gebeld en verwachtte het helemaal niet meer maar blijk het toch te hebben. Heb echt keihard gehuild ook al is het ook weer niet zooo ernstig.

Maar ja was er gewoon wel van geschrokken.

Volgende week naar het ziekenhuis en dan hoor ik meer over dieet testen prikken en spuiten...

Het werd me nu ff teveel en heb net als @danlon even met mijn schoonzus naar Fifty Shades gekeken in de bios.

Ben nu even op.

 

@Inge wat irritant en naar zeg. Ook niet fijn dat je aan je bezoek geen goed gevoel hebt overgehouden...

Zou toch maandag terug gaan als je het niet vertrouwd!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een tegenvaller dan zeg!! Groot gelijk dat je even afleiding zoekt..en je msg er best even mee zitten hoor! Bah... Je wil. Positiviteit.. Maar aan andere kant hoeft het nog niet heel erg te zijn... En ach, als er in mijn. Buik 2 goed groeien ondanks hoge insuline wat ik spuit, dan komt het bij jou ook wel goed..

Weet je je waarden ook?

 

Ik zat bijna te janken bij die film hoezo hormonaal..

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kims dat is inderdaad wel balen zeg! Vervelend, zeker als je er eigenlijk niet op had gerekend. Gelukkig kunnen ze je er goed mee helpen. Het komt vast allemaal goed. Hou je ons op de hoogte van hoe het nu verder gaat?

 

@ash voor jou ook heel erg vervelend zeg! Pijn aan je ribben is echt heel erg rot, daar komt zovaak druk op te staan! Ik hoop dat je kleintje dan snel indaalt zodar je weer wat meer ruimte krijgt.

 

En @acj1984? Heb je de datum al berekend? Dan kunnen we je erbij zetten in het schema.

 

@inge35 vermaak je je een beetje nu je verlof hebt? Wat doe je zoal met je vrije tijd?? Nog nesteldrang??

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kims dat is inderdaad wel balen zeg! Vervelend, zeker als je er eigenlijk niet op had gerekend. Gelukkig kunnen ze je er goed mee helpen. Het komt vast allemaal goed. Hou je ons op de hoogte van hoe het nu verder gaat?

 

@ash voor jou ook heel erg vervelend zeg! Pijn aan je ribben is echt heel erg rot, daar komt zovaak druk op te staan! Ik hoop dat je kleintje dan snel indaalt zodar je weer wat meer ruimte krijgt.

 

En @acj1984? Heb je de datum al berekend? Dan kunnen we je erbij zetten in het schema.

 

@inge35 vermaak je je een beetje nu je verlof hebt? Wat doe je zoal met je vrije tijd?? Nog nesteldrang??

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 

Volgens de berekening zou ik 27 oktober uitgerekend zijn, ben zelf de 30e jarig 🙈

Ik val dus wel buiten het 3e kwartaal, naam van dit forum 😋

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afspraak/echo

 

Danlon: 2 maart 4d, 8 maart gyn echoscopist en ctg

Ash: 5 maart vk + groeiecho

️BriarRose: 6 maart vk

Kims: 10 mrt vk

ACJ1984: 12 mrt echo

Inge35:

Poekie: 22 mrt vk

Kitkat: ??

 

UITGEREKEND

Inge35: 12 apr

Ash: 28 apr

Danlon: 3 mei

Kims: 25 mei

Poekie: 7 jun

️Kitkat: 14 jul

️BriarRose: 18 aug

ACJ1984: 27 okt

 

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje @kims wat beroerd! Ik zou zo geen zin hebben in dieet prikken en meten. Niet leuk!! Ben benieuwd wat je nou allemaal precies moet doen.. hou je ons op de hoogte?

 

Ik denk dat je ash bedoelt trouwens, zij had een katertje na het Ha bezoek.

 

Poekie; olympische spelen is geweldig! Ik zie alle wedstrijden! Heb best nog last van mijn bekken dus doe niet zoveel. Heb wel alle kleertjes gewassen en in plastic zakken gedaan voor de verbouwing losbarst. (Hallo bouwstof) Mijn man heeft trouwens ook wel wat nesteldrang trouwens. Jullie mannen ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

 

Even wat stilte vanuit hier, want ben heerlijk op vakantie sinds 10 dagen. Lees wel mee met jullie wanneer ik internet heb. 8e weer thuis. Lekker alles op ons gemakje hier. Heerlijk inkopen doen voor de baby. Babymonitor gekocht, draagzak, Baby Brezza machine, white noise knuffel en nog allerlei andere dingetjes.

 

Hij laat iedere dag eventjes heerlijk weten dat hij er nog is. Zo'n fijn gevoel. Word ik zo blij van!

 

Begin wel mijn rug te voelen. Hadden jullie trouwens ook met 20 weken nog zo'n enorme pijn in jullie borsten? Ik kan gewoon niet eens liggen of opstaan zonder enorme pijn. Dacht dat dat alleen in het begin vooral was..

 

Kims en Ash wat balen meiden. Hopelijk gaat alles oké. Denk aan jullie.

 

ACJ, gefeliciteerd meid! Super voor je! Nu weer wachten. Maar eerst genieten van dit geweldige nieuws.

 

Aan de rest van jullie allemaal.. hoop ook dat alles goed met jullie gaat! Mooie buiken fotos!

 

Liefs van hier

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden, ik kom op de valreep ook graag meepraten. Na vier jaar behandelingen ben ik nu alweer 34 weken van ons eerst kindje, een meisje. 7 april ben ik uitgerekend.

Gister was mijn laatste werkdag. Jeej! M’n verlof is ingegaan!

 

Gefeliciteerd allemaal met jullie groeiende buiken en wondertjes.

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden, ik kom op de valreep ook graag meepraten. Na vier jaar behandelingen ben ik nu alweer 34 weken van ons eerst kindje, een meisje. 7 april ben ik uitgerekend.

Gister was mijn laatste werkdag. Jeej! M’n verlof is ingegaan!

 

Gefeliciteerd allemaal met jullie groeiende buiken en wondertjes.

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Ow jij bent al ver in de zwangerschap, eerste kindje wat leuk! Geniet lekker van je verlof meid!

 

Heerlijk KitKat even een vakantie! Zulke zere borsten had ik bij de eerste alleen de eerste weken. Nu voel ik ze af en toe maar niet dat het echt zeer doet. Ik heb nu last van enorme hoofdpijn. Lig nu ook weer op de bank. Heb vannacht ook niet best geslapen en merk dat als ik moe ben de hoofdpijn op komt zetten iets wat ik bij mijn zoontje helemaal iet had. Heb van mezelf ook bij a nooit hoofdpijn. Iemand hier bekend mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow jij bent al ver in de zwangerschap, eerste kindje wat leuk! Geniet lekker van je verlof meid!

 

Heerlijk KitKat even een vakantie! Zulke zere borsten had ik bij de eerste alleen de eerste weken. Nu voel ik ze af en toe maar niet dat het echt zeer doet. Ik heb nu last van enorme hoofdpijn. Lig nu ook weer op de bank. Heb vannacht ook niet best geslapen en merk dat als ik moe ben de hoofdpijn op komt zetten iets wat ik bij mijn zoontje helemaal iet had. Heb van mezelf ook bij a nooit hoofdpijn. Iemand hier bekend mee?

 

@ACJ daar heb ik ook heel veel last van gehad en voor mijn zwangerschap nooit. Af en toe zo erg dat ik gewoon naar de paracetamol heb moeten grijpen.

Bij mij werd het gelikkig wel snel minder en steeds nog maar af en toe, dus hoop dat het bij jou ook wegzakt!

 

@meiden thanks voor de support. Heb vrijdag even een huildag gehad en nu gelukkig weer terug bij het normale...

morgenmiddag naar het ziekenhuis dan hoor ik hoe of wat.

Voordeel is dat mijn kleine nu vaker onderzocht gaat worden en dat ik dus vaker kan kijken!

Maar pas echt gerustgesteld als ik weet wat me te wachten staat. Ik laat t weten!

 

@Maria welkom! Wat heerlijk al je verlof!

 

Hier nog 8 weken aan het afstrepen

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden, ik kom op de valreep ook graag meepraten. Na vier jaar behandelingen ben ik nu alweer 34 weken van ons eerst kindje, een meisje. 7 april ben ik uitgerekend.

Gister was mijn laatste werkdag. Jeej! M’n verlof is ingegaan!

 

Gefeliciteerd allemaal met jullie groeiende buiken en wondertjes.

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Welkom!! Lekker he dat verlof.. Ik zit er nu ook in en heb t ook echt nodig.

 

Hoe is je zwangerschap tot nu gegaan? Weet je al wat je krijgt?

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Danlon, heerlijk inderdaad. De naaimachine staat op tafel en een hele stapel stofjes. Dat wordt mijn dagbesteding.

Ik zie dat er voornamelijk jongens verwacht worden. Wij krijgen een meisje.

Mijn zwangerschap gaat vlekkeloos. Geen klachten. Dus ik voel me dubbel gezegend.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KitKat heerlijk vakantie!! Even lekker genieten. Ik heb ook heel erg zitten twijfelen om tussendoor nog op vakantie te gaan, maar toch maar gekozen voor verlof straks langer als de kleine er is.

 

Gister het suikerverhaal gekregen in het ziekenhuis. Mijn waardes testen ze op de nuchtere maag, eerst 6.1 en daarna een suikerdrankje drinken, toen was hij 10,1. En dat is allemaal te hoog en dus nu in de molen.

Dat betekent dat ik nu 4x (!!) per dag mijn suiker moet prikken en moet opschrijven hoe mijn eetpatroon eruit ziet. Vrijdag krijg ik dan een uitleg over een dieet en dat zal ik dan de rest van mijn zwangerschap moeten volgen.

Ik kreeg ook nog te horen dat ik blijkbaar al flink was aangekomen... iets wat ik bij mijn verloskundige niet gehoord heb, dus het was een heerlijke gezellige middag... NOT.

Over mijn roze wolk hangt even een donkere wolk, maar ik merk dat het gelukkig al weer wat zakt en ik ook wel weer het positieve er van kan inzien.

Een dieet als je zwanger bent, echt niet tof en ook niet cool. Maarja, alles wat er nu alweer af is hoef ik er straks niet vanaf te werken en de baby als stok achter de deur is wel het meest effectieve dieet van wat ik ooit heb gevolgd.

Dus wie weet kijk ik er straks over 4 maanden heel positief tegenover.

Voor nu nog even een grote teleurstelling.

12 maart moet ik weer terug naar het ziekenhuis en dan gaan we evalueren en kijken of ik inderdaad tot het einde van mijn zwangerschap onder controle moet blijven en dus ook in het ziekenhuis bevallen (wil zo graag thuis bevallen!!) of dat het toch met alleen een dieet onder controle is en ik weer terug mag naar mijn verloskundige.

Het zit totaal niet bij ons in de familie dus iedereen is er toch wel een beetje verbaasd over, zelf hoop ik vooral dat het komt door mijn vreetbuien van de laatste weken....

 

@Maria welkom en wat heerlijk een meid! Beetje versterking :-)

Bij mij begint ze steeds harder te trappen, nu bijna 28 weken en nog 8 weken werk te gaan.... hahaha... met alle jullie verloven die in zijn gegaan ben ik jaloers en gaan aftellen... hihi...

 

Nog een weekje @briarrose en dan kan jij je kleintje ook zien!! spannend en leuk hoor. Hier is het klaagbankje van de zwangeren... hahaha.. geniet nog maar van die eerste weken.. voor je het weet klaag je net zoveel als wij ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kims wat vervelend joh! Mag ik vragen hoeveel je bent aangekomen? En ik vroeg me af of het ook echt zo kan zijn dat je door vreetbuien zwangerschapsdiabetes kan ontwikkelen. In dat geval moet ik me ook zorgen gaan maken denk ik. Ik ben inmiddels bijna 26 weken zwanger en 8 kg aangekomen. Vond het zelf best veel maar bij het groepje meiden van de verloskundige zat ook iemand die vorige week al 13 kg was aangekomen. Daar werd door de vk ook niks over gezegd, dus ik ga er maar vanuit dat ik me dan ook geen zorgen hoef te maken?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mariag wauw mooie buik!!

 

@poekie en @kims, nee hoor je hormonen doen dat

 

@kims! Wat een tegenvaller zeg! Je lichaam pakt dus niet genoeg insuline.. Bah, snap dat je daarvan baalt en dat mag dan ook best!

Tja weet je met gewicht is elke arts weer anders wat normaal is hoor.. En ik heb t idee dat verloskundigen er ook niet zoveel mee doen, zelfs mijn gyn.. Die let er op maar meer dan dat ook niet, soms een tip hier of daar.. Als je kleine maar niet een te bolle buik krijgt. T voordeel van lopen bij gyn is. Meer echo's..

 

En afvallen mag je niet tijdens zwangerschap hoor! Je moet t dus echt niet gaan zien als lijnen t enige verschil is als je een bepaald dieet moet volgen dat je dus op je koolhydraten let en je snacks betekent heus wel dat je af en toe nog wat kan nemen.. Alleen niet zo'n heel bakje of zakje

 

Ik heb trouwens diabetes, ze weten alleen niet of t door hormonen is of de algemene diabetes type 2. Wij hebben mk gehad bij 14 wk en toen heb ik geëist dat ze daar wat mee doen. Ik ben toen met minimale dosissen insuline begonnen en tijdens injecties met hormonen had mn lichaam meer nodig... Na de bevalling van mn zoon kon ik binnen 24 uur zo goed als zonder.. Maar omdat we wisten dat we t traject weer in wilden heb ik de afspraken en begeleiding in t ziekenhuis laten staan.

 

Weet je, het is gewoon rot... En dat prikken in je vinger? Au!! Ik moet dat ook 4x per dag.. En ik ben eigenwijs en gebruik. Maar 3 vingers.. Wil niet last krijgen van ze allemaal belangrijkste is was je handen voor je meet met water en zeep. En doe t met warm water dan hoef je niet zo diep

 

En nu? Mail ik wekelijks mijn Diabetesverpleegkundigen met mijn waarden.. En kan ik zelf al bepalen hoeveel ik meer of minder spuit dus eigenlijk overleg ik niet maar vertel ik t hun... En een taartje? Paaseitjes? Die gaan er bij mij ook gewoon in hoor

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden