Hello & Welcome to our community. Is this your first visit? Registreer
  • Blij
  • Boos
  • Cool
  • Gek
  • Hongerig
  • Moe
  • Ontzagwekkend
  • Verdrietig
  • Verlegen
  • Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
    Weergegeven resultaten: 121 t/m 136 van 136
      Baby
      Je hebt nog niks getypt...

Ik ben:
      ----

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kims Bekijk bericht
      @Poekie wat fijn! En ook deze week weer een bezoekje aan de vk zie ik, fijn!
      @danlon wat gaaf! Zijn het eitjes?! Knap zeg.

Ik heb een vervelend hoestje te pakken! Erg vermoeiend...
      Gister een borrel gehad met vriendinnen en ervoor gekozen mijn ivf verhaal niet te delen.
      Zelfs een aantal die wel van het voortraject wisten gezegd dat t natuurlijk was.
      Aan de ene kant voelde dat niet zo fair maar ik merk dat ik het ivf traject toch niet graag open gooi.
      Hoe gaan jullie daar mee om?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Ik ben heel open over het ivf traject. Wij zaten ook al 4 jaar in de molen en onze hele sociale kring wist er al van. Ik ben nou een keer een aanstaande moeder met bagage. De eerste weken had ik geen roze wolk. Dat komt wel door al die teleurstellingen in het verleden.

Ik snap heel goed dat je het niet zegt. Dan kun je even 'gewoon' zwanger zijn. Ik zou zeggen doe wat goed voelt. Zorg dat jij optimaal geniet van zwanger zijn. Dat heb je verdiend

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Puber

Ik ben:
      ----

Standaard

@inge35 mooi rond is niet lelijk :-) je bent zwanger en dat mag lekker gezien worden. Ik ben benieuwd wanneer dat moment bij mij plaats gaat vinden dat ik ronder word haha. Voorlopig zie ik wel dat er wat meer buik komt en dat ik zwaarder wordt maar zien anderen het vaak nog niet zo.

@danlon wat een leuke traktatie! Creatief hoor! Zelf bedacht??

@kims ook wij zijn over het algemeen heel open over ivf. Er waren bij ons best wat mensen die er al vanaf wisten en ik vind het ook niet zo'n probleem. Ik kan me wel voorstellen dat je er voor kiest om het niet te vertellen. Het is ook prima bepaalde zaken voor jezelf te houden hoor. Die keus is helemaal aan jou. Als jij het niet fijn vindt om te vertellen, gewoon niet doen joh. Je bent niemand iets verplicht.

Hier gaat alles verder helemaal prima. Komende week weer een drukke en pittige week. Ben benieuwd hoe ik daar op reageer, maar eigenlijk voel ik me over het algemeen prima. Ik vind het erg leuk nu ook af te kunnen gaan tellen ipv optellen haha.

Oh ja... ik zit met smart te wachten op alle beloofde nesteldrang tis hier een zootje en er moet nog best wat gebeuren hihi.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Volwassen
      eerste keer zwanger na tp cryo

Ik ben:
      Blij

Standaard

@ kims ja gevulde eitjes inderdaad. En @poekie nee ik had ze al eerder keer via google gevonden en bij mn ander schoonzus wit gemaakt maar zag nu foto van roze dacht das leuk!

@kims, ik heb sommige mensen de eerste keer ook verteld dat t natuurlijk was... Meer uit angst.. Achteraf gewoon niks gezegd want eigenlijk, wat maakt het voor mensen die je traject niet weten uit... Ik heb mensen gehad die zeiden zij is zwanger door ki... Hallooo ben gewoon zwanger!!
      Heb er verder ook nooit geheim van gemaakt naar de meesten en ook nu... Krijg trouwens wel vaak de vraag zit tweeling in jullie familie? Nee... De gezichten die je dan krijgt zijn hilarisch als ze niet weten van t traject..

Ik zal lijstje ook even updaten!
      Ik heb trouwens wel die nesteldrang... Maar gewoon niet de puf iets te doen terwijl t echt nodig is.. Vreselijk

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Volwassen

Ik ben:
      Blij

Standaard

ECHO
      Inge35:
      Danlon: 1feb 4d, 8feb gyn echoscopist en ctg
      Kims: 16 feb vk
      Poekie: 25 jan vk
      Ash: 29 jan vk controle
      ️Kitkat: ?
      ️BriarRose: 31 jan gyn controle

UITGEREKEND
      Inge35: 12 apr
      Ash: 28 apr
      Danlon: 3 mei
      Kims: 25 mei
      Poekie: 7 jun
      ️Kitkat: 14 jul
      ️BriarRose: 18 aug

Peuter
      Zwanger na cryo tp

Ik ben:
      ----

Standaard

Thanks meiden. Heb ook inderdaad zoiets dat ik het gewoon een privé zaak vind, en nu gewoon alleen wil vertellen dat er een meisje aan komt.
      Misschien komt het ook een beetje doordat mijn vriend al kinderen heeft uit een eerdere relatie. Dat werd uiteindelijk een vechtscheiding en is me vaak toegesmeten ‘dat ik geen moeder ben dus niet weet hoe of wat’.
      Zij hebben natuurlijk kinderen gekregen en heb nu van het traject nog een beetje van... alsof het bij ons minder goed is gelukt ofzo...
      Nou ja! Het zit tussen mijn oren maar vind het fijn om dit met jullie te kunnen delen .

@Poekie hahaha ik had het ook niet zo erg maar toen ging ik toch wat plaatjes kijken hier en daar en ging ik toch ook zelf nadenken van hoe ik het allemaal wilde.
      Ons kamertje wordt as we speak gestuucd! Echt top. Haha dan nog drogen en dan moet mijn verf en behangplan toch echt klaar zijn!
      Heb 4 proefdrukken van twee patronen... en ga 1 of 2 muren groen verven, want dat hadden we nog staan.
      Ik zal zo even de printjes waaruit ik ga kiezen sturen! Fijne dag allemaal!

Geen verse tp gehad - 1e cryo tp helaas niets - 2e cryo tp - 6-8-2017 - zwanger na 3e cryo tp van 5 sept 2017

Peuter
      Zwanger na cryo tp

Ik ben:
      ----

Standaard

Geen verse tp gehad - 1e cryo tp helaas niets - 2e cryo tp - 6-8-2017 - zwanger na 3e cryo tp van 5 sept 2017

Baby

Ik ben:
      ----

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kims Bekijk bericht

Zo jammer he dat er ongemerkt toch dat soort gevoelens op komen. Maar ook al is het met wat medische hulp jij bent net zo goed zwanger als iedere andere vrouw. Hoe je zwanger bent geworden doet er absoluut niet toe. Misschien zegt het zelfs wel hoeveel je voor je kind over hebt. Volgens mij ben jij een ontzettend lieve mama .
      Wat een leuke printjes trouwens! Wij zitten ook aan konijntjes te denken. Ben heel benieuwd wat het eindresultaat gaat worden Kims.

Kleuter
      Zwanger ❤️

Ik ben:
      ----

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Inge35 Bekijk bericht
      Zo @danlon indrukwekkend!!! Wauw Wat is het roze? Enneh @poekie jaaaaa een enorme mijlpaal he! Geniet er van!! Hier derde trimester bereikt! Maagzuur speelt weer enorm op, bah! En word ronder en ronder. Dat is dan wel weer heel fijn..
      Omaprazol (kruidvat) gsbruiken. Elke ochtend als eerste nemen en je maagzuur is compleet verdwenen!!

Volwassen

Ik ben:
      Blij

Standaard

Krijgen jullie babyshower?
      Ik weet dat ik een krijg omdat iemand tegen mij zei niet te komen ipv degene die t organiseert haha..

Baby

Ik ben:
      ----

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door danlon Bekijk bericht
      Krijgen jullie babyshower?
      Ik weet dat ik een krijg omdat iemand tegen mij zei niet te komen ipv degene die t organiseert haha..

Ik heb al gezegd geen baby shower te willen. Ik vind het helemaal niks. Doe mij maar gewoon kraamvisite.

Maar heel veel plezier, mijn vriendinnen vonden het allemaal wel erg leuk

Puber

Ik ben:
      ----

Standaard

@kims ik ben benieuwd naar het eindresultaat! Wij weten wel al wat we willen met de kamer, maar het ontbreekt me aan tijd en zin om rven om die bus verf te gaan. Het valt ook wel mee hoor. We moeten nog 1 muur schilderen en onze muursticker op een paneel plakken en die aan de muur bevestigen. Zin komt vanzelf.

@danlon. Geen idee of ik een babyshower krijg, ik zou het wel leuk vinden, maar heb geen idee of iemand van mn vriendinnen dit gaat oppakken. Ik kan er ook mee leven als het niet zo is hoor. Haha.

Peuter

Ik ben:
      ----

Standaard

Hey meiden!

@poekie
      20 weken alweer meid! Wat gaat de tijd vlot ineens als je een beetje uit die verdraaid enge tijd bent he? Vind het nu ineens zo snel gaan.. had heel veel plannen maar niet gedacht dat ik zo moe zou zijn. Dus plannen staan allemaal nog even te wachten :)

@danlon
      Wow wat een fantastische snacks! Echt geweldig! Zo leuk. Wij hadden vorig jaar voor mijn zusje een babyshower georganiseerd omdat ze het wel verdiend had wat afleiding (schoonmoeder is gestorven 4 dagen na de bevalling)
      Dus ik ging helemaal overboord met roze. Luiertaart met 200 luiers. Man oh man wat een werk! Maar blij dat ze was joh. Huilen! Tranen met tuiten zo blij was ze. Vooral omdat ons hele familie over de hele wereld woont en iedereen aanwezig was. Dat was het waard!
      En hoe leuk ik het vond voor haar ben ik er zelf niet zo'n type voor gek genoeg. Scheelt dat ik ver in Duitsland woon en om iedereen uit NL, de States en Duitsland bij elkaar te krijgen nog niet zo makkelijk is. En mijn strenge toon toen ik tegen mijn familie zei geen babyshower moet hopelijk hebben geholpen hahaha..

@Kims
      Super leuke behangetje! En mooie kleur groen voor de kamer. Gaat er leuk uit zien. Inderdaad wel een foto van het eindresultaat maken he!
      Snap dat het niet altijd makkelijk is om over IVF te praten met iedereen. Wij zijn naar bepaalde personen heel open geweest. Onze familie (zusje/ouders etc) weten het en onze vrienden die dicht bij ons staan. Ze hebben ons er ook wel doorheen gesleept als het even moeilijk was. Super waren ze.
      Collega's hebben we het niet verteld maar da's omdat het hiet allemaal een beetje gecompliceerd is en hier een heel andere mentaliteit is. Dus die hebben geen idee en om je heel eerlijk te zijn gaat het ze ook geen snars aan. Ik ben zwanger en da's het belangrijkste!

Hier voor de rest goed. Zit te wachten op de uitslag van de NIPT. Ben super nerveus. Echt een knoop in mijn maag. Had gehoopt dat ik het gisteren al zou horen maar toen ik belde om een nieuwe afspraak te maken hoorde ik dat het waarschijnlijk woensdag bekend is. Pfff niet normaal hoe lang dagen kunnen duren. En waar meeste mensen ervan uit gaan dat alles oké is met de hele zwangerschap zit ik nog steeds te wachten elke op slecht nieuws. Heb zo geen vertrouwen er in dat alles nu eens oké is. Vind ik heel lastig. Nou ja nog even doorbijten!

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Peuter

Ik ben:
      ----

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door danlon Bekijk bericht
      ECHO
      Inge35:
      Danlon: 1feb 4d, 8feb gyn echoscopist en ctg
      Kims: 16 feb vk
      Poekie: 25 jan vk
      Ash: 29 jan vk controle
      ️Kitkat: 6 feb echo
      ️BriarRose: 31 jan gyn controle

UITGEREKEND
      Inge35: 12 apr
      Ash: 28 apr
      Danlon: 3 mei
      Kims: 25 mei
      Poekie: 7 jun
      ️Kitkat: 14 jul
      ️BriarRose: 18 aug

Volwassen

Ik ben:
      Blij

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kitkat Bekijk bericht
      Hey meiden!

@poekie
      20 weken alweer meid! Wat gaat de tijd vlot ineens als je een beetje uit die verdraaid enge tijd bent he? Vind het nu ineens zo snel gaan.. had heel veel plannen maar niet gedacht dat ik zo moe zou zijn. Dus plannen staan allemaal nog even te wachten :)

@danlon
      Wow wat een fantastische snacks! Echt geweldig! Zo leuk. Wij hadden vorig jaar voor mijn zusje een babyshower georganiseerd omdat ze het wel verdiend had wat afleiding (schoonmoeder is gestorven 4 dagen na de bevalling)
      Dus ik ging helemaal overboord met roze. Luiertaart met 200 luiers. Man oh man wat een werk! Maar blij dat ze was joh. Huilen! Tranen met tuiten zo blij was ze. Vooral omdat ons hele familie over de hele wereld woont en iedereen aanwezig was. Dat was het waard!
      En hoe leuk ik het vond voor haar ben ik er zelf niet zo'n type voor gek genoeg. Scheelt dat ik ver in Duitsland woon en om iedereen uit NL, de States en Duitsland bij elkaar te krijgen nog niet zo makkelijk is. En mijn strenge toon toen ik tegen mijn familie zei geen babyshower moet hopelijk hebben geholpen hahaha..

@Kims
      Super leuke behangetje! En mooie kleur groen voor de kamer. Gaat er leuk uit zien. Inderdaad wel een foto van het eindresultaat maken he!
      Snap dat het niet altijd makkelijk is om over IVF te praten met iedereen. Wij zijn naar bepaalde personen heel open geweest. Onze familie (zusje/ouders etc) weten het en onze vrienden die dicht bij ons staan. Ze hebben ons er ook wel doorheen gesleept als het even moeilijk was. Super waren ze.
      Collega's hebben we het niet verteld maar da's omdat het hiet allemaal een beetje gecompliceerd is en hier een heel andere mentaliteit is. Dus die hebben geen idee en om je heel eerlijk te zijn gaat het ze ook geen snars aan. Ik ben zwanger en da's het belangrijkste!

Hier voor de rest goed. Zit te wachten op de uitslag van de NIPT. Ben super nerveus. Echt een knoop in mijn maag. Had gehoopt dat ik het gisteren al zou horen maar toen ik belde om een nieuwe afspraak te maken hoorde ik dat het waarschijnlijk woensdag bekend is. Pfff niet normaal hoe lang dagen kunnen duren. En waar meeste mensen ervan uit gaan dat alles oké is met de hele zwangerschap zit ik nog steeds te wachten elke op slecht nieuws. Heb zo geen vertrouwen er in dat alles nu eens oké is. Vind ik heel lastig. Nou ja nog even doorbijten!

Wowww jij hebt echt groots uitgepakt inderdaad! Wat crea!
      Tis net alsof het een nieuw wachtbankje is he... Elke keer weer in de zwangerschap.. Die onzekerheid kunnen we niet weg nemen maar straks denk je waar is dat geplop in mn buik gebleven

Volwassen

Ik ben:
      Blij

Standaard

Ik heb trouwens wel gezegd dat als ze babyshower doen ik t liever klein hou... Geen gekke spelletjes of gedoe.. Gewoon lekker kopje thee doen, bijkletsen en niet teveel mensen..

Puber

Ik ben:
      ----

Standaard

Klinkt als gezellig @danlon als je een klein groepje hebt. Ik zie het allemaal wel hoe het loopt. Vandaag weer een lange dag. Net gewerkt, nu 2,5 uur in de trein dan cursus en dan weer 2,5 uur in de trein. Ik heb voor het eerst 1e klas kaartjes gekocht maar dat is wel fijn zeg! Geen scholieren en heel veel beenruimte! Te gek!

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567

Soortgelijke discussies

1. Uitgerekend in het 2e kwartaal 2018
      Door Kims in forum Zwanger!
      Reacties: 882
      Laatste bericht: 28-12-17, 09:06
    2. Uitgerekend in mei 2012
      Door Jheroen in forum Zwanger!
      Reacties: 535
      Laatste bericht: 05-07-13, 10:45
    3. Uitgerekend in mei 2011!!!