Ga naar inhoud

Uitgerekend in 2e en 3e kwartaal 2018


Gast

Aanbevolen Berichten

Ik heb er wat uurtjes in gestoken maar nu is eindelijk mijn muurschildering af. Nu de rest nog .

 

Hoe gaat het verder met jullie allemaal? 39fc4ef7d33758bf565547fd90496007.jpg

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

 

Zooo dat heb je mooi gemaakt.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 777
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

[ATTACH=CONFIG]6408[/ATTACH]

 

Hier vandaag de 20 weken echo gehad en alles ziet er goed uit. Zo leuk om de kleine weer even gezien te hebben 😍 volgens de metingen van het buikje, hoofdje en het bovenbeentje zou ik bijna 20 weken zwanger zijn maar mijn uitgerekende datum is 26 oktober en dat zou betekenen dat ik nu 18,6 weken zou zijn. Met de ICSI terug plaatsing weten ze de exacte uitgerekende datum dus of ik kan zwangerschapssuiker hebben of de baby is wat groter. Maandag moet ik naar de verloskundige om te overleggen wat we met het verhaal zwangerschapssuiker doen. Hopelijk is dat het niet en kan ik blijven eten wat ik wil 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden, ik heb er even een weekje langer op mogen wachten maar vrijdag 1 juni is ze dan toch geboren!

Ik heb lang getwijfeld maar toch besloten haar niet hier met een foto te posten.

Maar wil jullie laten weten dat alles goed met haar gaat

Ik vond de bevalling aardig heftig maar het is toch gelukt om thuis te bevallen in 14 uur.

 

Nu heerlijk bijkomen en genieten van mijn meisje.

 

Ik wil iedereen op het forum bedanken voor de ondersteuning van het gehele traject en geluk wensen voor diegene die nog in welke fase dan ook zitten!

 

Wie weet tot ziens

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden, ik heb er even een weekje langer op mogen wachten maar vrijdag 1 juni is ze dan toch geboren!

Ik heb lang getwijfeld maar toch besloten haar niet hier met een foto te posten.

Maar wil jullie laten weten dat alles goed met haar gaat

Ik vond de bevalling aardig heftig maar het is toch gelukt om thuis te bevallen in 14 uur.

 

Nu heerlijk bijkomen en genieten van mijn meisje.

 

Ik wil iedereen op het forum bedanken voor de ondersteuning van het gehele traject en geluk wensen voor diegene die nog in welke fase dan ook zitten!

 

Wie weet tot ziens

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gefeliciteerd Kims! Wat fijn dat je haar eindelijk kan knuffelen nu. Ik snap wel dat je geen foto deelt, staat toch op internet he . Maar ze is ongetwijfeld een plaatje om te zien.

 

Ik hoop dat je een heerlijke kraamtijd in gaat en het herstel spoedig verloopt.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kims dan zijn we vlak na elkaar bevallen! Ik ben 31 mei om 22.00 uur bevallen van onze zoon! Ook ik wil liever geen foto van hem plaatsen dus dat begrijp ik wel.

 

Gefeliciteerd met je dochter! Hoe gaat het nu? Geef je borstvoeding en is die goed op gang?

 

Ik ben zelf ingeleid nadat mij. Vluezen meer dan 24 uur gebroken waren. Inleiden vond ik best pittig maar met een ruggenprik is uiteindelijk onze mooie man geboren. 3730 gram en 52 cm schoon aan de haak. Na nog een dagje observatie in het ziekenhuis zijn we zaterdagochtend thuisgekomen en hebben we nu al een paar prachtige dagen achter de rug. Benieuwd naar wat er nog komen gaat!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@poekie en kims gefeliciteerd!! Ik snap het ook, op dit forum staat het ook openbaar. Dat wist ik ook niet.

 

Fijn dat alles goed is gegaan!!

Willen jullie wel de naam delen? Ben wel nieuwsgierig hihi

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden!

 

Nu even de tijd om jullie te bedanken voor de felicitaties en onze dochter Novi doet het goed!

 

Ik ben uiteindelijk zoals ik wilde thuis bevallen na 12 uur weeen en 2 uur persen

Het was me wat die bevalling! Hahaha maar het begint al steeds meer weg te trekken die herrinering.

Ze woog 4032 bij haar geboorte en ongeveer 52cm.

Heerlijke dame!

 

Nu heerlijk genieten samen, dat mooie weer zorgt ervoor dat we al lekker snel naar buiten konden, heerlijk!

 

En dan heb je mij toch nog ingehaald Poekie

Heerlijk genieten van je kleine man.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden!

 

Nu even de tijd om jullie te bedanken voor de felicitaties en onze dochter Novi doet het goed!

 

Ik ben uiteindelijk zoals ik wilde thuis bevallen na 12 uur weeen en 2 uur persen

Het was me wat die bevalling! Hahaha maar het begint al steeds meer weg te trekken die herrinering.

Ze woog 4032 bij haar geboorte en ongeveer 52cm.

Heerlijke dame!

 

Nu heerlijk genieten samen, dat mooie weer zorgt ervoor dat we al lekker snel naar buiten konden, heerlijk!

 

En dan heb je mij toch nog ingehaald Poekie

Heerlijk genieten van je kleine man.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Heerlijk hé dat mooie weer met een kleine! Maar wat fijn dat alles goed gaat. Gaat het met jou ook goed?

Wel een flinke dame hihi.. Maar gelukkig dat het gegaan is zoals je zelf wil.

 

Ik vind het echt een hele bijzondere mooie naam.. Nog niet eerder gehoord

 

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

AFSPRAAK

 

ACJ1984:

Liantje:

BriarRose: 29 mei vk

Kitkat:

 

UITGEREKEND

 

️@Kitkat: 14 jul

️@BriarRose: 18 aug

@ACJ1984: 26 okt

@Liantje: 30 okt

 

Geboren

 

Inge35: Julian 23 maart

MariaG: Babette 2 april

Danlon: Roos & Kilam 2 april

Ash: Raizo Nathaniël

Poekie:

Kims: Novi 1 juni

 

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister de uitgerekende datum van @KitKat!

Benieuwd hoe of wat maar ze is al lang niet meer op het forum geweest geloof ik he?

 

@Briarrose voor jou gaat het nu ook opschieten! Nog maar minder dan een maand! Wat heerlijk.

 

Ik moet zeggen dat als ik nu vrouwen zie met een mooie dikke buik dan ben ik nog echt jaloers. Ben blij dat ik mijn meisje nu bij me heb maar samen zijn terwijl niemand ‘het doorheeft’ vond ik ook wel zo heerlijk en speciaal

 

Met de andere dames en kids alles goed? Ook lekker vakantie aan het vieren?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@Briarrose hoe is het bij jou? Nog stil?

Ik heb een tijdje op het wachtbankje met jou gezeten in december. Ik heb een tijd afstand genomen omdat ik niet fit was en eigenlijk nog steeds een zware zwangerschap heb. Valse start door die overstimulatie vrees ik. Maar nu verlof en bedrust :) Ik ben 16 augustus uitgerekend. Kindje is erg groot dus ik word goed in de gaten gehouden!

 

Hoe is t met jou?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Hallo lieve mama's en mama's to be, hoe gaat het met jullie? Houden jullie het een beetje vol met de hitte?

 

Hai lieve @Ash!

Hier alles goed. De kleine dame brengt veel uurtjes door in een klein laagje water van haar opblaaszwembad.

Ideale uitvinding!

Verder groeit ze al goed en is ze nu lekker mee naar de camping in Spanje.

Reizen heeft ze goed gedaan, zeker voor een buikslaper.

 

Hoe gaat het nu met jou??

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Hoi dames,

Mocht er nog iemand aanwezig zijn in deze topic heb ik mooi nieuws.

Woensdag 7 november zijn wij ouders geworden van onze zoon Jace hij is 52cm en 3655 gram.

Het ging super goed en snel met de inleiding om 8.45 vliezen gebroken en om 12.01 was ons mannetje er.

Hij heeft wel last van krampjes begint nu wel goed te drinken maar savonds slapen das wel een dingetje.

Met mij gaat het ook goed ben alleen super moe.

 

Ik wens iedereen heel veel succes en denk aan jullie.

Dikke kus

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Mocht er nog iemand aanwezig zijn in deze topic heb ik mooi nieuws.

Woensdag 7 november zijn wij ouders geworden van onze zoon Jace hij is 52cm en 3655 gram.

Het ging super goed en snel met de inleiding om 8.45 vliezen gebroken en om 12.01 was ons mannetje er.

Hij heeft wel last van krampjes begint nu wel goed te drinken maar savonds slapen das wel een dingetje.

Met mij gaat het ook goed ben alleen super moe.

 

Ik wens iedereen heel veel succes en denk aan jullie.

Dikke kus

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Gefeliciteerd!!!

Zo dat is snel gegaan!

Nu lekker genieten van je gezinnetje!

Veel geluk!

 

Ik hobbel nog even door 19+1 dag maandag de 20 weken echo!

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amf Ooh spannend, heel veel succes maandag en geniet van jullie zwangerschap.

Hoe voel jij je verder?? En weten/ willen jullie weten wat het word?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Ja gaat gelukkig nu weer goed had een vol gevoel dat is nu weer weg en bepaalde dingen smaken weer

Ja wil graag weten wat het wordt

Sta nu onder controle van zh omdat me dochtertje klein was dus wordt goed in de gaten gehouden

Afgelopen maandag ook een echo gehad en zagen we twee streepjes maar ze kon niet met 100% zeggen dat het een meisje was dus hopelijk weten we maandag wel

Dan gaan we twee weken op vakantie en kunnen we daarna aan de bak met de baby kamer en een naam gaan bedenken

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gaat gelukkig nu weer goed had een vol gevoel dat is nu weer weg en bepaalde dingen smaken weer

Ja wil graag weten wat het wordt

Sta nu onder controle van zh omdat me dochtertje klein was dus wordt goed in de gaten gehouden

Afgelopen maandag ook een echo gehad en zagen we twee streepjes maar ze kon niet met 100% zeggen dat het een meisje was dus hopelijk weten we maandag wel

Dan gaan we twee weken op vakantie en kunnen we daarna aan de bak met de baby kamer en een naam gaan bedenken

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Hoe is het gegaan maandag??

Waar gaat de reis heen?? En geniet er van.

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is het gegaan maandag??

Waar gaat de reis heen?? En geniet er van.

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Ja alles was goed

Alleen de placenta ligt nu nog laag dus met 30/32 weken echo om te kijken of die niet voor de uitgang ligt

We gaan naar Egypte

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo meiden,

 

Hier ook een tijdje niet actief geweest op het forum maar ik ben 23 oktober bevallen van een dochter Meike! Bevalling ging alles behalve gemakkelijk. Ben met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. En na uit eindelijk 1.5 uur in de persweeën te hebben gezeten die ik alleen weg mocht puffen omdat ik op 8cm ontsluiting bleef zitten, ben ik middels een spoedkeizersnede bevallen. Onze dochter was een sterrekijker, dus lag verkeerd en was erg groot, 54 cm en 4280 gram. Ik zelf ben maar 1.62 dus een grote baby voor mijn postuur wat niet mee werkte.

 

Herstel gaat prima! Meike is nu 4 weken en naast een zoon hebben we nu ook een gezonde dochter. Ik ben een héél gelukkig mens! Meike doet het ook prima.

 

Gefeliciteerd Lianrje! Jij was 30 oktober uitgerekend toch?

 

Iedereen heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden