Ga naar inhoud

Uitgerekend in 2e en 3e kwartaal 2018


Gast

Aanbevolen Berichten

We hebben vandaag onze muursticker voor de kinderkamer binnengekregen. Zo leuk zal een fotootje toevoegen. Als alles morgen op de echo goed is kunnen we van het weekend verder gaan met de sticker. Ben heel benieuwd

 

De kleurige stroken aan bovenkant en onderkant horen er ook bij. De sticker kont op een grijze muur. De aangrenzende muur wordt hetzelfde blauw als op de sticker (als ons kleintje na de echo morgen nog steeds een jongetje is hihi ). Iedere keer weer een stapje verderf6f86e4afa62029d35cfafff29d4e0b6.jpg

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 777
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Oh poekie die is ook súper leuk!! Na het weekend ook een fotootje van het resultaat? Leuk!!
Als de muren klaar zijn zal ik het resultaat posten. De muursticker moet op een houten plaat geplakt worden omdat we spackwerk op de muren hebben, weet niet of alles dit weekend al klaar is hihi. Zou wel leuk zijn :-)

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiden!

Nou lekker bijgelezen.

Veel gebeurd dus weer en heerlijk om mee te lezen over zwangerschapsverlof, kamertjes inrichten en mooie echo's zien.

 

@dsr84

Gefeliciteerd meid met je zwangerschap!

 

@Kims

Gefeliciteerd meid!! Een meisje! Wat fantastisch nieuws! Zo leuk voor je. Kan niet wachten totdat wij het weten.

Je babykamer vind ik ook echt leuk. Leuke meubels!

 

@Inge35

Hopelijk heb je toch lekker genoten van je ski/relax vakantie. Heerlijk eventjes in de relaxmodus in de sneeuw.

 

@Ash

Super mooie echo om te zien! Wat zoet!

Ben een groot fan van al die mooie echo's! Een fijne geruststelling dat de kleine het goed doet!

 

@Danlon

Hopelijk ben je minder verkouden en ziek nu. Wij waren ook tijdens het bezoek aan mijn IJslandse schoonfamilie super beroerd. Iedereen aan de antibiotica en allerlei middelen behalve ik. Mocht niet van de artsen. Alleen paracetamol om de koorts te drukken.. pff.. dus hoop dat je je beter voelt!

 

@BriarRose

Je eerste echo! Fantastisch! Gefeliciteerd!! Wat een mooi moment he? Zo bijzonder dat je hem ineens ziet en je realiseer dat er iets moois aan het groeien is. Geniet er van!

 

@Poekie

Geweldige muursticker! Echt heel vrolijk. Waar vinden jullie je muur stickers?

 

Als ik iemand vergeten ben sorry! Was veel terug te lezen nadat ik geen updates had ontvangen :)

 

Hier alles goed. Ijsland was heerlijk. Lekker gerelaxt bij mijn familie.

Gisteren echo gehad en alles was oke. Zit dus vandaag op 14 weken. Gaat ineens snel.

Hij was nog een beetje verbaasd omdat het zakje van de tweede embryo nog doorgroeit ondanks dat er niets meer in zat, maar dat komt er vanzelf wel uit hoopt hij.

 

Dacht gisteren de nipt test te kunnen doen maar daar moest ik dus een aparte afspraak voor maken. Balen! 17e dus terug en dan horen we binnen 4 of 5 dagen of alles oké is en of we een meisje of jongen krijgen. Heel fijn!

 

Mijn moeder is over uit NL en die kwam gisteren nadat de echo goed was met een enorme mand aanzetten met allemaal kleine ingepakte cadeautjes. Zo lief! Als we het even zwaar hadden (de misselijkheid blijft geen pretje!) of we gestressed waren moesten me maar een pakje openen. Ontzettend lief echt.

Dus alles hier goed. Nu afwachten op de Nipt. Zou fijn zijn als dat achter de rug is! 🤞🤞

 

 

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiden!

Nou lekker bijgelezen.

Veel gebeurd dus weer en heerlijk om mee te lezen over zwangerschapsverlof, kamertjes inrichten en mooie echo's zien.

 

@dsr84

Gefeliciteerd meid met je zwangerschap!

 

@Kims

Gefeliciteerd meid!! Een meisje! Wat fantastisch nieuws! Zo leuk voor je. Kan niet wachten totdat wij het weten.

Je babykamer vind ik ook echt leuk. Leuke meubels!

 

@Inge35

Hopelijk heb je toch lekker genoten van je ski/relax vakantie. Heerlijk eventjes in de relaxmodus in de sneeuw.

 

@Ash

Super mooie echo om te zien! Wat zoet!

Ben een groot fan van al die mooie echo's! Een fijne geruststelling dat de kleine het goed doet!

 

@Danlon

Hopelijk ben je minder verkouden en ziek nu. Wij waren ook tijdens het bezoek aan mijn IJslandse schoonfamilie super beroerd. Iedereen aan de antibiotica en allerlei middelen behalve ik. Mocht niet van de artsen. Alleen paracetamol om de koorts te drukken.. pff.. dus hoop dat je je beter voelt!

 

@BriarRose

Je eerste echo! Fantastisch! Gefeliciteerd!! Wat een mooi moment he? Zo bijzonder dat je hem ineens ziet en je realiseer dat er iets moois aan het groeien is. Geniet er van!

 

@Poekie

Geweldige muursticker! Echt heel vrolijk. Waar vinden jullie je muur stickers?

 

Als ik iemand vergeten ben sorry! Was veel terug te lezen nadat ik geen updates had ontvangen :)

 

Hier alles goed. Ijsland was heerlijk. Lekker gerelaxt bij mijn familie.

Gisteren echo gehad en alles was oke. Zit dus vandaag op 14 weken. Gaat ineens snel.

Hij was nog een beetje verbaasd omdat het zakje van de tweede embryo nog doorgroeit ondanks dat er niets meer in zat, maar dat komt er vanzelf wel uit hoopt hij.

 

Dacht gisteren de nipt test te kunnen doen maar daar moest ik dus een aparte afspraak voor maken. Balen! 17e dus terug en dan horen we binnen 4 of 5 dagen of alles oké is en of we een meisje of jongen krijgen. Heel fijn!

 

Mijn moeder is over uit NL en die kwam gisteren nadat de echo goed was met een enorme mand aanzetten met allemaal kleine ingepakte cadeautjes. Zo lief! Als we het even zwaar hadden (de misselijkheid blijft geen pretje!) of we gestressed waren moesten me maar een pakje openen. Ontzettend lief echt.

Dus alles hier goed. Nu afwachten op de Nipt. Zou fijn zijn als dat achter de rug is! 🤞🤞

 

 

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Hihi wat veel dan ineens! Het gaat wat beter maar nog niet zoals ik wil.

Wat leuk van je moeder!! En wat heerlijk zo'n goede echo. Blijft spannend he wat je dan krijgt.

 

Wat gek van zo'n leeg vruchtzakje, als je kleine er maar geen last van heeft!

 

@poekie succes vandaag en leuk die muursticker! Wij twijfelen nog of we dat doen

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo daar ben ik weer. Wat leuk joh die 20 weken echo! Alles was helemaal goed aan het kindje, dus ik ben weer helemaal blij. Het enige jammere is dat ze de uitgerekende datum weer bijgesteld hebben naar de oorspronkelijke datum. Dit is overigens wel logischer hoor, maar nu ben ik plots nog maar 19 weken zwanger jammerrrrr

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

ECHO

Inge35: 12 jan vk

Danlon: 11 jan gyn&echoscopist

Kims: ?

Poekie: 25 jan vk

Ash: 29 jan vk controle

️Kitkat: ?

️BriarRose: ?

 

UITGEREKEND

Inge35: 12 apr

Ash: 28 apr

Danlon: 3 mei

Kims: 23 mei

Poekie: 7 jun

️Kitkat: 14 jul

️BriarRose: 18 aug

 

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja zeg poekie, terug in de tijd, jammer idd

 

Nou wat een mooie berichten steeds hier! Heeeeeel fijn!!

 

Ik vertelde een aantal weken geleden over de kast van mijn (overleden) moeder denk ik? Die is gepimpt en klaar en staat sinds gisteren weer in ons huis. Het wordt de commode! Hier een plaatje! 9fdfce8d8689d66ba35dac23625c48a2.jpg

 

Ben er zo gelukkig mee. Een mooie herinnering in een nieuw jasje. Heel fijn...

 

En ja de muursticker. Even denken. Gewoon op pinterest naar gezocht en via Google verder online bestellen. Kan op heel veel adressen.

 

@kitkat wat lief van je moeder! Heerlijk he al die kadootjes! En ja ik heb echt wel heerlijk van de sneeuw en de vakantie genoten gelukkig. Was gewoon een beetje anders dan anders

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo daar ben ik weer. Wat leuk joh die 20 weken echo! Alles was helemaal goed aan het kindje, dus ik ben weer helemaal blij. Het enige jammere is dat ze de uitgerekende datum weer bijgesteld hebben naar de oorspronkelijke datum. Dit is overigens wel logischer hoor, maar nu ben ik plots nog maar 19 weken zwanger jammerrrrr

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 

Ahhh wat fijn dat alles goed is!! Heerlijk he zolang mogen kijken en alles zien... He das jammer, maar ach zo'n uitgerekende datum is maar een richtlijn en die 20 weken zit je zo weer op!

 

Bij mij ging het iets minder..

De babies was alles goed mee, zooo wat een kleine druktemakers zeg! Denk je dat meisjes gemeen kunnen zijn, t jongetje zat steeds met zn voetjes te trappelen voor t gezichtje van zn zusje, konden wij dus niet gezicht zien flauww...geen mooie foto's.

 

Na echo naar gyn. Mijn bloeddruk was veel te hoog. Hij twijfelde aan opname. Uiteindelijk was dit niet nodig. Ik mag met bloeddruk meter nacht thuis(24uurs meting). En moet 24uur urine opvangen voor test op zwangerschap vergiftiging. Maandag wordt ik gebeld hoe en wat verder.. Afwachten maar, vond het wel beetje vroeg dat het begon, de arts ook... Morgen en maandag nog niet werken, even uitslag afwachten.

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

ECHO

Inge35: 12 jan vk

Kims: ?

Poekie: 25 jan vk

Ash: 29 jan vk controle

️Kitkat: ?

️BriarRose: ?

Danlon: 8feb gyn&echoscopist&ctg

 

UITGEREKEND

Inge35: 12 apr

Ash: 28 apr

Danlon: 3 mei

Kims: 23 mei

Poekie: 7 jun

️Kitkat: 14 jul

️BriarRose: 18 aug

 

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja zeg poekie, terug in de tijd, jammer idd

 

Nou wat een mooie berichten steeds hier! Heeeeeel fijn!!

 

Ik vertelde een aantal weken geleden over de kast van mijn (overleden) moeder denk ik? Die is gepimpt en klaar en staat sinds gisteren weer in ons huis. Het wordt de commode! Hier een plaatje! 9fdfce8d8689d66ba35dac23625c48a2.jpg

 

Ben er zo gelukkig mee. Een mooie herinnering in een nieuw jasje. Heel fijn...

 

En ja de muursticker. Even denken. Gewoon op pinterest naar gezocht en via Google verder online bestellen. Kan op heel veel adressen.

 

@kitkat wat lief van je moeder! Heerlijk he al die kadootjes! En ja ik heb echt wel heerlijk van de sneeuw en de vakantie genoten gelukkig. Was gewoon een beetje anders dan anders

Wat een mooie kast!!! En lekker veel ruimte voor het verschonen... Ideaaalll

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Poekie wat fijn goed nieuws!!! Heerlijk he even weer die bevestiging van een kleine gezonde baby.

 

@danlon wat arelaxed! Wel een beetje passend bij hoe je je voelde. Je moet dus echt goed naar je lichaam luisteren, je zit goed.

Sterkte en beterschap!

 

@Inge35 wat mooi en bijzonder! Zo kan ze ook altijd over je kleine waken ❤️

 

@KitKat gezellig dat je er weer bij bent en alweer 14 weken!

 

Ik nu onderweg naar de verloskundige. Op naar mijn grootste vijand... de weegschaal

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh wat fijn dat alles goed is!! Heerlijk he zolang mogen kijken en alles zien... He das jammer, maar ach zo'n uitgerekende datum is maar een richtlijn en die 20 weken zit je zo weer op!

 

Bij mij ging het iets minder..

De babies was alles goed mee, zooo wat een kleine druktemakers zeg! Denk je dat meisjes gemeen kunnen zijn, t jongetje zat steeds met zn voetjes te trappelen voor t gezichtje van zn zusje, konden wij dus niet gezicht zien flauww...geen mooie foto's.

 

Na echo naar gyn. Mijn bloeddruk was veel te hoog. Hij twijfelde aan opname. Uiteindelijk was dit niet nodig. Ik mag met bloeddruk meter nacht thuis(24uurs meting). En moet 24uur urine opvangen voor test op zwangerschap vergiftiging. Maandag wordt ik gebeld hoe en wat verder.. Afwachten maar, vond het wel beetje vroeg dat het begon, de arts ook... Morgen en maandag nog niet werken, even uitslag afwachten.

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Wat een boefje dat jongetje van jullie! Wel even schrikken van die bloeddruk. Gelukkig mocht je toch naar huis. Ik hoop dat het allemaal toch goed blijkt te gaan. Je zal er wel alles aan doen om hem laag te houden. Maar ja soms is dat ook niet genoeg helaas. Ik duim dat het geen zwangerschaps vergiftiging is

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Poekie wat fijn goed nieuws!!! Heerlijk he even weer die bevestiging van een kleine gezonde baby.

 

@danlon wat arelaxed! Wel een beetje passend bij hoe je je voelde. Je moet dus echt goed naar je lichaam luisteren, je zit goed.

Sterkte en beterschap!

 

@Inge35 wat mooi en bijzonder! Zo kan ze ook altijd over je kleine waken

 

@KitKat gezellig dat je er weer bij bent en alweer 14 weken!

 

Ik nu onderweg naar de verloskundige. Op naar mijn grootste vijand... de weegschaal

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Heb je gewonnen van je vijand?

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha de status is 5 kilo aangekomen... oefh...

Met de kleine verder alles oke!

 

Hoeist met jou nu?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Haha dat valt toch wel mee??

Ach meid je bent een mooie baby aan het brouwen! Het is voor een goed doel!

 

Ik kreeg bij mijn eerste afspraak bij onze gyn in Duitsland echt de strikte regel om niet meer dan 10kg aan te komen. Nou ben ik niet enorm slank maar val keurig in het gezonde BMI nog dus geen problemen daar.

 

Duidelijk een lompe kerel zeg! Ik de afgelopen keer terwijl ik streng werd aangekeken door meneer de gyn nog proberen uit te leggen dat het enige was wat me door de dag kreeg zonder de hele dag te kotsen is elke twee uur wat eten.

Man en dan heb ik het niet over chocola of Mcdonalds hoor. Maar wel een boterham of een soepje. Voelde me bijna aangevallen door hem! Hallo kerel, ga jij maar eens maanden lang misselijk zijn en poep jij er maar eens een baby uit!! Niet zo veroordelend en streng zijn zeg! Doe mijn best.. zucht..

Of zijn dit mijn hormonen die schreeuwen?!

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat valt toch wel mee??

Ach meid je bent een mooie baby aan het brouwen! Het is voor een goed doel!

 

Ik kreeg bij mijn eerste afspraak bij onze gyn in Duitsland echt de strikte regel om niet meer dan 10kg aan te komen. Nou ben ik niet enorm slank maar val keurig in het gezonde BMI nog dus geen problemen daar.

 

Duidelijk een lompe kerel zeg! Ik de afgelopen keer terwijl ik streng werd aangekeken door meneer de gyn nog proberen uit te leggen dat het enige was wat me door de dag kreeg zonder de hele dag te kotsen is elke twee uur wat eten.

Man en dan heb ik het niet over chocola of Mcdonalds hoor. Maar wel een boterham of een soepje. Voelde me bijna aangevallen door hem! Hallo kerel, ga jij maar eens maanden lang misselijk zijn en poep jij er maar eens een baby uit!! Niet zo veroordelend en streng zijn zeg! Doe mijn best.. zucht..

Of zijn dit mijn hormonen die schreeuwen?!

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Haha dat verschilt dus ook per gyn in Duitsland! Ik zit boven bmi maar mn gyn maakt zich niet zo druk om m'n gewicht.. Mss ook omdat ik er zelf heel erg op let... En max 10 kilo? Waarom... Bij mij was t tussen 10 en 15 en nu met tweeling tussen 15 en 18...

Denk wel dat dat je hormonen zijn trouwens hihi... Ik ben eerst 8 kilo afgevallen door misselijkheid en nu 7 er weer bij.. Gaat toch harder dan verwacht helaas..

 

@kims, 5is toch niks!! Menig vrouw die 25 aankomt hoor...

 

Ik heb een nacht die bloeddruk meter gehad, denk zelf geen zwangerschap vergiftiging. Heb de waarden af en toe gezien en is niet zo hoog geweest als bij gyn... Straks alles heen brengen.

 

Maandag nog niet werken maar wel gesprek met bedrijfsarts.. Benieuwd wat zij gaat zeggen

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn bmi zat toen ik zwanger werd wat in het oranje, net niet netjes zeg maar, maar daar moet ik altijd al veel moeite voor doen om dat een beetje netjes te houden dus zodra ik zwanger werd en ging eten tegen de misselijkheid merkte ik dat mijn grenzen gelijk weg waren.

Dus eten en afvallen is zo’n eindloze rit bij mij dat ik het nu wel een beetje spannend vind, maar kan het hopelijk nog wel overzien

 

Heb het idee dat ik de baby nu echt duidelijk ga voelen. Voel nu vaker en meer beweging waarvan ik denk... dit heb ik nooit eerder gehad!

Echt leuk.

Maakte wel een heerlijke blunder bij de vk. Ze zei weet je waar je placenta ligt? Ik zeg... nee dat heeft ze niet gezegd... wel dat de moederkoek mooi bij de uitgang vandaan ligt...

Moest ze lachen... hahaha.. hoe kan ik nou weten wat er allemaal ineens in me zit en hoe het heet

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

ECHO

Inge35:

Danlon:

Kims: 16 feb vk

Poekie: 25 jan vk

Ash: 29 jan vk controle

️Kitkat: ?

️BriarRose: ?

 

UITGEREKEND

Inge35: 12 apr

Ash: 28 apr

Danlon: 3 mei

Kims: 25 mei

Poekie: 7 jun

️Kitkat: 14 jul

️BriarRose: 18 aug

 

 

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal!

Volgens mijn berekeningen ben ik 16 augustus uitgerekend als alles goed gaat... vandaag dus precies 7 weken... en de misselijkheid begint goed door te dringen en ik voel me mega moe... ik ben voor de derde keer zwanger... in 2014 bevallen van mijn dochter en vorig jaar een missed abortion gehad. Volgende week vrijdag pas mijn eerste echo en ik kan niet meer wachten.... vorig jaar is het met 8,5 week mis gegaan namelijk.... zo fucking spannend allemaal weer,...brrrrr

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

 

Hai @Dsr84, hoe gaat het nu met je?? De echo goed gegaan??

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat verschilt dus ook per gyn in Duitsland! Ik zit boven bmi maar mn gyn maakt zich niet zo druk om m'n gewicht.. Mss ook omdat ik er zelf heel erg op let... En max 10 kilo? Waarom... Bij mij was t tussen 10 en 15 en nu met tweeling tussen 15 en 18...

Denk wel dat dat je hormonen zijn trouwens hihi... Ik ben eerst 8 kilo afgevallen door misselijkheid en nu 7 er weer bij.. Gaat toch harder dan verwacht helaas..

 

@kims, 5is toch niks!! Menig vrouw die 25 aankomt hoor...

 

Ik heb een nacht die bloeddruk meter gehad, denk zelf geen zwangerschap vergiftiging. Heb de waarden af en toe gezien en is niet zo hoog geweest als bij gyn... Straks alles heen brengen.

 

Maandag nog niet werken maar wel gesprek met bedrijfsarts.. Benieuwd wat zij gaat zeggen

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

 

Succes met je gesprek met je bedrijfsarts vandaag.

Heb je al wat nieuws van het ziekenhuis? Alles oké met je bloeddruk etc nu?

Succes!

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn bmi zat toen ik zwanger werd wat in het oranje, net niet netjes zeg maar, maar daar moet ik altijd al veel moeite voor doen om dat een beetje netjes te houden dus zodra ik zwanger werd en ging eten tegen de misselijkheid merkte ik dat mijn grenzen gelijk weg waren.

Dus eten en afvallen is zo’n eindloze rit bij mij dat ik het nu wel een beetje spannend vind, maar kan het hopelijk nog wel overzien

 

Heb het idee dat ik de baby nu echt duidelijk ga voelen. Voel nu vaker en meer beweging waarvan ik denk... dit heb ik nooit eerder gehad!

Echt leuk.

Maakte wel een heerlijke blunder bij de vk. Ze zei weet je waar je placenta ligt? Ik zeg... nee dat heeft ze niet gezegd... wel dat de moederkoek mooi bij de uitgang vandaan ligt...

Moest ze lachen... hahaha.. hoe kan ik nou weten wat er allemaal ineens in me zit en hoe het heet

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hahaha

Komen allemaal nieuwe dingen in je lichaam he!

 

Ik heb ook strijd met mn gewicht altijd... En ja door misselijkheid geen grenzen... Maarrr ik was wel 8 kg afgevallen (ondanks roosvicee enzo haha)

 

Joh t komt wel goed, na bevalling maar weer opletten hoor. En weet niet of je borstvoeding gaat geven, dat schijnt ook goed te werken..

Mijn tip , ga na je bevalling elke dag op weegschaal staan... Ik werd zo blij, dagelijks kilo eraf hihi

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes met je gesprek met je bedrijfsarts vandaag.

Heb je al wat nieuws van het ziekenhuis? Alles oké met je bloeddruk etc nu?

Succes!

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Heb net uitslag gekregen, geen zwangerschap vergiftiging! Gelukkig

 

Moet van bedrijfsarts werk halveren.. Ga dus vanaf woensdag halve dagen werken. Dan over 1,5 /2 wk kijken hoe t gaat.

Mn verlof begint nu al 22 februari

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Danlon beter!! Goeie berichten. Wel jammer dat je al minder moet gaan werken maarja.. er groeien twee mensjes in je! Dus ook wel weer logisch.

Dan staan je verlof ineens al bijna voor je deur

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden