Ga naar inhoud

Uitgerekend in 2e en 3e kwartaal 2018


Gast

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 777
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Dames, vandaag na bijna 36 uur weeën, ruggenprik en 1 pers bevalling is hij geboren. Raizo Nathaniël is 12.38 uur geboren, weegt 2324 gram en is 44 cm. Mijn vliezen waren dus wel gebroken gisteren en we moeten nu dus tot zaterdag blíjven ter observatie. En omdat hij moet aankomen. Het gaat verder wel goed met ons. Ik ben alleen ontzettend moe. Ga zo weer slapen. Morgen post ik even een foto. Hij is precies een kopie van zijn vader.
Jeetje, heftige bevalling dus!

Laat je maar even lekker verwennen daar en kom tot rust.. Denk goed om jezelf en vooral, geniet van de kleine man!

Van harte gefeliciteerd

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, vandaag na bijna 36 uur weeën, ruggenprik en 1 pers bevalling is hij geboren. Raizo Nathaniël is 12.38 uur geboren, weegt 2324 gram en is 44 cm. Mijn vliezen waren dus wel gebroken gisteren en we moeten nu dus tot zaterdag blíjven ter observatie. En omdat hij moet aankomen. Het gaat verder wel goed met ons. Ik ben alleen ontzettend moe. Ga zo weer slapen. Morgen post ik even een foto. Hij is precies een kopie van zijn vader.
Wat is dat hard werken geweest! Maar wat fijn dat hij er nu eindelijk is . Ga lekker tot rust komen na deze top prestatie. Laat je verwennen waar je kan. En dan wachten wij geduldig af op een plaatje van jullie kleine trots

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames, helaas is mijn borstvoeding nog niet voldoende op gang gekomen, waardoor de kleine niet is aangekomen. Ze hebben hem vanochtend bijvoeding gegeven en dat moet ik blijven geven totdat de borstvoeding op gang is gekomen. Ik hoop vandaag naar huis te mogen, maar moet even kijken wat de kinderarts zegt. Als hij meer zakt in gewicht moet hij opgenomen worden. 2f41a28be86bc8dab84c4b993f40711e.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames, helaas is mijn borstvoeding nog niet voldoende op gang gekomen, waardoor de kleine niet is aangekomen. Ze hebben hem vanochtend bijvoeding gegeven en dat moet ik blijven geven totdat de borstvoeding op gang is gekomen. Ik hoop vandaag naar huis te mogen, maar moet even kijken wat de kinderarts zegt. Als hij meer zakt in gewicht moet hij opgenomen worden. 2f41a28be86bc8dab84c4b993f40711e.jpg
Allereerst: wat een mooi ventje!! Superlief!

Jammer dat de voeding nog niet helemaal op gang is, maar dat komt vast goed! Ik hoop dat hij niet opgenomen hoeft te worden en dat jullie naar huis kunnen. Succes!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames, helaas is mijn borstvoeding nog niet voldoende op gang gekomen, waardoor de kleine niet is aangekomen. Ze hebben hem vanochtend bijvoeding gegeven en dat moet ik blijven geven totdat de borstvoeding op gang is gekomen. Ik hoop vandaag naar huis te mogen, maar moet even kijken wat de kinderarts zegt. Als hij meer zakt in gewicht moet hij opgenomen worden. 2f41a28be86bc8dab84c4b993f40711e.jpg
Ahh joh die bv komt wel. Dan maar even fles eerst. Roos doet t nu ook voornamelijk op borst terwijl wij pas 13 uur na bevalling ermee zijn begonnen vanwege hun lage suikers.

 

Ik hoop dat je snel naar huis mag en kan genieten van de kleine met behulp van je kraamzorg.. Sterkte

 

@inge35 hier gaat het verder zn gangetje, begin steeds meer ritme te krijgen maar t voelt wel alsof de dagen voorbij vliegen. Vind maandag wel erg spannend.. 3 kids en ik alleen...vandaag stopt mn kraamhulp en maandag man weer aan t werk.

 

En alle andere dames, hoe gaat het met de zwangerschap?

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ash wat een prachtig kereltje! Met bijvoeding komt ie vast wel aan hoor! Hopelijk snel genoeg om mee naar huis te mogen vandaag! Ben jij een beetje bij gekomen van je bevalling?

 

@danlon ja poeh zeg met 3 alleen én na een keizersnede! Dat zou ik ook spannend vinden is je peuter al een beetje gewend aan het delen van aandacht?

Ik ben maandag ook voor het eerst alleen met hem, maar dat is na 3 weken! En ik heb nog steeds wel pijn aan de wonden. Hoe is dat bij jou dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ash wat een prachtig kereltje! Met bijvoeding komt ie vast wel aan hoor! Hopelijk snel genoeg om mee naar huis te mogen vandaag! Ben jij een beetje bij gekomen van je bevalling?

 

@danlon ja poeh zeg met 3 alleen én na een keizersnede! Dat zou ik ook spannend vinden is je peuter al een beetje gewend aan het delen van aandacht?

Ik ben maandag ook voor het eerst alleen met hem, maar dat is na 3 weken! En ik heb nog steeds wel pijn aan de wonden. Hoe is dat bij jou dan?

 

Ohh spannend zo'n eerste dag alleen! Maar ook fijn denk ik voor je, even helemaal tijd voor jezelf en je mannetje.

 

Die vind de babies ook erg leuk hoor maar wil nog wel veel aandacht van mama.. Maar als ik een voed kan hij op mn benen zitten.. En als hij dan filmpje mag kijken wordt hij helemaal blij

 

Ik heb geen pijn.. Alleen af en toe drukkend gevoel als ik teveel doe , niet prettig maar niet pijnlijk. Was wel bang dat t rood werd ofzo dus mn man gedwongen savonds een keer te kijken... En die dacht dat t enger was, het is van binnenuit gehecht dus je ziet geen litteken. Alleen t eindpunt is te zien. Dat is in t begin heel pijnlijk geweest maar dat had te maken met zenuwen die aangehecht moesten worden ofzo..

Heb je ook pijnstillers nodig? Als ik namelijk weer pijn krijg dan moet ik verloskundige bellen..

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh wat een knapperd ash! Ik ben jaloers . Ik kan me voorstellen dat je daar uren naar kunt blijven kijken .

Jammer van de borstvoeding maar geef de moed nog niet op. Er zijn er heel veel met opstart problemen die daarna als een trein gaan.

 

@Danlon dat zou ik ook spannend vinden ja . Die tijd met de kraamzorg vliegt echt voorbij of niet? Zouden ze wel een week bij aan mogen plakken volgens mij.

 

Hier gaat alles nog rustig zn gangetje en is goed vol te houden. Maar ik zit ook nog maar op 22 weken. Het zou niet goed zijn als ik het nu al zwaar zou vinden .

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh wat een knapperd ash! Ik ben jaloers . Ik kan me voorstellen dat je daar uren naar kunt blijven kijken .

Jammer van de borstvoeding maar geef de moed nog niet op. Er zijn er heel veel met opstart problemen die daarna als een trein gaan.

 

@Danlon dat zou ik ook spannend vinden ja . Die tijd met de kraamzorg vliegt echt voorbij of niet? Zouden ze wel een week bij aan mogen plakken volgens mij.

 

Hier gaat alles nog rustig zn gangetje en is goed vol te houden. Maar ik zit ook nog maar op 22 weken. Het zou niet goed zijn als ik het nu al zwaar zou vinden .

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

 

Haha nou je mag het best al zwaar vinden hoor... Je bent al over de helft!

 

Ik mag niet klagen hoor... Heb sinds vorige week vrijdag kraamzorg gehad en vandaag voor t laatst.. Heb dus eigenlijk veel extra dagen gehad.. En het is ook weer lekker op jezelf te zijn.. Maar vind het nu ook wel erg spannend

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames, helaas is mijn borstvoeding nog niet voldoende op gang gekomen, waardoor de kleine niet is aangekomen. Ze hebben hem vanochtend bijvoeding gegeven en dat moet ik blijven geven totdat de borstvoeding op gang is gekomen. Ik hoop vandaag naar huis te mogen, maar moet even kijken wat de kinderarts zegt. Als hij meer zakt in gewicht moet hij opgenomen worden. 2f41a28be86bc8dab84c4b993f40711e.jpg

 

Wat een mooi mannetje! Gefeliciteerd!! Je hebt er hard voor moeten werken maar het is het zeker waard geweest. Tja borstvoeding.. die is bij mij toen niet op gang gekomen. Ik moest 3, 4 keer kolven voor 1 voeding. Ik ben er na 6 weken mee gestopt maar bij de tweede ga ik de knoop echt eerder door hakken. Lekker genieten en doen wat goed voelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@danlon spannend dat je maandag alleen met de kids bent. Het weer wordt mooi vd week, niets lekkerder dan vitamine D op te doen.

Ik ga donderdag 10 dgn op vakantie naar Turkije, super veel zin in. Ben nu 12 weken zwanger en buik is zichtbaar. Heb vandaag voor het eerst een positie broek aan gedaan en dat zit toch wel lekker. Voel me goed, alleen super moe. Kan voor m'n gevoel de hele dag wel slapen dus ben blij dat we er even een paar dagen tussenuit gaan. Afgelopen maandag voor het eerst naar de verloskundige geweest en kreeg wederom een echo. Wat een cadeautje is dat en wat een verandering alweer met die week er voor! Beentjes waren alweer langer en de baby strekte zich helemaal uit. Zo leuk om te zien hoe beweeglijk de baby al is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen Ladies heb een aantal dagen niks kunnen lezen omdat me telefoon heel raar deed maar ben terug en voor alle dames @ MariaG @ash@ danlon@Inge35 GEFELICITEERD 🎉🎉🎉🎉 wat een Pracht van kindjes allemaal en mooie leuke namen 😁 geniet ervan hoor dik verdiend💪🏾❤️😘Ik ben zelf vandaag 6 weekjes en 2 dagen zwanger en heb 24 april eerste echo 🤗🤗🤗 soms wat onzeker want ben nu snotverkouden zeg maar en afgelopen dagen /weken nergens last van vrij weinig symptomen of kwaaltjes 😂😂Maar we blijven Positief Geniet van jullie pasgeboren kindjes en voor de andere dames nog ff bilhouden🙌🏾

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve allemaal!

Zoals ik eerder al vertelde, druk druk druk met de verbouwing maar de laatste twee weken van die verbouwing zit eraan te komen, en dan ook mijn verlof! Jeejjj! zin in!

@Poekie de eerste in de rij volgens het schema nu he... hihi... vind het wel spannend, maar voor mijn gevoel heb ik nog alle tijd hoor! En daarna mag jij, maar je ziet maar, misschien haal je me nog wel in.

Heb nog niet echt een idee wanneer ze gaat komen, zelf heb ik een paar dagen na de uitgerekende datum in mijn hoofd, maar we gaan het zien!

 

@Danlon, powervrouw vandaag! 3 kids alleen, hihi... volgens mij ben jij zo'n natural born mother dus gaat dat wel helemaal goedkomen, maar het zal wel even wat vermoeiender zijn na alle hulp van de afgelopen dagen. Ach, gewoon denken, goed is goed genoeg!

 

@Ash! Jeetje wat een knapperd! Wat heerlijk zeg dat je je mannetje nu lekker bij je hebt, hoop dat je ook al lekker thuis bent, dat lijkt me toch fijner.

 

@Miranda, wat heerlijk zeg! en leuk je echo! Nog eventjes geduld, maar dat is het zeker waard!

 

@Kitkat hoe is het met de suikertesten afgelopen?

 

Bij mij gaat alles verder goed. Merk dat verven van hele wanden niet heel fijn meer is dus vandaag lekker een rustdag. Mijn laatste 1,5 week werken en voornamelijk thuis, doe het nu echt al lekker rustig aan. Zin in mijn verlof, deze week ook proefkaartje besteld voor de kleine, super schattig, lekker roze hihi... Dan nog wat laatste uitzetspulletjes kopen (thermomters enzo) en dan zijn we er ook wel klaar voor.

Koffertje klaar zetten voor nood, al wil ik hopelijk gewoon lekker thuis bevallen!

Fijne zonnige dag iedereen vandaag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen Ladies heb een aantal dagen niks kunnen lezen omdat me telefoon heel raar deed maar ben terug en voor alle dames @ MariaG @ash@ danlon@Inge35 GEFELICITEERD wat een Pracht van kindjes allemaal en mooie leuke namen geniet ervan hoor dik verdiendIk ben zelf vandaag 6 weekjes en 2 dagen zwanger en heb 24 april eerste echo soms wat onzeker want ben nu snotverkouden zeg maar en afgelopen dagen /weken nergens last van vrij weinig symptomen of kwaaltjes Maar we blijven Positief Geniet van jullie pasgeboren kindjes en voor de andere dames nog ff bilhouden
Dankjewel en jij gefeliciteerd!

 

Misschien stelt t je gerust dat als ik positief teste en verkouden erbij... T goed gekomen is

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve allemaal!

Zoals ik eerder al vertelde, druk druk druk met de verbouwing maar de laatste twee weken van die verbouwing zit eraan te komen, en dan ook mijn verlof! Jeejjj! zin in!

@Poekie de eerste in de rij volgens het schema nu he... hihi... vind het wel spannend, maar voor mijn gevoel heb ik nog alle tijd hoor! En daarna mag jij, maar je ziet maar, misschien haal je me nog wel in.

Heb nog niet echt een idee wanneer ze gaat komen, zelf heb ik een paar dagen na de uitgerekende datum in mijn hoofd, maar we gaan het zien!

 

@Danlon, powervrouw vandaag! 3 kids alleen, hihi... volgens mij ben jij zo'n natural born mother dus gaat dat wel helemaal goedkomen, maar het zal wel even wat vermoeiender zijn na alle hulp van de afgelopen dagen. Ach, gewoon denken, goed is goed genoeg!

 

@Ash! Jeetje wat een knapperd! Wat heerlijk zeg dat je je mannetje nu lekker bij je hebt, hoop dat je ook al lekker thuis bent, dat lijkt me toch fijner.

 

@Miranda, wat heerlijk zeg! en leuk je echo! Nog eventjes geduld, maar dat is het zeker waard!

 

@Kitkat hoe is het met de suikertesten afgelopen?

 

Bij mij gaat alles verder goed. Merk dat verven van hele wanden niet heel fijn meer is dus vandaag lekker een rustdag. Mijn laatste 1,5 week werken en voornamelijk thuis, doe het nu echt al lekker rustig aan. Zin in mijn verlof, deze week ook proefkaartje besteld voor de kleine, super schattig, lekker roze hihi... Dan nog wat laatste uitzetspulletjes kopen (thermomters enzo) en dan zijn we er ook wel klaar voor.

Koffertje klaar zetten voor nood, al wil ik hopelijk gewoon lekker thuis bevallen!

Fijne zonnige dag iedereen vandaag!

 

Heerlijk je verlof in t vooruitzicht!!

Respect dat je nog gaat verven! Ik had daar echt geen puf meer voor..

 

Leuk he die kleine voorbereidingen.. Dan wordt t echt! Was je snel uit over t kaartje? Ik vond het nogal lastig..

 

Haha dat je zelfs via forum vindt dat ik natural born mother ben ik denk wel dat we dat allemaal hier zijn omdat de wens zo groot is.. Maar hoor t in mn omgeving ook vaak. Heb gisteren de eerste dag alleen overleefd.. Heb niks gedaan verder, alleen met kids bezig... Vandaag gaat t al wat makkelijker, heb wasje gedraaid, flessen uitgekookt, tweeling slaapt en lekker buiten met mn zoon gespeeld. Vanmiddag gaat de oudste even uurtje met opa weg, kan ik slapen.. Merk als ik mn rust krijg dat ik veel meer aan kan. Dat middagslaapje is echt nodig!

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames, helaas is mijn borstvoeding nog niet voldoende op gang gekomen, waardoor de kleine niet is aangekomen. Ze hebben hem vanochtend bijvoeding gegeven en dat moet ik blijven geven totdat de borstvoeding op gang is gekomen. Ik hoop vandaag naar huis te mogen, maar moet even kijken wat de kinderarts zegt. Als hij meer zakt in gewicht moet hij opgenomen worden. 2f41a28be86bc8dab84c4b993f40711e.jpg

 

Oooh wat knapperd zeg van harte gefeliciteerd

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kims ja ik kan me voorstellen dat het nu zwaar is. Loopt de verbouwing een beetje volgens plan? Of heb je er veel stress van?

Oh leuk geboortekaartjes! Ik ben benieuwd ☺

 

@Danlon daar heb je je mooi door heen geslagen hahaha . Met twee van die lieve babies en een klein zoontje moet je wel georganiseerd zijn . Maar volgens mij zit dat wel goed als ik hoor wat je allemaal voor elkaar hebt gekregen.

 

@ACJ Joepie een buikje! Dat was de eerste keer dat ik zo blij was om dikker te worden . Dus jij kunt lekker beginnen met showen, lekker van genieten. Ik vind die positie broeken ook heel fijn. Sinds ik de eerste aan deed heb ik niets anders meer aan gehad . Nu begint het allemaal een beetje 'normaal' te worden of niet? Je bent net als iedere andere zwangere vrouw. Dat voelde voor mij zo gek

 

@Miranda wat spannend en leuk de eerste echo! Straks jullie kleine wondertje bekijken en helemaal verliefd worden . Succes met het wachten, dat duurt altijd zo lang

 

Ik heb ons wiegje af gemaakt gisteren. Het wiegje zelf is al twee generaties in de familie. Maar ik heb zelf het matrasje, dekentje en hemeltje gemaakt. Die waren zo gedateerd . Ben zelf erg blij met het resultaat en straks ligt ons kleine mannetje daar gewoon in!

 

Nog een vraagje voor de kersverse mama's

Willen jullie de geboortekaartjes delen? Ik ben ontzettend nieuwsgierig! Als je dat te privé vind snap ik het hoor ☺

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

9b3bfe73b48398914c2adc13393c7e65.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kims ja ik kan me voorstellen dat het nu zwaar is. Loopt de verbouwing een beetje volgens plan? Of heb je er veel stress van?

Oh leuk geboortekaartjes! Ik ben benieuwd ☺

 

@Danlon daar heb je je mooi door heen geslagen hahaha . Met twee van die lieve babies en een klein zoontje moet je wel georganiseerd zijn . Maar volgens mij zit dat wel goed als ik hoor wat je allemaal voor elkaar hebt gekregen.

 

@ACJ Joepie een buikje! Dat was de eerste keer dat ik zo blij was om dikker te worden . Dus jij kunt lekker beginnen met showen, lekker van genieten. Ik vind die positie broeken ook heel fijn. Sinds ik de eerste aan deed heb ik niets anders meer aan gehad . Nu begint het allemaal een beetje 'normaal' te worden of niet? Je bent net als iedere andere zwangere vrouw. Dat voelde voor mij zo gek

 

@Miranda wat spannend en leuk de eerste echo! Straks jullie kleine wondertje bekijken en helemaal verliefd worden . Succes met het wachten, dat duurt altijd zo lang

 

Ik heb ons wiegje af gemaakt gisteren. Het wiegje zelf is al twee generaties in de familie. Maar ik heb zelf het matrasje, dekentje en hemeltje gemaakt. Die waren zo gedateerd . Ben zelf erg blij met het resultaat en straks ligt ons kleine mannetje daar gewoon in!

 

Nog een vraagje voor de kersverse mama's

Willen jullie de geboortekaartjes delen? Ik ben ontzettend nieuwsgierig! Als je dat te privé vind snap ik het hoor ☺

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ash wat een prachtmannetje zeg! Ik vind het zo leuk om te lezen hoe het met jullie allemaal gaat. Prachtig om jullie kleintjes te zien en om te horen dat het goed gaat! Ik word hierdoor wel zelf ook steeds nieuwsgieriger naar ons kleine mannetje, hoewel af en toe de twijfel wel eens toeslaat: kan ik dit allemaal wel? Hoe gaat ons leven eruit zien? Zal alles wel goed gaan?

Ik weet dat dit heel normaal is hoor, maar me er ook niet al te druk om :-)

 

Hier gaat alles nog steeds prima. De afgelopen dagen s avonds veel last van restless leggs waardoor slapen verschrikkelijk was, maar afgelopen nacht gelukkig weer een goede nacht gemaakt. De kleine man is lekker actief en rommelt heerlijk in mijn buik.

Het gevoel van een voetje dat langs je buik gaat vind ik echt fantastisch! Ik hoor dat bij anderen de schopjes ook al heel hard zijn rond 33 wk zwangerschap maar bij mij valt dat gelukkig nog reuze mee. Nog 2 dagen werken, dan is het meivakantie. Na die vakantie moet ik nog 3 dagen werken, zo gek dat dat nu bijna klaar is....maar zeker met dit mooie weer kijk ik ook uit naar mijn verlof!!

 

Hoe gaat het verder met jullie allemaal??

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ash wat een prachtmannetje zeg! Ik vind het zo leuk om te lezen hoe het met jullie allemaal gaat. Prachtig om jullie kleintjes te zien en om te horen dat het goed gaat! Ik word hierdoor wel zelf ook steeds nieuwsgieriger naar ons kleine mannetje, hoewel af en toe de twijfel wel eens toeslaat: kan ik dit allemaal wel? Hoe gaat ons leven eruit zien? Zal alles wel goed gaan?

Ik weet dat dit heel normaal is hoor, maar me er ook niet al te druk om :-)

 

Hier gaat alles nog steeds prima. De afgelopen dagen s avonds veel last van restless leggs waardoor slapen verschrikkelijk was, maar afgelopen nacht gelukkig weer een goede nacht gemaakt. De kleine man is lekker actief en rommelt heerlijk in mijn buik.

Het gevoel van een voetje dat langs je buik gaat vind ik echt fantastisch! Ik hoor dat bij anderen de schopjes ook al heel hard zijn rond 33 wk zwangerschap maar bij mij valt dat gelukkig nog reuze mee. Nog 2 dagen werken, dan is het meivakantie. Na die vakantie moet ik nog 3 dagen werken, zo gek dat dat nu bijna klaar is....maar zeker met dit mooie weer kijk ik ook uit naar mijn verlof!!

 

Hoe gaat het verder met jullie allemaal??

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 

Jaaa echt bijzonder he zo’n kleintje in je buik bewegen!

Al merk ik nu bij mij dat het krapper is en het hier en daar toch ook wel een beetje pijn of beursig voelt hahaha.

Maarja van je eigen kind kan je het hebben he

Lekker hoor dat je eerst nog lekker vakantie hebt en dan nog maar 3 dagen werken.

Ik werk vandaag nog, morgen gaan we nog ff lekker samen een weekend weg en niksen en volgende week nog 3 dagen en ben ik er ook wel klaar mee!

Het reizen begint me echt veel te worden en heb gewoon zin om lekker thuis te rommelen.

 

Verbouwing vordert zeker! Alles is zo goed als af! Alleen de vloer er volgende week in en dan kunnen de meubels weer terug en hebben we ons eigen gemaakte fijne thuis weer.

 

Ik heb een proefdruk gemaakt van geboortekaartje bij hippe geboortekaartjes.

Vind het wel reteduur maar ook wel weer heel gaaf.

 

Fijne dag vandaag!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden