Ga naar inhoud

Uitgerekend in 2e en 3e kwartaal 2018


Gast

Aanbevolen Berichten

AFSPRAAK

 

Kims: 26 mrt vk ZKH

 

ACJ1984:

 

Liantje:

 

Inge35:

 

Poekie: 22 mrt vk

 

Danlon: 22 maart gyn echoscopist en ctg

 

BriarRose: 27 mrt 20 wkn echo

 

Ash: 03 apr vk

 

Kitkat: ??

 

Mariag: ??

 

UITGEREKEND

 

MariaG: 7 apr

 

Inge35: 12 apr

 

Ash: 28 apr

 

Danlon: 3 mei, kz 13/4

 

Kims: 25 mei

 

Poekie: 7 jun

 

️Kitkat: 14 jul

 

️BriarRose: 18 aug

 

ACJ1984: 26 okt

 

Liantje: ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 777
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hey meiden hoe gaat het met jullie??

Hier op zich goed voel me niet zo heel top erg misselijk ene dag wel andere dag minder, kan merken dat me bloeddruk laag is bah vervelend. Verder mag ik niet klagen hoor maar ben wel heel erg moe.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Liantje, wat vervelend dat je je niet top voelt, maar op zich een goed teken van je zwangerschap. Ik snap wel dat het vervelend is! Hopelijk is het snel over!

 

Ik heb vandaag weer controle gehad bij de vk. Ze vond dat mn baarmoeder niet echt hoger kwam dan de vorige keer, dus moet een groeiecho laten maken. Vandaag gelijk een afspraak gemaakt en morgen om 8.50 kunnen we al terecht. Gelukkig maar, want ik heb het liefst zo snel mogelijk maar duidelijkheid. Ze kijken dan ook gelijk naar de ligging van de placenta. Ik hoop maar dat alles goed is en we gewoon onbezorgd verder kunnen met de zwangerschap...

 

Kitkat lekker he? Nesteldrang. Lekker alles in orde maken en je voorbereiden en bezighouden met de komst van je kleintje. Vinden wij hier ook heerlijk!

 

@danlon jij vandaag ook controle gehad? Alles goed?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@liantje, vervelend! Ik weet niet hoe laag voelt...bij mij steeds hoge kant.. Wel vervelend van die misselijkheid, hopelijk kun je wat verlichting vinden in gember ofzo..

 

@poekie, jeetje wat zal dat opeens schrikken zijn geweest! Wel fijn dat je morgen gelijk terecht kunt. Hebben ze nog gezegd hoe groot de kleine ongeveer is? Ik ga wel voor je duimen dat je gewoon lekker verder kan genieten zonder zorgen!

 

Mijn controle van babies was goed. Allebei groeien nog gelijk op maar ze zijn wel. Steeds moeilijker te meten. Ze werden nu rond 2500/2600 geschat maar ze kon het niet met zekerheid zeggen.

Bij mij iets minder. Ben heel ziek geweest afgelopen dagen, veel overgeven en diarree, vandaag gelukkig over. Mijn bloeddruk was weer hoog en omdat ik veel vocht vast hou wordt ik toch maandag opgenomen. Nu uitgebreid bloedonderzoek gedaan, maandag 24uurs bloeddruk en urine meting en als nodig is aanvullende onderzoeken. Is het goed dan mag ik dinsdagavond naar huis. Zo niet dan blijf ik.

De arts gaf aan dat als ik 35 wk ben de babies. Niet meer na andere afdeling hoeven... Dus er is grote kans als uitslag niet goed is ze de babies na volgende week donderdag al halen.

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poekie wat zul je nu zenuwachtig en angstig zijn, kan me je gevoel goed voorstellen. Ik hoop dat je echo er morgen goed uit ziet en dat je rustig verder kunt zwangeren.

 

Danlon wat spannend bij jou zeg we zullen het horen en als je er ff nier meer bent weten we hoe laat het is.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik geloof niet dat ik me echt enorm veel zorgen hoefde te maken, dus enorm geschrokken valt gelukkig wel mee, maar kijk wel even uit naar de echo. We hebben ons kleintje ook al 10 weken niet gezien, dus ook wel weer goed om hem eventjes te bekijken. Gelukkig kon dat dus al heel snel!

 

@danlon getver, ziek zijn als je toch al zwanger bent zou niet moeten mogen! Fijn dat met de kleintjes alles goed blijft gaan. Bij jou ook onzeker hoe het gaat lopen dus! Spannend!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kims Nee uitstellen kan niet oneindig hahaha . En je hebt zo te zien ook nog heel wat op de planning. Maar dan kun je wel lekker je nesteldrang kwijt! En ga je niet de kleertjes voor de 10de keer wassen.

 

@Kitkat geweldig he dat ze zo mooi groeien al die babies! Het moeder gevoel gaat helemaal los hahaha. En inderdaad wij komen ook om in de babyspullen ondertussen. Ik kan er alleen maar heel erg van genieten.

Wat ik op een dag eet uuhh, s'morgens 1 bakje kwark met all bran, tussen door 1 pakje evergreen, smiddags 2 boterhammen, 1 stuk fruit en wat snack groenten om een uur of 3, dan avond eten en s avonds op de bank nog iets van een koekje of een handje chips. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik mijn hele leven al zo weinig eet, ben ook maar 1.63 cm. Maar tot nu toe lijkt dat weinig invloed te hebben op ons spruitje.

 

@Liantje wat naar meid! Met een beetje geluk is het met een paar weken beter. Nog even volhouden

 

@Poekie oh dat is even een tegenvaller. Inderdaad hopen dat het allemaal mee valt!

 

@Danlon echt de laatste loodjes dus! Gelukkig gaan ze nog zo mooi gelijk op. Ik hoop dat ze nog mooi even kunnen blijven zitten. Sterkte nog komende dagen/weken het zal wel zwaar zijn ondertussen.

 

Nou hier gaat het allemaal wel zijn gang. Heb sinds een paar weken langzaam aan last gekregen van mijn heupen. Eerst had ik er vooral last van met omdraaien in bed. Maar nu gaat traplopen ook al niet lekker meer en wandelen ook niet. Dus maar de vk gebeld en die heeft me doorgestuurd naar een bekkenbodem fysio. Het verbaasd me niet maar ik baal er wel een beetje van. Ik kijk wel ontzettend uit naar dinsdag want dan gaan we ons kindje weer zien en hopelijk laat hij even zien wat hij/zij is!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hallo allemaal. Vanochtend de echo weer gehad. Ons kleintje ligt prima op schema. De hoofdomvang was gemiddeld, buikje iets onder gemiddeld en beentje iets boven gemiddeld. We hoeven ons dus geen zorgen te maken!

Wel is het zo dat placenta nog steeds tegen het geboortekanaal ligt. Als ie daar blijft liggen wordt het een keizersnede, maar die dame zei dat het tot ongeveer 34 weken nog weg kan gaan daar, dus over een week of 3 nog een keer een echo.

Was fijn om weer eventjes naar ons mannetje te kijken en te zien dat alles goed was.

 

Even wat anders. Gisteravond kreeg ik heel veel last van mijn zij. Achteraf heb ik dit al wel een paar keer eerder gehad, maar niet zoveel als nu en het ging ook niet weg. Zitten, liggen, staan, niets ging. Ik heb er de hele nacht last van gehouden en kon echt alleen slapen op paracetamol. Vanochtend naar de wc geweest en sindsdien is het zo goed als over. Raar toch?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hallo allemaal. Vanochtend de echo weer gehad. Ons kleintje ligt prima op schema. De hoofdomvang was gemiddeld, buikje iets onder gemiddeld en beentje iets boven gemiddeld. We hoeven ons dus geen zorgen te maken!

Wel is het zo dat placenta nog steeds tegen het geboortekanaal ligt. Als ie daar blijft liggen wordt het een keizersnede, maar die dame zei dat het tot ongeveer 34 weken nog weg kan gaan daar, dus over een week of 3 nog een keer een echo.

Was fijn om weer eventjes naar ons mannetje te kijken en te zien dat alles goed was.

 

Even wat anders. Gisteravond kreeg ik heel veel last van mijn zij. Achteraf heb ik dit al wel een paar keer eerder gehad, maar niet zoveel als nu en het ging ook niet weg. Zitten, liggen, staan, niets ging. Ik heb er de hele nacht last van gehouden en kon echt alleen slapen op paracetamol. Vanochtend naar de wc geweest en sindsdien is het zo goed als over. Raar toch?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Wat fijn zeg!! Wat een geruststelling... En inderdaad maar even afwachten wat er nog allemaal veranderd.. Maar heerlijk dat je weet dat je de kleine straks nog een keer mag gaan bewonderen

 

Nee helemaal niet raar, heb ik sinds aantal weken ook af en toe... Je darmen zitten aan zijkant nu he.. Vooral opletten wat je eet en veel water drinken.. Laatste trimester kun je veel last krijgen van verstopping... Ik heb t trouwens erger als ik teveel heb gegeten... Als we uit eten zijn geweest of vet heb gegeten...of als de babies besluiten dat dat een lekker plekje is om te liggen en schoppen pfff..

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn zeg!! Wat een geruststelling... En inderdaad maar even afwachten wat er nog allemaal veranderd.. Maar heerlijk dat je weet dat je de kleine straks nog een keer mag gaan bewonderen

 

Nee helemaal niet raar, heb ik sinds aantal weken ook af en toe... Je darmen zitten aan zijkant nu he.. Vooral opletten wat je eet en veel water drinken.. Laatste trimester kun je veel last krijgen van verstopping... Ik heb t trouwens erger als ik teveel heb gegeten... Als we uit eten zijn geweest of vet heb gegeten...of als de babies besluiten dat dat een lekker plekje is om te liggen en schoppen pfff..

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Ik heb tot op heden juist geen last van verstopping. Stoelgang is prima... maar hemel wat kan dat zeer doen zeg! Ellendig! Hahaha

Vandaag een dagje ziek gemeld. Even bijkomen van de nacht en wist nog niet dat het over zou gaan. Is altijd zo stom als je je dan plots weer wat beter voelt. Voel me een beetje schuldig dat ik nu niet werk

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb tot op heden juist geen last van verstopping. Stoelgang is prima... maar hemel wat kan dat zeer doen zeg! Ellendig! Hahaha

Vandaag een dagje ziek gemeld. Even bijkomen van de nacht en wist nog niet dat het over zou gaan. Is altijd zo stom als je je dan plots weer wat beter voelt. Voel me een beetje schuldig dat ik nu niet werk

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Nou gewoon even rustig aan doen hoor!

Ik had t in t tweede trimester ook niet hoor... Zo opeens in 3e kwam. T... Heel af en toe.

Voel je niet schuldig, je hebt soms van die nachten dat je denkt wat gebeurt mij nou!

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou gewoon even rustig aan doen hoor!

Ik had t in t tweede trimester ook niet hoor... Zo opeens in 3e kwam. T... Heel af en toe.

Voel je niet schuldig, je hebt soms van die nachten dat je denkt wat gebeurt mij nou!

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Dank je... dat had ik precies nodig. Net nog eens eventjes geslapen. Heerlijk!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meisjes; hier is ie dan! Onze zoon J.uli.an

Gisteren geboren met een keizersnede vol complicaties.

Maarrr afgezien van wat extra pijn doen we het allebei prima! Moeten dit weekend nog blijven maar mogen zondag weer naar huis.

 

Wat een onbeschrijfelijk gevoel; jouw kind op jouw buik... we zijn er stil en zielsgelukkig van fcfb65ee10b7c591d668af067a227a69.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meisjes; hier is ie dan! Onze zoon J.uli.an

Gisteren geboren met een keizersnede vol complicaties.

Maarrr afgezien van wat extra pijn doen we het allebei prima! Moeten dit weekend nog blijven maar mogen zondag weer naar huis.

 

Wat een onbeschrijfelijk gevoel; jouw kind op jouw buik... we zijn er stil en zielsgelukkig van fcfb65ee10b7c591d668af067a227a69.jpg

Ooooh wauw! Gefeliciteerd zeg! Fijn dat het er op zit!! Wat een prachtig mannetje zeg!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meisjes; hier is ie dan! Onze zoon J.uli.an

Gisteren geboren met een keizersnede vol complicaties.

Maarrr afgezien van wat extra pijn doen we het allebei prima! Moeten dit weekend nog blijven maar mogen zondag weer naar huis.

 

Wat een onbeschrijfelijk gevoel; jouw kind op jouw buik... we zijn er stil en zielsgelukkig van fcfb65ee10b7c591d668af067a227a69.jpg

 

Ohhh wauw van harte gefeliciteerd!! En eerlijk, een prachtige naam die wij ook hebben overwogen hihi.

 

Fijn dat jullie het beide prima doen en hopelijk knap je snel op. Geniet van deze prachtige tijd en rustig aan he

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Inge wauuww

Gefeliciteerd kersvers gezinnetje!!!

Wat een leuke naam en een prachtig mannetje! Heerlijk dat hij er is en dat het met jou ook goed gaat.

Geniet er lekker van

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Inge! Wat een mooie baby. Heel veel beterschap bij het herstellen en heel fijn om te horen dat het goed gaat met jullie.

Wat bijzonder toch, dat er na zo’n lang traject dan een kindje in je armen ligt. Geniet ervan, maar dat komt vast helemaal goed. En zondag lekker naar huis met z’n drieën.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meisjes; hier is ie dan! Onze zoon J.uli.an

Gisteren geboren met een keizersnede vol complicaties.

Maarrr afgezien van wat extra pijn doen we het allebei prima! Moeten dit weekend nog blijven maar mogen zondag weer naar huis.

 

Wat een onbeschrijfelijk gevoel; jouw kind op jouw buik... we zijn er stil en zielsgelukkig van fcfb65ee10b7c591d668af067a227a69.jpg

Gefeliciteerd Inge! De eerste van dit clubje is er eindelijk. Wat een mooi mannetje, ik kan er jaloers van worden . Ik hoop dat je goed en snel hersteld en dat Julian het heel goed blijft doen. Rust lekker uit en geniet van dit pure geluk

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meisjes; hier is ie dan! Onze zoon J.uli.an

Gisteren geboren met een keizersnede vol complicaties.

Maarrr afgezien van wat extra pijn doen we het allebei prima! Moeten dit weekend nog blijven maar mogen zondag weer naar huis.

 

Wat een onbeschrijfelijk gevoel; jouw kind op jouw buik... we zijn er stil en zielsgelukkig van fcfb65ee10b7c591d668af067a227a69.jpg

 

Wat een mooi tevreden mannetje! Gefeliciteerd! Nu lekker bijkomen en genieten van alles! Hopelijk is je herstel vlot zodat je nog meer mag genieten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier morgen 38 weken. Vanmorgen ben ik de slijmprop verloren, het zegt niet zoveel, maar het voelt toch als een stapje dichterbij de bevalling spannend!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Voor jou komt het inderdaad ook steeds dichterbij. Het hoeft niet veel te zeggen als je de slijmprop verloren hebt? Maar er zijn ook vrouwen waarbij het dan toch binnen een korte tijd gebeurt. Spannend hoor!!

 

Wat leuk dat we eindelijk in de fase zijn aangekomen waarin de kindjes geboren worden! Iets waar we allemaal zo naar toe hebben geleefd. Bij mij zal het allemaal nog wel eventjes duren, maar ik vind het ook heel spannend en leuk voor de meiden die voor me zijn

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Inge,

Gefeliciteerd meid! Wat geweldig voor jullie.

Een prachtige zoon met een prachtige naam. Wat moet dat een onbeschrijflijk moment zijn voor jullie.

Kom rustig bij en geniet met volle teugen van jullie wondertje.

Heel veel geluk en liefde voor jullie en de kleine mooie man

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal, hoe is het nu bij iedereen? Leuk weekend gehad? Wij een weekend vooral met leuke dingen. Zaterdag wezen shoppen: de nodige spullen en kleertjes voor de kleine gekocht. Was heerlijk!

Gisteren onwijs verrast met een babyshower! Die zag ik helemaal niet aankomen!. Wat was het leuk en gezellig zeg! Nu weer aan het werk. Gelukkig een wat korter weekje, want vrijdag ben ik lekker vrij ivm goede vrijdag.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden