Ga naar inhoud

Wachtbankje december 2017


Lalautje

Aanbevolen Berichten

Volgens mij zijn ze vrij strikt met altijd een pauzemaand in mijn ziekenhuis. Is ook wel ok, de feestdagen even rust nemen en dan in januari weer terug de molen in

 

Je hebt groot gelijk! Als mijn berekening klopt en er ruimte is in Zwolle dan zou ik 2e kerstdag een terugplaatsing hebben.. Misschien dat ze het ook over de kerst heen tillen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 915
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Half, ik heb PCOS dat heeft ons eerst in de weg gezeten. Maar bij deze eerste ivf poging werd maar 1 van de 9 eicellen bevrucht ondanks dat ze rijp waren en de zaadcellen goed waren. De gynaecoloog weet ook niet hoe dat kan. Maar een volgende poging gaat dan ook icsi worden.

 

Voor zover ik weet loop je niet meer risico op een mk dan andere zwangeren. Alleen omdat je er zo vroeg al van weet maak je meer van de cruciale weken bewust mee. Als het goed is plant het ziekenhuis een echo in en dan krijg je wat meer zekerheid dat het goed zit. Maar voor nu zou ik van het beste uit gaan en toch te genieten van het pril zwanger zijn. Goed voor jullie twee zorgen

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Pittig. Bij ons zonder aanwijsbare reden. Wat moet het spannend zijn allemaal ook voor jullie Brair Rose. Ik duim voor je !

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw! Gefeliciteerd!!!! Geniet er lekker van!

 

Ik kan het nog niet geloven maar het is toch echt zo. Twee streepjes op de test. EVEN wat zonneschijn tussen al die vervelende ohss klachten door! In verwachting nu 4wkn en 2 dagen. Klinkt bizar lang. Toch nog maar een extra test gekocht om te testen. Herkennen jullie dat? Testen om t testen en niet willen geloven.....dat t echt zo is na zoveel teleurstellingen?

 

Ik ga nergens heen vandaag. Glimmen en genieten en uitzieken op de bank

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou vanmiddag worden teruggebeld maar blijkbaar is het erg druk. Maar gelukkig is net mn menstruatie dporgebroken dus heb ik al antwoord op mn vraag. Nu morgen 1ste dag aanmelden. Dan dag 3 gonal f beginnen.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 

Succes!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ongi geworden, morgen of overmorgen beginnen met de pil-2januari, maar dat hoor ik morgen van de kliniek

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Spannend, eindelijk kan je beginnen!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

BIBI SCHEMA

🦋Zoee1976: 3dec tp15 dec td

🦋Anouk: 2 dec tp16 dec td

🦋Butterfly: 4 dec tp18 dec td

🦋Wensmam:6dec tp19dec td

🦋Cil: 6 dec tp19dec td

🦋Menace: 10 dec tp23dec td

 

Ivydrew: 8 dec 2e cryo echo,

wachten bloeduitslag eisprong

 

ACJ1984: 21 dec 1e cryo echo

 

Beebwish: 14 dec start gonalf

 

Vpk1988: 13 nov start pil,

21 dec start deca,

2 jan startecho

 

Pino81: 7 dec start pil,

20 dec start deca,

28 dec scratching,

3 jan startecho + start meno,

10 jan 1e echo fm

 

Lalautje: 13 dec start pil,

5 jan startecho,

7 jan start pergoveris

11 jan 1e echo fm

 

MaryB:zwanger4 dec td

MariaC: zwanger 6 dec td

 

♥️Amf: rustmaand, cryo

♥️EatPrayLove: rustmaand, cryo

♥️Alice123: rustmaand, cryo ♥️Luna05: rustmaand,

nieuwe poging

♥️Christel81: 11 jan start deca,

12 jan start meno

♥️Miranda13: rustmaand,

nieuwe poging

♥️Sharlee: rustmaand,

20 dec intake gesprek Leuven

♥️Yamila: 4 jan start pil,

9 feb start deca,

21 feb start gonalf,

28 feb 1e echo fm

 

Dsr84: ZWANGER! td 5 dec

Petsy85: ZWANGER! td 6 dec

Bambi85: ZWANGER! td 10 dec

Briarrose: ZWANGER! td 12 dec

 

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames ik kon de spanning niet meer aan. Heb stiekem getest en volgens mij is het raak. Kan mijn ogen niet geloven de59bf468514840eadbb46ca9aa86af3.jpg

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Volgens mij zeg je????? Nou dit is wel een hele duidelijke plus + van harte gefeliciteerd !

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het nog niet geloven maar het is toch echt zo. Twee streepjes op de test. EVEN wat zonneschijn tussen al die vervelende ohss klachten door! In verwachting nu 4wkn en 2 dagen. Klinkt bizar lang. Toch nog maar een extra test gekocht om te testen. Herkennen jullie dat? Testen om t testen en niet willen geloven.....dat t echt zo is na zoveel teleurstellingen?

 

Ik ga nergens heen vandaag. Glimmen en genieten en uitzieken op de bank

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 

Gefeliciteerd!!!! We zijn precies even ver.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames ik kon de spanning niet meer aan. Heb stiekem getest en volgens mij is het raak. Kan mijn ogen niet geloven de59bf468514840eadbb46ca9aa86af3.jpg

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

 

Waaaaauuwwww te gek!! Die is zeker raak! gefeliciteerd!!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de lieve berichtjes allemaal. Net toch maar naar het ziekenhuis gegaan voor prikken

@bambi, gefeliciteerd!! Ik zou precies hetzelfde doen. Na al die stomme testen met één streepje mag je heus wel even een paar keer extra testen met twee streepjes

@briarrose, ik hoop het zo voor je!!

@Beebwish, heel goed dat je hebt gebeld. Altijd bellen in plaats van jezelf opvreten. Bij mij duurde het vier dagen toen.

 

Sterkte Alice. Ik ben blij dat je cryo’s hebt. Bij mij was het ook een cryo, 2e poging in de VU.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

BIBI SCHEMA

🦋Zoee1976: 3dec tp15 dec td

🦋Anouk: 2 dec tp16 dec td

🦋Butterfly: 4 dec tp18 dec td

🦋Wensmam:6dec tp19dec td

🦋Cil: 6 dec tp19dec td

🦋Menace: 10 dec tp23dec td

 

Ivydrew: 8 dec 2e cryo echo,

wachten bloeduitslag eisprong

 

ACJ1984: 21 dec 1e cryo echo

 

Beebwish: 14 dec start gonalf

 

Vpk1988: 13 nov start pil,

21 dec start deca,

2 jan startecho

 

Pino81: 7 dec start pil,

20 dec start deca,

28 dec scratching,

3 jan startecho + start meno,

10 jan 1e echo fm

 

Lalautje: 13 dec start pil,

5 jan startecho,

7 jan start pergoveris

11 jan 1e echo fm

 

MaryB:zwanger4 dec td

MariaC: zwanger 6 dec td

 

♥️Amf: rustmaand, cryo

♥️EatPrayLove: rustmaand, cryo

♥️Alice123: rustmaand, cryo ♥️Luna05: rustmaand,

nieuwe poging

♥️Christel81: 11 jan start deca,

12 jan start meno

♥️Miranda13: rustmaand,

nieuwe poging

♥️Sharlee: rustmaand,

20 dec intake gesprek Leuven

♥️Yamila: 4 jan start pil,

9 feb start deca,

21 feb start gonalf,

28 feb 1e echo fm

 

Dsr84: ZWANGER! td 5 dec

Petsy85: ZWANGER! td 6 dec

Bambi85: ZWANGER! td 10 dec

Briarrose: ZWANGER! td 12 dec

 

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Wauw dat wordt een mooie kerst voor velen zeg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden