Hello & Welcome to our community. Is this your first visit? Registreer
  • Blij
  • Boos
  • Cool
  • Gek
  • Hongerig
  • Moe
  • Ontzagwekkend
  • Verdrietig
  • Verlegen
  • Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Cryo niet gelukt

Baby
      Je hebt nog niks getypt...

Ik ben:
      ----

Standaard Cryo niet gelukt

Hoi dames,Mijn eerste cryo tp is helaas niet gelukt. Op dit moment aan het menstrueren. Dit is telkens weer erg pijnlijk en spannend omdat ik endometriose heb. Hierdoor meerdere malen erg ziek geweest en meerdere operaties ondergaan. Twee jaar geleden een mk gehad, natuurlijke wijze zwanger geworden. Nu aangewezen op ivf.Hoe gaan jullie om met alle verschillende emoties? Hoop, teleurstelling, verdriet. Soms ben ik er (bijna) van overtuigd dat het zal slagen, we zijn immers al eens in verwachting geweest. Het volgende moment staat voornamelijk de angst en onzekerheid op de voorgrond. Nu weer op naar een volgende cryo poging. De tweede cryo poging en tevens de laatste cryo van de eerste punctie. Toch weer een nieuwe kans..

Kleuter

Ik ben:
      ----

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wensmama90 Bekijk bericht
      Hoi dames,Mijn eerste cryo tp is helaas niet gelukt. Op dit moment aan het menstrueren. Dit is telkens weer erg pijnlijk en spannend omdat ik endometriose heb. Hierdoor meerdere malen erg ziek geweest en meerdere operaties ondergaan. Twee jaar geleden een mk gehad, natuurlijke wijze zwanger geworden. Nu aangewezen op ivf.Hoe gaan jullie om met alle verschillende emoties? Hoop, teleurstelling, verdriet. Soms ben ik er (bijna) van overtuigd dat het zal slagen, we zijn immers al eens in verwachting geweest. Het volgende moment staat voornamelijk de angst en onzekerheid op de voorgrond. Nu weer op naar een volgende cryo poging. De tweede cryo poging en tevens de laatste cryo van de eerste punctie. Toch weer een nieuwe kans..
      Hoi wensmama je bent van harte welkom op de topic wachtbankje. Hier delen we alles wat betreft het hele traject met elkaar. Groetjes Christel

Queen

Ik ben:
      ----

Standaard Cryo niet gelukt

@wensmama90 hey! Zoals christel al zegt, je mag je op het wachtbankje melden! Hier zitten we allemaal te wachten (tot we mogen testen, aan het stimuleren zijn, of tot wanneer we weer mogen beginnen met stimuleren/cryo)
      Als je op het forum naar behandelingen gaat, dan staat onderaan het wachtbankje (november)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Student
      4,5 jaar bezig, waarvan 2,5
      jaar met mmm. Bezig met cryo
      IVF3

Ik ben:
      Cool

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wensmama90 Bekijk bericht

Ha! Het js ideen zwaar traject, waar we hier allemaal helaas van af weten.
      Ik heb zelf geen emdometriose, maar van verhalen van andere begrijp ik dat dat echt heel vervelend is.
      tja qua emoties gaat jet alle kangen uit. Van kracht, hoop en positiviteit. Naar verdrietig, het gevoel hebben dat het nooit meer goed komt tot boosheid.
      Daf gevoel mag er gewoin zijn.
      Mij helpt het ook echt om er met lotgenoten over te hebben.

Hopelijk gaat de volgende cryo lekker bljjven zitten! Sterkte!! 🍀

Baby

Ik ben:
      ----

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pino81 Bekijk bericht
      Ha! Het js ideen zwaar traject, waar we hier allemaal helaas van af weten.Ik heb zelf geen emdometriose, maar van verhalen van andere begrijp ik dat dat echt heel vervelend is.tja qua emoties gaat jet alle kangen uit. Van kracht, hoop en positiviteit. Naar verdrietig, het gevoel hebben dat het nooit meer goed komt tot boosheid.Daf gevoel mag er gewoin zijn.Mij helpt het ook echt om er met lotgenoten over te hebben.Hopelijk gaat de volgende cryo lekker bljjven zitten! Sterkte!! 🍀
      Bedankt! Ik zal me daar eens melden

Baby

Ik ben:
      ----

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Christel81 Bekijk bericht
      Hoi wensmama je bent van harte welkom op de topic wachtbankje. Hier delen we alles wat betreft het hele traject met elkaar. Groetjes Christel
      Bedankt! 'Verkeerde' topic dus, haha

Soortgelijke discussies

1. 1 of 2 cryo's teruggeplaatst en zwanger of niet?
      Door Mama-in-love in forum CRYO
      Reacties: 16
      Laatste bericht: 15-01-14, 14:39
    2. cryo wel/niet gebruikmaken van embryoscope?
      Door Sterren in forum CRYO
      Reacties: 5
      Laatste bericht: 25-03-12, 20:46
    3. Reacties: 25
      Laatste bericht: 17-02-11, 14:25
    4. helaas niet gelukt
      Door marielle30 in forum IVF
      Reacties: 10
      Laatste bericht: 14-05-10, 14:02
    5. helaas niet gelukt
      Door artiko in forum IVF
      Reacties: 18