Ga naar inhoud

Wachtbankje November 2017[emoji256][emoji92]


Lalautje

Aanbevolen Berichten

@miranda weet je al wanneer de terugplaatsing is?

@butterfly wordt de misselijkheid al wat minder?

 

Hier vanmiddag de terugplaatsing gehad. Ging goed allemaal en mochten idd mee kijken. Embryo was bij de laatste check weer wat meer gaan delen, is met 7 delig begonnen. Dus nu de spannende w8weken in. Over 2 weken mag ik testen!

 

Ohh spannend zeg!!! Ik zal voor je duimen.. hoop dat ze 9 maanden blijft zitten

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 794
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Goeiemorgen ladies,

 

Dankjewel allemaal De echo is gister ochtend goed gegaan Ik wordt vanmiddag terug gebeld met datum van wanneer de tp is ... en dan hopen dat de ontdooiing goed gaat .. ook altijd spannend heej

 

 

@ Pino ja gaat snel he .. ik heb nu 1 laatste cryo over die terug geplaatst gaat worden van poging 2 dus ik hoop zooo dat hij door de ontdooiing komt en goed blijft delen en dat de tp doorgaat Daar ga ik wel vanuit ben er positief onder En dit keer weer zonder pregnyl volledig natuurlijke cyclus dus we gaan het zien .. vond het zo fijn zonder de pregnyl en het feit dat ik de afgelope keer toch wel heel prilletjes zwanger was arts zei dat ik een innesteling he. Gehad maar dat het bij het aanleggen waarschijnlijk fout is gegaan en als er een aanleg fout is wordt het afgestoten dus erbij wel wat gebeurd dus ga er deze keer ook gewoon voor lekker zoo natuurlijk mogelijk

 

@Menace spannend ook Succes morgen lieverd

 

Lief van je bedankt. Donderdag de eerste echo en hoop dan ook snel een tp. Hoop dat jij inmiddels hebt gehoord wanneer jij de to krijgt, fijn dat je er zo n goed gevoel over hebt.. ik wens je ook veel geluk toe als je de vorige keer pril zwanger bent geweest dan zal het deze keer zeker raak zijn en blijven zitten

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

BIBI SCHEMA

🦋ACJ1984: 21 nov tp5 dec td

 

Miranda13: 25 nov cryo tp

 

Menace: 23 nov echo cryo

 

Butterfly36: 15 nov start meno,

22 nov 1e echo fm

 

Vpk1988: 13 nov start pil,

21 dec start deca,

2 jan startecho

 

Amf: rustmaand, cryo

EatPrayLove: rustmaand, cryo

Ivydrew: rustmaand, cryo

Petsy85: rustmaand, cryo

Cil: rustmaand,

cryo/nieuwepoging

Lalautje: 12 dec start pil,

5 jan startecho,

7 jan start pergoveris

Yamila: 28 dec start pil,

21 jan deca,

12 feb gonalf

Beebwish1982: rustmaand,

nieuwe poging

Luna05: rustmaand,

nieuwe poging

Christel81: rustmaand,

5 dec evaluatiegesprek,

nieuwe poging

Pino81: rustmaand,

23 nov evaluatiegesprek,

nieuwe poging

 

Sharlee: ZWANGER! 1 nov td,

1 dec 8+2 weken echo

KitKat: ZWANGER! 6 nov td,

29 nov 7+5 weken echo

 

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@acj1984 fijn dat alles goed gegaan is! Ik duim ook voor je dat het lekker 9 maanden zo blijft zitten

 

@miranda13 heb jij al een datum gekregen ?

 

@butterfly36 heel veel succes morgen mop ! Ik duim voor een mooi aantal en hopelijk al richting de 18mm

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Lalau en @acj1984 ik ben vanmiddag idd terug gebeld en de datum vanterugplaatsing is zaterdag 25 november ... en de 25e wordt ik in de ochtend gebeld met de tijdstip van tp mits die goed ontdooid .. dus ben benieuwd@ butterfly Succes morgen lieverd 😘@ menage dankjewel voor de positieve berichtje❤️ Ik hoop idd dat het nu bij de laatste cryo raak zal zijn en dat ik niet hoef te beginnen aan een derde poging I hope so !!@ acj1984 Fijn dat je to goed is verlopen... nu lekker warmpjes erbij blijven zitten 9 maandjes lang 🙏🏾 En trouwens hoe weet jij dat van je embryo of hij nog door deelde en de kwaliteit ? Aan wie vraag je dat en wat vraag je precies ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@miranda weet je al wanneer de terugplaatsing is?

@butterfly wordt de misselijkheid al wat minder?

 

Hier vanmiddag de terugplaatsing gehad. Ging goed allemaal en mochten idd mee kijken. Embryo was bij de laatste check weer wat meer gaan delen, is met 7 delig begonnen. Dus nu de spannende w8weken in. Over 2 weken mag ik testen!

 

AH fijn dat het goed is gegaan.

Hopen dat hij/zij lekker warm bij je blijft .

 

Ja nog misselijk, maar niet meer over gegeven.

Wel continu pijn baarmoeder. Zit nu op dag 7 meno. Had het vorige ivf ook, maar vraag me af of dit eigenlijk wel hoort? Iemand ervaring mee

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@acj1984 fijn dat alles goed gegaan is! Ik duim ook voor je dat het lekker 9 maanden zo blijft zitten

 

@miranda13 heb jij al een datum gekregen ?

 

@butterfly36 heel veel succes morgen mop ! Ik duim voor een mooi aantal en hopelijk al richting de 18mm

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Dank je schat

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@butterfly, succes vandaag. Hopelijk is er al een mooi aantal eitjes te zien en groeien ze al lekker 🍀

 

@acj1984, fijn dat je weer een mooie tp hebt gehad, hopelijk over een 2 weken een mooie test en blijft die daar lekker warmpjes zitten

 

@menace, hoe is het gisteden gedaan?

 

@miranda, op naar zaterdag 💪. Dat gaat m worden 🍀

 

Hier morgen gesprek in het ziekenhuis, dan weten we weer meer hoe verder.

 

Voor de rest van de wachtende dames ook 😙

Link naar reactie
Delen op andere sites

@butterfly, succes vandaag. Hopelijk is er al een mooi aantal eitjes te zien en groeien ze al lekker

 

@acj1984, fijn dat je weer een mooie tp hebt gehad, hopelijk over een 2 weken een mooie test en blijft die daar lekker warmpjes zitten

 

@menace, hoe is het gisteden gedaan?

 

@miranda, op naar zaterdag . Dat gaat m worden

 

Hier morgen gesprek in het ziekenhuis, dan weten we weer meer hoe verder.

 

Voor de rest van de wachtende dames ook

Dank je Pino, ik hoop het ook.

Voor jullie ook spannend morgen , ben benieuwd wat ze gaan zeggen, spannend.

 

Fijne dag en tot later

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames, ik ben nieuw op dit forum. Ben met mijn eerste ivf poging bezig. Lange protocol, nu al vier weken deca aan het prikken en twee weken gonal. Morgen weer voor echo en hopelijk dan klaar. Ik voel mijn buik vol zitten van de follikels, vind het maar een vreemd gevoel. Zit mezelf behoorlijk op te vreten over de punctie, maar dat zal uiteindelijk ook wel loslopen.

 

In ieder geval heel mooi forum om te lezen, veel succes verhalen en betrokken met elkaar. Ik ga jullie in de gaten houden vanaf nu

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames, ik ben nieuw op dit forum. Ben met mijn eerste ivf poging bezig. Lange protocol, nu al vier weken deca aan het prikken en twee weken gonal. Morgen weer voor echo en hopelijk dan klaar. Ik voel mijn buik vol zitten van de follikels, vind het maar een vreemd gevoel. Zit mezelf behoorlijk op te vreten over de punctie, maar dat zal uiteindelijk ook wel loslopen.

 

In ieder geval heel mooi forum om te lezen, veel succes verhalen en betrokken met elkaar. Ik ga jullie in de gaten houden vanaf nu

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Welkom Alice123 spannend zeg!!! Hoop snel klaar voor de punctie. Viel bij mij heel erg mee... hoop dat je veel follikels hebtWelk ziekenhuis ben je in behandeling?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@butterfly, succes vandaag. Hopelijk is er al een mooi aantal eitjes te zien en groeien ze al lekker

 

@acj1984, fijn dat je weer een mooie tp hebt gehad, hopelijk over een 2 weken een mooie test en blijft die daar lekker warmpjes zitten

 

@menace, hoe is het gisteden gedaan?

 

@miranda, op naar zaterdag . Dat gaat m worden

 

Hier morgen gesprek in het ziekenhuis, dan weten we weer meer hoe verder.

 

Voor de rest van de wachtende dames ook

 

Hey Pino

 

Morgen heb ik de eerste echo, dus nog heel even geduld.. zo spannend ben ook zo benieuwd wanneer ik dan de tp zal hebben. Ik verwacht zelf dinsdag 28 nov.. zou ook fijn zijn want 4 dec start ik bij mijn nieuwe werkgever. Succes vandaag in het ziekenhuisdenk aan je

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit voor de eerste fase in spaarne gasthuis haarlem, en straks punctie en tp in VU.

 

Ik moet nog even bijlezen hoe jullie er allemaal voor staan.

@butterfly, hoop dat ze bij jou sneller groeien dan bij mij, vooral met die misselijkheid. Dat had ik alleen de eerste week, dus misschien dat het vanaf nu wat minder wordt?

@ menace, ik ga voor je duimen morgen 🤞 en fijn om te lezen dat je de punctie mee vond vallen.

@acj1984, spannend! En succes met deze extra lange dagen

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit voor de eerste fase in spaarne gasthuis haarlem, en straks punctie en tp in VU.

 

Ik moet nog even bijlezen hoe jullie er allemaal voor staan.

@butterfly, hoop dat ze bij jou sneller groeien dan bij mij, vooral met die misselijkheid. Dat had ik alleen de eerste week, dus misschien dat het vanaf nu wat minder wordt?

@ menace, ik ga voor je duimen morgen 🤞 en fijn om te lezen dat je de punctie mee vond vallen.

@acj1984, spannend! En succes met deze extra lange dagen

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hey Alice welkom .

Spannend . hoelang ben jij al aan het stimuleren dan twee weken?

Jij dus ook last van misselijkheid, hier ook tot spugen ( gelukkig eenmalig aan toe).

 

Hoeveel follikels bij jou?

Ik zit nu te wachten op de echo

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames, ik ben nieuw op dit forum. Ben met mijn eerste ivf poging bezig. Lange protocol, nu al vier weken deca aan het prikken en twee weken gonal. Morgen weer voor echo en hopelijk dan klaar. Ik voel mijn buik vol zitten van de follikels, vind het maar een vreemd gevoel. Zit mezelf behoorlijk op te vreten over de punctie, maar dat zal uiteindelijk ook wel loslopen.

 

In ieder geval heel mooi forum om te lezen, veel succes verhalen en betrokken met elkaar. Ik ga jullie in de gaten houden vanaf nu

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Trouwens de punctie is/ kan pijnlijk zijn .

Wat voor pijnstilling krijg je weet je dat.

Bij mij viel t wel mee alleen de linker kant deed erg pijn met aanprikken.

Maat het is echt te doen, en je weet waarvoor je het doet hou dat gevoel vast dat maakt je sterker

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

i ik ben nieuw hier

 

Ik heb zondag mijn tp op natuurlijke cyclus gehad

Super spannend weer

Super emotioneel sinds gisteren

Volhouden tot dinsdag dan testen

 

Hey sharry, welkom

Spannend voor jouw. De wachtweken zijn killing .

Hoeveelste tp is dit van jou ?

Heel veel succes iig.

Hopen op een mooie test voor jouw dinsdag

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey sharry, welkom

Spannend voor jouw. De wachtweken zijn killing .

Hoeveelste tp is dit van jou ?

Heel veel succes iig.

Hopen op een mooie test voor jouw dinsdag

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

d

Hoi

 

Nou dit is mijn 2x tp op eigen cyclus

Heb nog 6 cryos over

Wel ernorme overstimulatie gehad

Wachtdagen zijn echt moeilijk ja

Thanks

Gr sharry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @ Pino dankjewel ja daar gaan we vanuit 🙌🏾 Dit is m gewoon ! Ook spnnend voor jou wat ze allemaal gaan Zeggen want dit gaat over de start van poging 3 en evaluatie van poging 2 toch?@ Butterfly gelukkig is het overgeven over nu hopen dat je je snel weer wat beter gaat voelen is ook niet dijn al die medicijnen maar je weet waarvoor je het doet en dat maakt het wel wat dragelijk😘@ shari en Alice123 Welcome ladies ! En wat spannend voor jullie beiden ook Shari jij zit in je wachtweken .. killing heej zoek veel afleiding en duim voor je dat het deze keer blijft zitten 🍀 6 cryoos mooi aantal nou hopen dat je die niet nodig heb 😊 En Alice123 punctie.. kan me voorstellen hoor dat je je zo voelt maar opzich valt het wel mee maar de ene vrouw ervaart het anders dan de ander.. bij mijn eerste ounctie voelde het aanprikken van de follikels beetje vervelend maar wel goed te doen en bij de tweede punctie. Ging ook goed alleen de napojn in me buik was meer als bij de eerste keer maar ook over t algemeen goed te doen Je krijgt pijnstilling Spannend ik wens je succes en hoop dat ze er veel kunnen aanprikken 🙏🏾 Komt helemaal goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Alice welkom .

Spannend . hoelang ben jij al aan het stimuleren dan twee weken?

Jij dus ook last van misselijkheid, hier ook tot spugen ( gelukkig eenmalig aan toe).

 

Hoeveel follikels bij jou?

Ik zit nu te wachten op de echo

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

 

Ja, om precies te zijn is vandaag dag 16 van stimuleren. Ben het behoorlijk zat inmiddels. Maar eind is in zicht. Gisteren echo waren 12 follikels zichtbaar, maar weet niet of die allemaal goed zijn. Ik hoop voor jou ook op een mooi aantal!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ shary en Alice123 misschien als jullie willen , kan Lalautje jullie ook op het schemaatje zetten ... je hebt t al vast wel voorbij zien komen daarop wordt aangegeven waar iedereen zich bevindt in welke fase Etcc is wel handig als je toch even snel wilt weten waar iemand staat .. soms hebben we zoveel berichtjes dat je er niet zo 123 doorlees 😂 Jij (shary kan de datum van tp aangeven en dan datum van wanneer je gaat testen. En Alice123 bijvoorbeeld data van je punctie Etcc of echo's Etcc Liefs❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

@alice123 hoop dat de echo morgen goed is en je snel de punctie mag! Ik vond het ook echt meevallen, maar ik had dan ook pijnstiller via infuus en morfine tijdens de punctie (wat erg chil is)

 

@sharry heb je een testdatum gekregen van het ziekenhuis ?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames, ik ben nieuw op dit forum. Ben met mijn eerste ivf poging bezig. Lange protocol, nu al vier weken deca aan het prikken en twee weken gonal. Morgen weer voor echo en hopelijk dan klaar. Ik voel mijn buik vol zitten van de follikels, vind het maar een vreemd gevoel. Zit mezelf behoorlijk op te vreten over de punctie, maar dat zal uiteindelijk ook wel loslopen.

 

In ieder geval heel mooi forum om te lezen, veel succes verhalen en betrokken met elkaar. Ik ga jullie in de gaten houden vanaf nu

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Ik voelde me op het laatst ook echt vol zit van de follikels, wanneer had je de laatste echo ? En hoeveel follikels had je toen ? En hoeveel mm waren ze toen ?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voelde me op het laatst ook echt vol zit van de follikels, wanneer had je de laatste echo ? En hoeveel follikels had je toen ? En hoeveel mm waren ze toen ?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Gisteren echo gehad, 12 follikels heel uiteenlopende grotes, kleinste 9mm grootste al 18mm. Maar pff, ik heb vandaag wel echt last ervan. Was net onderweg naar een lunch afspraak voor werk, maar ben omgekeerd. Denk niet dat ik nu kan verbloemen dat het niet zo lekker gaat. Dus hoop heel erg dat ze morgen zeggen dat het klaar is.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden