Ga naar inhoud

Wachtbankje November 2017[emoji256][emoji92]


Lalautje

Aanbevolen Berichten

Bibi schema

 

🦋Luna05: 23 okt tp6 nov td

🦋KitKat: 26 okt tp6 nov td

🦋Miranda13: 27okt tp..nov td

🦋Pino81: 29 okt tp 14 nov td

 

Beebwish1982: 3 nov cryo tp

 

Christel81: 3 nov echo cryo

 

Menace: +-30 okt ongi & ziekenhuis bellen planning cryo tp

 

Butterfly: 29 sept start pil,

3 nov start deca, 15 nov startecho/start meno

 

Lalautje: 10 dec start pil,

5 jan startecho

Amf: rustmaand

Yamila: 1 nov start pil,

3 nov bloedprikken waardes

Sharlee: rustmaand

EatPrayLove: rustmaand

Vpk1988: 1 nov evaluatiegesprek

Petsy85: rustmaand

Cil: rustmaand

Ivydrew: rustmaand

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 794
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hoi morgenochtend weer ochtend urine is beter. Heb wel die early pregnancy testjes van de action? Ik weet niet hoe goed die zijn we zullen zien...🤞🏻🤞🏻

 

Spannend 🤞

Ik duim voor je mee! Het kan ook nog innestelen morgen hè! Dus niet getreurd als je morgen niks ziet nog!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ziekenhuis wat geen heil meer in je ziet. Een amh waarde van 0,34....maar laten we deze maand maar eens positief van start gaan . Ok ok het is nog vroeg en er kan nog van alles gebeuren, maar dat wat de artsen zeiden wat waarschijnlijk nooit zou gaan gebeuren is nu dan toch echt werkelijkheid! Een positieve test in mijn handen, 4 weken zwanger vandaag!!!! Ik hoop dat dit jullie hoop geeft meiden. Ik was immers een hopeloos geval in de ogen van de artsen, maar er groeit nu toch echt een wondertje in m’n buik #blessed [ATTACH]6380[/ATTACH]

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ziekenhuis wat geen heil meer in je ziet. Een amh waarde van 0,34....maar laten we deze maand maar eens positief van start gaan . Ok ok het is nog vroeg en er kan nog van alles gebeuren, maar dat wat de artsen zeiden wat waarschijnlijk nooit zou gaan gebeuren is nu dan toch echt werkelijkheid! Een positieve test in mijn handen, 4 weken zwanger vandaag!!!! Ik hoop dat dit jullie hoop geeft meiden. Ik was immers een hopeloos geval in de ogen van de artsen, maar er groeit nu toch echt een wondertje in m’n buik #blessed [ATTACH]6380[/ATTACH]

 

Lieve lieve lieve Sharlee,

Wow wow wow wow wow wow!!!!

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat ben ik blij voor je! Krijg hier kippenvel van en zit met een brok in mijn keel.

Meisje wat is het je gegund!!

Kan het niet geloven. Fantastisch gewoon!

Je geeft hoop aan iedereen.

Lieverd, fantastisch!! Ik gun het je!

Ondanks dat het pril is geniet er lekker van!

Heel veel liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ziekenhuis wat geen heil meer in je ziet. Een amh waarde van 0,34....maar laten we deze maand maar eens positief van start gaan . Ok ok het is nog vroeg en er kan nog van alles gebeuren, maar dat wat de artsen zeiden wat waarschijnlijk nooit zou gaan gebeuren is nu dan toch echt werkelijkheid! Een positieve test in mijn handen, 4 weken zwanger vandaag!!!! Ik hoop dat dit jullie hoop geeft meiden. Ik was immers een hopeloos geval in de ogen van de artsen, maar er groeit nu toch echt een wondertje in m’n buik #blessed [ATTACH]6380[/ATTACH]

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Sharlee wat heerlijk en wat fijn meid van harte gefeliciteerd en ga lekker genieten

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve @Lalautje hier even een berichtje voor jou.

Wat help jij toch iedereen er elke dag weer doorheen met je lieve berichtjes, informatie en reactes.

Maar ondertussen ook dapper in je eigen proces, helemaal in Spanje waar je gelukkig nu samen met je partner een goed gevoel bij hebt en in januari het traject daar gaat starten.

Ik snap dat dit forum je houvast geeft en een goed gevoel, maar vergeet ook niet aan jezelf te denken hoor.

Twee maanden even ‘rust’ en de focus even buiten alle trajecten kan ook goed voor je zijn, maar dat is helemaal aan jou natuurlijk.

Voel je in ieder geval tot niets verplicht als je even voor jezelf kiest.

Ik heb respect voor hoe je het allemaal doet en al duurt het voor jou nog even... het gaat vast en zeker goedkomen!

Dikke knuffel

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ziekenhuis wat geen heil meer in je ziet. Een amh waarde van 0,34....maar laten we deze maand maar eens positief van start gaan . Ok ok het is nog vroeg en er kan nog van alles gebeuren, maar dat wat de artsen zeiden wat waarschijnlijk nooit zou gaan gebeuren is nu dan toch echt werkelijkheid! Een positieve test in mijn handen, 4 weken zwanger vandaag!!!! Ik hoop dat dit jullie hoop geeft meiden. Ik was immers een hopeloos geval in de ogen van de artsen, maar er groeit nu toch echt een wondertje in m’n buik #blessed [ATTACH]6380[/ATTACH]

 

Lieve lieve lieve Sharlee,

Wow wow wow wow wow wow!!!!

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat ben ik blij voor je! Krijg hier kippenvel van en zit met een brok in mijn keel.

Meisje wat is het je gegund!!

Kan het niet geloven. Fantastisch gewoon!

Je geeft hoop aan iedereen.

Lieverd, fantastisch!! Ik gun het je!

Ondanks dat het pril is geniet er lekker van!

Heel veel liefs xx

 

Dank je lieve KitKat! Ben echt zoooo benieuwd hoe dit gaat lopen

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve @Lalautje hier even een berichtje voor jou.

Wat help jij toch iedereen er elke dag weer doorheen met je lieve berichtjes, informatie en reactes.

Maar ondertussen ook dapper in je eigen proces, helemaal in Spanje waar je gelukkig nu samen met je partner een goed gevoel bij hebt en in januari het traject daar gaat starten.

Ik snap dat dit forum je houvast geeft en een goed gevoel, maar vergeet ook niet aan jezelf te denken hoor.

Twee maanden even ‘rust’ en de focus even buiten alle trajecten kan ook goed voor je zijn, maar dat is helemaal aan jou natuurlijk.

Voel je in ieder geval tot niets verplicht als je even voor jezelf kiest.

Ik heb respect voor hoe je het allemaal doet en al duurt het voor jou nog even... het gaat vast en zeker goedkomen!

Dikke knuffel

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Heel mooi verwoord en helemaal waar. Het is een toppertje!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ziekenhuis wat geen heil meer in je ziet. Een amh waarde van 0,34....maar laten we deze maand maar eens positief van start gaan . Ok ok het is nog vroeg en er kan nog van alles gebeuren, maar dat wat de artsen zeiden wat waarschijnlijk nooit zou gaan gebeuren is nu dan toch echt werkelijkheid! Een positieve test in mijn handen, 4 weken zwanger vandaag!!!! Ik hoop dat dit jullie hoop geeft meiden. Ik was immers een hopeloos geval in de ogen van de artsen, maar er groeit nu toch echt een wondertje in m’n buik #blessed [ATTACH]6380[/ATTACH]

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Ohhhh sharlee ongelofelijk en zo blij voor jou!!Genietdikke knuffel en hoop idd dat ik het ook mag meemaken maar voor nu super blij voor jou!!!!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh sharlee ongelofelijk en zo blij voor jou!!Genietdikke knuffel en hoop idd dat ik het ook mag meemaken maar voor nu super blij voor jou!!!!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Ik ga heel hard duimen voor jullie allemaal!!!🤞

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow sharlee!!!

Wat goed zeg, gefeliciterd!!!

 

Gewoonin je eigen cyclus toch, wat een wonder!!!

 

Gefeliciteerd!!

 

Ja in m’n natuurlijke cyclus gelijk na een mislukte iui-escape. Weet niet of het toeval is, maar een vriendin van me had de scratching gedaan en werd bij de vlgde ivf niet zwanger en de natuurlijke cyclus daarna wel. Bij mij is het ook precies zo gegaan.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ziekenhuis wat geen heil meer in je ziet. Een amh waarde van 0,34....maar laten we deze maand maar eens positief van start gaan . Ok ok het is nog vroeg en er kan nog van alles gebeuren, maar dat wat de artsen zeiden wat waarschijnlijk nooit zou gaan gebeuren is nu dan toch echt werkelijkheid! Een positieve test in mijn handen, 4 weken zwanger vandaag!!!! Ik hoop dat dit jullie hoop geeft meiden. Ik was immers een hopeloos geval in de ogen van de artsen, maar er groeit nu toch echt een wondertje in m’n buik #blessed [ATTACH]6380[/ATTACH]Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ohhhhh wat een goed nieuws dit superblij voor je echt onwijs te gek dit en idd dit geeft hoop voor de vrouwen die in zo'n soortgelijke situatie als die van jou zitten geniet ervan echt gaaaaaafff👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve @Lalautje hier even een berichtje voor jou.Wat help jij toch iedereen er elke dag weer doorheen met je lieve berichtjes, informatie en reactes.Maar ondertussen ook dapper in je eigen proces, helemaal in Spanje waar je gelukkig nu samen met je partner een goed gevoel bij hebt en in januari het traject daar gaat starten.Ik snap dat dit forum je houvast geeft en een goed gevoel, maar vergeet ook niet aan jezelf te denken hoor.Twee maanden even ‘rust’ en de focus even buiten alle trajecten kan ook goed voor je zijn, maar dat is helemaal aan jou natuurlijk.Voel je in ieder geval tot niets verplicht als je even voor jezelf kiest.Ik heb respect voor hoe je het allemaal doet en al duurt het voor jou nog even... het gaat vast en zeker goedkomen!Dikke knuffel Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hier ben ik t super mee eens je bent een topper lalautje goed verwoord kims 👍🏼👍🏼
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend 🤞Ik duim voor je mee! Het kan ook nog innestelen morgen hè! Dus niet getreurd als je morgen niks ziet nog!Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hoi lalautje ik heb vanmorgen getest en ik zag weer niks dacht een heeeeeel licht soort van schaduw streep te zien maar mijn man zegt ik zie niks misschien verbeeld ik het me dacht echt wat te zien😑 Dit is echt slopend kan niet meer pffffff🙈🙈
Link naar reactie
Delen op andere sites

@sharlee GEFELICITEERD geniet er lekker van mop

 

@kims ahhh wat lief van jou!! dankjewel! Door dit forum kan ik enigszins nog hoop houden. Om nu Sharlee zwanger te zien dat vind ik gewoon echt geweldig! En dat zou ik zeker niet willen missen allemaal dat geeft mij weer energie om er voor te gaan ! 🤞

 

@sharlee @menace wat een complimentjes 🤧

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden