Ga naar inhoud

Uitgerekend in het 2e kwartaal 2018


Gast

Aanbevolen Berichten

Ik heb de kinderwagen van mijn zus, prima! Ziet er heel mooi uit en ik ken haar; alles is netjes en schoon! Piekfijn in orde. En het scheelt maar zo weer 600 / 700 euro!! (En het kan nóg gekker, wat een kosten he zo'n wagen)

 

Danlon ik zie op mijn werk dagelijks mensen met een dubbele wagen (tweeling naast elkaar) en dat is weliswaar heel gezellig maar echt onhandig breed.. (vind ik dan he)

 

Ik heb gisteravond een streep ontdekt onder mijn navel! En manlief voelde de baby ook voor het eerst! Wauw!

 

Huilen natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Hallo allemaal! Alles goed bij iedereen? Hier wel hoor. Donderdag weer een echo, ik heb er zin in!

 

Wat leuk dat jullie al bezig zijn met kinderwagens of die zelfs al hebben. Ik zie er een beetje tegenop om er eentje uit te gaan zoeken hahaha. Ik heb gewoon echt geen idee maar dat komt vast gewoon vanzelf. De meubeltjes voor de kinderkamer hebben we al wel uitgezocht, maar nog niet gekocht, dat gaan we denk ik binnenkort doen. We moeten ook de kinderkamer nog schilderen dus de meubels kunnen er toch nog niet in en ondertussen kunnen we mooi nog eventjes in andere winkels kijken. Wie weet wat je voor moois tegenkomt toch??

 

Vandaag en morgen weer twee pittige dagjes, die hopelijk snel voorbij zijn!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of ik iets heb gemist... @kitkat hoe ging t?

@ash succes morgen

 

 

Haha inge ze zeiden je komt veel mensen tegen met zo'n bugaboo... Gek genoeg zie ik ze nooit maar fijn te horen dat ik ergens dan misschien toch de goede keuze hebt gemaakt...

 

En Poekie.. Ach kan allemaal nog.. Wij hebben nu de spullen besteld omdat we die druk beetje nodig hebben... De kamer moet nu in 6 wk wel klaar zijn. Voor de meubels... Wij gaan naar ikea of poco voor kast... Die babykasten zijn best duur en klein en vind dat met 2 de kamer zo vol wordt

 

Ik mag ook donderdag! Maar krijg gelijk alles dus ja zin in maar zie er ook tegenop... 20 weken dan alweer..

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ danlon ik ben benieuwd of ze donderdag bij jou eindelijk het geslacht van je tweede kleintje kunnen zien hihi. Doe je een gewone 20 wk echo of gelijk de guo?

Ja jullie zijn ook wel een stukje verder dan ik dus het is ook niet zo gel dat jullie al wat verder zijn met spullen kopen hihi

Ik ben heel benieuwd!

 

En @kitkat ik ben ook heel benieuwd naar jouw echo? Alles goed?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ danlon ik ben benieuwd of ze donderdag bij jou eindelijk het geslacht van je tweede kleintje kunnen zien hihi. Doe je een gewone 20 wk echo of gelijk de guo?

Ja jullie zijn ook wel een stukje verder dan ik dus het is ook niet zo gel dat jullie al wat verder zijn met spullen kopen hihi

Ik ben heel benieuwd!

 

En @kitkat ik ben ook heel benieuwd naar jouw echo? Alles goed?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Haha ik hoop het wel hoor! Wij hebben bedjes gekocht die een strik hebben... En ik vind die roze en blauwe leuker dan de witte of grijze

 

Ik weet eerlijk gezegd niet wat t verschil is tussen gewoon en guo maar ik krijg geen keuze aangeboden ofzo.

Ik krijg een hele uitgebreide echo. Ze gaan dan alles bekijken... Alle organen. Alle armpjes, beentjes, hersentjes, vruchtwater hoeveelheid maar ook doorbloeding navstreng, doorbloeding baarmoeders(ivm mijn 2 baarmoeders doen ze meer schijnbaar. Bij mn zoon duurde t ruim een uur.. Zie er beetje tegenop omdat ik vorige keer bij echo moest overgeven en toen was t nog maar 45min, nu moet ze alles bekijken van 2 babies..

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog niks aangeschaft hoor Poekie

Denk dat die nesteldrang pas een paar weken later komt haha!

Wij gaan wel in de kerstvakantie beginnen met de voorbereidingen van de babykamer.

Moet eerst tot aan de muren kaal en dan weer opgebouwd dus zijn we ook nog wel even mee bezig.

Maar voor 2 moet je helemaal ff goed passen en meten

 

Wel ook weer fijn die uitgebreide echo Danlon.

Volgens mij krijg ik ook een uitgebreide 20 weken in het ziekenhuis.

Volgens mijn gyn was dat niet meer nodig maar in dit traject vond mijn verloskundige dat toch prettiger, tsja ik vind het prima.

 

Begin trouwens wel steeds meer gekke kwaaltjes te krijgen!

Van de week had ik een paar dagen alleen maar overal jeuk! Haha super irritant dus goed aan het smeren gegaan.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog niks aangeschaft hoor Poekie

Denk dat die nesteldrang pas een paar weken later komt haha!

Wij gaan wel in de kerstvakantie beginnen met de voorbereidingen van de babykamer.

Moet eerst tot aan de muren kaal en dan weer opgebouwd dus zijn we ook nog wel even mee bezig.

Maar voor 2 moet je helemaal ff goed passen en meten

 

Wel ook weer fijn die uitgebreide echo Danlon.

Volgens mij krijg ik ook een uitgebreide 20 weken in het ziekenhuis.

Volgens mijn gyn was dat niet meer nodig maar in dit traject vond mijn verloskundige dat toch prettiger, tsja ik vind het prima.

 

Begin trouwens wel steeds meer gekke kwaaltjes te krijgen!

Van de week had ik een paar dagen alleen maar overal jeuk! Haha super irritant dus goed aan het smeren gegaan.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Die geuren hou je... Alles ruikt 10x zo sterk soms.. Bah Of lekker!!

 

Ohhh jeuk, pfff vreselijk.. Kom je hopelijk vanaf... Die zwangerschapsjeuk lijkt me echt verschrikkelijk... Heb alleen wat eczeem gehad wat jeukte maar dat ging met veel smeren weg gelukkig

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ danlon ik ben benieuwd of ze donderdag bij jou eindelijk het geslacht van je tweede kleintje kunnen zien hihi. Doe je een gewone 20 wk echo of gelijk de guo?

Ja jullie zijn ook wel een stukje verder dan ik dus het is ook niet zo gel dat jullie al wat verder zijn met spullen kopen hihi

Ik ben heel benieuwd!

 

En @kitkat ik ben ook heel benieuwd naar jouw echo? Alles goed?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Ja ik krijg guo... Even gegoogled wat t is

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@danlon alles was goed met de kleine man. Hij was wederom heel de tijd aan het schoppen, ik voel het alleen (nog) niet. De placenta ligt bovenop, hij ligt daar precies onder, alleen zijn voeten dus niet. Die ga ik dus wel voelen aankomende weken. Ik heb me net ingeschreven bij het ziekenhuis voor de bevalling en ik moet in de 24e week ook prikken op suiker. Zo'n vies drankje nemen. Volgende week maandag de 20 weken echo, maar maak me daar niet al teveel zorgen om. Blijf positief.

 

Jij bent morgen weer aan de beurt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitgerekend:

 

Inge35: 12-04-2018

 

Ash: 28-04-2018

 

Danlon: 03-05-2018

 

Kims: 23-5-2018

 

Poekie: 02-06-2018

 

Chanty-81: 21-6-2018

 

Kitkat: 14-7-2018

 

Wolly:

 

Afspraak gyn/vk/echo,etc:

 

Kitkat: 11-12 echo

 

Poekie:14-12 pretecho

 

Danlon: 14-12 gyn&echoscopist (20 wk)

 

Kims:15-12 vk, 22-12 echo

 

Ash: 18-12 20wk echo, 08-01 vk

 

Inge35:

 

Chanty-81:?

 

Wolly:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden!

Even bijlezen hoor! Had mijn verjaardag net ertussen dus update duurde even twee dagen.

 

Wat heerlijk om dat gefruttel over kinderwagens en babykamers te lezen! Zo leuk! Lijkt me geweldig dat allemaal uit te kiezen!

Wel foto's plaatsen van dingen die binnen komen he?! Dan kunnen wij lekker meegenieten!

 

Blij dat alles goed gaat met iedereen. Snap trouwens heel erg dat last hebben van geurtjes. Ik kan de koelkast niet meer open doen zonder mijn adem in te houden. Tandenpoetsen moet ik van kokhalzen. Shampoo en zeep zijn ook al veranderd omdat de geur zo sterk was. Maar moeilijkste vind ik dat ik mijn hond niet meer kan handelen. Zodra hij in de buurt komt ga ik al kotsen haha.. en hij komt ieder kwartier een knuffel halen. Zo sneu!

 

Hier alles goed. Echo was goed! Hartje deed het goed en hij was goed aan het groeien! Mijn gyn was verbaasd toen hij hem op aan het meten was ondat ik officieel via de berekeningen morgen 9 weken ben maar doordat dus die cryo ouder was staat het gelijk aan 10 weken morgen. Jeeh! Klinkt ineens heel wat!

 

Alles helemaal goed dus! Mooiste verjaardagscadeau ooit! 4aa96580c205bb521a5713915e7b2f44.jpg

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@danlon alles was goed met de kleine man. Hij was wederom heel de tijd aan het schoppen, ik voel het alleen (nog) niet. De placenta ligt bovenop, hij ligt daar precies onder, alleen zijn voeten dus niet. Die ga ik dus wel voelen aankomende weken. Ik heb me net ingeschreven bij het ziekenhuis voor de bevalling en ik moet in de 24e week ook prikken op suiker. Zo'n vies drankje nemen. Volgende week maandag de 20 weken echo, maar maak me daar niet al teveel zorgen om. Blijf positief.

 

Jij bent morgen weer aan de beurt

 

Ahhh wat fijn!! Spannend dus wanneer je hem voelt.. Als hij zoveel schopt misschien wordt je t straks dan wel weer zat als hij bezig is en je het wel voelt haha..

Moet je in ziekenhuis of wil je zelf? Drankje is inderdaad vies maar ik vond het niet zo erg om van te kotsen... Hoef dat gelukkig niet meer

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@danlon ik heb zelf voor het ziekenhuis gekozen inderdaad. Het is Geboortehuis Maas. Ik ga 4 januari naar de inloopavond. Kan ik alvast een kijkje nemen.

Ja ik denk inderdaad dat ik het dan snel zat ben als hij heel de tijd blijft schoppen.

 

Weet jij trouwens al het geslacht van beiden? Ik heb niet alles meegelezen, wist dat je het van 1 wist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ash ik had dat onderzoek gisteren en vond het niet fijn! Het drankje smaakt mierzoet maar stinkt enorm.. en ik vond het twee uur wachten daarna en dat alles op een nuchtere maag echt heel naar

 

Naja.. beetje gezeur ms maar ik heb mijn ontbijt zó hard nodig aangezien ik savonds nog steeds niet of nauwelijks wil eten ivm misselijkheid.. dus ik vond het nogal een gedoe Hahah. Ik hoor het deze week ergens denk ik.

 

Benieuwd @danlon hoe het gaat je 20wk echo. Ik snap je spanning! Ik hoop dat het voorspoedig gaat en dat de verrassing nu eens onthuld gaat worden! Ik denk een meisje! Wie anders zou zo eigenwijs zijn qua geslacht

 

@kitkat wat een fantastisch verjaardagskado he! Geniet er van hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ash ik had dat onderzoek gisteren en vond het niet fijn! Het drankje smaakt mierzoet maar stinkt enorm.. en ik vond het twee uur wachten daarna en dat alles op een nuchtere maag echt heel naar

 

Naja.. beetje gezeur ms maar ik heb mijn ontbijt zó hard nodig aangezien ik savonds nog steeds niet of nauwelijks wil eten ivm misselijkheid.. dus ik vond het nogal een gedoe Hahah. Ik hoor het deze week ergens denk ik.

 

Benieuwd @danlon hoe het gaat je 20wk echo. Ik snap je spanning! Ik hoop dat het voorspoedig gaat en dat de verrassing nu eens onthuld gaat worden! Ik denk een meisje! Wie anders zou zo eigenwijs zijn qua geslacht

 

@kitkat wat een fantastisch verjaardagskado he! Geniet er van hoor!!

Ik had die ene keer dat t niet goed was met die test binnen 24uur telefoontje hoor.. Dus je hoeft geen week te wachten!!

Zo'n vies drankje stilt de honger inderdaad niet!! Maar je hebt t gehad dus dat scheelt..

 

Ik zal morgenavond van me laten horen. Heb mn laatste afspraak, die soms wat uitloopt pas om half 3 en ik die savonds geen problemen heeft maar smorgens wil dan eerst etennn

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had die ene keer dat t niet goed was met die test binnen 24uur telefoontje hoor.. Dus je hoeft geen week te wachten!!

Zo'n vies drankje stilt de honger inderdaad niet!! Maar je hebt t gehad dus dat scheelt..

 

Ik zal morgenavond van me laten horen. Heb mn laatste afspraak, die soms wat uitloopt pas om half 3 en ik die savonds geen problemen heeft maar smorgens wil dan eerst etennn

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

 

Ja dat dacht ik zelf ook al wel. Als het niet goed zou zijn dan hadden ze vast van de VK wel gebeld. Mijn mannetje is dus wrs gewoon een lekker stevig mannetje met een lekker bol buikje..

Nu al gedoe met buiten de curve vallen, dat wordt nog wat met de grafiekjes van het consultatiebureau

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Danlon veel succes morgen, hoop dat een beetje vlot gaat want een uur zo'n onderzoek dat klinkt best lang! @Poekie veel plezier morgen ☺️ Doe je zo'n pretecho gewoon tussendoor bij de VK? Soort van leuke check? Lijkt me wel fijn om af en toe even te spieken of alles goed gaat.

 

@Ash voor het lijstje... ik mag 18-12 naar de VK. En 07-07-2018 uitgerekende datum.

 

Wordt de 1e keer VK. Ze kregen bijna een rolberoerte omdat ik zo laat belde en de planning in de war schop. Heb meteen gebeld toen de qyn vertelde dat hij er nu wel vertrouwen in had. Had ook graag eerder gebeld😝 Ben heel benieuwd!! Zit er net pas midden in en kinderwagens shoppen duurt nog even. Maar oh wat klinkt het heerlijk. Lekker dingetjes uitzoeken en je voorstellen hoe dat straks allemaal gaat met je kindje. Ben nu nog vooral erg moe en misselijk. Maar hoef gelukkig niet te spugen. Ik weet dat één van de meiden echt de hele dag moet spugen (sorry weet alleen niet meer wie). Dat is heftig zeg! Jeetje. Ging nu beter met medicatie toch?

 

@Kims jij mag vrijdag ook toch? Veel plezier & succes.

 

Morgen drukke dag en avond op het werk. Denk dat ik het weekend pas weer bij kan lezen. Iedereen fijne avond😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitgerekend:

 

Inge35: 12-04-2018

 

Ash: 28-04-2018

 

Danlon: 03-05-2018

 

Kims: 23-5-2018

 

Poekie: 02-06-2018

 

Chanty-81: 21-6-2018

 

Wolly: 07-07-2018

 

Kitkat: 14-7-2018

 

Afspraak gyn/vk/echo,etc:

 

Kitkat: 11-12 echo

 

Poekie:14-12 pretecho

 

Danlon: 14-12 gyn&echoscopist (20 wk)

 

Kims:15-12 vk, 22-12 echo

 

Wolly: 18-12 vk

 

Ash: 18-12 20wk echo, 08-01 vk

 

Inge35:

 

Chanty-81:?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden