Ga naar inhoud

Uitgerekend in het 2e kwartaal 2018


Gast

Aanbevolen Berichten

Hallo lieve meiden, ik vind het toch leuk om met een wat kleiner groepje te schrijven over het hoe en wat van alle ontwikkelingen.

Ik hoop dat er meer zijn die het leuk vinden om hier elkaar wat op de hoogte te houden :-)

 

Voor iedereen die uitgerekend is in april, mei of juni! :laughing9:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Gisteren de termijnecho en intake gehad. Kind kon niet opgemeten worden, ging heel de tijd heen en weer bewegen. Lag geen moment stil. Na 15 min was ik er wel klaar mee. Ik ben uitgerekend op 28 april 2018. 23 oktober heb ik de volgende controle afspraak.

 

Op de foto is het hoofdje rechts met een handje er boven uitsteken. Het witte bij het hoofdje is de aanmaak van de kaken.cc3251c3a81711698f12c518d08d3502.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren de termijnecho en intake gehad. Kind kon niet opgemeten worden, ging heel de tijd heen en weer bewegen. Lag geen moment stil. Na 15 min was ik er wel klaar mee. Ik ben uitgerekend op 28 april 2018. 23 oktober heb ik de volgende controle afspraak.

 

Op de foto is het hoofdje rechts met een handje er boven uitsteken. Het witte bij het hoofdje is de aanmaak van de kaken.d166e9cb2519c59363bd2a63bdaa61c1.jpg

Ohhh hihi nu al eigenwijs!!!

Ik zie inderdaad heel duidelijk een kindje liggen.. Zwaait al even naar je hihi

 

Ohhh nog 3 weekjes mag je weer! Ik heb maandag mijn eerste afspraak bij mn gyn... Gewoon behoefte er zelfs aan hihi

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Superspannend dus danlon! Ja eigenlijk heb ik nu om de 4 weken een afspraak, maar over 3 weken kan mijn vriend mee. Die is 1x in de maand op maandag vrij.

 

Ja dit kind in mijn buik, een foto maken ging gewoon niet, ik kon eigenlijk beter filmen.

 

Ik voel me overigens wel een beetje raar de afgelopen dagen, alsof ik niet lekker in mijn vel zit. Ik weet niet wat het is. Ook heel de tijd koud. Heb gisteren ook bloed geprikt op alles dus misschien komt daar wat uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Superspannend dus danlon! Ja eigenlijk heb ik nu om de 4 weken een afspraak, maar over 3 weken kan mijn vriend mee. Die is 1x in de maand op maandag vrij.

 

Ja dit kind in mijn buik, een foto maken ging gewoon niet, ik kon eigenlijk beter filmen.

 

Ik voel me overigens wel een beetje raar de afgelopen dagen, alsof ik niet lekker in mijn vel zit. Ik weet niet wat het is. Ook heel de tijd koud. Heb gisteren ook bloed geprikt op alles dus misschien komt daar wat uit.

Ahh fijn dat hij mee kan. Ik ga na de 13+2 een afspraak maken dat mn man mee kan omdat t toen x mis ging, net toen hij mee ging... Bijgeloof of niet.. Wil niet dat hij mee is en niet dezelfde echoscopist... Onze verloskundige doet t ook savonds dus dan plannen we een keer in de avond..

 

Spannend allemaal he!

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw Ash, wat gaaf die echo!!:love5:

Hihi, gewoon zo leuk dat zo'n iniminimensje daar nu in jouw buik druk zit te bewegen.. haha..

En wat fijn dat je 23 oktober dan weer terug mag, krijg je dan ook weer een echo? Of alleen gewoon een afspraak?

 

@danlon heb je dan ook een echo? Of alleen een intake gesprek of iets? Zowieso heerlijk dat je een afspraak hebt, zoals alle andere zwangere vrouwen he! niet meer iets speciaals vanwege het traject ofzo...hihi..

 

Ik dus maandag mijn eerste echo, vind het super spannend. Hoop dat het goed zit, maar heb nog steeds ook een stemmetje in mijn hoofd dat het nog alle kanten op kan gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw Ash, wat gaaf die echo!!:love5:

Hihi, gewoon zo leuk dat zo'n iniminimensje daar nu in jouw buik druk zit te bewegen.. haha..

En wat fijn dat je 23 oktober dan weer terug mag, krijg je dan ook weer een echo? Of alleen gewoon een afspraak?

 

@danlon heb je dan ook een echo? Of alleen een intake gesprek of iets? Zowieso heerlijk dat je een afspraak hebt, zoals alle andere zwangere vrouwen he! niet meer iets speciaals vanwege het traject ofzo...hihi..

 

Ik dus maandag mijn eerste echo, vind het super spannend. Hoop dat het goed zit, maar heb nog steeds ook een stemmetje in mijn hoofd dat het nog alle kanten op kan gaan...

Ik krijg altijd een echo.... Helaas ook nu blijft t weer speciaal door mn afwijkende baarmoeder... En extra speciaal door de 2kleintjes natuurlijk... Dus veel echo's en waarschijnlijk ook veel controles..

Maandag de gyn... Dan bloedonderzoek, echo, bloeddruk, alle papieren in orde maken.. In Duitsland krijg je een boekje met alles over en tijdens je zwangerschap wat er gedaan is kwa onderzoek en echo bevindingen.. Dus dat ff klaar maken

 

Spannend maandag dan ook voor jou. Meestal klopt je gevoel wel denk ik

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kims ik heb echo en controle. Ja snap dat je het superspannend vindt. Ik had dat ook hoor. Ik vind het af en toe nog steeds moeilijk omdat ik geen last heb van symptomen.

 

Het is al bijna maandag dan zijn jullie twee aan de beurt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@danlon ja mijn vriend gaat dus ook mee met 13 weken + 2 dagen. Snap je wel hoor. Toen ik gisteren bij de verloskundige kwam waren ze blij verrast mij te zien en vertelde ook dat ik eigenlijk nog niemand heb laten weten dat ik zwanger ben, meer door de trauma van juni. Ik ben nu bijna 11 weken, heb gisteren mijn moeder een bericht gestuurd, die woont in Suriname. Die was verrast, blij en emotioneel zei ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Superspannend dus danlon! Ja eigenlijk heb ik nu om de 4 weken een afspraak, maar over 3 weken kan mijn vriend mee. Die is 1x in de maand op maandag vrij.

 

Ja dit kind in mijn buik, een foto maken ging gewoon niet, ik kon eigenlijk beter filmen.

 

Ik voel me overigens wel een beetje raar de afgelopen dagen, alsof ik niet lekker in mijn vel zit. Ik weet niet wat het is. Ook heel de tijd koud. Heb gisteren ook bloed geprikt op alles dus misschien komt daar wat uit.

 

Dat over je niet lekker in je vel zitten heb ik trouwens ook last van. Afgelopen weekend was ik echt niks waard en ook een soort buikgriep achtig gevoel. Daarna was het weer weg, maar gister weer echt zo'n hangerige niet fijne bui en gevoel.

Ben benieuwd of er bij jou wat uitkomt uit je bloedonderzoek, kan me toch ook wel voorstellen dat het 1 van de vele 'kwaaltjes' zijn die zo nu en dan opspelen als er weer iets aan het ontwikkelen is, zeker zo in de eerste weekjes.

@danlon wat fijn dat je zo vaak even kan kijken. Logisch ook wel inderdaad, ze zullen het met 2 kleintjes zeker op de voet willen volgen. Echt zo leuk. Heb ook altijd een tweeling gewild, baalde er toen echt van toen ik voor het eerst bij het zkh kwam en ze vertelde dat dat pas in NL bij de derde poging gedaan zou kunnen worden. Maarja nu ben ik natuurlijk ook hartstikke blij met mijn ene wondertje :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat over je niet lekker in je vel zitten heb ik trouwens ook last van. Afgelopen weekend was ik echt niks waard en ook een soort buikgriep achtig gevoel. Daarna was het weer weg, maar gister weer echt zo'n hangerige niet fijne bui en gevoel.

Ben benieuwd of er bij jou wat uitkomt uit je bloedonderzoek, kan me toch ook wel voorstellen dat het 1 van de vele 'kwaaltjes' zijn die zo nu en dan opspelen als er weer iets aan het ontwikkelen is, zeker zo in de eerste weekjes.

@danlon wat fijn dat je zo vaak even kan kijken. Logisch ook wel inderdaad, ze zullen het met 2 kleintjes zeker op de voet willen volgen. Echt zo leuk. Heb ook altijd een tweeling gewild, baalde er toen echt van toen ik voor het eerst bij het zkh kwam en ze vertelde dat dat pas in NL bij de derde poging gedaan zou kunnen worden. Maarja nu ben ik natuurlijk ook hartstikke blij met mijn ene wondertje :-)

Hihi ik herken dat... Leek mij ook altijd geweldig.. Ik heb altijd 2tp gehad... Maar heb ook een zoon.. Dies ook van 2tp dus zegt niet zoveel.. Eerste keer op echo ook maar 1 te zien... Daarna niks... En toen opeens 2...ik schrok wel hoor.. Toen ik mn man belde. Hij nog meer..

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ik herken dat... Leek mij ook altijd geweldig.. Ik heb altijd 2tp gehad... Maar heb ook een zoon.. Dies ook van 2tp dus zegt niet zoveel.. Eerste keer op echo ook maar 1 te zien... Daarna niks... En toen opeens 2...ik schrok wel hoor.. Toen ik mn man belde. Hij nog meer..

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

En alles moet nu nieuw!! Das wel jammer.. Vorige keer mooie dure kinderwagen set... Moet nu weer verkocht..

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, een nieuwe groep, fijn! Ik had me nog even afzijdig gehouden omdat het 'zwanger' forum nogal druk is (en er nog zoveel mis kan gaan), maar hier wil ik wel meeschrijven.

Ik ben vandaag precies 5 weken zwanger. Ik heb net voor donderdag 19 oktober een afspraak gemaakt bij de verloskundige. Best wel spannend zeg!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, een nieuwe groep, fijn! Ik hsd me nog even afzijdig gehouden omdat het 'zwanger' forum nogal druk is (en er nog zoveel mus kan gaan), maar hier wil ik wel meeschrijven.

Ik ven vandaag precies 5 weken zwanger. Ik heb net voor donderdag 19 oktobereen afspraak gemaakt bij de verloskundige. Best wel spannend zeg!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Welkom! Herken ik hoor..

 

Volgens mij zitten we hier allemaal nog in de spannende periode... Ik ben vandaag precies 10 weken

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! Herken ik hoor..

 

Volgens mij zitten we hier allemaal nog in de spannende periode... Ik ben vandaag precies 10 weken

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Dat klinkt voor mij nog als een eeuwigheid weg

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klinkt voor mij nog als een eeuwigheid weg

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Haha je bent er voor je t weet!! Als ik t nu zo tik denk ik... 10 wk al!! Morgen gewoon al de 11e week in...

 

 

Wij hebben zaterdag een genderrevealparty van mn schoonzus... Zo geen zin in. Wij vertellen t nog niet.. Zij weten t nu wel..

Ze doen t op hun eigen manier.. Ze weten al wat het wordt, je krijgt koffie/thee en gebakje en dan vertellen ze t iedereen... Kennen jullie dat? Ik ken wel die spannende feestjes dat t voor t paar zelf ook verrassing is... We kregen nu gewoon te horen wat ze leuk vonden te krijgen

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha je bent er voor je t weet!! Als ik t nu zo tik denk ik... 10 wk al!! Morgen gewoon al de 11e week in...

 

 

Wij hebben zaterdag een genderrevealparty van mn schoonzus... Zo geen zin in. Wij vertellen t nog niet.. Zij weten t nu wel..

Ze doen t op hun eigen manier.. Ze weten al wat het wordt, je krijgt koffie/thee en gebakje en dan vertellen ze t iedereen... Kennen jullie dat? Ik ken wel die spannende feestjes dat t voor t paar zelf ook verrassing is... We kregen nu gewoon te horen wat ze leuk vonden te krijgen

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Ik hoop het! (Dat het zo snel gaat).

 

Oh dat ken ik eigenlijk niet. Ik heb wel eens van iemand gehoord dat ze zo'ngender reveal party ging doen maar ben er nog nooit bij geweest. Ik geloof dat dat soort feestjes ook niet echt bij ons past. Ik denk dat wij het gewoon vertellen zonder feestje als we dat willen. Maar dat mag ieder natuurlijk voor zich weten.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, een nieuwe groep, fijn! Ik had me nog even afzijdig gehouden omdat het 'zwanger' forum nogal druk is (en er nog zoveel mis kan gaan), maar hier wil ik wel meeschrijven.

Ik ben vandaag precies 5 weken zwanger. Ik heb net voor donderdag 19 oktober een afspraak gemaakt bij de verloskundige. Best wel spannend zeg!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 

Hai Poekie :-) leuk dat je met ons mee schrijft!

We zitten allemaal nog wel in spannende weekjes, ik ben vandaag precies 7 weken, dus ook nog laaaangg niet uit de 'danger' zone :-)

Gek he, dan zijn die eerste twee weken eerst al bijna onoverkomenlijk.. hihi.. en dan ben je daar doorheen, komen er nog veel meer spannende weken aan! Maar wel heerlijk dat we hier al kunnen zitten.

 

Haha @danlon jouw verhaal was wel echt heel bijzonder. Even een weekje in spanning en onzekerheid op mogelijk niets,... en dan hoppa! Daar zijn ze dan allebei... hihi heerlijk. Je zoontje staat wat te wachten ;-)

En nieuwe spulletjes is toch ook wel weer fijn. Maarja wel weer even een aanslag op je budget haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Poekie :-) leuk dat je met ons mee schrijft!

We zitten allemaal nog wel in spannende weekjes, ik ben vandaag precies 7 weken, dus ook nog laaaangg niet uit de 'danger' zone :-)

Gek he, dan zijn die eerste twee weken eerst al bijna onoverkomenlijk.. hihi.. en dan ben je daar doorheen, komen er nog veel meer spannende weken aan! Maar wel heerlijk dat we hier al kunnen zitten.

 

Haha @danlon jouw verhaal was wel echt heel bijzonder. Even een weekje in spanning en onzekerheid op mogelijk niets,... en dan hoppa! Daar zijn ze dan allebei... hihi heerlijk. Je zoontje staat wat te wachten ;-)

En nieuwe spulletjes is toch ook wel weer fijn. Maarja wel weer even een aanslag op je budget haha.

Haha ja het is nog wel lang wachten, maar toch ben ik er best rustig onder. Gewoon dag voor dag. Zeker werkdagen vind ik altijd snel gaan, dus het komt wel goed. Ik zoek gewoon lekker naar afwisseling tussen activiteiten en lekker ontspannen.

 

Had jij nou al een echo gehad kims?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Poekie, nee ik heb maandag de eerste echo, en tot die tijd, geloof ik het wel, maar dan pas echt :-) Hoop dat ik daarna ook nog in dit groepje hoor om mee te kunnen schrijven, vind het doodeng.

Zal ook even zo'n lijstje maken voor dit groepje is het wat makkelijker hahaha...

 

Uitgerekend:

Ash: 28-04-2018

Danlon: 03-05-2018

Kims: 23-5-2018

Poekie:

 

Echo:

Danlon: 09-10-2017

Kims: 09-10-2017 1e echo

Ash: 23-10-2017 pretecho

 

Afspraak gyn/vk/etc:

Danlon: 09-10-17 gyn

Poekie: 19-10-17 vk

Ash:

Kims:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn uitgerekende datum is 7-6-2018

En de afspraak bij vk is ook gelijk de eerste echo.

 

Ja... doodeng... kan ik me iets bij voorstellen. Ik denk ook steeds: als ik niks weet is het gewoon goed. Het voelt prima dat er nog niks te zien is... gek eigenlijk he? De bevestiging krijgen is ook goed, maar het is alleen zo eng dat het ook verkeerd nieuws kan zijn of zo haha.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha poekie ik herken dat... Leuk hoor al die echo's... Maar elke keer zo'n 2 dagen ervoor wordt ik wel beetje angstig..

 

Ik mag 19 oktober weer naar verloskundige... Ik weet t mag niet klagen, elke 1.5 week een echo is een luxe..

 

 

Op dit moment heb ik t met alles even een beetje zwaar... Elke morgen kots ik me uit elkaar... Ben dinsdag zelf naar mn ouders gereden omdat ik t niet aankon mn zoon te verschonen... Vreselijk machteloos gevoel..maar het is natuurlijk voor goed doel... Een collega heeft wel een vermoeden denk ik... Die vroeg maandag of t wel ging.. Ik was zo bleek... Tja had onderweg nog gestopt om te kotsen.. heb maar gezegd dat ik moe was...

 

En eerlijk... Ik heb al wel positiebroek aan.. Wat is dat lekker zeg!

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha poekie ik herken dat... Leuk hoor al die echo's... Maar elke keer zo'n 2 dagen ervoor wordt ik wel beetje angstig..

 

Ik mag 19 oktober weer naar verloskundige... Ik weet t mag niet klagen, elke 1.5 week een echo is een luxe..

 

 

Op dit moment heb ik t met alles even een beetje zwaar... Elke morgen kots ik me uit elkaar... Ben dinsdag zelf naar mn ouders gereden omdat ik t niet aankon mn zoon te verschonen... Vreselijk machteloos gevoel..maar het is natuurlijk voor goed doel... Een collega heeft wel een vermoeden denk ik... Die vroeg maandag of t wel ging.. Ik was zo bleek... Tja had onderweg nog gestopt om te kotsen.. heb maar gezegd dat ik moe was...

 

En eerlijk... Ik heb al wel positiebroek aan.. Wat is dat lekker zeg!

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Ohh dat klinkt wel heel erg vervelend! Misselijk ben ik eigenlijk niet echt. Soms ff een paar minuutjes, maar verder niets. Borsten zijn wel gevoelig.

Lastigals je zo door je misselijkheid beperkt wordt. Hopelijk wordt het snel minder. Voorlopig is het in ieder geval een bevestiging dat het nog gewoon goed gaat met de zwangerschap!

 

19 oktober, leuk dan mogen we allebei naar de vk!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, wij hebben een mooi kloppend hartje gehoord vandaag bij de VK!

 

Zo bijzonder, eerst mijn hartslag die vermengt met er baby en dan uiteindelijk alleen die snelle hartslag van het kleintje.. love it ❤️❤️

 

Over twee weken weer!

 

Vandaag mag ik ook helemaal zonder extra medicatie verder. Geen vieze utrogestan meer, geen progesteron spuiten, en prednison afbouwen.. zalig!!

 

Liefs Inge

Ps misselijk nog vooral einde middag / savonds.. gruwelijk. 🤢

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden