Ga naar inhoud

Uitgerekend in het 2e kwartaal 2018


Gast

Aanbevolen Berichten

@briarrose dat herken ik zo enorm die angst! En steeds zagen wij weer een bewegend beeld, bijna verbaasd!

Het wordt wel wat minder, maar gaat denk ik nooit helemaal weg.. voordat wij er aan toe durfden te geven.. poeh..

 

En nog vind ik het wel eens lastig. Met Zwangerschapszwemmen kletst iedereen heel onbevangen over vanalles en dat voelt voor mij ook gewoon nog niet vanzelfsprekend. We zijn toch wat beschadigd geraakt denk ik..

 

Daarom; zo vaak mogelijk laten geruststellen hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Hee hallo! Iedereen leuke dagen gehad?

 

@briarrose die onzekerheid vond ik ook killing. Als de echo goed was was ik zelfs gewoon verbaasd dat alles goed was. Ook nu heb ik tussendoor nog regelmatig last van onzekerheid hoor. Maar het werd wel al minder na de eerste goede echo. Zodra je dat hartslagje ziet is het plots veel concreter. Nog eventjes wachten!

 

@danlon en @inge35.... wij vinden namen echt moeilijk. We zitten best op dezelfde lijn, maar jeetje wat is er veel keus. Ook vind ik onze achternaam lastig om mee te combineren, dus dat is nog even een hindernisje. De namen die jij noemt Inge komen (sommige dan) ook op ons lijstje voor. Wel een beetje dezelfde stijl!

@danlon aansluiten bij een naam lijkt me ook heel moeilijk. Ik ben wel heel benieuwd wat jullie definitieve keuzes gaan worden hoor!

Wij zijn ook flink met namen en kamertje bezig! Super leuke sticker @inge35! Ziet er erg mooi uit! Wij willen ook iets met een sticker gaan doen, maar moeten het wel een beetje anders doen omdat wij een mujr met spackwerk hebben. Maar ik denk zomaar dat het helemaal goed gaat komen. De ideeën komen langzaam op gang en worden steeds concreter. Echt leuk om allemaal mee bezig te zijn!

 

De kinderkamer en de kinderwagen zijn trouwens besteld! Ook een leuke mijlpaal hihi

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee hallo! Iedereen leuke dagen gehad?

 

@briarrose die onzekerheid vond ik ook killing. Als de echo goed was was ik zelfs gewoon verbaasd dat alles goed was. Ook nu heb ik tussendoor nog regelmatig last van onzekerheid hoor. Maar het werd wel al minder na de eerste goede echo. Zodra je dat hartslagje ziet is het plots veel concreter. Nog eventjes wachten!

 

@danlon en @inge35.... wij vinden namen echt moeilijk. We zitten best op dezelfde lijn, maar jeetje wat is er veel keus. Ook vind ik onze achternaam lastig om mee te combineren, dus dat is nog even een hindernisje. De namen die jij noemt Inge komen (sommige dan) ook op ons lijstje voor. Wel een beetje dezelfde stijl!

@danlon aansluiten bij een naam lijkt me ook heel moeilijk. Ik ben wel heel benieuwd wat jullie definitieve keuzes gaan worden hoor!

Wij zijn ook flink met namen en kamertje bezig! Super leuke sticker @inge35! Ziet er erg mooi uit! Wij willen ook iets met een sticker gaan doen, maar moeten het wel een beetje anders doen omdat wij een mujr met spackwerk hebben. Maar ik denk zomaar dat het helemaal goed gaat komen. De ideeën komen langzaam op gang en worden steeds concreter. Echt leuk om allemaal mee bezig te zijn!

 

De kinderkamer en de kinderwagen zijn trouwens besteld! Ook een leuke mijlpaal hihi

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 

Onze achternaam maakt t ook lastig... Veel voorkomende dus wil je niet een al te veel voorkomende voornaam..

 

Wat heerlijk he die grote stappen!!

 

Ik heb opeens zo'n gevoel dat ik moet opschieten ofzo

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii meiden! Wat een leuke verhalen weer.

Fijn Poekie dat je je weer beter voelt!

En die onzekerheid @briarrose herken ik ook, wat Inge zegt heb ik ook, had mijn 18 weken echo en nog verbaasd dat alles bewoog en leefde.

 

Wij vandaag ff de babydump doorzocht. Wss wordt de wagen de Joolz Geo Mono.. en wat een berg geld!

Iemand deze ook nog getest? Hahaha.

 

De meubels die we voor oog hadden pastte totaal niet dus morgen weer terug... lekker slim.

 

Jongensnaam hadden wij wel snel bedacht en snel over eens maar meisjesnaam juist zo moeilijk!

Dan vind ik hem heel leuk maar dan denk ik weer aan hoe mense het verkorten en dan twijfel ik weer.

Nou ja, nog een paar maanden de tijd om eraan te wennen

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii meiden! Wat een leuke verhalen weer.

Fijn Poekie dat je je weer beter voelt!

En die onzekerheid @briarrose herken ik ook, wat Inge zegt heb ik ook, had mijn 18 weken echo en nog verbaasd dat alles bewoog en leefde.

 

Wij vandaag ff de babydump doorzocht. Wss wordt de wagen de Joolz Geo Mono.. en wat een berg geld!

Iemand deze ook nog getest? Hahaha.

 

De meubels die we voor oog hadden pastte totaal niet dus morgen weer terug... lekker slim.

 

Jongensnaam hadden wij wel snel bedacht en snel over eens maar meisjesnaam juist zo moeilijk!

Dan vind ik hem heel leuk maar dan denk ik weer aan hoe mense het verkorten en dan twijfel ik weer.

Nou ja, nog een paar maanden de tijd om eraan te wennen

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ja ook wij hebben de Joolz Geo besteld alleen hebben wij de quadro besteld omdat ik dat blauw heel leuk vond hihi.

 

Oeps, meubels pasten niet?? Foutje! Hihi. Wel handig als je zo snel uit de naam bent!!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitgerekend:

 

@Inge35: 12-04-2018

@Ash: 28-04-2018

@Danlon: 03-05-2018

@Kims: 23-5-2018

@Poekie: 02-06-2018

@Chanty-81: 21-6-2018

@Wolly: 07-07-2018

@Kitkat: 14-7-2018

@BriarRose: 18-08-2018

 

Afspraak gyn/vk/echo,etc:

Kims:4-1 20wkecho

Kitkat:

Poekie:28-12 vk

Danlon: 11/1 gyn&echoscopist

Ash: 08-01 vk

Briar Rose: 09-01 gyn&echo

Inge35:

Wolly:

 

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Poekie jij morgen weer naar je beeb luisteren! Doet jouw vk ook een echo of niet??

@Wolly en @KitKat hebben julle nog afspraken staan in januari?

 

Ik ben volgens mijn laatste echo’s alweer 19 weken en dus volgende week officieel alweer op de helft!

Hoe langzaam het in het begin ging, zo snel gaan deze weken, echt heerlijk.

Ondertussen zijn twee van mijn vriendinnen van een meisjs bevallen deze week en als ik dan die schattige babys zie, wou ik dat het al zover was

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden