Ga naar inhoud

Endometriose + lucrien ervaringen start ivf


Roosjes

Aanbevolen Berichten

Goede morgen

 

Vorige week ben ik geopereerd aan mijn Endometriose ze hebben een cyste van 10cm en 5 cm rond om gevonden en verwijderd, ook een eileider verwijderd de andere eileider doet het niet meer die is kapot gedrukt. Nu moet ik tot 8 december aan de lucrin. Weet iemand misschien wanneer ik dan met ivf mag starten? De arts heeft wel een voor gesprek met ons gehad en gaf aan dat wij na de Lucrin met ivf mochten beginnen. Heeft iemand ervaring hier mee hoe lang moet daar bvb tussen zitten of mag je direct door? Ook had ik een vraag over ivf mag dat elke maand of moet tussen een terug plaatsing en de volgende terugplaatsing weer tijd zitten. Ik lees graag jullie ervaringen. Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen

 

Vorige week ben ik geopereerd aan mijn Endometriose ze hebben een cyste van 10cm en 5 cm rond om gevonden en verwijderd, ook een eileider verwijderd de andere eileider doet het niet meer die is kapot gedrukt. Nu moet ik tot 8 december aan de lucrin. Weet iemand misschien wanneer ik dan met ivf mag starten? De arts heeft wel een voor gesprek met ons gehad en gaf aan dat wij na de Lucrin met ivf mochten beginnen. Heeft iemand ervaring hier mee hoe lang moet daar bvb tussen zitten of mag je direct door? Ook had ik een vraag over ivf mag dat elke maand of moet tussen een terug plaatsing en de volgende terugplaatsing weer tijd zitten. Ik lees graag jullie ervaringen. Alvast bedankt!

 

Geen ervaring met lucrin

 

Na je eerste ivf poging en verse tp als die mislukt dan heb je een rustmaand als je na rustmaand aan cryo's begint mag je wel elke maand door

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen

 

Vorige week ben ik geopereerd aan mijn Endometriose ze hebben een cyste van 10cm en 5 cm rond om gevonden en verwijderd, ook een eileider verwijderd de andere eileider doet het niet meer die is kapot gedrukt. Nu moet ik tot 8 december aan de lucrin. Weet iemand misschien wanneer ik dan met ivf mag starten? De arts heeft wel een voor gesprek met ons gehad en gaf aan dat wij na de Lucrin met ivf mochten beginnen. Heeft iemand ervaring hier mee hoe lang moet daar bvb tussen zitten of mag je direct door? Ook had ik een vraag over ivf mag dat elke maand of moet tussen een terug plaatsing en de volgende terugplaatsing weer tijd zitten. Ik lees graag jullie ervaringen. Alvast bedankt!

 

Vorig jaar zijn wij ook gestart vanuit de onderdrukking met Lucrin. De ivf poging startte bij ons op de dag dat eigenlijk de volgende Lucrin injectie gezet moest worden. De eerste poging is bij ons op niets uitgelopen, dus na de bijbehorende menstruatie direct door met de 2e poging. Daarbij 1 verse terugplaatsing en na een 'rustmaand' de cryo. Geen positief resultaat. Bij poging 3 (gestart na een rustmaand) een verse terugplaatsing en helaas geen cryo's.

 

De reden dat we zo snel door zijn gegaan, is het advies van de artsen. Ze waren bang dat de endometriose te snel om zich heen zou grijpen.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Juul

bedankt voor je reactie ik hoop dat ze bij mij ook meteen gaan beginnen. Is de Endometriose bij jou in de tussentijd terug gekomen? En ben je nu bezig met poging 4? Heel veel succes! Groetjes roosjes

 

De endo is er zeker weer poging 4 zit er bij ons naar alle waarschijnlijkheid niet meer in. Er is ook adenomyose geconstateerd en aankomende week heb ik een mri-scan om te kijken hoe alles er uitziet.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden